macius Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Sorry za odgrzewanie tematu. Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. Nie mam instalacji pod kierownicą. Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają zakaz od Fiata. Muszę więc kombinowac inaczej. Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i jeden do zapłonu - ale który jest który. A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. koszt ok 1500zl wiec zapomnij o tym rozwiazaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Sorry za odgrzewanie tematu. > Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. > Nie mam instalacji pod kierownicą. > Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają > zakaz od Fiata. > Muszę więc kombinowac inaczej. > Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i > jeden do zapłonu - ale który jest który. > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. > Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. Będziesz jechał przez Skierniewice podjedź do mnie, założymy instalację - 350 zł. Na szkoleniach mechanicy mają powiedziane, że "nie da się" i tyle. I tak klepią. A gdybym był elektrykiem w ASiO to do pracy chodziłbym odpocząć po ciężkim popołudniu dokładania wszelakich klamotów do Bravo. W stopce masz napisane co dołożyłem do auta. Z cięższych spraw to w weekend dołożyłem elektryczne szyby z tyłu, gdzie kładłem całą instalację w aucie. Na założenie czeka ESP i Blue Me. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapo Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 > Sorry za odgrzewanie tematu. > Chcę założyć tempomat, mam dźwigienkę i osłonę. > Nie mam instalacji pod kierownicą. > Niestety okoliczne ASO wygadują bzdury - większość twierdzi, że się nie da, a poważnie chyba mają > zakaz od Fiata. > Muszę więc kombinowac inaczej. > Macie może schemat podłączenia tempomatu - w kostce widzę pięć przewodów - 4 chyba do kompa i > jeden do zapłonu - ale który jest który. > A najlepiej jakby z EPERA dało się wyciągnąć numer oryginalnej wiązki, może się okazać, że to > niewiele droższe rozwiązanie od drutowania. > Jakby jakiś kolega z WLKP chciał dorobić, to też się dogadamy. ja miesiąc temu zakładałem (też miałem bez kostki) w katowicach i jak chcesz namiar do katowic to daj znac na priva. Instalacja położona w peszlu, przejście przez przegrodę w miejscu do tego przeznaczonym i dorobiona wiązka miala oryginalna kostkę tak że wszystko spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jadidi Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Ja się nie znam, ale zdaje się, że NB to Stilo2, więc może ten manual Ci pomoże. Jadidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2011 Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo rozwalisz centralkę silnika!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > Niestety, ten schemat jest tylko i wyłącznie do Stilo. Nie podłączaj według niego w Bravo, bo > rozwalisz centralkę silnika!!! Z tego manuala jedynie sama idea moze sie przydać, piny we wtyczce manetki, a samo podłączenie do kasety trzeba z elerna brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macius Napisano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2011 > http://gallery.stiloclub.it/v/fiatbravo198/bravo198-tecnica/bravo198-tecnica_cruisecontrol/ Wielkie dzięki, nawet wersja silnikowa pasuje A swoją drogą ceny chyba podskoczyły, w zeszłym roku za 350 zeta to w Katowicach był materiał i robocizna A razie szukam człowieka bliżej Poznania - bo inaczej cena rośnie o następne stówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bravoemotionmjet Napisano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2011 Wersja silnikowa nie ma znaczenia działa tak samo we wszystkich wersjach, zarówno Pb jak i ON. Różnice są w instalacjach i innych podłączeniach na wtyczkach, ale dotyczą innych tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macius Napisano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2011 No właśnie o to mi chodziło, że na tej stronce jest schemat pokazujący sposób podłączenia w wersji 1.4 16V. > Różnice są w instalacjach i innych podłączeniach na wtyczkach, ale dotyczą innych tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 29 Października 2013 Udostępnij Napisano 29 Października 2013 No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi elerna ze schematami gdzie co podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pilzner Napisano 30 Października 2013 Udostępnij Napisano 30 Października 2013 > No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście > kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi > elerna ze schematami gdzie co podłączyć. Szukałem kiedyś schematów (pinów na kostce) do 1.9 120KM i chyba natknąłem się również na 1.4 90KM. Jak znajdę to podeślę. Ja póki co jeszcze nie podłączyłem tego tempomatu, wszystkie części leżą, ale jakoś nie ma czasu. Na szczęście koledze, któremu miałem to podłączyć się bardzo nie śpieszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > No i jak? Udało się założyć tempomat w 1.4 90KM, rocznik 2012? Kupiłem tą padakę i oczywiście > kostki brak. Kiedyś miałem podobny problem w stilo. Tam dałem radę sam, ale w bravo brakuje mi > elerna ze schematami gdzie co podłączyć. A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje sciezek w body ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 31 Października 2013 Udostępnij Napisano 31 Października 2013 > A czasem w nowszych Bravo nie ma tak jak w ostanich GP czy Evo, gdzie z oszczednosci nawet brakuje > sciezek w body ?? na szczescie nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.