badzid Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo dadza rade?? zaciski seryjne zostaja "240" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misi3k Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 ja sobie kupiłem coś takiego: http://allegro.pl/tarcze-klocki-przod-cinquecento-seicento-sport-bup-i1623503854.html Hart SPORT;-) ciekawe jaki będzie efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo > dadza rade?? > zaciski seryjne zostaja "240" Bardzo dają radę Przy okazji Ferrodo Premier, a DS2000(Performance) trzymają niemal tak samo (dopiero na torze czułem różnicę),a cena x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Bardzo dają radę > Przy okazji Ferrodo Premier, a DS2000(Performance) trzymają niemal tak samo (dopiero na torze > czułem różnicę),a cena x4 tak mysle ze dobry zakup bedzie ten zestaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 Jeżdżę na Brembo MAX i Ferrodo Premier - jak wcześniej napisali koledzy heble żyletki. Tylko pamiętaj że nacinki trzeba co jakiś czas czyścić z brudu pomiędzy nacięciami :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Bardzo dają radę > Przy okazji Ferrodo Premier, a DS2000(Performance) trzymają niemal tak samo (dopiero na torze > czułem różnicę),a cena x4 tylko DS performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Jeżdżę na Brembo MAX i Ferrodo Premier - jak wcześniej napisali koledzy heble żyletki. Tylko > pamiętaj że nacinki trzeba co jakiś czas czyścić z brudu pomiędzy nacięciami :D czym czyścic te tarcze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dandi Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > czym czyścic te tarcze ?? Są zmywacze firmy WURTH, albo jakimś siuwaksem do czyszczenia hamulcy wystarczy. Używam tego zestawu do KJS i spisują sie znakomicie, dlatego polecam na drogi jak i na KJS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo > dadza rade?? > zaciski seryjne zostaja "240" Nie wierzył i musiał zapytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > Jeżdżę na Brembo MAX i Ferrodo Premier - jak wcześniej napisali koledzy heble żyletki. Tylko > pamiętaj że nacinki trzeba co jakiś czas czyścić z brudu pomiędzy nacięciami :D to ty chyba hamulców żylet nie widziałeś, mam ten zestaw, i poprostu hamuje lepiej od serii tyle moge powiedziec, ale rewelki nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo > dadza rade?? > zaciski seryjne zostaja "240" Ja mam taki zestaw i w sumie to nie mogę polecić Po pierwsze tarcze nacinane hałasują. Upierdliwe to jest na dłuższą metę. Przez pierwsze kilka miesięcy było zabawne/ciekawe, dalej już męczy. Nacinanie zeszło po przejechaniu około 15tyś km. Teraz są gładkie Po drugie klocki pylą mocno. Nie wiem czy te klocki tak mają, czy dlatego że tarcze były nacinane, ale felgi są czarne. Dodatkowo przytykało mi się coś w zaciskach przez ten pył i po kilku mocnych depnięciach zaciski nie puszczały i auto jechać nie chciało. Musiałem poczekać kilkadziesiąt sekund aż zestaw wystygnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo > dadza rade?? > zaciski seryjne zostaja "240" klocki do brembo załóż ebc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > to ty chyba hamulców żylet nie widziałeś, > mam ten zestaw, i poprostu hamuje lepiej od serii tyle moge powiedziec, ale rewelki nie ma ja mam wentyle 240 na zwykłej pompie i też strasznego szału nie ma lepiej zmienić dwa razy brembo niż pakować się w 240, ale to tylko moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > ja mam wentyle 240 na zwykłej pompie i też strasznego szału nie ma > lepiej zmienić dwa razy brembo niż pakować się w 240, ale to tylko moje zdanie ksytek co mas zna mysli ze wymienic 2 razy brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 Cos gladkiego (tarcza) i jakis dobry klocek np EBC, ja kiedys mialem gladkie tarcze ferrodo (tak mi w IC sprzedali) i klocki ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lupa Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 Ja mam klocki EBC Green Stuff i gładkie tarcze Brembo. W porównaniu do serii, to dzień i noc. Tylko jak są zimne skuteczność hamowania jest troszkę mniejsza, ale i tak jest lepiej niż na serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > ksytek co mas zna mysli ze wymienic 2 razy brembo bo piszą że wytrzymują 10 tyś, to mówię że wolał bym wymienić te niby starte brembo raz jeszcze w cenie 240 wentyli ja zrobiłem jakieś 30tyś na brembo i jeszcze były nacięcia a nie oszczędzałem ich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 19 Maja 2011 Udostępnij Napisano 19 Maja 2011 > siemka przymierzam sie do zmiany hamulców, pytanie moje czy tarcze brembo max i klocki feroodo > dadza rade?? > zaciski seryjne zostaja "240" o ferodo premier slyszalem rozne opinie. Skusilem sie do golfa i piszcza jak jest cieplej ze masakra :/ W CC siedza Ferodo DS2000 i tarcze Mikoda, jest ... a w sumie bylo pbo auto od pol roku stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 > o ferodo premier slyszalem rozne opinie. Skusilem sie do golfa i piszcza jak jest cieplej ze > masakra :/ > W CC siedza Ferodo DS2000 i tarcze Mikoda, jest ... a w sumie bylo pbo auto od pol roku stoi zobaczymy jak bedzie u mnie jutro bede miał moze w poniedziałem przełorze to dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RoMaN1990 Napisano 20 Maja 2011 Udostępnij Napisano 20 Maja 2011 > Jeżdżę na Brembo MAX i Ferrodo Premier - jak wcześniej napisali koledzy heble żyletki. Też miałem w SC taki zestaw , lepszy od serii ale do żylety to im daleko ... Choć i tak byłem pod wrażeniem różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duxxx Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > Po drugie klocki pylą mocno. Nie wiem czy te klocki tak mają, czy dlatego że tarcze były nacinane, > ale felgi są czarne. Dodatkowo przytykało mi się coś w zaciskach przez ten pył i po kilku > mocnych depnięciach zaciski nie puszczały i auto jechać nie chciało. Musiałem poczekać > kilkadziesiąt sekund aż zestaw wystygnie. Te klocki pylą na każdej tarczy hamulcowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > Ja mam taki zestaw i w sumie to nie mogę polecić > Po pierwsze tarcze nacinane hałasują. Upierdliwe to jest na dłuższą metę. Przez pierwsze kilka > miesięcy było zabawne/ciekawe, dalej już męczy. > Nacinanie zeszło po przejechaniu około 15tyś km. Teraz są gładkie > Po drugie klocki pylą mocno. Nie wiem czy te klocki tak mają, czy dlatego że tarcze były nacinane, > ale felgi są czarne. Dodatkowo przytykało mi się coś w zaciskach przez ten pył i po kilku > mocnych depnięciach zaciski nie puszczały i auto jechać nie chciało. Musiałem poczekać > kilkadziesiąt sekund aż zestaw wystygnie. a może po prostu wystarczyło zregenerować zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > a może po prostu wystarczyło zregenerować zaciski Zwykłe czyszczenie wystarczyło by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > Zwykłe czyszczenie wystarczyło by może i tak ale większego problemu nie ma żeby to rozebrać i zrobić dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > może i tak > ale większego problemu nie ma żeby to rozebrać i zrobić dobrze Jak się ma pomoc. Bez 2giej osoby ciężko odpowietrzyć rozebrane zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > Jak się ma pomoc. Bez 2giej osoby ciężko odpowietrzyć rozebrane zaciski druga osoba jest wskazana żeby odpowietrzyć czy rozebrane czy nie rozebrane zaciski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 21 Maja 2011 Udostępnij Napisano 21 Maja 2011 > druga osoba jest wskazana żeby odpowietrzyć czy rozebrane czy nie rozebrane zaciski Po co odpowietrzać nie demontowane zaciski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 22 Maja 2011 Udostępnij Napisano 22 Maja 2011 > Zwykłe czyszczenie wystarczyło by Były czyszczone. Zonka miałem właśnie na jakiejś imprezie/pojeżdżawce Musiałem szybko szukać serwisu. Po kilku tyś km objaw się powtórzył, chociaż już nie tak intensywnie. Czuć było tylko lekkie zamulenie po ostrych hamowaniach, a nie prawie całkowite zatrzymanie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.