k1s1el Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Jw. Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na coś zwrócić uwagę?? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conQuerer Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Jw. > Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na > coś zwrócić uwagę?? > pozdro miałem podobne objawy niedawno z tym że ściągało w prawo, najlepiej wymień klocki i tarcze i wszystko powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > miałem podobne objawy niedawno z tym że ściągało w prawo, najlepiej wymień klocki i tarcze i > wszystko powinno być ok ...ale, że wymieniłeś to i przestało?? tarcz jeszcze nie wymieniam, bo są ok (chyba, okaże się jak zmienie klocki)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek09 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Np. różne ciśnienie w oponach. Przy jednym hamowaniu prawie zjechałem na przeciwny pas. Okazało się, że różnica wynosiła 0,5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > Jw. > Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na > coś zwrócić uwagę?? > pozdro Na to czy zacisk chodzi w prowadnicach i czy osłona tłoczka jest cała - czy tłoczek nie jest zatarty. Oczyszczenie jarzm pomijam bo to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 Też sprawdzę w sumie to miałem dzisiaj to sprawdzić, ale zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
conQuerer Napisano 27 Marca 2011 Udostępnij Napisano 27 Marca 2011 > ...ale, że wymieniłeś to i przestało?? tarcz jeszcze nie wymieniam, bo są ok (chyba, okaże się jak > zmienie klocki)... no u mnie operacja ta pomogła i wszystko jest jak należy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Jw. > Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na > coś zwrócić uwagę?? > pozdro U mnie dawno temu było to spowodowane poległym amortyzatorem plus złą zbieżnością. Z tym, że była na tyle zła, że mi zimówkę na wiosnę po trasie 1000km zjadło prawie do końca z jednej strony opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 Odkopuje, Po zimie zauważyłem że mi ściąga przy hamowaniu auto w lewo, jak docisnąłem hamulec to się równało, zobaczyłem ze tłoczek po prawej ciężko chodzi, byłą guma pęknięta z zewnątrz, dziś wymieniłem gumę jedną i drugą oczyściłem wsio, zalałem układ nowym płynem DOT4 odpowietrzyłem i dalej ściąga, tak jakby prawa strona się spóźniała. Możliwe że przytarło mi klocki z prawej strony więcej przez to ze nie odbijał tłoczek i teraz tak ściąga? może spróbować pozamieniać po jednym klocku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 pewnie spuchł przewód elastyczny - do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 10 Marca 2012 Udostępnij Napisano 10 Marca 2012 > pewnie spuchł przewód elastyczny - do wymiany Mówisz o tym co idzie do zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Planuje kupić oba przewody, jakie polecacie? ma to znaczenie? Takie ujdą? Klik 1 Klik 2 Lewa i prawa strona taka sama? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 14 Marca 2012 Udostępnij Napisano 14 Marca 2012 Nie zapomnijcie o kontroli hamulców z tyłu. Jeżeli jeden hamuje, a drugi nie- też ma prawo ciągnąć na bok!. Do tego akurat w CC/ SC ważny jest stan tulei w wahaczach tylnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > Nie zapomnijcie o kontroli hamulców z tyłu. Jeżeli jeden hamuje, a drugi nie- też ma prawo ciągnąć > na bok!. > Do tego akurat w CC/ SC ważny jest stan tulei w wahaczach tylnych. Tył na razie odpada bo nawet jak auto zgaszę i puszcze hamulec to słyszę ze tłoczek idzie wolno, tak jakby brzęczy, a tłoczek regenerowałem więc pozostaje jedynie niedrożność w przewodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 19 Marca 2012 Udostępnij Napisano 19 Marca 2012 > pewnie spuchł przewód elastyczny - do wymiany Dla potomnych, Diagnoza 100% trafna, po wymianie przewodów wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.