pp505 Napisano 1 Maja 2011 Udostępnij Napisano 1 Maja 2011 Cześć. Chce jutro całkowicie wywalić EGR. Mam już odpowiednia blachę z której zrobię zaślepkę i mam w planach wstawić jedną przy kolektorze wydechowym, a drugą przy kolektorze ssącym. Oczywiście wywalę cały zawór EGR razem z wszystkimi rurkami co idą pomiędzy. Wiem, że pojawi się błąd p0404 czy on w czymś mi zaszkodzi? da się wywalić EGR z kompa? Ma ktoś tak wywalony EGR? czy wszyscy wywalają wstawione zaślepki za EGR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elgritone Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Cześć. > Chce jutro całkowicie wywalić EGR. Mam już odpowiednia blachę z której zrobię zaślepkę i mam w > planach wstawić jedną przy kolektorze wydechowym, a drugą przy kolektorze ssącym. Oczywiście > wywalę cały zawór EGR razem z wszystkimi rurkami co idą pomiędzy. Wiem, że pojawi się błąd > p0404 czy on w czymś mi zaszkodzi? da się wywalić EGR z kompa? > Ma ktoś tak wywalony EGR? czy wszyscy wywalają wstawione zaślepki za EGR? ja ostatnio odlaczylem wtyczke od egr'a i nie miałem błędów, troszke mnie to nawet zdziwiło.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 da się wywalić z kompa, umów się z Cinkiem, on Ci wywali. Ja nie wywalałem, zaślepiłem ponad rok temu, jak podpinam auto do FESa to jest błąd, check się nie zaświeca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Kolejny, który zboczył z jedynie słusznej ścieżki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Cześć. > Chce jutro całkowicie wywalić EGR. Mam już odpowiednia blachę z której zrobię zaślepkę i mam w > planach wstawić jedną przy kolektorze wydechowym, a drugą przy kolektorze ssącym. Oczywiście > wywalę cały zawór EGR razem z wszystkimi rurkami co idą pomiędzy. Wiem, że pojawi się błąd > p0404 czy on w czymś mi zaszkodzi? da się wywalić EGR z kompa? > Ma ktoś tak wywalony EGR? czy wszyscy wywalają wstawione zaślepki za EGR? EGR-a nie zaślepiać, tylko czyścić i cieszyć się z jazdy Podczas ostatniego przeglądu zleciłem czyszczenie w/w zaworu, ale nie było, co czyścić, bo był czyściusi Też myślałem o zaślepieniu go, ale puki jest sprawny, to nie będę go ruszał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > EGR-a nie zaślepiać, tylko czyścić i cieszyć się z jazdy Podczas ostatniego przeglądu zleciłem > czyszczenie w/w zaworu, ale nie było, co czyścić, bo był czyściusi Też myślałem o zaślepieniu > go, ale puki jest sprawny, to nie będę go ruszał. ja zaślepiłem i zadnych minusów nie zauważyłem jedynie plusy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > ja zaślepiłem i zadnych minusów nie zauważyłem jedynie plusy Wzorst spalania i wolniejsze nagrzewanie się auta zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Wzorst spalania i wolniejsze nagrzewanie się auta zimą No widzisz a ja akurat po zaślepieniu EGR obserwuje mniejsze spalanie, lepszą dynamikę auta i odrobinę wolniejsze nagrzewanie auta co i tak przy wolno nagrzewającym się samochodem wielkiej różnicy mi nie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > No widzisz a ja akurat po zaślepieniu EGR obserwuje mniejsze spalanie, lepszą dynamikę auta i > odrobinę wolniejsze nagrzewanie auta co i tak przy wolno nagrzewającym się samochodem wielkiej > różnicy mi nie robi To ja sobie na próbę "zaślepię" i powiem jakie rezultaty. Odepnę po prostu zasilanie i zawór pozostaje wtedy w pozycji 'zamknięty', więc tak jakby go nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Wzorst spalania i wolniejsze nagrzewanie się auta zimą i tu sie bardzo mylisz spalanie nic sie nie zmieniło. a nagrzewanie ? nawet jesli jest jakaś różnica to jej nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Korzystając z chwili czasu wypiąłem wtyczkę zasilania z EGRa. Oczywiście u mnie w 120 MJ wywaliło od razu checka, ale jeździ bez problemu i w zasadzie jedyną niedogodnością jest paląca się lampka 'check engine' i komunikat. Jak rozumiem, można to olać i tak jeździć? Na razie brak czasu żeby to wyczyścić czy bawić się w zaślepianie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Korzystając z chwili czasu wypiąłem wtyczkę zasilania z EGRa. > Oczywiście u mnie w 120 MJ wywaliło od razu checka, ale jeździ > bez problemu i w zasadzie jedyną niedogodnością jest paląca się > lampka 'check engine' i komunikat. Jak rozumiem, można to olać > i tak jeździć? Na razie brak czasu żeby to wyczyścić czy bawić się > w zaślepianie... No nie do końca, bo komp czyta sobie dane nie z czujników tylko z map, a wartości te są uśrednione i bardzo zachowawcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > No nie do końca, bo komp czyta sobie dane nie z czujników tylko z map, a wartości te są uśrednione > i bardzo zachowawcze. A da się wywalić tylko EGRa z oprogramowania kasety silnika, bez żadnego tuningu? Bo nie bardzo mam ochotę i środki na Cinka, a wywalenie obsługi EGRa byłoby miłe na chwilę obecną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > A da się wywalić tylko EGRa z oprogramowania kasety silnika, > bez żadnego tuningu? Bo nie bardzo mam ochotę i środki na Cinka, > a wywalenie obsługi EGRa byłoby miłe na chwilę obecną da się wywalić samego egr`a bez podnoszenia mocy ale w ogólnym rozrachunku jak robisz wszystko razem jest taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > A da się wywalić tylko EGRa z oprogramowania kasety silnika, > bez żadnego tuningu? Bo nie bardzo mam ochotę i środki na Cinka, > a wywalenie obsługi EGRa byłoby miłe na chwilę obecną Oczywiście że się da, wymazuje wszystko co dotyczy recyrkulacji spalin, jednak roboty tyle jest że chyba lepiej odrazu zrobić wirusa. Póki co zapodaj blaszke z otworkami i też będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > da się wywalić z kompa, umów się z Cinkiem, on Ci wywali. > Ja nie wywalałem, zaślepiłem ponad rok temu, jak podpinam auto do FESa to jest błąd, check się nie > zaświeca. bo to czy ci wywali czy nei uzależnione jest od sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Dorzucę swoje "trzy grosze" do dyskusji. Ja mam w swoim stilonie zaślepkę z 4-ema dziurkami. W zeszłym tygodniu, tak z ciekawości wjechałem sobie na hamownię i zrobiłem dwa pomiary. Jeden z EGR działającym drugi z zaślepionym. W zakresie do 3000 obr. zaślepienie EGR nie zmieniło kompletnie nic. Oba wykresy pokryły się idealnie. Dopiero powyżej 3000 obr. mocy ( i momentu ) minimalnie przybyło,.. tak z 5 KM. Ponieważ zaślepienie EGR ma głównie poprawić dynamikę z dołu i zlikwidować ew. zamulenia mogę stwierdzić, że w moim przypadku to nic nie zmieniło. Tak więc EGR znów działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Dorzucę swoje "trzy grosze" do dyskusji. Ja mam w swoim stilonie zaślepkę z 4-ema dziurkami. W > zeszłym tygodniu, tak z ciekawości wjechałem sobie na hamownię i zrobiłem dwa pomiary. Jeden z > EGR działającym drugi z zaślepionym. jeżeli twoja blaszką z "dziurkami" to go nie zaślepiłeś tylko zmniejszyłeś ilość spalin w recyrkulacji czyli tak jakby ci się egr mniej otwierał a to ni o to chodzi w zaślepianiu > W zakresie do 3000 obr. zaślepienie EGR nie zmieniło > kompletnie nic. Oba wykresy pokryły się idealnie. Dopiero powyżej 3000 obr. mocy ( i momentu ) > minimalnie przybyło,.. tak z 5 KM. Ponieważ zaślepienie EGR ma głównie poprawić dynamikę z > dołu i zlikwidować ew. zamulenia mogę stwierdzić, że w moim przypadku to nic nie zmieniło. Tak > więc EGR znów działa. Nie wiem jak pomiar robiłeś ale z tego co piszesz o zaślepce z "dziurami" to powiem ci ze w obu przypadkach egr działał więc pomiar musiał wyjść taki sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Ale ty masz już wirusa więc sie nie liczysz pewnie w sofcie go wyciętego masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Ale ty masz już wirusa więc sie nie liczysz pewnie w sofcie go wyciętego masz Mojego wirusa nie robił Cinek więc EGR działa . Dla ścisłości- robiłem dwa pomiary: 1- blaszka z 4-ema dziurami, 2- całkowite zaślepienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hipo Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Mojego wirusa nie robił Cinek więc EGR działa . > Dla ścisłości- robiłem dwa pomiary: 1- blaszka z 4-ema dziurami, 2- całkowite zaślepienie. To tymbardziej nie powinno wyjść powtarzalnie bo jeśli zaslepisz działający EGR to w MJ masz z miejsca Check. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 Zaryzykowałem i kolega Cinek wyrwał mi EGRa z softu i zaślepił. Subiektywnie jest nieco lepiej z dołu jako przepowiedział, natomiast co do spalania to jeszcze nie wiem bo za mało przejechałem. Na pewno mogę spokojnie jechać na wakacje i o to mi chodziło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Maja 2011 Udostępnij Napisano 2 Maja 2011 > Mojego wirusa nie robił Cinek więc EGR działa . > Dla ścisłości- robiłem dwa pomiary: 1- blaszka z 4-ema dziurami, 2- całkowite zaślepienie. Aaa to znacz, że masz sprawnego EGR-a..... przecież on pod obciążeniem auta ma być zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2011 No i wczoraj wywaliłem EGR i jestem z tego powodu strasznie zadowolony. Zakres obrotów od dołu do góry znacznie się polepszył. Najbardziej idzie odczuć to do 2 tyś obrotów potem jest tylko lekka poprawa. Może każdy mówić, że mi się wydaje, że to nie możliwe itp. Ale na pewno jest odczuwalna poprawa, uważam tak ja i moja druga połówka. Zaślepki wstawiłem w poniższych miejscach. Tym sposobem zyskałem więcej miejsca przy filtrze paliwa no i jest lżej pod maską oczywiście jest błąd w kompie P0404 ale żadna kontrolka się nie świeci (JTD 115). Co do spalania wypowiem się za kilka tygodni jeżeli odczuje jakąś różnice. Więc witam w NO EGR CLUB i polecam dołączenie do tego clubu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 3 Maja 2011 Udostępnij Napisano 3 Maja 2011 > Więc witam w NO EGR CLUB i polecam dołączenie do tego clubu :D Jak mi kiedyś EGR padnie, to kto wie Tymczasem pali mi mniej niż 6 literów gnojówki i śmiga bardzo ładnie Ale nigdy nie mówię "nigdy' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 Ślędzę temat zaślepiania EGR już od pewnego czasu, u siebie już założyłem zaślepkę, ale zastanawiałem się czy można zrobić to tak: Na zielono zaznaczyłem miejsce zaślepienia układu a na czerwono podzespoły które, no właśnie można je wywalić (EGR musi pozostać do momentu wywalenia go programowo z ECU)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > Ślędzę temat zaślepiania EGR już od pewnego czasu, u siebie już założyłem zaślepkę, ale > zastanawiałem się czy można zrobić to tak: > Na zielono zaznaczyłem miejsce zaślepienia układu a na czerwono podzespoły które, no właśnie można > je wywalić (EGR musi pozostać do momentu wywalenia go programowo z ECU)? element 6 możesz wywalić to tylko rurka karbowana do łączenia dolotu z zaworem element 1 to wymiennik ciepła i nie bardzo żebyś go mógł wywalić jest on spięty z układem chłodzenia i ma za zadanie dogrzewać płyn przez spaliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemasss Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 No właśnie nie miałem czasu podejrzeć jak to wygląda w aucie a na schemacie widać jakieś dodatkowe rurki dochodzące to elementu 1. A 6 to wiem, że można wywalić, wymontowywałem to razem z EGR podczas czyszczenia i zaślepiania. Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 Po ok. 100 km mam wrażenie, że spalanie bez EGR jest wyższe o ok. 0,5l/100, ale zobaczę jeszcze na całym baku bo tak to może być przypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 to tylko wrażenie 1.5 roku jeżdżę z zaślepionym egr-m i różnicy w spalaniu przy tej samej jeździe nie widzę po prostu po zaślepieniu auto zbiera się lepiej z dołu co zachęca do mocniejszego naciśnięcia prawego pedału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp505 Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > to tylko wrażenie 1.5 roku jeżdżę z zaślepionym egr-m i różnicy w spalaniu przy tej samej jeździe > nie widzę > po prostu po zaślepieniu auto zbiera się lepiej z dołu co zachęca do mocniejszego naciśnięcia > prawego pedału O to to, ja tak właśnie mam, że chętniej cisnę go od dołu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klusek1983 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > to tylko wrażenie 1.5 roku jeżdżę z zaślepionym egr-m i różnicy w spalaniu przy tej samej jeździe > nie widzę > po prostu po zaślepieniu auto zbiera się lepiej z dołu co zachęca do mocniejszego naciśnięcia > prawego pedału Potwierdzam w całej rozciągłości Miałem dokładnie to samo zaraz po wywaleni EGR'a, teraz jak już się nacieszyłem wszystko wróciło do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 Witam, Panowie w zwiazku z tym ze moje Stilo troszke ostatnio przeszlo postawnowilem spr bledy po wymianie wtryskow , regeneracji pompy wtryskowej i pompy paliwa Na poczatku lista bledow byla bardzooo dluga( brak pradu zrobil swoje ;D ale po usunieciu i przejechaniu jakies 20 km ponownie spr i zostal juz tylko blad : PO404 - EGR NIgdy wczesniej nie mialem tego bledu i zastanawia mnie fakt czemu wyskoczyl on akurat po naprawie ... ( zadna ikonka sie nie zapala ale blad jest w pamieci ) Jakies sugestie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sadzik89 Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 > Witam, > Panowie w zwiazku z tym ze moje Stilo troszke ostatnio przeszlo postawnowilem spr bledy po wymianie > wtryskow , regeneracji pompy wtryskowej i pompy paliwa > Na poczatku lista bledow byla bardzooo dluga( brak pradu zrobil swoje ;D ale po usunieciu i > przejechaniu jakies 20 km ponownie spr i zostal juz tylko blad : > PO404 - EGR > NIgdy wczesniej nie mialem tego bledu i zastanawia mnie fakt czemu wyskoczyl on akurat po naprawie > ... ( zadna ikonka sie nie zapala ale blad jest w pamieci ) > Jakies sugestie ??? usun blad i po jakims czasie jeszcze raz sprawdz czy blad sie pojawia... jesli sie bedzie pojawial..ale nie bedziesz odczuwal roznicy w przyspieszaniu..dymieniu z wydechu itp. to olej temat.. chociaz zaslepic dla swietego spokoju nie zaszkodzi...sprawa banalna a od razu czuc roznice.. jesli cos zle mowie koledzy poprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 w JTD się check nie zapala tylko w kompie siedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BenY21 Napisano 14 Października 2011 Udostępnij Napisano 14 Października 2011 > chociaz zaslepic dla swietego spokoju nie zaszkodzi...sprawa banalna a od razu czuc roznice.. Ale ja go mam chyba zaslepionego ... i dlatego moje zdziwienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Ale ja go mam chyba zaslepionego ... i dlatego moje zdziwienie... zaślepienie usuwa skutki niesprawnego EGR'a, ale on nadal jest niesprawny stąd błąd w kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Ale ja go mam chyba zaslepionego ... i dlatego moje zdziwienie... to podjedz do CINSOFTU i ci go wytna calkiem z "systemu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > to podjedz do CINSOFTU i ci go wytna calkiem z "systemu" To już jakiś sport .... kto więcej EGR-a usunie lub zaślepi PS.... Zostawcie tylko turbinkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > To już jakiś sport .... kto więcej EGR-a usunie lub zaślepi > PS.... > Zostawcie tylko turbinkę wiemy, wiemy, z egr off auta wiecej pala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > EGR-a nie zaślepiać, tylko czyścić i cieszyć się z jazdy no jasne a widziałeś kiedyś jaki syf przez to dziadostwo odkłada się w kolektorze ssącym? EGR to wymysł eko terrorystów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Wzorst spalania i wolniejsze nagrzewanie się auta zimą nie zauważyłem u siebie takiej różnicy, spalanie bacznie obserwowałem i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 Ciekawi mnie jak samodzielnie zmodyfikować ecu aby wywalić z niego EGR. Wiem, że najłatwiej pojechać i zapłacić ale dla mnie nie tędy droga. Zakładamy, że zgrałem wsad mam już plik co robić dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Ciekawi mnie jak samodzielnie zmodyfikować ecu aby wywalić z niego EGR. Wiem, że najłatwiej > pojechać i zapłacić ale dla mnie nie tędy droga. Zakładamy, że zgrałem wsad mam już plik co > robić dalej? Obrobić Liczysz na rady tych co z tego żyją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Ciekawi mnie jak samodzielnie zmodyfikować ecu aby wywalić z niego EGR. Wiem, że najłatwiej > pojechać i zapłacić ale dla mnie nie tędy droga. Zakładamy, że zgrałem wsad mam już plik co > robić dalej? znasz to miejsce w internecie gdzie leza gigabajty wsadow otwieraj, ogladaj , analizuj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Października 2011 Udostępnij Napisano 15 Października 2011 > Zakładamy, że zgrałem wsad mam już plik co > robić dalej? W programie do edycji softu modernizujesz mapę we właściwym miejscu wpisując właściwe wartości , a potem już tylko pozostanie ponowne wgranie softu EGR-OFF do ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 16 Października 2011 Udostępnij Napisano 16 Października 2011 > W programie do edycji softu modernizujesz mapę we właściwym miejscu wpisując właściwe wartości , a > potem już tylko pozostanie ponowne wgranie softu EGR-OFF do ECU jak dla mnie to powinno to wyglądać tak, że wczytuje wsad jest menu w tym egr off zaznaczam zapisuje i wgrywam do ecu, potem powinna być jeszcze jedna kolumna w której wpisuje ile kucy ma być więcej i tak samo zapis i do ecu Siedzę już na jedynym podobno słusznym forum z tej branży gdzie ludzie dzielą się wiedzą ale i tak ledwo co rozumie, może ja za stary już jestem na takie tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karad123 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 Wiem że temat trochę stary, ale mam jedno pytanie. Czy jest sens wywalać programowo egr ze sterownika w jtd 115 km 8V gdy jest już zaślepiony blaszką i tylko czasem wywala w pamięci błąd p0404. Czy będzie jakaś różnica np. w spalaniu w przypadku samego zaślepienia a zaślepienia i programowego wyłączenia jednocześnie? Na forum lanci lybry znalazłem taką wypowiedź człowieka od chiptuningu "Dławienie o którym piszesz ma miejsce przy zaślepieniu EGR w sterownikach CF3 bez wyłaczenia zaworu w mapach. Jesli byś wyłączył obsługe EGR w sterowniku, wówczas byś dlawienia, ani błędu nie miał" stąd moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kustosz Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Jeśli EGR masz zaślepiony tak jak w manualach pisali to grzebanie w komputerze nie ma znaczenia. Komputer po prostu myśli, że EGR cały czas jest w jednym położeniu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karad123 Napisano 25 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2012 Trochę powisiało, sam sobie odpowiem, samo zaślepienie to wzrost spalania a wynika to z mapy EGR, przykładowa mapa EGR https://sites.google.com/site/vagecumap/winols-making-map-changes dla passata tdi ale w jtd chodzi o to samo, było o mapach już na forum ale nigdy nikt nie odpowiedział do końca, czarną magie trzeba trzymać w tajemnicy:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.