deltabox Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 Witam, od wczoraj żarzy mi się kontrolka akumulatora, zmierzyłem napięcie na załączonym silniku i wyszło 14,5V z włączonymi światłami 14,4V. Dlaczego świeci się kontrolka w takim razie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alko Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 u mnie jest to samo żarzy się na wolnych obrotach ( ładowanie jest) a ponad 2 tys gaśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert209 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 szczotki na alternatorze sie kończą,lub dioda na mostku.Osobiscie obstawiam 1. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebus80 Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 regulator napięcia ze szczotkami się kończy, osobiście przerabiałem temat i po wymianie przestało świecić kontrolka akumulatora http://allegro.pl/regulator-napiecia-cinquecento-seicento-uno-pn-i1515406660.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 A ja miałem zwarcie na stojanie jak sie tak działo, po wymianie stojanu problem ustąpił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2011 > u mnie jest to samo żarzy się na wolnych obrotach ( ładowanie jest) a ponad 2 tys gaśnie Któraś dioda powiedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 15 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2011 Panowie czy ktoś z was ma zdjęcie rozebranego mostka prostowniczego? O jakich parametrach powinny być nowe diody? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert209 Napisano 16 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 > szczotki na alternatorze sie kończą,lub dioda na mostku.Osobiscie obstawiam 1. > pzdr. niekoniecznie. U mnie był wyrobiony wirnik tam gdzie szczotki pracują,tak że zrobił sie rowek w tym miejscu. tak czy siak to szczotki. Co do diody to wątpie.jak by była walnięta to by altek dawał większe napięcie (ponad 17).Wiem bo ugotowałem w ten sposób kilka aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
justiCCgirl Napisano 16 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 > Panowie czy ktoś z was ma zdjęcie rozebranego mostka prostowniczego? O jakich parametrach powinny > być nowe diody? hmmm ja poszłam do motoryzacyjnego, powiedziałam do jakiego auta mi potrzebne i mi dali i jest okeeeeej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 16 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 > Witam, od wczoraj żarzy mi się kontrolka akumulatora, zmierzyłem napięcie na załączonym silniku i > wyszło 14,5V z włączonymi światłami 14,4V. Dlaczego świeci się kontrolka w takim razie?? Ciezko powiedziec co to moze byc w 100 % bo Kazdy ma inna teorie. U mnie np. kontrolka zachowywala sie identycznie jak mi bardzo delikatnie pekla obudowa alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
centoadam Napisano 16 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 ja powiem tylko tyle że u mnie też sie żarzy kontrolka, wymieniłem szczotki z regulatorem i jest identycznie tak samo jak przed wymianą ładowanie około 14,3 na światłach 14,1. PS komutator co szczotki sie po nim ślizgają ma zaledwie około 1mm wytartego rowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 16 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2011 > ja powiem tylko tyle że u mnie też sie żarzy kontrolka, wymieniłem szczotki z regulatorem i jest > identycznie tak samo jak przed wymianą ładowanie około 14,3 na światłach 14,1. > PS komutator co szczotki sie po nim ślizgają ma zaledwie około 1mm wytartego rowka. No mam to samo, ale po przejechanych tak10 tys km ładowanie czasem pada na wolnych obrotach,a na liczniku mam czasem dyskotekę ( tak światła migają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.