Skocz do zawartości

Schemat - tempomat


Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za odgrzewanie tematu.

Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

Nie mam instalacji pod kierownicą.

Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają zakaz od Fiata.

Muszę więc kombinowac inaczej.

Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i jeden do zapłonu - ale który jest który.

A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry za odgrzewanie tematu.

> Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

> Nie mam instalacji pod kierownicą.

> Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają

> zakaz od Fiata.

> Muszę więc kombinowac inaczej.

> Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i

> jeden do zapłonu - ale który jest który.

> A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to

> niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

> Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

Będziesz jechał przez Skierniewice podjedź do mnie, założymy instalację - 350 zł.

Na szkoleniach mechanicy mają powiedziane, że "nie da się" i tyle. I tak klepią. A gdybym był elektrykiem w ASiO to do pracy chodziłbym odpocząć po ciężkim popołudniu dokładania wszelakich klamotów do Bravo.

W stopce masz napisane co dołożyłem do auta. Z cięższych spraw to w weekend dołożyłem elektryczne szyby z tyłu, gdzie kładłem całą instalację w aucie. Na założenie czeka ESP i Blue Me.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sorry za odgrzewanie tematu.

> Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę.

> Nie mam instalacji pod kierownicą.

> Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają

> zakaz od Fiata.

> Muszę więc kombinowac inaczej.

> Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i

> jeden do zapłonu - ale który jest który.

> A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to

> niewiele droższe rozwiązanie od drutowania.

> Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy.

ja miesiąc temu zakładałem (też miałem bez kostki) w katowicach i jak chcesz namiar do katowic to daj znac na priva.

Instalacja położona w peszlu, przejście przez przegrodę w miejscu do tego przeznaczonym i dorobiona wiązka miala oryginalna kostkę tak że wszystko spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo

> rozwalisz centralkę silnika!!!

Z tego manuala jedynie sama idea moze sie przydać, piny we wtyczce manetki, a samo podłączenie do kasety trzeba z elerna brać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/

Wielkie dzięki, nawet wersja silnikowa pasuje smile.gif

A swoją drogą ceny chyba podskoczyły, w zeszłym roku za 350 zeta to w Katowicach był materiał i robocizna smile.gif

A razie szukam człowieka bliżej Poznania - bo inaczej cena rośnie o następne stówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

> No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście

> kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi

> elerna ze schematami gdzie co podłączyć.

Szukałem kiedyś schematów (pinów na kostce) do 1.9 120KM i chyba natknąłem się również na 1.4 90KM. Jak znajdę to podeślę.

Ja póki co jeszcze nie podłączyłem tego tempomatu, wszystkie części leżą, ale jakoś nie ma czasu. Na szczęście koledze, któremu miałem to podłączyć się bardzo nie śpieszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście

> kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi

> elerna ze schematami gdzie co podłączyć.

A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje sciezek w body ?? oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.