Skocz do zawartości

Testy IAW ECU Scan / IAW Gauges


tzok

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo proszę o wszelkie uwagi dotyczące programów IAW ECU Scan i IAW Gauges:

http://chomikuj.pl/tzok/IAW+ECU+Scan

Chętnie zobaczyłbym filmik jak sprawują się "gajgerki" podczas pracy silnika i jakie wartości osiąga wypełnienie wtrysku.

Na chwilę obecną NIE działa test silnika krokowego w IAW-16F, więc tego nie trzeba zgłaszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące później...

> pobralem już parę wersji i przy próbie uruchomienia mam komunikat o niewłaściwym inicjowaniu

> mam Xp - co robię nie tak?

Jak dokładnie brzmi komunikat?

> i czy zakoduje nim kluczyki do immo bo nie zawsze immo łapie mój kluczyki

Nie, kluczyki w CODE-I koduje się przy pomocy master-key (klucza matki) a nie interfejsu diagnostycznego. Trzeba mieć klucz brązowy i min. 2 niebieskie. Jeśli jednak "nie zawsze łapie" to problem nie jest z kodowaniem ale z połączenie antena - centralka CODE lub centralka CODE - ECU. Jeśli kodowanie by się uszkodziło to raz na zawsze, a nie że raz działa, a raz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany netframework. wymagał ponownej instalacji teraz program się uruchamia

mam jeszcze pytanko dotyczące interfejsu posiadam VAGa (niebieski kkl) i muszę do niego dokupić przejściowke na 3 piny oglądałem z dodatkowym + oraz - oraz tylko z dodatkowym + i sam już nie wiem jaką wybrać. czy na wystarczy obojętnie jaką OBD2 na 3piny?

prosił bym o jakąś podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> problem rozwiązany netframework. wymagał ponownej instalacji teraz program się uruchamia

> mam jeszcze pytanko dotyczące interfejsu posiadam VAGa (niebieski kkl) i muszę do niego dokupić

> przejściowke na 3 piny oglądałem z dodatkowym + oraz - oraz tylko z dodatkowym + i sam już nie

> wiem jaką wybrać. czy na wystarczy obojętnie jaką OBD2 na 3piny?

> prosił bym o jakąś podpowiedzi

Dodatkowy "-" nie jest konieczny, wystarczy ten który już jest w złączu 3-pin, tylko "+" wymaga podpięcia "z zewnątrz".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

> dziękuje bardzo za fachową pomoc i duże uznanie za stworzenie programu diagnostycznego

ogrzewam kotleta starego i twardego grinser006.gif

co potrzeba do diagnostyki w silniku 1,2 8v oznaczenie kompa IAW 18F.B4

1 komp ok.gif jest

2 przewod - jaki?

3 program ktory podejdzie pod XP

cos jeszcze ??

mozna podac link do alledrogo z przykladem, oraz link do sciagniecia odpowiedniego programu

pytaniqa moze laickie ale ja laikiem jestem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ogrzewam kotleta starego i twardego

> co potrzeba do diagnostyki w silniku 1,2 8v oznaczenie kompa IAW 18F.B4

> 1 komp jest

> 2 przewod - jaki?

ja używałem VAG kkl(zwykły bez tego przełącznika)+adapter 3 pin

mniej więcej coś takiego http://moto.allegro.pl/tester-interfejs-fiat-alfa-lancia-vag-kkl-usb-i2109203910.html

> 3 program ktory podejdzie pod XP

program pobierzesz od kolegi tzok w pierwszym poście

> cos jeszcze ??

chęci smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ja mam pewien problem z tym programem.

ściągnąłem go żeby koledze podłączyc SC i wszystko fajnei zainstalowane, kabel podpięty, plus też a w programie ciagle przy próbie połączenia pisze mi "włącz zapłon" mimo ze jest on właczony ..??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ja mam pewien problem z tym programem.

> ściągnąłem go żeby koledze podłączyc SC i wszystko fajnei zainstalowane, kabel podpięty, plus też a

> w programie ciagle przy próbie połączenia pisze mi "włącz zapłon" mimo ze jest on właczony

> ..??

Najpierw ustawiasz odpowiedni port Com potem klikasz połączenie i po wyświetleniu komunikatu dopiero włączasz zapłon, jak będziesz miał wcześniej włączony to cie nie połączy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw ustawiasz odpowiedni port Com potem klikasz połączenie i po wyświetleniu komunikatu

> dopiero włączasz zapłon, jak będziesz miał wcześniej włączony to cie nie połączy

własnie zastanawiam sie jak to z tym portem Com bo kabel który ja mam podłaczany jest na USB... inna sprawa ze zastanawiam sie na którym przełaczniku ma byc kabel , bo na niebieskiej kostce mam 4 warjanty. Kurcze było dobrze to wycofali z nowej Wrsji esi Seicento , Punto itp

dodam tylko że posiadam TAKI kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> własnie zastanawiam sie jak to z tym portem Com bo kabel który ja mam podłaczany jest na USB...

> inna sprawa ze zastanawiam sie na którym przełaczniku ma byc kabel , bo na niebieskiej kostce

> mam 4 warjanty. Kurcze było dobrze to wycofali z nowej Wrsji esi Seicento , Punto itp

> dodam tylko że posiadam TAKI kabel

a zainstalowałeś napewno dobrze oba interfejsy? znajduje Ci je w menadżerze urządzeń? Ustaw w pozycji VAG/KKL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a zainstalowałeś napewno dobrze oba interfejsy? znajduje Ci je w menadżerze urządzeń? Ustaw w

> pozycji VAG/KKL

kurcze nie sprawdzałem w menadżerze ale jak podłączam pod Fiat Ecu Scan inne samochody to dizała ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.