Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Dzisiaj w pięknym stylu załatwiłem sobie panewkę... Silnik żarł olej litrami, mimo że nie było widać dymu, turbina suchutka, dolot cały suchutki, silnik lekko przypocony ale kałuży pod nim nie było. Mimo to ubywało oleju znacznie... Co prawda nie dopuszczałem do zapalenia się kontrolki ale mam wrażenie, że ciśnienie to było niskie. Od kilku dni rano przy zapalaniu kontrolka gasła dopiero po 2s..... No i dzisiaj sobie przeleciałem 50km tak "na ostro" - kilka razy 200km/h przez kilka km... dojechałem do miasta a tu... puk puk puk... W dodatku zeżarło mi krzywkę na wałku ale to już wcześniej... Nie chcę tego silnika już. Co mogę wstawić, żeby osprzęt pasił? Myślę o 1.4 8v FIRE - co to jest, z czym to się je, podejdzie? Oświećcie mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Dzisiaj w pięknym stylu załatwiłem sobie panewkę... > Silnik żarł olej litrami, mimo że nie było widać dymu, turbina suchutka, dolot cały suchutki, > silnik lekko przypocony ale kałuży pod nim nie było. Mimo to ubywało oleju znacznie... > Co prawda nie dopuszczałem do zapalenia się kontrolki ale mam wrażenie, że ciśnienie to było > niskie. > Od kilku dni rano przy zapalaniu kontrolka gasła dopiero po 2s..... > No i dzisiaj sobie przeleciałem 50km tak "na ostro" - kilka razy 200km/h przez kilka km... > dojechałem do miasta a tu... puk puk puk... > W dodatku zeżarło mi krzywkę na wałku ale to już wcześniej... > Nie chcę tego silnika już. > Co mogę wstawić, żeby osprzęt pasił? > Myślę o 1.4 8v FIRE - co to jest, z czym to się je, podejdzie? > Oświećcie mnie 1.2 16v z góra 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > 1.2 16v z góra 1.2 8v I wszystko pasi? Kanały olejowe, wodne, czujnik położenia wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Dzisiaj w pięknym stylu załatwiłem sobie panewkę... > Silnik żarł olej litrami, mimo że nie było widać dymu, turbina suchutka, dolot cały suchutki, > silnik lekko przypocony ale kałuży pod nim nie było. Mimo to ubywało oleju znacznie... > Co prawda nie dopuszczałem do zapalenia się kontrolki ale mam wrażenie, że ciśnienie to było > niskie. > Od kilku dni rano przy zapalaniu kontrolka gasła dopiero po 2s..... > No i dzisiaj sobie przeleciałem 50km tak "na ostro" - kilka razy 200km/h przez kilka km... > dojechałem do miasta a tu... puk puk puk... > W dodatku zeżarło mi krzywkę na wałku ale to już wcześniej... > Nie chcę tego silnika już. > Co mogę wstawić, żeby osprzęt pasił? > Myślę o 1.4 8v FIRE - co to jest, z czym to się je, podejdzie? > Oświećcie mnie to je 77 KM BTW to była druga krzywka od strony rozrzadu czy pierwsza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > to je 77 KM > BTW to była druga krzywka od strony rozrzadu czy pierwsza ? 6-ta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > I wszystko pasi? Kanały olejowe, wodne, czujnik położenia wału? Mniej wiecej tak. 16V ma dwa kanaly wiecej ale to jest tylko spływ oleju z głowicy do miski także nieistotne. Mogą być problemy z czujnikiem,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 Troche więcej dłubania, ale poszedlbym w T-jeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 podobno nowe 1.4 8V z glowica 1.2 75KM fajnie sie odpręża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Troche więcej dłubania, ale poszedlbym w T-jeta. Muszę się zapożyczyć na tą akcję bo jestem bęben ale jeśli mam wydać 5 czy 6 tys to chyba kupię większe i ocynkowane auto (czytaj: palio weekend 1.6 z klimą od niemca...) T-jet fajny, odprężony i wytrzymały ale drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > podobno nowe 1.4 8V z glowica 1.2 75KM fajnie sie odpręża No właśnie - na ile się odpręży? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Muszę się zapożyczyć na tą akcję bo jestem bęben ale jeśli mam wydać 5 czy 6 tys to chyba kupię > większe i ocynkowane auto (czytaj: palio weekend 1.6 z klimą od niemca...) > T-jet fajny, odprężony i wytrzymały ale drogi Drogi nie drogi - ktoś z szabrowników sie chwalił ze słupek sie da za 1,5k kupić Zostaje rzeźba w orurowaniu i kolektor wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > Drogi nie drogi - ktoś z szabrowników sie chwalił ze słupek sie da za 1,5k kupić Zostaje rzeźba w > orurowaniu i kolektor wydechowy. No to jak "mi ktoś" znajdzie taki za 1500 to się pomęczę i resztę dorzeźbię Na razie widzę 1.4 8v za 1100 słupek. Górę dałbym swoją, wałek nowy (drugi) i by było. Tylko jaki byłby CR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2011 > No to jak "mi ktoś" znajdzie taki za 1500 to się pomęczę i resztę dorzeźbię > Na razie widzę 1.4 8v za 1100 słupek. Górę dałbym swoją, wałek nowy (drugi) i by było. > Tylko jaki byłby CR? No i jeszcze jedno - jaki tam jest wałek w tym 1.4? Czy przypadkiem nie podejdzie do 1.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > No i jeszcze jedno - jaki tam jest wałek w tym 1.4? > Czy przypadkiem nie podejdzie do 1.2? nie podejdzie. Mam te 1.4 u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > nie podejdzie. Mam te 1.4 u siebie No dobra, a jakby wrzucić na razie taki słupek bez odprężania i dymać go delikatnie a w przyszłości odprężyć, dać większe T, barana itp? Chyba tak zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > No dobra, a jakby wrzucić na razie taki słupek bez odprężania i dymać go delikatnie a w przyszłości > odprężyć, dać większe T, barana itp? > Chyba tak zrobię. mam to zlozone na hybrydzie i bez ingerencji w benzyne sie nie obejdze. Wolne obroty sa slabe i dlawi sie przy przegazowce. trzeba sie przyzwyczaic, aby delikatnie dawac gazu na jalowym. Potem juz jest dobrze. Nie wiem jak bedzie to chodzic na elektronice z 1.2 75KM. Kolektory pasuja z 75KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > mam to zlozone na hybrydzie i bez ingerencji w benzyne sie nie obejdze. Wolne obroty sa slabe i > dlawi sie przy przegazowce. trzeba sie przyzwyczaic, aby delikatnie dawac gazu na jalowym. > Potem juz jest dobrze. Nie wiem jak bedzie to chodzic na elektronice z 1.2 75KM. Kolektory > pasuja z 75KM wiesz moze jaka jest różnica w kanalach i zaworach między 1.2 a 1.4 8v? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > wiesz moze jaka jest różnica w kanalach i zaworach między 1.2 a 1.4 8v? roznicy nie mierzylem, ale widoczna jest roznica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > roznicy nie mierzylem, ale widoczna jest roznica w kanałach ssących czy wydechowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > . Nie wiem jak bedzie to chodzic na elektronice z 1.2 75KM. Kolektory > pasuja z 75KM Obydwa? Pytam, patrząc na perspektywę wymiany motoru kiedyś i odpalania tego na tym co mam (1,2 8V) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Obydwa? > Pytam, patrząc na perspektywę wymiany motoru kiedyś i odpalania tego na tym co mam (1,2 8V) U gory 1.2 8v 75KM Na dole 1.4 8v 77KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > U gory 1.2 8v 75KM > Na dole 1.4 8v 77KM Dobrze widzę, że zawory są większe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Dobrze widzę, że zawory są większe? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > tak Ale doczytałem, że CR jest 11 więc z mojego planu nici... trzeba odprężać od razu. Lesiu.Z - czytasz to? Szykuj przekładkę (grubość obliczę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Dobrze widzę, że zawory są większe? ...na oko widać, że większe są zarówno ssące jak i wydech i że mniejsza jest komora spalania w 1.4 w głowicy... Ciekawe jak sie sprawy mają z kanałami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Ale doczytałem, że CR jest 11 więc z mojego planu nici... trzeba odprężać od razu. > Lesiu.Z - czytasz to? Szykuj przekładkę (grubość obliczę). przekladka moze byc zwykla z 1.2 75KM. Kanaly sie pokrywaja. gorzej z gruboscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > przekladka moze byc zwykla z 1.2 75KM. Kanaly sie pokrywaja. gorzej z gruboscia Jedno jest pewne - nie opłaca się pchać głowicy z 1.2, zwłaszcza że w mojej jest wałek do wymiany. Lepiej będzie od razu zrobić kanapkę na CR hm... powiedzmy 8 i dymać 1.5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Jedno jest pewne - nie opłaca się pchać głowicy z 1.2, zwłaszcza że w mojej jest wałek do wymiany. > Lepiej będzie od razu zrobić kanapkę na CR hm... powiedzmy 8 i dymać 1.5 bara dokladnie i maja elektronike z 1.2 75KM mozesz zostawic zmienna faze rozrzadu czyli prosty uklad, ktory pow 4000 pusci napiecie i zmienia faze rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > dokladnie i maja elektronike z 1.2 75KM mozesz zostawic zmienna faze rozrzadu czyli prosty uklad, > ktory pow 4000 pusci napiecie i zmienia faze rozrzadu Obliczyłem, że z przekładką 2mm i dwiema stalowymi uszczelkami po 0.49mm CR wyjdzie... uwaga... 1:7,942148760330578512396694214876 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Obliczyłem, że z przekładką 2mm i dwiema stalowymi uszczelkami po 0.49mm CR wyjdzie... uwaga... > 1:7,942148760330578512396694214876 a policz mi proszę CR przy dole z 1.2 16v i górze 1.2 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > a policz mi proszę CR przy dole z 1.2 16v i górze 1.2 8v Uff... no dobra, daj mi chwilkę Jaka uszczelka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Obliczyłem, że z przekładką 2mm i dwiema stalowymi uszczelkami po 0.49mm CR wyjdzie... uwaga... > 1:7,942148760330578512396694214876 A przypomnij dla jakiego dołu i jakiej głowicy to liczyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > A przypomnij dla jakiego dołu i jakiej głowicy to liczyłeś? Seria 1.4 8v z grande punto z dołożoną przekładką 2mm i drugą stalówką 0.49mm Co do dołu z 1.2 16 a góry z 1.2 8 to nie mogę dojść, bo w 16v mam podane różne typy uszczelek.. nie wiem dla jakiej założyć - dla stalowej czy zwykłej (jaka była w serii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Seria 1.4 8v z grande punto z dołożoną przekładką 2mm i drugą stalówką 0.49mm To razem 3mm i dostajesz 1:8. To ile kompresji byś miał na jednej standardowej miętkiej uszczelce ca. 1.6mm? > Co do dołu z 1.2 16 a góry z 1.2 8 to nie mogę dojść, bo w 16v mam podane różne typy uszczelek.. > nie wiem dla jakiej założyć - dla stalowej czy zwykłej (jaka była w serii) Policz dla jednej i drugiej i zobacz co wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > To razem 3mm i dostajesz 1:8. To ile kompresji byś miał na jednej standardowej miętkiej uszczelce > ca. 1.6mm? Miętkiej nie chcę bo mam uraz do nich Jestem pewien, że kanapka na 2x stal jest wiele mocniejsza od jednej seryjnej miętkiej. > Policz dla jednej i drugiej i zobacz co wyjdzie. Dzisiaj mam już dość.... padam n apysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2011 > Dzisiaj mam już dość.... padam n apysk. Se programu kolega znaczy nie napisał Podrzuć dane z silników, o których mowa i konfiguracje, które Cię interesują i zrobimy listę. Sam jestem ciekaw co można pomodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Se programu kolega znaczy nie napisał > Podrzuć dane z silników, o których mowa i konfiguracje, które Cię interesują i zrobimy listę. Sam > jestem ciekaw co można pomodzić. Ja liczę na piechotę i dla mnie już to co obliczyłem wystarczy Kupuję 1.4, daję kanapkę i garreta i barana i ognia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Ja liczę na piechotę i dla mnie już to co obliczyłem wystarczy > Kupuję 1.4, daję kanapkę i garreta i barana i ognia to nie jest takie latwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Ja liczę na piechotę i dla mnie już to co obliczyłem wystarczy > Kupuję 1.4, daję kanapkę i garreta i barana i ognia tez tak bym zrobil, jakiego garretta dajesz? Gaz oczywiscie zostaje bedziesz chyba pierwszym, ktory uturbi ten endzin w pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > to nie jest takie latwe Nawijaj nawijaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > tez tak bym zrobil, jakiego garretta dajesz? Gaz oczywiscie zostaje bedziesz chyba pierwszym, > ktory uturbi ten endzin w pl No taki jest plan... a jak wyjdzie to zobaczymy Garret z nissana zx300 (nigdy nie pamiętam jaki to ma symbol...) Czymś jeździć muszę a mój engine... się wziął bym wyjsrał Teraz jak mi ktoś powie, że zmienia pierścienie bez szlifu cylindrów to s pysk Na jednym garze mi chlało olej i chlał tak szybko, że przez kilka dni zechlało a przez ostatnie 50km wypukało panewkę. Szkoda, że nie miałem czujnika ciśnienia bo bym widział,że jest niskie i bym dolał, nie pałował itp.. no ale cylindra i tak bym nie uratował tak więc to była sprawa od początku przesądzona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Nawijaj nawijaj a trzeba przerobic dolne kolo rozrzadu, bo beda idealne obroty jalowe, ale powyzej juz strasznie przerywa ps. jesli patrzysz na ten silnik klik to nie jest 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > a trzeba przerobic dolne kolo rozrzadu, bo beda idealne obroty jalowe, ale powyzej juz strasznie > przerywa tzn? Na ori z 1.4 przerywa i trzeba założyć to z 1.2? Jaka jest różnica między kółkami? Na czym polega przeróbka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > tzn? Na ori z 1.4 przerywa i trzeba założyć to z 1.2? Jaka jest różnica między kółkami? > Na czym polega przeróbka? dolne kolo rozrzadu jest przestawione o 1 zabek w stosunku do 1.2 przez co wieniec kola pasowego jest zle ustawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > dolne kolo rozrzadu jest przestawione o 1 zabek w stosunku do 1.2 przez co wieniec kola pasowego > jest zle ustawione No to co można zrobić? Zamienić koło od 1.2? chodzi tylko o zapłon czy o rozrząd też? Zapłon mogę przestawić wariatorem. Rozrząd rozumiem, że chodzi o zmienne fazy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > a trzeba przerobic dolne kolo rozrzadu, bo beda idealne obroty jalowe, ale powyzej juz strasznie > przerywa > ps. jesli patrzysz na ten silnik klik to nie jest 1.4 Ale ten jest? http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-2009-gwarancja-i1407239894.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Ale ten jest? http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-2009-gwarancja-i1407239894.html to jest 1.4, latwo rozpoznac po pokrywie gornej. Bierz od nich, sam mam od nich caly silnik. 1000zl za slupek po 3tys przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > No to co można zrobić? > Zamienić koło od 1.2? > chodzi tylko o zapłon czy o rozrząd też? > Zapłon mogę przestawić wariatorem. > Rozrząd rozumiem, że chodzi o zmienne fazy? trzeba wziasc kolo pasowe z 1.2 i 1.4, popatrzec dokladnie na klin i zobaczysz, ze jest przesuniety i w tym samym miejscu w kole z 1.4 trzeba zrobic nowy klin tym sposobem co Ci wczesniej juz pisalem. Tak samo nalezy na nowo nabic znak, aby rozrzad ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > trzeba wziasc kolo pasowe z 1.2 i 1.4, popatrzec dokladnie na klin i zobaczysz, ze jest przesuniety > i w tym samym miejscu w kole z 1.4 trzeba zrobic nowy klin tym sposobem co Ci wczesniej juz > pisalem. Tak samo nalezy na nowo nabic znak, aby rozrzad ustawic No dobra ale jeszcze raz - trzeba przesunąć koło foniczne? Czyli przestawić zapłon? No to mogę przestawić wariatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > No dobra ale jeszcze raz - trzeba przesunąć koło foniczne? Czyli przestawić zapłon? > No to mogę przestawić wariatorem. lub robisz fasolki na finicznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.