raf7 Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Wymieniam zbiornik paliwa i niestety wszystkie 3 śruby ukręciły się w połowie, najpierw lekko szło i chlast, wszystkie były wcześniej oblewane WD40, obtłuczone młotkiem. To co zostało chciałem odkręcić, pierwsza metoda nakręciłem nakrętkę przyspawałem odkręciło się o długość nakrętki i zerwało, drugi raz to samo i też 4 obroty i urwała się, przy samym mocowaniu. Wziąłem wiertarkę wiertło 4, potem 5, i zostały resztki, teraz jak to stamtąd wyciągnąć? Po dzisiejszych 4godz spędzonych w męczarni, chodzi mi pomysł żeby rozwiercić większym wiertłem i dać śrubę od góry, a od dołu nakrętkę. Ale może ktoś miał jakiś patent na to, bo każdemu się zrywają i coś podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Wymieniam zbiornik paliwa i niestety wszystkie 3 śruby ukręciły się w połowie, najpierw lekko szło > i chlast, wszystkie były wcześniej oblewane WD40, obtłuczone młotkiem. > To co zostało chciałem odkręcić, pierwsza metoda nakręciłem nakrętkę przyspawałem odkręciło się o > długość nakrętki i zerwało, drugi raz to samo i też 4 obroty i urwała się, przy samym > mocowaniu. Wziąłem wiertarkę wiertło 4, potem 5, i zostały resztki, teraz jak to stamtąd > wyciągnąć? > Po dzisiejszych 4godz spędzonych w męczarni, chodzi mi pomysł żeby rozwiercić większym wiertłem i > dać śrubę od góry, a od dołu nakrętkę. > Ale może ktoś miał jakiś patent na to, bo każdemu się zrywają i coś podpowie. Z tego co pamiętam to tam jest M8 więc wierć 6 wiertłem potem delikatnie 7 (tylko ostre wiertła a nie żadne padziejstwa) przy tym polecam jakiś detergent na wiertło które ułatwia wiercenie a gdy już w środku zostanie mała ilość starej śruby to gwintowniczek i jedziesz powoli... zawsze pomaga taki sposób na ukręcone śruby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 Po wymianie baków w 3 cieniasach jestem pozbawiony jakichkolwiek złudzeń.Tak jak piszesz żadne podlewanie,podgrzewanie itp nie przyniosło rezultatów. Dwie ukręcone śruby mocujące bak do belki ściąłem kątówką do równego,to co zostało przewierciłem na wylot wiertłem 8,5 mm i dałem śruby M8 z nakrętkami.Teraz jak się urwie,to zostanie wybić ukręconą śrubę i dać nową . Natomiast o dziwo odkręciły się nakrętki mocujące bak z przodu.Dlatego w tej pozycji nie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 ja majc bude na boku wywaliłem orginalne nakrętki, wspawałem nowe w ocynku, a do tego wkręcam śruby m9 o wytrzymałości 10.9 i nic nie ukręca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Z tego co pamiętam to tam jest M8 więc wierć 6 wiertłem potem delikatnie 7 (tylko ostre wiertła a > nie żadne padziejstwa) przy tym polecam jakiś detergent na wiertło które ułatwia wiercenie a > gdy już w środku zostanie mała ilość starej śruby to gwintowniczek i jedziesz powoli... zawsze > pomaga taki sposób na ukręcone śruby Próbowałem twojej metody . Ani razu nie trafiłem centralnie w śrubę,tak żeby po rozwierceniu 6,5 dało się idealnie nagwintować.Zawsze gwint był luźny Zrezygnowałem z tego na rzecz metody łatwiejszej dla przyszłych pokoleń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > ja majc bude na boku wywaliłem orginalne nakrętki, wspawałem nowe w ocynku, a do tego wkręcam śruby > m9 o wytrzymałości 10.9 i nic nie ukręca M9 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > M9 ? m9 miałem raz - tak jest taki nietypowy gwint - ale wtedy nie miałem migomatu, teraz m8 mój błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 Ja wymieniałem zbiornik dwa tygodnie temu, miałem dokładnie to samo. Na to co zostało nakręcilem nowe nakrętki, porządnie obspawałem i odkręciłem bez problemu. Dałem teraz nowe śruby i gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 > Ja wymieniałem zbiornik dwa tygodnie temu, miałem dokładnie to samo. > Na to co zostało nakręcilem nowe nakrętki, porządnie obspawałem i odkręciłem bez problemu. Dałem > teraz nowe śruby i gra też tak chciałem zrobić, ale śruba urywała się 2 razy, na wysokości wkręconej nakrętki, do momentu jak coś wystawało, teraz już nic nie wystaje i dziś się wziąłem za wiercenie, jeden otwór już jest udało się jakoś wywiercić, bo ucelowałem równo w środek, przy drugiej śrubie trochę zeszło i doszedłem do połowy i dalej nie idzie, będę się musiał wybrać po nowe wiertła (6,7,8) bo jeden komplet już poszedł, przegrzały się i stępiły. Jutro mnie czeka dalsza część babrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 aaa... no tak, nie przeczytałem jak należy Ja jeszcze rozkminiałem, żeby dospawać nakrętkę od góry i wykręcać ją w drugą stronę i wyszłaby górą, ale u mnie się udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2011 > zeszło i doszedłem do połowy i dalej nie idzie, będę się musiał wybrać po nowe wiertła (6,7,8) > bo jeden komplet już poszedł, przegrzały się i stępiły. Jutro mnie czeka dalsza część > babrania. Musisz wiercić na bardzo małych obrotach, tak żeby wiór szedł prawie jak spod noża tokarskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2011 > aaa... no tak, nie przeczytałem jak należy > Ja jeszcze rozkminiałem, żeby dospawać nakrętkę od góry i wykręcać ją w drugą stronę i wyszłaby > górą, ale u mnie się udało Twój sposób okazał się skuteczny, tak właśnie udało mi się odkręcić śrubę przednią, pozostałe śruby zostały rozwiercone i zastosuje tu pomysł "JaRabbit`a', czyli śruby od góry na dole nakrętki. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darek_turek Napisano 2 Września 2011 Udostępnij Napisano 2 Września 2011 ja juz zbiornik zamowilem w poniedziałek ma być wiec tez bedzie wymiana:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Tak przy okazji, który zamiennik jest godny polecenia ? Słyszałem ,że jest problem z otworami ? Cena oryginału zniechęca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Loqa Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Tak przy okazji, który zamiennik jest godny polecenia ? Słyszałem ,że jest problem z otworami ? > Cena oryginału zniechęca... Zwracaj uwagę na wlew, są zamienniki które tak jak w oryginale są lekko pod kątem wspawane. Chińszczyzna jest na "wprost" i są później problemy z montażem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Tak przy okazji, który zamiennik jest godny polecenia ? Słyszałem ,że jest problem z otworami ? > Cena oryginału zniechęca... u mnie np w zaminniku rura wlotowa byla 3 cm bardziej w prawo niz w orginalnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2011 > Zwracaj uwagę na wlew, są zamienniki które tak jak w oryginale są lekko pod kątem wspawane. > Chińszczyzna jest na "wprost" i są później problemy z montażem u mnie właśnie zbiornik FUXa, miał rurę na samym środku, gdzie oryginał miał wlew bliżej lewej krawędzi i pod kątem. Skomplikowanych problemów przy montażu nie było, bo rura do wlewu jest na harmonijce i daje się rozciągnąć i ukształtować, w zamienniku jeszcze zgrzewy są dłuższe niż Ricambi, ale to drobiazg który wychodzi przy montażu, zarówno otwory na śruby, jak i otwór na czujnik paliwa, są identyczne jak w oryginale. Najważniejsze, to żeby go dobrze zabezpieczyć przed montażem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezet Napisano 7 Września 2011 Udostępnij Napisano 7 Września 2011 Ze tak zapytam z ciekawości Ile dawaliście za oryginał . Bo ostatnio również wymieniałem ten nieszczęsny bak i w ASO udało mi się wyrwać za 280zł . Czy to dobra cena ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > u mnie np w zaminniku rura wlotowa byla 3 cm bardziej w prawo niz w orginalnym a jestes pewien, ze nie miales baku z FSMa ?? Bo one inne sa i rura wlotowa jest inaczej ulozona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 Ja kupiłem jakiś polski zamiennik, ale nawet nie wiem jaka firma. Cena 120zł Wszystko bangladesz Tak przy okazji zapytam. Gdy mam mało paliwka, zaświeca się rezerwa. Jak zatankuję to gaśnie. Ale wskaźnik ciągle pokazuje "ZERO"? Wymieniałem licznik na CCSowy i nadal to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > a jestes pewien, ze nie miales baku z FSMa ?? Bo one inne sa i rura wlotowa jest inaczej ulozona nie te same ogolnie tylko rzemioslo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > Tak przy okazji zapytam. > Gdy mam mało paliwka, zaświeca się rezerwa. Jak zatankuję to gaśnie. > Ale wskaźnik ciągle pokazuje "ZERO"? Wymieniałem licznik na CCSowy i nadal to samo Cos z czujnikiem w baku badz kabel/wtyczka ktore ida do niego. Wskaznik a kontrolka to tak jakby dwa osobne uklady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > dwa osobne uklady. Właśnie o to mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > Tak przy okazji, który zamiennik jest godny polecenia ? Słyszałem ,że jest problem z otworami ? > Cena oryginału zniechęca... Jak już zamienni to siwy ten czarny to masakra farba odłazi a pod farba rdza 1,5 roku i dziura mimo ze malowałem corina i biteksem siwy jest masywniejszy i trwalszy 3 lata wytrzymał Jesli chodzi o montaż anie z jednym ani z drugim nie było wiekszych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysyrally Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > Jak już zamienni to siwy ten czarny to masakra farba odłazi a pod farba rdza 1,5 roku i dziura mimo > ze malowałem corina i biteksem siwy jest masywniejszy i trwalszy 3 lata wytrzymał Jesli > chodzi o montaż anie z jednym ani z drugim nie było wiekszych problemów Klawisze "." i "," nie działaja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 > Klawisze "." i "," nie działaja?? popsuły sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 Ogarniałem dzisiaj pływak. Pływak spoko, ale problem nie ustąpił. Zwarłem dwa piny we wtyczce i powinien wskaźnik paliwa wychylić się na pozycję maksymalną, tymczasem on ani drgnie. Podmieniany zegar - bez efektu. Podmieniany pływak - bez efektu. Najprawdopodobniej przetarł się kabelek. Moje pytanie: jak odszukać gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 8 Września 2011 Udostępnij Napisano 8 Września 2011 Poruszaj jeszcze kostkami łączącymi przednią i tylną wiązkę pod skrzynką bezpieczników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 Zaraz pójdę do garażu to przemierzę kable, bo pewnie gdzieś styku nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2011 > Jak już zamienni to siwy ten czarny to masakra farba odłazi a pod farba rdza 1,5 roku i dziura mimo > ze malowałem corina i biteksem siwy jest masywniejszy i trwalszy 3 lata wytrzymał Jesli > chodzi o montaż anie z jednym ani z drugim nie było wiekszych problemów to pewnie chodzi o FUX`a jakiego kupiłem klik , ja dałem 2 warstwy BOLL`a i mam się nastawić na rdzę po 1,5 roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 > to pewnie chodzi o FUX`a jakiego kupiłem klik , ja dałem 2 warstwy BOLL`a i mam się nastawić na > rdzę po 1,5 roku? Penie taki nie pamietam firmy ale pod ta czarna farbabyła normalnie rdza a farba odłaziła płatami Moze poprostu miałem pecha ale napewno nigdy juz nie kupie takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf7 Napisano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2011 > Penie taki nie pamietam firmy ale pod ta czarna farbabyła normalnie rdza a farba odłaziła płatami > Moze poprostu miałem pecha ale napewno nigdy juz nie kupie takiego ja rdzy nie miałem ani wewnątrz, a nie na zewnątrz, zbiornik kupiłem jako nówka, był dobrze owinięty folią, praktycznie szczelnie zamknięty. Może trafiłeś na jakiś trefny i trzeba było reklamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.