Skocz do zawartości

seicento 1.1mpi nie wchodzi na obroty


lester461

Rekomendowane odpowiedzi

> nie świeci , autko jest takze zagazowane ale objawy sa jednakowe na gazie i benzynie

> rozrząd ? sam sie przeciez nie przestawi - auto nie bylo ciagane

Mógł się sam przestawić, posprawdzaj rozrząd, możesz też pod kompa podpiąć, może coś wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Malo sie znam ale podobnie mialem przed wymiana sprzegla i jak kiedys mi cewka padla strasznie nim

> szarpalo no i oczywiscie ledwo a ledwo 70 jechal...ale mowie ja sie nie znam

chyba w tym kierunku pójdę smile.gif

autko chwilami łapie i dochodzi do 5 tys obrotów

ale jakies głośne sie robi dziwnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na pewno to trzeba płacić podatki. Nie wiem na jakiej podstawie wysnułeś wniosek, że to na pewno sprzęgło icon_rolleyes.gif Jakby się sprzęgło ślizgało to i do odcinki by obroty mogły pójść powiedzmy na trójce. Tak mi się wydaje hmm.gif A on napisał, że mu nie wchodzi na obroty.

Nie pisz o czymś na pewno jak nawet tego auta na oczy nie widziałeś. Jasnowidzem jesteś czy jak? Diagnozujesz silnik na odległość wróżąc z fusów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonda jest rozwalona ale bez tego tez chodzil normalnie. Jak wyciagne pompe paliwa z baku i cos tam pogrzebie przy niej to chodzi jakis czas ale tak gora 2 dni i jest znowu ten problem. Nie moge odpalic a jak odpale to nie chce wejsc na obroty. No tak pryka sobie wlasnie lekko na obroty wchodzi ale pozniej wlasnie tak poprykuje i juz nie chce wejsc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wolno zmieniać przerwy w dedykowanej świecy. Świecę dobierasz do silnika i musi mieć odpowiednią przerwę. Pierwszy raz słyszę taką bzdurę, że jak do gazu to trzeba zmniejszyć ją. Jakaś chora teoria screwy.gif Kupujesz świece dobierając do modelu samochodu czy tam silnika w nim zamontowanego i nie zmieniasz tego samemu! Wkręcasz ją tak jak ją kupiłeś. Nawet upadnięcie świecy na beton o ile ma standardową górną elektrodę i jak na nią upadnie to może się przerwa zmniejszyć.

Weź to popraw i może zacznie chodzić normalnie. Może ci nie pali na wszystkie cylindry.

Odstęp jest 0.8mm, a nie 0.08!!!!! Faktycznie dla twojego Seja ma być odstęp 0.8mm. I musi być to być świeca do 1.1 MPI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to wina świec. Powinna być przerwa 0.8 i koniec. Jeśli chodzi dobrze na gazie to może coś z dopływem paliwa jest nie tak? Może filtr paliwa przytkany? Wcześniej jeździłeś na benzynie i było dobrze? Od momentu zmiany świec zaczęły się te cyrki na benzynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie juz predzej myslalem ze to wina swiec i wymienilem swiece. Niby jak pogrzebie tam cos przy tej

> pompce to jest dzien gora 2 dobrze a pozniej znowu zle. Filtr jest tylko w zbiorniku innego

> nie ma czyscilem tam wszystko

skoro na gazie jest w porzadku to znaczy-> temat benzyny

do wyboru masz komp,wtryski,regulator cisnienia, pompa

skoro mówisz ze jak pogrzebiesz przy pompie to przez dzin dwa jest okej

to zostaje pompa i regulator cisnienia

w mpi sa dwa typy kosza w jednym z nich lubia sie wyhaczac zaczepy cisnienie wypycha pompe i ta ma przecieki i nie łapie cśnienia, albo po prostu szlag trafił regulator

skołuj cały kosz z pompa podmien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.