tzok Napisano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2011 Bardzo proszę o wszelkie uwagi dotyczące programów IAW ECU Scan i IAW Gauges: http://chomikuj.pl/tzok/IAW+ECU+Scan Chętnie zobaczyłbym filmik jak sprawują się "gajgerki" podczas pracy silnika i jakie wartości osiąga wypełnienie wtrysku. Na chwilę obecną NIE działa test silnika krokowego w IAW-16F, więc tego nie trzeba zgłaszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2011 Jutro nagram, dziś juz nie bardzo mi sie chce, i poza tym pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2011 Jutro sie trochę przesunęło, ale jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 pobralem już parę wersji i przy próbie uruchomienia mam komunikat o niewłaściwym inicjowaniu mam Xp - co robię nie tak? i czy zakoduje nim kluczyki do immo bo nie zawsze immo łapie mój kluczyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2011 > pobralem już parę wersji i przy próbie uruchomienia mam komunikat o niewłaściwym inicjowaniu > mam Xp - co robię nie tak? Jak dokładnie brzmi komunikat? > i czy zakoduje nim kluczyki do immo bo nie zawsze immo łapie mój kluczyki Nie, kluczyki w CODE-I koduje się przy pomocy master-key (klucza matki) a nie interfejsu diagnostycznego. Trzeba mieć klucz brązowy i min. 2 niebieskie. Jeśli jednak "nie zawsze łapie" to problem nie jest z kodowaniem ale z połączenie antena - centralka CODE lub centralka CODE - ECU. Jeśli kodowanie by się uszkodziło to raz na zawsze, a nie że raz działa, a raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 16 Września 2011 Udostępnij Napisano 16 Września 2011 problem rozwiązany netframework. wymagał ponownej instalacji teraz program się uruchamia mam jeszcze pytanko dotyczące interfejsu posiadam VAGa (niebieski kkl) i muszę do niego dokupić przejściowke na 3 piny oglądałem z dodatkowym + oraz - oraz tylko z dodatkowym + i sam już nie wiem jaką wybrać. czy na wystarczy obojętnie jaką OBD2 na 3piny? prosił bym o jakąś podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tzok Napisano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2011 > problem rozwiązany netframework. wymagał ponownej instalacji teraz program się uruchamia > mam jeszcze pytanko dotyczące interfejsu posiadam VAGa (niebieski kkl) i muszę do niego dokupić > przejściowke na 3 piny oglądałem z dodatkowym + oraz - oraz tylko z dodatkowym + i sam już nie > wiem jaką wybrać. czy na wystarczy obojętnie jaką OBD2 na 3piny? > prosił bym o jakąś podpowiedzi Dodatkowy "-" nie jest konieczny, wystarczy ten który już jest w złączu 3-pin, tylko "+" wymaga podpięcia "z zewnątrz". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 16 Września 2011 Udostępnij Napisano 16 Września 2011 dziękuje bardzo za fachową pomoc i duże uznanie za stworzenie programu diagnostycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygry Napisano 25 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 > dziękuje bardzo za fachową pomoc i duże uznanie za stworzenie programu diagnostycznego ogrzewam kotleta starego i twardego co potrzeba do diagnostyki w silniku 1,2 8v oznaczenie kompa IAW 18F.B4 1 komp jest 2 przewod - jaki? 3 program ktory podejdzie pod XP cos jeszcze ?? mozna podac link do alledrogo z przykladem, oraz link do sciagniecia odpowiedniego programu pytaniqa moze laickie ale ja laikiem jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greggp Napisano 25 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2012 > ogrzewam kotleta starego i twardego > co potrzeba do diagnostyki w silniku 1,2 8v oznaczenie kompa IAW 18F.B4 > 1 komp jest > 2 przewod - jaki? ja używałem VAG kkl(zwykły bez tego przełącznika)+adapter 3 pin mniej więcej coś takiego http://moto.allegro.pl/tester-interfejs-fiat-alfa-lancia-vag-kkl-usb-i2109203910.html > 3 program ktory podejdzie pod XP program pobierzesz od kolegi tzok w pierwszym poście > cos jeszcze ?? chęci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 > program pobierzesz od kolegi tzok w pierwszym poście > chęci jednak poleciłbym kolejną generację i wydanie;] jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygry Napisano 26 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2012 > ja używałem VAG kkl(zwykły bez tego przełącznika)+adapter 3 pin > mniej więcej coś takiego > http://moto.allegro.pl/tester-interfejs-fiat-alfa-lancia-vag-kkl-usb-i2109203910.html > program pobierzesz od kolegi tzok w pierwszym poście > chęci wszystko jasne dziekuje bardzo, Lynda Tobie tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudzik87 Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 A ja mam pewien problem z tym programem. ściągnąłem go żeby koledze podłączyc SC i wszystko fajnei zainstalowane, kabel podpięty, plus też a w programie ciagle przy próbie połączenia pisze mi "włącz zapłon" mimo ze jest on właczony ..?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 12 Marca 2012 Udostępnij Napisano 12 Marca 2012 > A ja mam pewien problem z tym programem. > ściągnąłem go żeby koledze podłączyc SC i wszystko fajnei zainstalowane, kabel podpięty, plus też a > w programie ciagle przy próbie połączenia pisze mi "włącz zapłon" mimo ze jest on właczony > ..?? Najpierw ustawiasz odpowiedni port Com potem klikasz połączenie i po wyświetleniu komunikatu dopiero włączasz zapłon, jak będziesz miał wcześniej włączony to cie nie połączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudzik87 Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > Najpierw ustawiasz odpowiedni port Com potem klikasz połączenie i po wyświetleniu komunikatu > dopiero włączasz zapłon, jak będziesz miał wcześniej włączony to cie nie połączy własnie zastanawiam sie jak to z tym portem Com bo kabel który ja mam podłaczany jest na USB... inna sprawa ze zastanawiam sie na którym przełaczniku ma byc kabel , bo na niebieskiej kostce mam 4 warjanty. Kurcze było dobrze to wycofali z nowej Wrsji esi Seicento , Punto itp dodam tylko że posiadam TAKI kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0ny Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > własnie zastanawiam sie jak to z tym portem Com bo kabel który ja mam podłaczany jest na USB... > inna sprawa ze zastanawiam sie na którym przełaczniku ma byc kabel , bo na niebieskiej kostce > mam 4 warjanty. Kurcze było dobrze to wycofali z nowej Wrsji esi Seicento , Punto itp > dodam tylko że posiadam TAKI kabel a zainstalowałeś napewno dobrze oba interfejsy? znajduje Ci je w menadżerze urządzeń? Ustaw w pozycji VAG/KKL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudzik87 Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 > a zainstalowałeś napewno dobrze oba interfejsy? znajduje Ci je w menadżerze urządzeń? Ustaw w > pozycji VAG/KKL kurcze nie sprawdzałem w menadżerze ale jak podłączam pod Fiat Ecu Scan inne samochody to dizała ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 15 Marca 2012 Udostępnij Napisano 15 Marca 2012 W IAW ustaw ten sam port co w FES-ie. Przełącznik na fejsie poz. 7 i ciesz się diagnostyką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dudzik87 Napisano 16 Marca 2012 Udostępnij Napisano 16 Marca 2012 > W IAW ustaw ten sam port co w FES-ie. Przełącznik na fejsie poz. 7 i ciesz się diagnostyką Faktycznie tak zrobiłem i jest ok Dzieki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.