Skocz do zawartości

Problem z stacyjką w seicento


Roswell

Rekomendowane odpowiedzi

Problem objawia się tym że kluczyk się blokuje i nie da się go przekręcić(coś podobnego jak blokada na kierownicy), po próbach w końcu się udaje, ale obawiam się że pewnego dnia będąc daleko od domu może się nie udać zlosnik.gif

Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, co może to powodować i czy może to być do naprawy czy w grę wchodzi tylko wymiana ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobnie ale chyba mniej odczuwalne od Twoich objawów, zapewne te mechanizmy sie zużywają z czasem i najlepiej (chyba bo może jest coś o czym nie wiem) będzie wymienić po prostu wkładkę stacyjki ale nie jest to jakiś duży koszt a i wymiana jest łatwa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam podobnie ale chyba mniej odczuwalne od Twoich objawów, zapewne te mechanizmy sie zużywają z

> czasem i najlepiej (chyba bo może jest coś o czym nie wiem) będzie wymienić po prostu wkładkę

> stacyjki ale nie jest to jakiś duży koszt a i wymiana jest łatwa

a jak z immo wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Problem objawia się tym że kluczyk się blokuje i nie da się go przekręcić(coś podobnego jak blokada

> na kierownicy), po próbach w końcu się udaje, ale obawiam się że pewnego dnia będąc daleko od

> domu może się nie udać

> Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, co może to powodować i czy może to być do naprawy czy w

> grę wchodzi tylko wymiana ?

probowales drugim kluczykiem ?? Dziadek w swoim sc tak mial, ze po 30kkm kluczyk byl juz tak wytarty, ze trudno bylo przekrecic stacyjke, aby nie blokowala sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam podobnie ale chyba mniej odczuwalne od Twoich objawów, zapewne te mechanizmy sie zużywają z

> czasem i najlepiej (chyba bo może jest coś o czym nie wiem) będzie wymienić po prostu wkładkę

> stacyjki ale nie jest to jakiś duży koszt a i wymiana jest łatwa

Jak wymienię samą stacyjkę to będę musiał mieć dwa klucze a jak będę chciał wymienić wszystkie to koszt się już zaczyna robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wymienię samą stacyjkę to będę musiał mieć dwa klucze a jak będę chciał wymienić wszystkie to

> koszt się już zaczyna robić.

stacyjki nie musisz wymieniać - wystarczy sama wkładka smile.gif kupujesz komplet wkładek z kluczykami za jakieś 40zł wymieniasz i masz znowu jeden kluczyk smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stacyjki nie musisz wymieniać - wystarczy sama wkładka kupujesz komplet wkładek z kluczykami za

> jakieś 40zł wymieniasz i masz znowu jeden kluczyk

Jak 40zł jak tu po 200zł są:

http://moto.allegro.pl/stacyjka-wkladki-kluczyk-doblo-panda-seicento-nowe-i1719821437.html

taniej nie znalazłem, bo chyba taki zestaw trzeba kupić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak 40zł jak tu po 200zł są:

> http://moto.allegro.pl/stacyjka-wkladki-kluczyk-doblo-panda-seicento-nowe-i1719821437.html

> taniej nie znalazłem, bo chyba taki zestaw trzeba kupić

no mniej wiecej taki zestawik, ale nie kupuj tak drogo bo ja mogę Ci taniej załatwić zestawik, oczywiscie reszta na priva wrazie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie można pastylki do nowego klucza przełożyć ?

oczywiscie można smile.gif co prawda sprawę ułatwia wtedy to jak nowy komplet wkładek na kluczyki które mogą sie otwierać wtedy wystarczy tylko rozciąć stere kluczyki, wyjąć pastylki immo, i włożyć do nowych otwieranych kluczyków zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oczywiscie można co prawda sprawę ułatwia wtedy to jak nowy komplet wkładek na kluczyki które mogą

> sie otwierać wtedy wystarczy tylko rozciąć stere kluczyki, wyjąć pastylki immo, i włożyć do

> nowych otwieranych kluczyków

Ech nawet nie zwróciłem uwagi że klucze z sc są nierozbieralne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli w sumie wtedy tracimy immobiliser jako zabezpieczenie.

Immo lepiej zostawić, niby dla profesjonalisty to nie problem, ale bez immobilisera auto może odpalić byle łebek przy pomocy śrubokręta. Najpierw sprawdź czy to wkładka czy stacyjka (lub też wyłącznik zapłonu w niej zamontowany, który można kupić oddzielnie) się zacina, żebyś na darmo nie kupował zamków. Wyjmij wkładkę ze stacyjki i zobacz jak chodzi, jak lekko to znaczy, że to nie wkładka. Potem sprawdź stacyjkę bez wyłącznika zapłonu. Na wszelki wypadek rób wszystko z odpiętym akumulatorem.

U mnie problemem okazała się stacyjka, którą wymieniłem przy okazji jak miałem włamanie i próbę kradzieży. Przy kupnie stacyjki trzeba uważać bo są dwie wersję i jedna jest krótsza o ok centymetr i po jej zamontowaniu zostaje szpara w obudowie kolumny kierowniczej. Najlepiej zmierz dokładnie swoją i pytaj o rozmiar u kupującego, bo po numerze eper można kupić złą (tak jak ja 270751858-jezyk.gif). Przy wykręcaniu stacyjki trzeba sobie poradzić ze śrubami zrywanymi, którymi jest przykręcona. Ja je po prostu naciąłem pod śrubokręt - potem lepiej kupić i założyć nowe. Koszt stacyjki bez wkładki to ok. 70 zł na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak 40zł jak tu po 200zł są:

> http://moto.allegro.pl/stacyjka-wkladki-kluczyk-doblo-panda-seicento-nowe-i1719821437.html

> taniej nie znalazłem, bo chyba taki zestaw trzeba kupić

Nie osłabiaj ty mnie zlosnik.gif

http://moto.allegro.pl/wkladki-wkladka-bebenki-zamka-seicento-crr-i1732421808.html

A immo to nie problem, bo kupujesz sobie kluczyk scyzoryk np, dorabiasz mu grot, rozwalasz stary kluczyk, przewalasz pastylke do nowego i bangla, sam tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.