michu1234 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10 carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje.. tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę 2 co z nimi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LETIS Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10 > carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych > masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje.. > tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę > 2 co z nimi skoro masz sterownik na pilota to nie kombinuj z podlaczaniem sterownikow jako master bo to bez sensu, styki w silownikach sa badziewiaste i po jakims czasie bedzie sie auto samo otwierac zamykac itp. skorzystaj ze schematu D 2 kable od siłownika to zielony i niebieski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10 > carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych > masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje.. > tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę > 2 co z nimi a pozostałe dwa są do alarmu jezeli masz alarm z taka opcją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu1234 Napisano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > skoro masz sterownik na pilota to nie kombinuj z podlaczaniem sterownikow jako master bo to bez > sensu, styki w silownikach sa badziewiaste i po jakims czasie bedzie sie auto samo otwierac > zamykac itp. skorzystaj ze schematu D 2 kable od siłownika to zielony i niebieski. to jeszcze tak czy siłonik master mogę podłączyć tak żeby pracował jako slave? tz. podłacze z mastera tylko 2 kabelki 3 zostawie nie podłączone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowalek85 Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 > to jeszcze tak czy siłonik master mogę podłączyć tak żeby pracował jako slave? tz. podłacze z > mastera tylko 2 kabelki 3 zostawie nie podłączone możesz tylko po co? nie lepiej miec dwa mastery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuwarek Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 zrób tak jak radzi letis. Podłącz mastery jako slave. Te trzy kabelki dodatkowe to wyłącznik w masterze który działa przy przekręcaniu kluczyka. Niestety ma swoje złe strony bo jak będzie źle działal to nie zamkniesz auta. Może po prostu nie stykać, szczególnie jak źle wymierzysz miejsce dla siłownika i nie będzie wystarczającego docisku. Wtedy siłownik będzie ciągle otwierał auto (albo zamykał). W masterze masz 2 kabelki do zasilania siłownika i 3 do wyłącznika (masa, zamykanie, otwieranie). Znajdź 2 przewody zasilania mastera np. za pomocą bateryjki 9v albo czegoś takiego a pozostałe 3 możesz po prostu uciąć. Chyba że chcesz mieć otwieranie z kluczyka to wtedy musisz sie bawić z 5 przewodami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LETIS Napisano 10 Marca 2011 Udostępnij Napisano 10 Marca 2011 Standardem jest że zielony i niebieski kabelek w uniwersalnych sterownikach to kable "zasilające" silnik siłownika, poza tym mamy odpowiednio Czarny- wspólny podłączany do masy i brązowi i biały które zwierają się z masą czyli kabelkiem czarnym przy zamykaniu i otwieraniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.