Skocz do zawartości

Obrotomierz Seicento 1.1 MPI


addy

Rekomendowane odpowiedzi

Hej ho! zlosnik.gif

Posiadam seja 1.1 MPI z 2003r. w wersji Actual i planuje zamontować do niego obrotek. Wnioskując z manuala zawartego na stronie centomanii wynika, że pewnie nie będę miał wyprowadzonej kostki i instalację będę musiał ciągnąć sam (dobrze kombinuję?), jednak póki nie mam owego obrotomierza jeszcze na chacie wolał bym się upewnić czy czeka mnie rzeźba. I tutaj pojawia się mały acz problem...

moto0064e.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Potrzebował bym wyjąć kratkę nawiewu na konsoli środkowej, jednak boję się, że coś urwę/połamię/ch*j wie co jeszcze

W manualu pisze, że kratka jest przymocowana na 2 słabo trzymające zatrzaski i że wystarczy tylko podważyć. Mógłby ktoś poradzić w którym miejscu i czym konkretnie mam to podważyć, żeby nie pozostawić żadnych "dowodów zbrodni"? Płaski śrubokręt?

Sorry za takie pytanie, ale wiecie... przezorny zawsze ubezpieczony wink.gif

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja dawałem rade wyciągnąć palcami

> zrobiłem ci kreski a paincie na touchpadzie

done, dzięki za krechy cool.gif

i rozumiem, że jak ściągnę te kratki nawiewowe to powinna tam sobie dyndać jakaś kostka, si?

jeżeli nic nie ma to znaczy, że musze sam kopać w drutach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> done, dzięki za krechy

> i rozumiem, że jak ściągnę te kratki nawiewowe to powinna tam sobie dyndać jakaś kostka, si?

> jeżeli nic nie ma to znaczy, że musze sam kopać w drutach?

nie dyndać a być zaczepiona/wsunięta gdzieś na desce lub grodzi . Przynajmniej tak miałem w FUNie z 2000 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie dyndać a być zaczepiona/wsunięta gdzieś na desce lub grodzi . Przynajmniej tak miałem w FUNie

> z 2000 roku

zbytnio się nie przyglądałem, ale nie zauważyłem, żeby było tam coś zbędnego, co mógłbym uznać za "o! to pewnie jest do obrotomierza", były tylko raczej jakieś wsuwki, które pewnie przeznaczone są do przycisków na konsoli środkowej.

Postaram się wrzucić fotkę tego wnętrza po zdjęciu kratek, wtedy będzie widać co dokładnie tam siedzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zbytnio się nie przyglądałem, ale nie zauważyłem, żeby było tam coś zbędnego, co mógłbym uznać za

> "o! to pewnie jest do obrotomierza", były tylko raczej jakieś wsuwki, które pewnie

> przeznaczone są do przycisków na konsoli środkowej.

> Postaram się wrzucić fotkę tego wnętrza po zdjęciu kratek, wtedy będzie widać co dokładnie tam

> siedzi

nie martw sie, najbogatszy SX z '99 i tez nie bylo instalacji pod obrotek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie martw sie, najbogatszy SX z '99 i tez nie bylo instalacji pod obrotek

a moja serce.gif w vannie miała poprowadzoną, jak ja się zdziwiłem i jednocześnie ucieszyłem, że nie trzeba drutować za dużo hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem dwie fotki, na moje nie ma tam niestety nic "luźnego" co mogło by być "kostką pod obrotomierz" a szkoda niewiem.gif

moto0065t.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

moto0066.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

nie chce tutaj podnosić sprawy do rangi jakiegoś mega problemu, bo wiadomo, nadrutuje sobie to sam, ale nie zmienia to faktu, że troche mnie irytuje brak tego rozwiązania, tym bardziej, że chyba nie ma konkretnych wersji seicento w których owa "kostka" by była od razu, tylko rzucali ją jak komu się podobało no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

> ku wiedzy potomnych :-)

> ta kostak wcale nie lata lużno jeno jest zaczepiona (powinna) na plastykowy zaczep NAD ta rura

> powietrza

> wiec na tych fotkach by jej nie było widac

odgrzebuje temat by nie zakladac watku o dziwo szukajka zadzialala ale nie w 100% czy ktos moglby zrobic fotke kostki i opisac kolejno

bo zdjecia kostki ktore mam gryza sie z opisem przewodow na centomani w manualach

kosta wyglada na orginalna wiec cytuje centomanie

- pierwszy styk na folii idący górą do górnego styku niebieskiej wtyczki -ma być podłączony do zasilania +12V po stacyjce,

- drugi styk ma być podłączony do podświetlania (światła pozycyjne),

- trzeci styk jest masowy,

- czwarty sygnał obrotka

wtyczka wyglada na orginal tylko kable dolutowane

4e92f94d995bea45m.jpg

wiec tak bedzie OK jak fotka i opis?

kable dziekuje za uwage grinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> odgrzebuje temat by nie zakladac watku o dziwo szukajka zadzialala ale nie w 100% czy ktos moglby

> zrobic fotke kostki i opisac kolejno

> bo zdjecia kostki ktore mam gryza sie z opisem przewodow na centomani w manualach

> kosta wyglada na orginalna wiec cytuje centomanie

> - pierwszy styk na folii idący górą do górnego styku niebieskiej wtyczki -ma być podłączony do

> zasilania +12V po stacyjce,

> - drugi styk ma być podłączony do podświetlania (światła pozycyjne),

> - trzeci styk jest masowy,

> - czwarty sygnał obrotka

> wtyczka wyglada na orginal tylko kable dolutowane

> wiec tak bedzie OK jak fotka i opis?

> kable dziekuje za uwage

z racji że zdjęcie mojego autorstwa to poczułem się wywołany do tablicy tongue.gif

trzeba było dokleić opis od zdjęcia i nie było by problemu, za poprawność opisu ręczę, bo sam pisałem i podłączałem u siebie...

kostka jest oryginalna od sc sporting tak jak obrotomierz, więc kolory przewodów zgadzają się z tymi w schematach "sam naprawiam"

patrząc od lewej na zdjęciu (kolory w kostce nie na przedłużeniu przewodów):

1. NIEBIESKI - zasilanie po stacyjce (+)

2. ŻÓŁTY - podświetlenie(+ np z podświetlenia konsoli środkowej)

3. CZARNY - masa

4. CZERWONO-CZARNY - sygnał do obrotomierza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z racji że zdjęcie mojego autorstwa to poczułem się wywołany do tablicy

> trzeba było dokleić opis od zdjęcia i nie było by problemu, za poprawność opisu ręczę, bo sam

> pisałem i podłączałem u siebie...

> kostka jest oryginalna od sc sporting tak jak obrotomierz, więc kolory przewodów zgadzają się z

> tymi w schematach "sam naprawiam"

> patrząc od lewej na zdjęciu (kolory w kostce nie na przedłużeniu przewodów):

> 1. NIEBIESKI - zasilanie po stacyjce (+)

> 2. ŻÓŁTY - podświetlenie(+ np z podświetlenia konsoli środkowej)

> 3. CZARNY - masa

> 4. CZERWONO-CZARNY - sygnał do obrotomierza

podziekowal nie wiedzialem ze to Twoje autorstwo 20.GIF20.GIF20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.