hhkaras Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 Mam kilka pytań bo chciałbym się zabrać do takiego SWAP-a jak w tytule, ale nie umie znaleźć najbardziej interesującej mnie kwestii tzn mam seja abartha na full opcji i chciałbym aby taka nadal pozostała tylko żeby był mocniejszy silnik, jak wygląda sprawa przy założeniu 1.2 16v z klimatyzacją, wspomaganie, ABS-em i poduchami czy jest możliwość tego wszystkiego podłączenia czy raczej jest to nie możliwe??? może ktoś przerabiał już taką opcje i mi może podpowiedzieć z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sejekEL Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > jak wygląda sprawa przy założeniu 1.2 16v z klimatyzacją, wspomaganie, ABS-em i poduchami ooo, widze ze po całości lecisz z tematem . Ale jak szaleć to szaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 akurat jak przełożyć silnik to wiem bo mając wcześniej uno robiłem to kilka razy :D ale z tymi dodatkami moge sobie nie poradzić, a chciałbym żeby zostały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > Mam kilka pytań bo chciałbym się zabrać do takiego SWAP-a jak w tytule, > ale nie umie znaleźć najbardziej interesującej mnie kwestii tzn > mam seja abartha na full opcji i chciałbym aby taka nadal pozostała tylko żeby był mocniejszy > silnik, > jak wygląda sprawa przy założeniu 1.2 16v z klimatyzacją, wspomaganie, ABS-em i poduchami > czy jest możliwość tego wszystkiego podłączenia czy raczej jest to nie możliwe??? > może ktoś przerabiał już taką opcje i mi może podpowiedzieć > z góry wielkie dzięki podobno nie da się 1,2 16v i klimy ( nie wchodzi , z 8v tego problemu nie ma), ale może jakby usunąć/ przenieść akumulator z pod maski i usunąć tą podstawę akumulatora ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > podobno nie da się 1,2 16v i klimy ( nie wchodzi , z 8v tego problemu nie ma), ale może jakby > usunąć/ przenieść akumulator z pod maski i usunąć tą podstawę akumulatora ?? da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > da się. no to może mam stare info, ktoś na AK ma 16 z klimą?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > no to może mam stare info, ktoś na AK ma 16 z klimą?? Miczal miał Więc da się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzychuSC Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > Miczal miał Więc da się z akumulatorem w seryjnym miejscu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > z akumulatorem w seryjnym miejscu?? Z tego co pamiętam to właśnie najpierw było 16v, a w późniejszym czasie przeniósł aku do tyłu bo tak chciał Także weszło wszystko bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 dlatego chciałbym wiedzieć czy się da na 100 % i czy może zostać kompresor z seja czy musi być wtedy pod 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miczal Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > z akumulatorem w seryjnym miejscu?? tak bylo seryjnym miejscu wczensiej byl sporting 1,1 z klima swaplem na 1,2 16 V i klima zostala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 ABS zostaje bo jest niezależny od silnika, wspomaganie tak samo. Jedynie problem z klimą będzie, a konkretnie z umieszczeniem sprężarki i alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 czyli wkładam 1.2 16v i zakładam klime z mojego seja czy trzeba coś zmienić, oczywiście nie chodzi mi terao to że będzie trzeba będzie przedłużyć jakieś przewody ale czy kompresor zostaje ten co jest ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miczal Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > czyli wkładam 1.2 16v i zakładam klime z mojego seja czy trzeba coś zmienić, oczywiście nie chodzi > mi terao to że będzie trzeba będzie przedłużyć jakieś przewody ale czy kompresor zostaje ten > co jest ?? jak mechanior robil to wszystko zostalo tylko lekko musial blkok przeszlifować zeby sprezakra sie zmiescila i wsio reszta zostala tak jak byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miczal Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > ABS zostaje bo jest niezależny od silnika, wspomaganie tak samo. Jedynie problem z klimą będzie, a > konkretnie z umieszczeniem sprężarki i alternatora. z kolega robilem swapa z 1,1 na 1,2 16 V i ABS zostal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > ABS zostaje bo jest niezależny od silnika, wspomaganie tak samo. tak wiem są nie zależne ale czy nie jest to tak jak z imo że coś na kompie jest i jak założę kompa pod 16 to to nie zeświruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 4 Maja 2011 Udostępnij Napisano 4 Maja 2011 > tak wiem są nie zależne ale czy nie jest to tak jak z imo że coś na kompie jest i jak założę kompa > pod 16 to to nie zeświruje Nie zeświruje bo ABS i wspomaganie mają swoje centralki sterujące niezależne od ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamaican Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 o klimie juz pisali, Miczal tak mial. problem bedzie tez z dolotem, jakies stanardowe weglary nie beda chyba pasowaly przez pompe ABS i trzeba bedzie cos rzezbic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReplikantONE Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > o klimie juz pisali, Miczal tak mial. > problem bedzie tez z dolotem, jakies stanardowe weglary nie beda chyba pasowaly przez pompe ABS i > trzeba bedzie cos rzezbic. kurołap a'la Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > Miczal miał Więc da się W sc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 no to uzyskałem chyba odpowiedzi na wszystkie pytania które mnie trapiły tak więc klima zostaje, ABS i wspomaganie będą działać bez problemu :D a z jakiego auta silnik byście polecili do takiego swapa ??? ja myślałem nad punto II albo stilo, ale może z innego modelu będzie łatwiej zestroić z autem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 Z klima moga byc problemy. Do cc wchodzi ale w sc jest za ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M_L_O_D_Y Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > W sc? W cc, nie wiedziałem, że to aż taka różnica To mówisz sprawdzone, że w sc nie podejdzie 16v z klimą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > Z klima moga byc problemy. Do cc wchodzi ale w sc jest za ciasno gdzie sie nie zmiesci ?? przy kolektorze ssacym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 5 Maja 2011 Udostępnij Napisano 5 Maja 2011 > gdzie sie nie zmiesci ?? przy kolektorze ssacym ? Tak, jak wychodzi waz, tam jest za ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boksa Napisano 9 Maja 2011 Udostępnij Napisano 9 Maja 2011 jak wyglada sprawa podlaczenia wiazki 1,1mpi i instalacji z spi przerobionej na 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 10 Maja 2011 Udostępnij Napisano 10 Maja 2011 > jak wyglada sprawa podlaczenia wiazki 1,1mpi i instalacji z spi przerobionej na 16v wyglada jak wyglada widziłąem ładniejsze rzeczy SC MPI ma czescsiowo zintegrowana wiazke silnikowa i kabinową troche kabli trzeba poprzekłądać , troche wypruc z wiazek i wyrzucic na pewno nie jest to prosta robota pare godzin zajmuje nawet jak to robisz którys raz z rzedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 6 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 dzisiaj się zabrałem do swapa, kupiłem silnik z p1 z kompletną wiązką i kompem, silnik już stoi przygotowany do włożenia tylko zastanawia mnie jak ogarnąć to że w p1 komp jest na jedną wtyczke, a w moim mpi jest mały komp na dwie wtyczki, z czego jedna zeszła z silnikiem czyli wiązka silnika a druga została na aucie przerabiał ktoś taki układ??? każda pomoc będzie bardzo mile widziana bo jutro chciałbym odpalić ten motorek wszystkim z góry dziękuje za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 > dzisiaj się zabrałem do swapa, > kupiłem silnik z p1 z kompletną wiązką i kompem, > silnik już stoi przygotowany do włożenia > tylko zastanawia mnie jak ogarnąć to że w p1 komp jest na jedną wtyczke, > a w moim mpi jest mały komp na dwie wtyczki, > z czego jedna zeszła z silnikiem czyli wiązka silnika > a druga została na aucie > przerabiał ktoś taki układ??? każda pomoc będzie bardzo mile widziana > bo jutro chciałbym odpalić ten motorek > wszystkim z góry dziękuje za pomoc Pasuje ci miec schemat od MPIka zeby posprawdzac sobie kilka kabelkow. Ogolnie temat bezproblemowy tyle ze jak tego wczesniej nie robiles to jutro nie odpalisz raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 1 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 tak silnik włożony i już ujeżdżany mam kolejne pytanie tym razem związane z układem chłodzenia mam chłodnice z mpi która nie ma termowącznika, jak najprościej rozwiązać ten problem ??? bo teraz mi się wentylator nie załącza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2011 > mam chłodnice z mpi która nie ma termowącznika, jak najprościej rozwiązać ten problem ??? bo teraz > mi się wentylator nie załącza zmienić chłodnicę na SPI i dorobić "troszkę" kabelków :D Albo... założyć coś takiego albo włącznik w kabinie i włączać wentylator ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Z klima moga byc problemy. Do cc wchodzi ale w sc jest za ciasno Kravitz ma z klima wiec się da.... Nie głos herezji..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 > Kravitz ma z klima wiec się da.... Nie głos herezji..... To chyba pierwszy, bo nikt wczesniej w seju nie mial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2011 ja też można powiedzieć już mam musze jeszcze chłodnice z klimy powiesić ale reszta wisi czyli teraz mam full opcje z troche mocniejszym motorkiem :D możecie mi jeszcze powiedzieć jaki kolor , w oryginalnej instalacji Mpi, ma sygnał do obrotka ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 nadal mam kilka małych problemów z podłączeniem reszty do 16 pierwszy problem mam z ładowaniem, tzn nie zapal mi się kontrolka zładowania , jak ona ma być dokładnie podłączona ?? drugi problem to obrotek korzystam z tego schematu ale nie wiem do końca do którego przychodzi sygnał na obrotek a trzeci i to najgorszy problem to dolot macie może jakiś pomysł żeby coś u mnie zastosować ???bo wyszło dość mało miejsca z góry wszystkim dziękuje za pomoc i sory za jakość zdjęć ale aparat w telefonie mi się popsuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miczal Napisano 8 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2011 chyba sie wlasciciel nie obrazi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > zmienić chłodnicę na SPI i dorobić "troszkę" kabelków :D > Albo... > założyć coś takiego > albo włącznik w kabinie i włączać wentylator ręcznie. gdzie to się zakłada? na powrocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
j2kyller Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 > nadal mam kilka małych problemów z podłączeniem reszty do 16 > pierwszy problem mam z ładowaniem, tzn nie zapal mi się kontrolka zładowania , jak ona ma być > dokładnie podłączona ?? > drugi problem to obrotek > korzystam z tego schematu > ale nie wiem do końca do którego przychodzi sygnał na obrotek > a trzeci i to najgorszy problem to dolot macie może jakiś pomysł żeby coś u mnie zastosować ???bo > wyszło dość mało miejsca > z góry wszystkim dziękuje za pomoc bosze widzisz i nie grzmisz -co za problem z kontrolka łądowania ????? przeciez to jest tak podpiete jak było aijn kabelek altek->kontrolka -gdzie ty widzisz problem ?? pin 23 kompa ma byc przepiety na kabel orginalnie idacy na obrotek w jedenej z wtyczek kompa od 1.1 MPI inaczej w wiazce która włożyłes masz kabel idacy na obrotomierz wez go zlutuj z kablem z orginalnej wiazki , analogicznie jak podłaczałes kontrolke check (w miejsce MIL) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 9 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2011 a czym się różni cc a sc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 po dość długim czasie zaprałem się za moją "elektrownie" pod maska bo na te kable nie szło już zaglądać i został mi kabel który wychodzi z kompa pin 22 który według tego schematu idzie do "canister valve" oznaczony nr 37 co to jest ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > po dość długim czasie zaprałem się za moją "elektrownie" pod maska bo na te kable nie szło już > zaglądać > i został mi kabel który wychodzi z kompa pin 22 > który według tego schematu idzie do "canister valve" oznaczony nr 37 co to jest ??? zawor pochlaniacza par paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 czyli to musi być podłączone w sc do pochłaniacza par który ja mam teraz odpięty po mi wywalał przez niego paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2011 > czyli to musi być podłączone w sc do pochłaniacza par który ja mam teraz odpięty po mi wywalał > przez niego paliwo wystarczy, ze podlaczysz sam zawor i gdzies go podwiesisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 szybkie pytanie do do kogoś kto zna się trochę na elektryce a mianowicie który z kabli według schematu po winien być plusem po stacyjce ?? bo wydaje mi sie że przekaźnik z pompy paliwa powinien cyknąć po przekręceniu kluczyka, a u mnie cyka jak ściągam i zakładam kleme na aku i chyba to jest powodem dojenia akumulatora z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 wg schematu - to na pewno nr 13, 6, 4 przekaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > wg schematu - to na pewno nr 13, 6, 4 przekaźnika nie wprowadzaj w błąd. Plus po stacujce jest z "prawej strony" na "15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > szybkie pytanie do do kogoś kto zna się trochę na elektryce > a mianowicie który z kabli według schematu po winien być plusem po stacyjce ?? > bo wydaje mi sie że przekaźnik z pompy paliwa powinien cyknąć po przekręceniu kluczyka, a u mnie > cyka jak ściągam i zakładam kleme na aku i chyba to jest powodem dojenia akumulatora > z góry dzięki za pomoc A któryś tam kabelek czy pin odpiąłeś ? Trzeba to zrobić by nie ciągnęło prądu, ale niech się wypowie ktoś kto się bardziej zna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > A któryś tam kabelek czy pin odpiąłeś ? > Trzeba to zrobić by nie ciągnęło prądu, ale niech się wypowie ktoś kto się bardziej zna 26 pin kompa, pomaranczowy przewod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 27 Września 2012 Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > szybkie pytanie do do kogoś kto zna się trochę na elektryce > a mianowicie który z kabli według schematu po winien być plusem po stacyjce ?? > bo wydaje mi sie że przekaźnik z pompy paliwa powinien cyknąć po przekręceniu kluczyka, a u mnie > cyka jak ściągam i zakładam kleme na aku i chyba to jest powodem dojenia akumulatora > z góry dzięki za pomoc 12 nozka przekaznika to plus po stacyjce.nozka 15,8,3,11 to staly plus,6 nozka plus uruchamiajacy pompe paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hhkaras Napisano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2012 > nie wprowadzaj w błąd. Plus po stacujce jest z "prawej strony" na "15" i 15 był podpieta pod stały plus zamiast po stacyjce, a jezeli chodzi o 26 pin z kompa to w mojej oryginalnej wiązce która nabyłem razem z motorem wogóle takiego kabla nie ma motor wyciągnięty z P1 jesze raz Dzięki za pomoc bo już mnie dobijało wieczne ładowanie akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.