Skocz do zawartości

Xado - test preparatów - wnioski i opinie


ABM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wątek został założony z myślą o sprawdzeniu działania produktów XADO i odpowiedzenia na pytane, czy działają pozytywnie na mechanizmy w naszych autach, czy tylko czynią lżejszą naszą kieszeń? Pierwsze zamówienia są już realizowane i liczę na spory odzew dotyczący działania zastosowanych środków. W przypadku braku chęci podzielenia się z innymi wynikami i spostrzeżeniami co do zastosowanych środków XADO do końca miesiąca, poproszę o zamknięcie tematu.

Na koniec informuję wszystkich, że nie mam żadnych kontaktów handlowych, nigdy nie sprzedawałem produktów firmy Xado, jestem tylko osobą która wynegocjowała zniżki dla AK . Zależy mi na rzetelnych testach, które odpowiedzą nam na pytanie, czy te środki działają, czy tylko to działanie udają?

Edit:

W poniższym wątku dzielimy się spostrzeżeniami nt. poprawy/pogorszenia pracy mechanizmów samochodu oraz pytamy eksperta firmy Xado o właściwe w naszym wypadku środki. Wszelkie dyskusje nie związane z powyższymi nie będą tolerowane.

Dla jasności:

Ekspert - kolega XADO

Zamówienia ze zniżką - wiadomość prywatna do kolegi ABM

Jaka zniżka i na co - Kupuj z AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Napisałem do firmy Xado (www.xado.pl) czy są zainteresowani przeprowadzeniem testów swoich

> preparatów na Autokąciku. Dostałem odpowiedź potwierdzającą chęć przeprowadzenia takich

> testów. Obu stronom zależy na przeprowadzeniu w miarę możliwości jak najrzetelniejszych

> testów.

ja juz testuję te preparaty:

http://xado.pl/revitalizanti/gel-revitalizant-dlya-mototehniki

oraz

http://xado.pl/masla/dlya-dvigateley-mototehniki/xado-atomic-oil-tc-w3

pierwsze wrażenia TU

Co do Cromy, to chyba tylko Olej syntetyczny do silnika - na początek...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja juz testuję te preparaty:

> http://xado.pl/revitalizanti/gel-revitalizant-dlya-mototehniki

> oraz

> http://xado.pl/masla/dlya-dvigateley-mototehniki/xado-atomic-oil-tc-w3

> pierwsze wrażenia TU

> Co do Cromy, to chyba tylko Olej syntetyczny do silnika - na początek...

Własnie dlatego zamierzam napaść moją krówkę preparatami Xado we wszelkich możliwych miejscach:

- silnik: olej i tuleje cylindra, przed aplikacją płukanie silnika

- układ wtryskowy: pompa, wtryski (aplikacja do ON)

- skrzynia biegów: olej, cięgna

- wspomaganie: olej, w przyszłości smar do przekładni po jej regeneracji

- półosie: przeguby i łożysko podporowe (jeśli się da).

- koła: łożyska (jeśli się da)

- klimatyzacja: czynnik

- rozrząd: łożyska wszystkich rolek (jeśli się da)

- układ paska wielorowkowego: łożyska wszystkich rolek

- górne łożyska amortyzatorów przednich

- wszystkie inne rzeczy, do których można zaaplikować

Celem jest oczywiście niezniszczalność mechaniczna mojej mućki zlosnik.gif! Stosowałem środki o bardzo podobnym działaniu w Stilo i byłem zadowolony. Jako założyciel wątku, dam przykład wszystkim wątpiącym waytogo.gif!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O łożyskach zapomni, w kołach, w rolkach itd wszędzie masz łożyska zamknięte i nie ma możliwości

> aplikacji czegokolwiek do środka bez zniszczenia obudowy.

Podjadę do mojego mechanika i wezmę trochę łożysk na doświadczenia. Może jest szansa aplikacji środka w spray`u lub przebicia/wywiercenia otworu w osłonie. Z jakich materiałów są wykonane te osłony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja juz testuję te preparaty:

> http://xado.pl/revitalizanti/gel-revitalizant-dlya-mototehniki

> oraz

> http://xado.pl/masla/dlya-dvigateley-mototehniki/xado-atomic-oil-tc-w3

> pierwsze wrażenia TU

> Co do Cromy, to chyba tylko Olej syntetyczny do silnika - na początek...

Czy mógłbyś zrobić zdjęcia tych powierzchni, wykonywałeś i masz może zapisane wyniki kompresji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz testuje olej xado 5w40 full syntetyk + dodatkowo rewitalizant

olej w skrzyni motul 75w90 bo juz wczesniej kupilem ale dodalem rewitalizant

Dodatkowo przed wymiana plukanie silnika plynem Xado

za miesiac wymianiam olej w Lupo wiec moge wziasc udzial w testach

Jesli bedzie malo chetnych moge dorzucic moja "malo" wysilona Turbawke cc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podjadę do mojego mechanika i wezmę trochę łożysk na doświadczenia. Może jest szansa aplikacji

> środka w spray`u lub przebicia/wywiercenia otworu w osłonie. Z jakich materiałów są wykonane

> te osłony?

Osłony są metalowe, plastykowe, wprasowywane na stałe. Próba demontazu kończy się uszkodzeniem osłony a cały wic polega na tym żeby łożysko było szczelne.

POżyczone z google:

607_zz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto 2002 rok, przelotu troche ponad 180 tysiecy.

Czego sie spodziewam?? wyciszenia pracy motoru, moze mniejszego apetytu na paliwo(ale w to akurat nie wierze zbytnio)

Nie od dzis wiadomo ze zdrowe egzemplarze tego auta, bez zadnych modyfikacji niestety nie osiagaja deklarowanych 172 koni, ciezko znalezc serie majaca 165 koni... Takze moze to bedzie jakis zaczatek wzrostu mocy w moim aucie wink.gif dobrze sie sklada bo na poczatku wrzesnia musowo bede musial zmienic olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Ja się cały czas zastanawiam nad tymi preparatami. 1 chcę dać do skrzyni biegów, może trochę ciszej

> będzie pracowała ( coś lekko gwiżdże przy 70-85 km/h). 2. silnik - ciekawi mnie czy może to

> zmniejszyć apetyt na olej

Zapraszam do testów - napisz dokładnie co to za auto i z jakim silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wszystkich chętnych istnieje możliwość zakupu preparatów XADO w cenie hurtowej ze zniżką 25%. Wszystkich zainteresowanych proszę o napisanie na priv, czego potrzebują i w jakiej ilości. Zakup nie obliguje do wykonywania jakichkolwiek pomiarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Który z produktów będzie najlepszy do wyciszenia pracy silnika i zmniejszenia apetytu na olej?

Zanim odpowiem:

Zarejestrowałem się na AK właśnie w tym celu - odpowiedzi na konkretne pytania dotyczące XADO w kontekście nanotechnologii.

Odpowiadam: 1STAGE na obniżenie "głodu olejowego" silnika. Po części nastąpi też wyciszenie (stopniowe) w miarę postępu odnowienia warstw wierzchnich. Cykl trwa ok. 1500 km i taki minimalny przebieg trzeba mieć do kolejnej wymiany oleju. Oczywistym jest że im ten okres jest dłuższy tym dla naszego autka lepiej. Po zamknięciu cyklu lub przed jego zakończeniem można dodać "kondycjonier metali, który działa jak poduszka puchowa.

Zapraszam do zapoznania się z opisami umieszczonymi na forum XADO - adres znajdziecie na www.xado.pl.

Tu chciałbym odpowiadać na pytania praktyczne a w związku z tym darować sobie opisy i rozwlekłe dywagacje. Konkret - to jest to! 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to mam kolejne pytanie

> XADO 1 STAGE Rewitalizant do silników czy XADO 1Stage Maximum ?

XADO 1 STAGE - osobiście zalecam do autek jakie piją olej w ilości powyżej 2 litrów na 10 kkm a więc NIE ZALECAM w tym momencie 1 STAGE Maximum.

Dlaczego?

1 Sage Maximum ma dodatkowe dwa składniki jakie znakomicie obniżają tarcie i w przypadku gdy silnik bierze olej w ilości powyżej 2 litrów/10kkm to chwilowe zużycie oleju dość mocno wzrośnie i potrwać może do 400-500 kilometrów od aplikacji.

Zupełnie spokojnie i z przekonaniem można stosować 1 STAGE MAXIMUM gdy zużycie oleju jest poniżej 1,5 litra na 10kkm.

To co wyżej napisałem wynika z mojej własnej praktyki oraz informacji od klientów.

...kolejne pytanie... 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wariator ma wpływ bardzo dobry - potwierdzone przez użytkowników AR.

Moment - proszę wyjaśnić termin "wariator" aby nie "wylać dziecka z kąpielą'.

Jeżeli mówimy o przekładni bezstopniowej opartej na pasie i kołach stożkowych to podstawą ich pracy jest WYSOKIE TARCIE.

nie zaleca się rewitalizantów do przekładni np. CVT (variator). Nie zaleca się w moto cyklach i podobnych pojazdach gdzie takie (bezstopniowe) przekładnie pracują w oleju.

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moment - proszę wyjaśnić termin "wariator" aby nie "wylać dziecka z kąpielą'.

> Jeżeli mówimy o przekładni bezstopniowej opartej na pasie i kołach stożkowych to podstawą ich pracy

> jest WYSOKIE TARCIE.

> nie zaleca się rewitalizantów do przekładni np. CVT (variator). Nie zaleca się w moto cyklach i

> podobnych pojazdach gdzie takie (bezstopniowe) przekładnie pracują w oleju.

Chodzi o regulator faz rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wskazanie odpowiednich środków do mojej Cromy, 1,9 JTDm 150, przebieg 120 tyś, oleju nie pobiera. Chce zastosować w: silniku, skrzyni biegów, wspomaganiu, przegubach napędowych, wspomaganiu, paliwie (diesel), hamulcach - i tak muszę wymienić płyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze zalalem juz xado do auta na codzien olej i rewitalizanty (Stilo 1.9 JTD, narazie silnik chodzi bez zarzutu jak przed wymiana, rowna cicha praca spalanie na tym samym poziomie, jesli sie cos zmieni napewno napisze ), chcialbym zapytac co polecasz do silnika z ktorego juz wycisnalem 250% mocy. Fiat Cinquecento silnik 1242 8v + Turbo, silnik w idealnym stanie brak zuzycia oleju ale i do takich silnikow zalecacie rewi.... aby utrzymac obecny stan silnika. Tylko teraz pytanie czy lepiej uzyc rewitalizantu xado STAGE 1 czy 3 stopniowego preparatu w żelu 3 x 9 ml w tubkach ?

uzywam oleju 10w60, specyfik mysle uzyc z xado 10w60 pod koniec sezonu .....

Kompresje przed napewno sprawdze bo sam jestem ciekaw, hamownie tez niedlugo odwiedze bo musze sprawdzic tegoroczne mody 275123014-zielony.gif Na ewentualne wyniki xado bede musial poczekac przynajmniej pol roku ze wzgledu na male przebiegi tym autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę o wskazanie odpowiednich środków do mojej Cromy, 1,9 JTDm 150, przebieg 120 tyś, oleju nie

> pobiera. Chce zastosować w: silniku, skrzyni biegów, wspomaganiu, przegubach napędowych,

> wspomaganiu, paliwie (diesel), hamulcach - i tak muszę wymienić płyn.

Silnik - dwie możliwości. Technicznie - zalecałbym 1STAGE MAXIMUM. Uzasadnienie: wykonuje zadanie 1STAGE, dwa pozostałe składniki funkcjonują z pierwszych kilometrów co odczuwamy jako obniżenie głośności i wzrost elastyczności silnika. Wymienione składniki usuniemy przy kolejnej wymianie oleju(nie wiążą się trwale).

Skrzynia biegów(ogólnie przekładnie mechaniczne) - rewitalizant do przekładni i ewentualnie dopełnieniowo "kondycjonier" metali.

Wspomaganie - rewitalizant do wspomagań i dopełnieniowo "kondycjonier".

Pompa wtryskowa czy system CR(jak JTD) - rewitalizant do pomp i tu raczej w aerosolu z uwagi na szybkie wymieszanie przy tankowaniu(praktyka).

Hamulce - DOT-4(jeżeli firma taki zaleca) a w nim rewitalizant(praktycznie odnosi się on do ABS gdyż złożenie guma-metal nie inicjuje rewitalizacji).

Przeguby synchroniczne - jako zamiennik stosowanych z MoS2 - smar do przegubów z najnowszą formułą.

PS nie ma konieczności stosowania "kondycjonierów".

To by było na tyle... 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, ze zalalem juz xado do auta na codzien olej i rewitalizanty (Stilo 1.9 JTD, narazie silnik

> chodzi bez zarzutu jak przed wymiana, rowna cicha praca spalanie na tym samym poziomie, jesli

> sie cos zmieni napewno napisze ), chcialbym zapytac co polecasz do silnika z ktorego juz

> wycisnalem 250% mocy. Fiat Cinquecento silnik 1242 8v + Turbo, silnik w idealnym stanie brak

> zuzycia oleju ale i do takich silnikow zalecacie rewi.... aby utrzymac obecny stan silnika.

> Tylko teraz pytanie czy lepiej uzyc rewitalizantu xado STAGE 1 czy 3 stopniowego preparatu w

> żelu 3 x 9 ml w tubkach ?

> uzywam oleju 10w60, specyfik mysle uzyc z xado 10w60 pod koniec sezonu .....

> Kompresje przed napewno sprawdze bo sam jestem ciekaw, hamownie tez niedlugo odwiedze bo musze

> sprawdzic tegoroczne mody Na ewentualne wyniki xado bede musial poczekac przynajmniej pol

> roku ze wzgledu na male przebiegi tym autem

Polecałbym 1 STAGE MAXIMUM - dwa dodatkowe składniki w Twoim przypadku mile Cię zaskoczą. Doświadczył tego kolega jaki gania nissanem na ćwiartce.

Stosowanie rewitalizantów to nie tylko utrzymanie w bardzo dobrym stanie np. silnika, to również praktycznie indywidualne dopasowanie i doszczelnienie złożeń ruchowych co owocuje dodatkowymi kuniami i dodatkowymi "siła x ramię".

Olej zawiera taką ilość rewitalizanta jaka utrzymuje "stan zastany" bez pełnej odnowy.

Tak to technicznie wygląda. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli tak

> Do silnika Xado Satge1 - silnik z regulatorem faz rozrządu ( wariator) - zużycie oleju koło 0,7l na

> 1000km

> Do skrzyni biegów co dać ? (wyciszenie łożysk w skrzyni) ?

Zużycie oleju - daje to ok. 7 litrów na 10kkm.

Proszę o garść informacji o drogach ubytku oleju - czy były wymieniane uszczelniacze zaworów(szczególnie ssących).

Moje własne doświadczenie wykazało (przy podobnym zużyciu oleju) że połowa szła przez uszczelniacze zaworów. Charakterystyczny objaw to błękitny dym przy odpaleniu po dłuższym postoju(np. nocnym i do południa). Spływający olej gromadzi się w kolektorze ssącym i przy rozruchu wędruje w komorę spalania a dalej - wiadomo.

Jeżeli ten mankament nie ma miejsca to należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach( z próbą olejową) bo być może zapiekły się pierścienie tłokowe. Gdyby tak było to najpierw trzeba uwolnić pierścienie(np. naszym "antykoksem") a potem TYLKO 1 STAGE i żadnych innych dodatków, przynajmniej do czasu stabilizacji.

Skrzynia biegów - słychać łożyska - rewitalizant do przekładni w podwójnej dawce tj, 2 tubki jednorazowo(praktyka).

Idziemy dalej... 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnik - dwie możliwości. Technicznie - zalecałbym 1STAGE MAXIMUM. Uzasadnienie: wykonuje zadanie

> 1STAGE, dwa pozostałe składniki funkcjonują z pierwszych kilometrów co odczuwamy jako

> obniżenie głośności i wzrost elastyczności silnika. Wymienione składniki usuniemy przy

> kolejnej wymianie oleju(nie wiążą się trwale).

> Skrzynia biegów(ogólnie przekładnie mechaniczne) - rewitalizant do przekładni i ewentualnie

> dopełnieniowo "kondycjonier" metali.

> Wspomaganie - rewitalizant do wspomagań i dopełnieniowo "kondycjonier".

> Pompa wtryskowa czy system CR(jak JTD) - rewitalizant do pomp i tu raczej w aerosolu z uwagi na

> szybkie wymieszanie przy tankowaniu(praktyka).

> Hamulce - DOT-4(jeżeli firma taki zaleca) a w nim rewitalizant(praktycznie odnosi się on do ABS

> gdyż złożenie guma-metal nie inicjuje rewitalizacji).

> Przeguby synchroniczne - jako zamiennik stosowanych z MoS2 - smar do przegubów z najnowszą formułą.

> PS nie ma konieczności stosowania "kondycjonierów".

> To by było na tyle...

Dziękuję za odpowiedź, proszę jeszcze napisać, czy wystarczy jeden kondycjoner do metalu zaaplikowany do skrzyni i wspomagana (w jakich proporcjach), czy trzeba kupić dwa różne? Proszę napisać,jaki dokładnie zastosować smar do przegubów? Chciałem też poruszyć temat płukania silnika, przed wymiana oleju, jaki warto zastosować produkt i dlaczego? Na koniec mam pytanie o środek Verylube TURBO - co to za diabeł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zużycie oleju - daje to ok. 7 litrów na 10kkm.

> Proszę o garść informacji o drogach ubytku oleju - czy były wymieniane uszczelniacze

> zaworów(szczególnie ssących).

> Moje własne doświadczenie wykazało (przy podobnym zużyciu oleju) że połowa szła przez uszczelniacze

> zaworów. Charakterystyczny objaw to błękitny dym przy odpaleniu po dłuższym postoju(np. nocnym

> i do południa). Spływający olej gromadzi się w kolektorze ssącym i przy rozruchu wędruje w

> komorę spalania a dalej - wiadomo.

> Jeżeli ten mankament nie ma miejsca to należy zmierzyć ciśnienie w cylindrach( z próbą olejową) bo

> być może zapiekły się pierścienie tłokowe. Gdyby tak było to najpierw trzeba uwolnić

> pierścienie(np. naszym "antykoksem") a potem TYLKO 1 STAGE i żadnych innych dodatków,

> przynajmniej do czasu stabilizacji.

> Skrzynia biegów - słychać łożyska - rewitalizant do przekładni w podwójnej dawce tj, 2 tubki

> jednorazowo(praktyka).

> Idziemy dalej...

Brak błękitnego dymku. Jest to silnik który już po wyjeździe z fabryki bierze olej. Jednym mniej a drugim więcej. Przy ostatniej wymianie oleju robiłem płukankę środkiem firmy Millers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ABM

Kondycjonery - są różne z uwagi na użyty nośnik.

Do wspomagań stosowany jest ten sam co do automatów - nośnik ten sam lub bardzo bliski (CHF i ATF są w tej samej grupie).

Smar do przegubów - link aby nie rozpisywać niepotrzebnie:

http://xado.pl/smazki/obshchego-naznacheniya/smazka-xado-shrus

Płukanie z czyszczeniem wnętrza silnika - standardowo polecałbym Vita Flush gdyż posiada dodatkowy składnik z grupy aktywatorów rewitalizacji - wychwytuje starty pył metaliczny i wbudowuje w powierzchnie tarcia(skrótowo i lakonicznie sygnalizuję). Efektem jest przywrócenie ok. 70% startego metalu zawieszonego w oleju na powierzchnie(doświadczalne).

Verylube turbo - ten diabeł to nic innego jak fullereny C 60 zawieszone w oleju bazowym. Miliony nanokulek węgla C60 jakie nie podlegają zniszczeniu mechanicznemu i funkcjonują jak łożyska toczne - kulki przetaczają się po powierzchniach i po sobie. zmiana (przynajmniej w części) rodzaju tarcia z ślizgowego na toczne.

Proszę zerknąć w Wiki - jest trochę wiadomości o "fullerenach" - był Nobel z nimi związany.

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paweldk

No to zapatrzyli się na silnik gofera IV 1,4 lub odwrotnie - historia podobna...

No cóż - należy w tym przypadku skorzystać z 1 STAGE i obserwować zmiany bo że będą to pewne. Kwestią otwartą będzie "na ile obniży się zużycie oleju" i być może trzeba będzie "zaeksperymentować" dodają w małych tubkach z dalszą obserwacją.

...pozostaje "eksperyment"... 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli 1 tubka Stage 1 i obserwacja. Jeśli nic to nie zaszkodzi to chyba warto spróbować

Szkodzenie nie jest możliwe, chyba że prawa fizyki uległy zmianie.

Mnie również interesuje "o ile zejdzie z zużyciem oleju"?

Tak na marginesie - kolega miał w swojej firmie fiaty na nauce jazdy i jeden z nich po 10kkm żarł olej lepiej niźli dwusuw. Serwisanci orzekli że "ten typ tak ma" i nie uznali reklamacji...męczył się z nim do 40kkm i zepchnął za psi grosz. Oglądałem i mierzyłem "kawałki" tego silnika po rozbiórce w mak i...zero. Możliwe że zmiany wymiarów i kształtów następowały po rozgrzaniu - tego już nie było jak sprawdzić.

"Cuda Panie - Cuda!!!"... 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Pytanie, które wynika z pytań innych formuowiczów, kierowanych do mnie. Co jest lepsze, olej Xado,

> czy konwencjonalny olej + rewitalizant? W którym przypadku możemy spodziewać się bardziej

> intensywnej rewitalizacji??

...olej jest tylko środkiem transportu rewitalizanta w strefy tarcia. Rewitalizant nie zmienia i nie wpływa na jakość oleju.

Wniosek:

Nie ma żadnej zależności w tym względzie a więc nie wpływa to na intensywność procesu.

Tu muszę dodać że oleje XADO zawierają rewitalizant(inne nie) w ilości zapewniającej "utrzymanie stanu zastanego". Oznacza to że proces zużycia zostaje niemal zatrzymany i jest utrzymywany na poziomie zastanym w momencie zalania przez cały okres eksploatacji oleju.

Nie zachodzi proces pełnej odnowy gdyż ilość rewitalizanta jest zbyt mała.

Tak to wygląda w lapidarnym skrócie. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapytam smile.gif bo za duzo produktow na stronie smile.gif

Grande Punto Sport

1,9 Multijet 8V, wg serii 130 KM, aktualnie 160/360. Oleju nie bierze (albo bardzo malo, stan po 8tys praktycznie bez zmian), leje motula. Czy warto cos xado dodawac do samochodu? Tak profilaktycznie dla konserwacji silnika smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A zapytam bo za duzo produktow na stronie

> Grande Punto Sport

> 1,9 Multijet 8V, wg serii 130 KM, aktualnie 160/360. Oleju nie bierze (albo bardzo malo, stan po

> 8tys praktycznie bez zmian), leje motula. Czy warto cos xado dodawac do samochodu? Tak

> profilaktycznie dla konserwacji silnika

Warto dodawać.

Proszę przyjąć że nie piszę tego w aspekcie handlowym a czysto technicznym.

Nie istnieje mechanizm doskonały jako wytwór produkcji seryjnej czy masowej - wszystko porusza się w określonym korytarzu tolerancji.

Dodanie rewitalizantów powoduje znaczne zawężenie tego korytarza - prowadzi praktycznie do indywidualnego wzajemnego dopasowania części współpracujących w obszarach tarcia. Niezależnie od tego - znakomicie przedłuża utrzymanie przez długi okres stabilnych i jednakowych warunków pracy w tych miejscach.

Na dobrą sprawę, tego typu środki powinny być stosowane w przed sprzedaniem nowego auta w sieci. Dlaczego nie jest?

Przecież to oczywiste że producent czy to autka czy to dowolnego urządzenia jest zainteresowany jego sprzedażą a nie eksploatacją przez bardzo długi okres.

Tak na marginesie - wielu użytkowników zauważyło że pojazdy wyprodukowane na początku lat 2000 oraz końcówka XX wieku są trwalsze od dzisiejszych. Sprzedaż nowych spadała więc...dalej można sobie dopowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie dot. tych rewitalizanow, Najlepszych ze wszystkich z calej gamy jest XADO 1 STAGE ktory ma certyfikat TUV ?

Pozostale XADO 1 Stage Tuning, XADO 1 Stage HighWay, XADO 1 Stage New Car sa starszej generacji i ich wybor bedzie bledem ?

I co z tym produktem XADO 1Stage Maximum ?

Jest najdrozszy ale czym ( najprosciej) rozni sie od xado 1 stage ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam jeszcze jedno pytanie dot. tych rewitalizanow, Najlepszych ze wszystkich z calej gamy jest XADO

> 1 STAGE ktory ma certyfikat TUV ?

> Pozostale XADO 1 Stage Tuning, XADO 1 Stage HighWay, XADO 1 Stage New Car sa starszej generacji i

> ich wybor bedzie bledem ?

> I co z tym produktem XADO 1Stage Maximum ?

> Jest najdrozszy ale czym ( najprosciej) rozni sie od xado 1 stage ?

Certyfikat TUV był robiony na rewitalizancie II generacji - czerwone małe tubki. Uznano że jeden wystarczy aby wykazać skuteczność gdyż pozostałe nie różnią się w sensie technicznym.

III generacja to 1STAGE i jego rozwinięcie w postaci "butelkowanych" gdzie zmienną wartością jest sam rewitalizant przy identycznej ilości dwóch pozostałych. Jednym z nich jest kondycjonier a drugim czynnik poślizgu oznaczony jako 2D. Łączne działanie nie jest zwykłą sumą działań a składniki potęgują tj. gdyby użyć każdego z nich osobno i po pewnym okresie(po sobie) to efekt ostateczny byłby mniej wyrazisty niźli przy jednoczesnej aplikacji.

Nowe generacje nie były poddawane próbom TUV(przynajmniej ja nic o tym nie wiem). Mam nadzieję że taki certyfikat zostanie przeprowadzony. 20.GIF

Na marginesie - czy ktoś wie ile ten certyfikat kosztuje i na jaki okres jest wydawany?...?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę naszego eksperta o kilka słów na temat środków smarnych Xado, dostępnych w promocji.

Nie będę nadużywał cierpliwości kolegów i tylko zlinkuję:

http://xado.pl/masla/sinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-5w-40-sm-cf

http://xado.pl/masla/sinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-10w-60-sl-cf-rally-sport

http://xado.pl/masla/polusinteticheskie-motornie-masla/xado-atomic-oil-10w-40-sl-cf

Informacja zawarta w linkach jest taka na ile nam udostępniono.

Uwaga dodatkowa: konfekcjonowane są w pojemniki plastikowe a nie w blaszane. Do nas przyszły bezpośrednio z naszej Firmy w Holandii i dlatego plastik.

Jeżeli będą dodatkowe pytania po przeczytaniu w linkach - postaram się dopowiedzieć. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.