wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > No dobra ale jeszcze raz - trzeba przesunąć koło foniczne? Czyli przestawić zapłon? > No to mogę przestawić wariatorem. dolne kolo przestawiasz na klinie o jeden zabek. Jak wezmiesz obydwa kolka do reki to zobaczysz o co chodzi. Poszukam w garazu tych kolek i najwyzej probie zdjecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > dolne kolo przestawiasz na klinie o jeden zabek. Jak wezmiesz obydwa kolka do reki to zobaczysz o > co chodzi. Poszukam w garazu tych kolek i najwyzej probie zdjecie I tak będziemy sobie gadać ja swoje a Ty swoje Pytam, czy to jest tylko kwestia zapłonu bo to mogę sobie "załatwić" wariatorem bez żadnej ingerencji mechanicznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > lub robisz fasolki na finicznym Dobra, jakieś inne niespodzianki? Bo chciałbym już zaczynać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > I tak będziemy sobie gadać ja swoje a Ty swoje > Pytam, czy to jest tylko kwestia zapłonu bo to mogę sobie "załatwić" wariatorem bez żadnej > ingerencji mechanicznej. Wariator nie jest przypadkiem od faz rozrządu, a nie zapłonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Wariator nie jest przypadkiem od faz rozrządu, a nie zapłonu? Ja mówię akurat o wariatorze zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Dobra, jakieś inne niespodzianki? Bo chciałbym już zaczynać Jak już zaczniesz, mógłbyś prowadzić rzetelną fotorelację? Wiem, że to trudno, sam jak miałem dzień swapowania i tonę roboty do skończenia w jeden dzień, to zupełnie zapomniałem o aparacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Jak już zaczniesz, mógłbyś prowadzić rzetelną fotorelację? Wiem, że to trudno, sam jak miałem > dzień swapowania i tonę roboty do skończenia w jeden dzień, to zupełnie zapomniałem o aparacie no foty dla potomnych by siem przydały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > no foty dla potomnych by siem przydały Sęk w tym, że zazwyczaj rąk brak albo tak brudne, że... szkoda aparatu ale.. co tu dużo focić, wypada jedno - wpada drugie. Z prac nieseryjnych to będzie kanapka, spawanie kolektora, DP i trochę przeróbki w dolocie... Nie wiem jak z mocowaniem cewek bo widzę, że tam ciut inaczej to wygląda ale jakiegoś druta się wymodzi Koła nie będę przerabiał bo sobie obliczę o jaki kąt chodzi i wariatorem skoryguję. W sumie, gdybym zostawił IHI to przeróbek niewiele by było ale nie chcę już IHI. Faktycznie przy 5 tys już nie daje rady... jedzie bo jedzie ale czuć, że to nie to. Za to od 3 tys szał pał ale... panewki też to poczuły. Spróbujemy teraz z innej beczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > Sęk w tym, że zazwyczaj rąk brak albo tak brudne, że... szkoda aparatu ale.. co tu dużo focić, > wypada jedno - wpada drugie. > Z prac nieseryjnych to będzie kanapka, spawanie kolektora, DP i trochę przeróbki w dolocie... > Nie wiem jak z mocowaniem cewek bo widzę, że tam ciut inaczej to wygląda ale jakiegoś druta się > wymodzi > Koła nie będę przerabiał bo sobie obliczę o jaki kąt chodzi i wariatorem skoryguję. > W sumie, gdybym zostawił IHI to przeróbek niewiele by było ale nie chcę już IHI. Faktycznie przy 5 > tys już nie daje rady... jedzie bo jedzie ale czuć, że to nie to. Za to od 3 tys szał pał > ale... panewki też to poczuły. > Spróbujemy teraz z innej beczki a shamowałeś dziada przed wysraniem się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > a shamowałeś dziada przed wysraniem się ? Nie zdążyłem... umawiałem się kilka razy. Albo kogoś tam nie było albo mi nie pasowało albo... no i bęc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > I tak będziemy sobie gadać ja swoje a Ty swoje > Pytam, czy to jest tylko kwestia zapłonu bo to mogę sobie "załatwić" wariatorem bez żadnej > ingerencji mechanicznej. jak dobrze pamietam to jest przesuniety do przodu zaplon. Masz jakis wariator ktorym mozna zaplon przesuwac przod/tyl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > jak dobrze pamietam to jest przesuniety do przodu zaplon. Masz jakis wariator ktorym mozna zaplon > przesuwac przod/tyl ? czyli ecumasterem też da się to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2011 > jak dobrze pamietam to jest przesuniety do przodu zaplon. Masz jakis wariator ktorym mozna zaplon > przesuwac przod/tyl ? Tak - mam STAG TAP-01. Daje radę w obie strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > Tak - mam STAG TAP-01. > Daje radę w obie strony oo widzisz dobrze wiedziec. Czyli trzeba bedzie zakupic. Bo juz mnie denerwuje te dlawienie na niskich obrotach. Swiece do LPG NGK kosztuja do tego silnika 70zl komplet, bo sa irydowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > oo widzisz dobrze wiedziec. Czyli trzeba bedzie zakupic. Bo juz mnie denerwuje te dlawienie na > niskich obrotach. > Swiece do LPG NGK kosztuja do tego silnika 70zl komplet, bo sa irydowe I to jest dużo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > I to jest dużo? na allegro a w inter carsie bez znizek 98zl za sztuke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > na allegro a w inter carsie bez znizek 98zl za sztuke WOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > Sęk w tym, że zazwyczaj rąk brak albo tak brudne, że... szkoda aparatu ale.. co tu dużo focić, > wypada jedno - wpada drugie. > Z prac nieseryjnych to będzie kanapka, spawanie kolektora, DP i trochę przeróbki w dolocie... > Nie wiem jak z mocowaniem cewek bo widzę, że tam ciut inaczej to wygląda ale jakiegoś druta się > wymodzi > Koła nie będę przerabiał bo sobie obliczę o jaki kąt chodzi i wariatorem skoryguję. > W sumie, gdybym zostawił IHI to przeróbek niewiele by było ale nie chcę już IHI. Faktycznie przy 5 > tys już nie daje rady... jedzie bo jedzie ale czuć, że to nie to. Za to od 3 tys szał pał > ale... panewki też to poczuły. > Spróbujemy teraz z innej beczki no to bedzie grubo Rezerwuje sobie jazde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > no to bedzie grubo Rezerwuje sobie jazde No i ktoś mi podkupił http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-2009-gwarancja-i1407239894.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > No i ktoś mi podkupił > http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-2009-gwarancja-i1407239894.html zadzwon. Oni maja na biezaco czesci z anglii do GP Polecam odrazu zakup rozrusznika z 1.4, moj z 1.1 MPI 0,9kw nie wyrabial i mial ciezko go odpalic nawet po regeneracji. Zalozylem uzywke z 1.4 i pali bardzo ladnie. Nawet zmienil sie odglos rozruchu na taki miekki i przyjemny kolejne 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > zadzwon. Oni maja na biezaco czesci z anglii do GP > Polecam odrazu zakup rozrusznika z 1.4, moj z 1.1 MPI 0,9kw nie wyrabial i mial ciezko go odpalic > nawet po regeneracji. Zalozylem uzywke z 1.4 i pali bardzo ladnie. Nawet zmienil sie odglos > rozruchu na taki miekki i przyjemny > kolejne 1.4 Te zmienne fazy rozrządu to jest na krokowcu czy siłowniku? Innymi słowy - zmienia się to płynnie czy tylko stan A - stan B? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > Te zmienne fazy rozrządu to jest na krokowcu czy siłowniku? > Innymi słowy - zmienia się to płynnie czy tylko stan A - stan B? stan A-B poprostu olej plynie albo jednym rowkiem albo drugim. Dlatego ja juz wymyslilem maly ukladzic ktory podpinam pod obrotomierz i powyzej 4tys podaje napiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2011 > stan A-B poprostu olej plynie albo jednym rowkiem albo drugim. Dlatego ja juz wymyslilem maly > ukladzic ktory podpinam pod obrotomierz i powyzej 4tys podaje napiecie To kołuj ten układzik. Napisz na elektrodzie jak masz te ich chore punkty bo ja nie mam. Myślałem, ze to jest bardziej wyrafinowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 > To kołuj ten układzik. Napisz na elektrodzie jak masz te ich chore punkty bo ja nie mam. > Myślałem, ze to jest bardziej wyrafinowane trzebaby zrobic porzadek w szufladzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 ... 70zl komplet, bo sa irydowe nie komplet ale sztuka 70zł. Są irydowe i bardzo trwałe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 > trzebaby zrobic porzadek w szufladzie No rób, ja po niedzieli robię swapa. Muszę pojechać po silnik. Na razie pójdzie na IHI bo muszę jeździć a potem będę sobie przygotowywał kolektor i orurowanie pod garretta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2011 > No rób, ja po niedzieli robię swapa. Muszę pojechać po silnik. > Na razie pójdzie na IHI bo muszę jeździć a potem będę sobie przygotowywał kolektor i orurowanie pod > garretta. skad bierzesz silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 Jest na miejscu po silnik 1.4 8V 77km z Grande Punto i jego pytanie jest nastepujace : Czy filtr oleju ma taka sama srednice co w starym 1.2 ? Bo mowi ze jest taki strasznie malutki ... A o srednice sie pyta bo bedzie chce przelozyc podkladke pod filtr zeby chlodnice oleju zamontowac a nie chce jakiejs innej szukac i kombinowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > Jest na miejscu po silnik 1.4 8V 77km z Grande Punto i jego pytanie jest nastepujace : > Czy filtr oleju ma taka sama srednice co w starym 1.2 ? Bo mowi ze jest taki strasznie malutki ... > A o srednice sie pyta bo bedzie chce przelozyc podkladke pod filtr zeby chlodnice oleju > zamontowac a nie chce jakiejs innej szukac i kombinowac. srednica taka sama. Ricambi mialem niebieski i byl krotki ze wzgledu na kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 ok - silnik nie ma kola pasowego , ale czy wyciskac od goscia kolo czy bedzie pasowalo ze starego 1.2,oraz czy miska olejowa ma taka sama gllebokosc i czy ktos ma jeszcze jakeis ale zeby nie kupic tego silniku...gosc mowi ze silnik lezy pol roku , zawory pordzewiale , puscila uszczelka pod klawa , silnik podobno 40kkm ale widac ze stal...Generalnie z zewnatrz ladnie wyglada , olej tez wyglada na w miare ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > ok - silnik nie ma kola pasowego , ale czy wyciskac od goscia kolo czy bedzie pasowalo ze starego > 1.2,oraz czy miska olejowa ma taka sama gllebokosc i czy ktos ma jeszcze jakeis ale zeby nie > kupic tego silniku...gosc mowi ze silnik lezy pol roku , zawory pordzewiale , puscila > uszczelka pod klawa , silnik podobno 40kkm ale widac ze stal...Generalnie z zewnatrz ladnie > wyglada , olej tez wyglada na w miare ok... miska jest inna tak samo jak bagnet. Kolo pasowe bierze ze starego 1.2 i do tego przejsciowka od Lesia pod czujnik polozenia walu. Jak zalozy oryginalne kolo to bedzie musial podkladac sporo pod altek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > miska jest inna tak samo jak bagnet. Kolo pasowe bierze ze starego 1.2 i do tego przejsciowka od > Lesia pod czujnik polozenia walu. Jak zalozy oryginalne kolo to bedzie musial podkladac sporo > pod altek Poddałem się, nie wziąłem tego silnika. Najpierw gość chciał mi wcisnąć jakiś szrot w którym już miarka się nie maczała w oleju bo go tam było tyle co w moim zatartym Pytam się go - Panie, w opisie na allegro było poniżej 30kkm i 2007r... - a bo ja opis mam stary a silniki kolejne wystawiam... ten to ma z 70kkm i 5 lat i ktoś go nie oszczędzał... Kutafon Potem pojechaliśmy do magazynu obadać drugi silnik (ten o którym tschoob pisał). Z alternatorem 1500zł ale ponoć ma 40kkm (na bank typ to wymyślił przy mnie na zawołanie) no i ponoć pół roku leży. Zawory w środku były bardzo skorodowane, spod klawiatury się lało, poza tym oleju było dużo (za dużo) oraz był on w miarę jasny. Tak czy owak zniechęciło mnie to motanie z wiekiem i przebiegami oraz te rzeczy które nie będą pasować. Uściślijmy - miski nie przełożę z 1.2 bo? - Jaka flansza pod czujnik i po co? Na razie jestem strasznie rozbity i nie wiem co mam robić a muszę mieć auto sprawne.. w dodatku chyba zatarłem IHI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > Na razie jestem strasznie rozbity i nie wiem co mam robić a muszę mieć auto sprawne.. kołuj słupek od 1.2 i strugaj kolektor pod tą drugą T > w dodatku chyba zatarłem IHI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > w dodatku chyba zatarłem IHI ke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > kołuj słupek od 1.2 i strugaj kolektor pod tą drugą T Słupek od 1.2 mogę mieć ale... Będzie to stare... z przebiegiem ponad 100kkm. Pewnie będą wżery na bloku... dam kanapkę na stalówkach.. wydmucha itp.. Zechcę splanować blok to będzie powtórka z rozrywki - wyjmowanie tłoków, wału, potem pierścienie się nie dotrą i mamy komplet Nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > kołuj słupek od 1.2 i strugaj kolektor pod tą drugą T jeżeli ma turbo z 300ZX to jest to albo T3 albo T25, nawet nie chcę wiedzieć kiedy ta turbina będzie wstawała przy tym silniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > jeżeli ma turbo z 300ZX to jest to albo T3 albo T25, nawet nie chcę wiedzieć kiedy ta turbina > będzie wstawała przy tym silniczku TB22 chyba ale ja nigdy nie pamiętam - Drupi pisał już kiedyś kilka razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 a ten http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-77km-350a1-i1424308042.html ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > srednica taka sama. Ricambi mialem niebieski i byl krotki ze wzgledu na kata chyba jednak nie. Średnica gwintu owszem jest taka sama, ale średnica "całęgo" filtra jest inna. W nowych silnikach jest mniejsza o jakieś 8-10mm na średnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > a ten http://allegro.pl/silnik-fiat-grande-punto-1-4-8v-77km-350a1-i1424308042.html ? Trochę drogo... a nawet jeśli z osprzętem to ja potrzebuję tylko alternator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 ewentualnie nie myślałeś może o 1.3/1.4t z uno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > chyba jednak nie. Średnica gwintu owszem jest taka sama, ale średnica "całęgo" filtra jest inna. W > nowych silnikach jest mniejsza o jakieś 8-10mm na średnicy No właśnie. To gołym okiem widać, tylko popatrzyłem na ten micro-filterek i już wiedziałem, że jest co innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > ewentualnie nie myślałeś może o 1.3/1.4t z uno? Myślałem.... ale ile to wyniesie i w jakim będzie stanie?... albo będzie drogie albo zakatowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > chyba jednak nie. Średnica gwintu owszem jest taka sama, ale średnica "całęgo" filtra jest inna. W > nowych silnikach jest mniejsza o jakieś 8-10mm na średnicy nie zaprzecze, ale jak jest na silniku to na pierwszy rzut oka nie widac roznicy, a nie bralem do reki obydwu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > No właśnie. To gołym okiem widać, tylko popatrzyłem na ten micro-filterek i już wiedziałem, że jest > co innego... ale wszystko jeszcze od marki filtra zalezy, jedne sa wezsze drugie szersze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > nie zaprzecze, ale jak jest na silniku to na pierwszy rzut oka nie widac roznicy, a nie bralem do > reki obydwu Widać. Ja od razu zobaczyłem że ten filtr jest tyciuteńki (średnicą). A jaki jest w t-jet? Może taki sam i podstawka by pasowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > ale wszystko jeszcze od marki filtra zalezy, jedne sa wezsze drugie szersze Ale sama podstawka jest taka jaka jest - przecież jak dam szerszy filtr to uszczelka będzie wystawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > Widać. Ja od razu zobaczyłem że ten filtr jest tyciuteńki (średnicą). > A jaki jest w t-jet? Może taki sam i podstawka by pasowała? zaloz cala chlodniczke oleju z t-jeta. Sadze ze pompy oleju sa takie same, wiec chlodniczka powinna podejsc a w niej masz seryjne wyjscie na smarowanie T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > zaloz cala chlodniczke oleju z t-jeta. Sadze ze pompy oleju sa takie same, wiec chlodniczka powinna > podejsc a w niej masz seryjne wyjscie na smarowanie T Powiedzmy, że do lata mogę przeżyć bez chłodniczki a potem dokupić tą z t-jeta. Misę mogę podziurawić od nowa, nie chce mi się już palnikiem machać ale dobra... zrobi się tylko czujnik temp. oleju bym wkręcał gdzieś a nie w misę - jedna dziura mniej. Altek brałbym i tak od 1.4 bo mój jest w stanie agonalnym - naprawa nieopłacalna. Tylko, że te silniki co widziałem to szrot (no prawie szrot). Szukam czegoś świeższego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2011 > zaloz cala chlodniczke oleju z t-jeta. Sadze ze pompy oleju sa takie same, wiec chlodniczka powinna w tjecie masz mniejszą podstawke pod filt oleju (taka sama jak w 1,4 16v lub 1,2 16v z konca produkcji) dlatego nie bedzie pasowac np podstawka z uno turbo > podejsc a w niej masz seryjne wyjscie na smarowanie T a to sie zgadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.