Skocz do zawartości

centralny zamek kto objaśni


michu1234

Rekomendowane odpowiedzi

eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10 carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje.. tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę 2 co z nimi

f90b318df1160fa0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10

> carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych

> masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje..

> tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę

> 2 co z nimi

skoro masz sterownik na pilota to nie kombinuj z podlaczaniem sterownikow jako master bo to bez sensu, styki w silownikach sa badziewiaste i po jakims czasie bedzie sie auto samo otwierac zamykac itp. skorzystaj ze schematu D 2 kable od siłownika to zielony i niebieski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> eh.. uzbrajam cieniasa pomału w elektonike... zanabyłem sterownik centralnego zamka bx10

> carprotect pod ten sterownik chce bezposrednio podpiąc siłowniki-2 x master, tylko że z tych

> masterów wychodzi 5 przewodów. Według schematu musze podłączyć schemat D tak mi sie wydaje..

> tylko ze z siłownika idzie 5 a nie 2 przewody.. 2 podłącze według schematu 3 masa a pozostałę

> 2 co z nimi

a pozostałe dwa są do alarmu jezeli masz alarm z taka opcją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro masz sterownik na pilota to nie kombinuj z podlaczaniem sterownikow jako master bo to bez

> sensu, styki w silownikach sa badziewiaste i po jakims czasie bedzie sie auto samo otwierac

> zamykac itp. skorzystaj ze schematu D 2 kable od siłownika to zielony i niebieski.

to jeszcze tak czy siłonik master mogę podłączyć tak żeby pracował jako slave? tz. podłacze z mastera tylko 2 kabelki 3 zostawie nie podłączone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób tak jak radzi letis. Podłącz mastery jako slave. Te trzy kabelki dodatkowe to wyłącznik w masterze który działa przy przekręcaniu kluczyka. Niestety ma swoje złe strony bo jak będzie źle działal to nie zamkniesz auta. Może po prostu nie stykać, szczególnie jak źle wymierzysz miejsce dla siłownika i nie będzie wystarczającego docisku. Wtedy siłownik będzie ciągle otwierał auto (albo zamykał).

W masterze masz 2 kabelki do zasilania siłownika i 3 do wyłącznika (masa, zamykanie, otwieranie).

Znajdź 2 przewody zasilania mastera np. za pomocą bateryjki 9v albo czegoś takiego a pozostałe 3 możesz po prostu uciąć.

Chyba że chcesz mieć otwieranie z kluczyka to wtedy musisz sie bawić z 5 przewodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardem jest że zielony i niebieski kabelek w uniwersalnych sterownikach to kable "zasilające" silnik siłownika, poza tym mamy odpowiednio Czarny- wspólny podłączany do masy i brązowi i biały które zwierają się z masą czyli kabelkiem czarnym przy zamykaniu i otwieraniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.