Skocz do zawartości

Ściąga w lewo przy hamowaniu


k1s1el

Rekomendowane odpowiedzi

> Jw.

> Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na

> coś zwrócić uwagę??

> pozdro

miałem podobne objawy niedawno z tym że ściągało w prawo, najlepiej wymień klocki i tarcze i wszystko powinno być ok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem podobne objawy niedawno z tym że ściągało w prawo, najlepiej wymień klocki i tarcze i

> wszystko powinno być ok

...ale, że wymieniłeś to i przestało?? tarcz jeszcze nie wymieniam, bo są ok (chyba, okaże się jak zmienie klocki)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jw.

> Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na

> coś zwrócić uwagę??

> pozdro

Na to czy zacisk chodzi w prowadnicach i czy osłona tłoczka jest cała - czy tłoczek nie jest zatarty. Oczyszczenie jarzm pomijam bo to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jw.

> Co się tak po krótce dzieje?? Co może być nie tak?? Niedługo wymieniam klocki z przodu to może na

> coś zwrócić uwagę??

> pozdro

U mnie dawno temu było to spowodowane poległym amortyzatorem plus złą zbieżnością. Z tym, że była na tyle zła, że mi zimówkę na wiosnę po trasie 1000km zjadło prawie do końca z jednej strony opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy później...

Odkopuje,

Po zimie zauważyłem że mi ściąga przy hamowaniu auto w lewo, jak docisnąłem hamulec to się równało, zobaczyłem ze tłoczek po prawej ciężko chodzi, byłą guma pęknięta z zewnątrz, dziś wymieniłem gumę jedną i drugą oczyściłem wsio, zalałem układ nowym płynem DOT4 odpowietrzyłem i dalej ściąga, tak jakby prawa strona się spóźniała. Możliwe że przytarło mi klocki z prawej strony więcej przez to ze nie odbijał tłoczek i teraz tak ściąga? może spróbować pozamieniać po jednym klocku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie zapomnijcie o kontroli hamulców z tyłu. Jeżeli jeden hamuje, a drugi nie- też ma prawo ciągnąć

> na bok!.

> Do tego akurat w CC/ SC ważny jest stan tulei w wahaczach tylnych.

Tył na razie odpada bo nawet jak auto zgaszę i puszcze hamulec to słyszę ze tłoczek idzie wolno, tak jakby brzęczy, a tłoczek regenerowałem więc pozostaje jedynie niedrożność w przewodach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.