fendt180 Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 Panowie pytam bo wczoraj wyciagnolem skrzynie z pewnego seja i od tylu jest zarzygana olejem, wyglada na to ze cieknie gdzies z wybieraka. W miejscu gdzie mocuje sie linke (tam gdzie ciezarek) na tym ramieniu co wychodzi i chowa sie w wybierak powinna byc guma, niestety jej nie ma Jestm w tym miejscu jakis uszczelniacz? Da sie to wymienic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zmijes Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > Panowie pytam bo wczoraj wyciagnolem skrzynie z pewnego seja i od tylu jest zarzygana olejem, > wyglada na to ze cieknie gdzies z wybieraka. W miejscu gdzie mocuje sie linke (tam gdzie > ciezarek) na tym ramieniu co wychodzi i chowa sie w wybierak powinna byc guma, niestety jej > nie ma Jestm w tym miejscu jakis uszczelniacz? Da sie to wymienic? moja szklana kula podpowiada mi by zapytać sie o model skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 Rozbieralne w 100%. Parę razy miałem to w proszku ale nie pamiętam czy oring, czy uszczelniacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > Panowie pytam bo wczoraj wyciagnolem skrzynie z pewnego seja i od tylu jest zarzygana olejem, > wyglada na to ze cieknie gdzies z wybieraka. W miejscu gdzie mocuje sie linke (tam gdzie > ciezarek) na tym ramieniu co wychodzi i chowa sie w wybierak powinna byc guma, niestety jej > nie ma Jestm w tym miejscu jakis uszczelniacz? Da sie to wymienic? nie wszystkie wybieraki miały gumy osłonne. ale tak czy inaczej siedzi tam zimering (8 zł w sklepie) i da sie cały wybierak rozebrac na częci wybijając najpierw zabezpiecznie (trzpień) z kowadełka i wyciągając jedno zabezpiecznie(podkładka) na wałku (jest pod takim białym plastikiem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > moja szklana kula podpowiada mi by zapytać sie o model skrzyni Jedynej slusznej - c514, dla mnie inne skrzynie w cento nie istnieja no chyba ze swapy typu c510, m32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > nie ma Jestm w tym miejscu jakis uszczelniacz? Da sie to wymienic? da się, przyślij to do mnie na serwis to Ci zrobię :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > da się, przyślij to do mnie na serwis to Ci zrobię :D Jak bede mial skrzynie w domu to sie za to wezme Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 22 Października 2011 Udostępnij Napisano 22 Października 2011 > Jak bede mial skrzynie w domu to sie za to wezme Kożystając z wątku poprosze: Jak by ktos to rozbierał i miał ten wybierak w proszku to jak by mógł zmierzyć jakoś ten oring jaki tam siedzi na tej drógiej ośce (bez ciężarka) bo zamierzam to rozbierać i chcial bym juz ten oring mieć zakupiony przed rozpoczęciem prac. Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 przylacze sie do pytania o podanie rozmiarow uszczelnien. mam ten sam problem w bravo 1.2 wali olejem z obu osiek(tej z tylu i od gory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 > przylacze sie do pytania o podanie rozmiarow uszczelnien. mam ten sam problem w bravo 1.2 wali > olejem z obu osiek(tej z tylu i od gory) proszę eper: 40004800 - USZCZELKA rozmiar: 20X30X7 (wystepuje miedzy innymi w bmw automat skrzynia biegów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 > proszę > eper: 40004800 - USZCZELKA > rozmiar: 20X30X7 (wystepuje miedzy innymi w bmw automat skrzynia biegów) Ciekawe jaka różnica ceny w ASO Fiat a BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 > Ciekawe jaka różnica ceny w ASO Fiat a BMW aso fiat cos kolo 18 zł sklep moto 6-8 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 ok to jest ten simmering ktory jest na osce od tylu. A teraz drugie pytanie ta oska ktora wylazi od gory jest tez jakos uszczelniana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 23 Października 2011 Udostępnij Napisano 23 Października 2011 > ok to jest ten simmering ktory jest na osce od tylu. > A teraz drugie pytanie ta oska ktora wylazi od gory jest tez jakos uszczelniana ? tak, jest oring. Nie paiętam rozmiaru, tak na oko mogę jutro zmierzyć. Będzie to jakieś 12*1.5 chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 jak dasz rade to zmierz bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 24 Października 2011 Udostępnij Napisano 24 Października 2011 > jak dasz rade to zmierz bede wdzieczny tez będe wdzięczny za podanie wymiarów tego oringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 25 Października 2011 Udostępnij Napisano 25 Października 2011 Uszczelnienia w wybieraku wymienione. Simmering tak jak koledzy pisali 20x30x7 o-ring 12x2 a tutaj manual do wymiany http://fiatpunto.com.pl/topic27151.html pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > Uszczelnienia w wybieraku wymienione. > Simmering tak jak koledzy pisali 20x30x7 > o-ring 12x2 > a tutaj manual do wymiany > http://fiatpunto.com.pl/topic27151.html > pozdro to 12 w tym oringu to ma byc z zewnątrz czy od srodka bo w sklepie nie wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaRo2k Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 sr. wew. co to za sklep ze nie wiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 28 Października 2011 Udostępnij Napisano 28 Października 2011 > sr. wew. > co to za sklep ze nie wiedza Motoryzacyjny i Pan miezył średnice zewnetrzna i stwierdził ze takiego nie ma - teraz sie udam do sklepu w kótym maja wiekszy wybór oringów i uszczelniaczy może oni przynajmniej mnie o to nie zapytają. Ps dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 odkopię trochę temat jak wy ściągacie te wybieraki - na cieplej czy zimnej skrzyni? bo ja walczyłem wczoraj i ani drgnął - naparzałem młotem, próbowałem wbijać pomiędzy niego a skrzynię śrubokręt, potem dłutem; podważałem go brechą, aż ułamałem mocowanie linki sprzęgła i niestety jak siedział tak został; czytam teraz i ludzie zdejmują ten wybierak bez większych problemów a ja już nie mam pomysłów jak go ściągnąć, no bo śruby wyszły bez żadnych problemów, a reszta żeby aż tak była sklejona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > odkopię trochę temat > jak wy ściągacie te wybieraki - na cieplej czy zimnej skrzyni? bo ja walczyłem wczoraj i ani drgnął > - naparzałem młotem, próbowałem wbijać pomiędzy niego a skrzynię śrubokręt, potem dłutem; > podważałem go brechą, aż ułamałem mocowanie linki sprzęgła i niestety jak siedział tak został; > czytam teraz i ludzie zdejmują ten wybierak bez większych problemów a ja już nie mam pomysłów > jak go ściągnąć, no bo śruby wyszły bez żadnych problemów, a reszta żeby aż tak była sklejona? nie wykreciles jakiejs srubki wybierak jest tylko nalozony. Pamietaj aby miec na luzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > odkopię trochę temat > jak wy ściągacie te wybieraki - na cieplej czy zimnej skrzyni? bo ja walczyłem wczoraj i ani drgnął > - naparzałem młotem, próbowałem wbijać pomiędzy niego a skrzynię śrubokręt, potem dłutem; > podważałem go brechą, aż ułamałem mocowanie linki sprzęgła i niestety jak siedział tak został; > czytam teraz i ludzie zdejmują ten wybierak bez większych problemów a ja już nie mam pomysłów > jak go ściągnąć, no bo śruby wyszły bez żadnych problemów, a reszta żeby aż tak była sklejona? sa 4 sruby i piata szpilka z nakretkami gdzie oryginalnie jest przykrecona jeszcze masa laczaca skrzynie z karoseria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > sa 4 sruby i piata szpilka z nakretkami gdzie oryginalnie jest przykrecona jeszcze masa laczaca > skrzynie z karoseria. no właśnie odkręciłem tylko 4 śruby a szpilki nie ruszałem bo myślałem że wystarczy odkręcić tylko nakrętkę tam gdzie jest kabel masowy czyli jak wykręcę tę szpilkę to powinno pójść dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Jest, 7 tys mnie kosztował wadliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.