Skocz do zawartości

Seicento 900 brak napięcia na pompe i cewki


fromTurek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z seicento z 1999 silnik 900.

W aucie uległy uszkodzeniu cewki . Po wymianie na nowe, mrugała kontrolka code (Immo obecnie usunięty). Auto nadal nie odpalało, brak napięcia na pompe i cewki. Sprawdzony czujnik uderzeniowy, bezpieczniki, przekaźniki. Po wyjęciu przekaźnika przy ecu zmostkowałem i auto odpaliło.

I teraz pytanie gdzie szukać przyczyny. Dodam, że żadne bezpieczniki nie uległy spaleniu. Sam komp był wpięty w innego seja i działał jak najbardziej prawidłowo.

Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuje

Pozdrawiam Radek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam komp

> był wpięty w innego seja i działał jak najbardziej prawidłowo.

> Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuje

> Pozdrawiam Radek.

i teraz pytanie czy tamten sej mial immo?? jezeli mial to ty tez juz masz smile.gif chyba ze je rozpiales smile.gif ale raczej watpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wepnij kontrolkę(próbnik do 12V) we wtyczkę od cewki w biały kabel(będzie chyba z niebieskim lub czarnym paskiem),drugi koniec do masy,przekręć kluczyk. jeśli kontrolka zaświeci i po chwili zgaśnie,tzn,że przekaźnik jest dobry,oraz samo zasilanie przekaźnika również. wtedy kręć rozrusznikiem i obserwuj kontrolkę,powinna mrugać.jeśli podczas kręcenia rozrusznikiem nie dzieje się nic,to sprawdź czujnik położenia i prędkości wału,a jeśli to nie pomoże,to najprawdopodobniej trzyma go immo,lub walnięty komp.

jeśli nie zaświeci wcale po przekręceniu stacyjki na zapłon,to gdzieś gubi się napięcie sterujące,lub samo zasilanie doprowadzone do przekaźnika i wychodzące z niego.w tym wypadku sprawdź masę sterującą(idzie z kompa z tego co pamiętam i plus sterujący,podawany po stacyjce). skoro mówisz,że po zmostkowaniu Ci auto odpaliło to przypuszczam,że ta druga opcja wchodzi w grę w tym przypadku.

na schemacie jest wszystko ładnie przedstawione,więc myślę,że pomoże w szukaniu przyczyny.jeśli na kablach jest wszystko ok,tzn,że komp zawodzi.

pamiętam,że po włożeniu kompa bez immo,nie wypinając wtyczki od immo pod deską,kontrolka immo miga podczas programowania immo w komputerze.

najprędzej sprawdzisz wszystko programem tzoka IAW ECU Scan.ja wczoraj korzystałem z niego,podczas gdy nie mogłem odpalić auta.

testy fajnie działają,więc sprawdzisz wszystko co potrzeba.

285011926-098.JPG

edit. sprawdź jeszcze bezpieczniki za akumulatorem,w skrzynce pod kierownicą i przy komputerze

post-127740-14352512847656_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam. Mam problem z seicento z 1999 silnik 900.

> W aucie uległy uszkodzeniu cewki . Po wymianie na nowe, mrugała kontrolka code (Immo obecnie

> usunięty). Auto nadal nie odpalało, brak napięcia na pompe i cewki. Sprawdzony czujnik

> uderzeniowy, bezpieczniki, przekaźniki. Po wyjęciu przekaźnika przy ecu zmostkowałem i auto

> odpaliło.

> I teraz pytanie gdzie szukać przyczyny. Dodam, że żadne bezpieczniki nie uległy spaleniu. Sam komp

> był wpięty w innego seja i działał jak najbardziej prawidłowo.

> Za wszelkie sugestie i porady z góry dziękuje

> Pozdrawiam Radek.

Padniety przekaznik podwojny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i teraz pytanie czy tamten sej mial immo?? jezeli mial to ty tez juz masz chyba ze je rozpiales

> ale raczej watpie.

Przy wpięciu do drugiego seja immo zostało rozłączone.

SCADI - wielkie dzięki za sugestie, pomogły bardzo w rozwiązaniu problemu.

Problemem okazał się styk w podstawce do przekaźnika.

Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam Radek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.