Skocz do zawartości

[SC Mpi] Kontrolka ładowania pali sie mimo ładowania?


RUFF

Rekomendowane odpowiedzi

Elo mam taki problem poskladalem seja mpi na wiązce Spi, licznik został z Mpi. Alternator ladowal ponad 16V i palila sie kontrolka zmieniłem alternator na inny i daje 13,8V i nadal pali sie kontrolka. Pytanie jest nastepujące: jaki prąd ma płynąć cieńkim przewodem do alternatora 12V, czy może odwrotnie alternator ma dawać 12v na tym zacisku. W tym przypadku wartość jest zero. Mimo ładowania chciałbym zgasic ta kontrolke. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elo mam taki problem poskladalem seja mpi na wiązce Spi, licznik został z Mpi. Alternator ladowal

> ponad 16V i palila sie kontrolka zmieniłem alternator na inny i daje 13,8V i nadal pali sie

> kontrolka. Pytanie jest nastepujące: jaki prąd ma płynąć cieńkim przewodem do alternatora

> 12V, czy może odwrotnie alternator ma dawać 12v na tym zacisku. W tym przypadku wartość jest

> zero. Mimo ładowania chciałbym zgasic ta kontrolke. pozdro

a jak odłączysz ten przewód od alternatora to kontrolka się dalej pali? Może być przebicie na tym przewodzie albo padnięte diody od wzbudzenia alternatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak odłączysz ten przewód od alternatora to kontrolka się dalej pali? Może być przebicie na tym

> przewodzie albo padnięte diody od wzbudzenia alternatora.

u mnie własnie był taki objaw... ładnie ładował a kontrolka świeciła... kupiłem używany altek i po problemie...

ach... diagnoza... diody.... smile.gif

ew możesz dla świętego spokoju sprawdzić ten kabelek co idzie od altka, bo on lubi śniedzieć na wtyczce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie własnie był taki objaw... ładnie ładował a kontrolka świeciła... kupiłem używany altek i po

> problemie...

> ach... diagnoza... diody....

> ew możesz dla świętego spokoju sprawdzić ten kabelek co idzie od altka, bo on lubi śniedzieć na

> wtyczce....

jakby wtyczka nie łączyła to kontrolka by w ogóle nie świeciła, nawet przy zgaszonym silniku, a ładowanie byłoby dopiero po przegazówce na wysokich obrotach. Kontrolka jest wpięta szeregowo z uzwojeniem wzbudzenia alternatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Elo mam taki problem poskladalem seja mpi na wiązce Spi, licznik został z Mpi. Alternator ladowal

> ponad 16V i palila sie kontrolka zmieniłem alternator na inny i daje 13,8V i nadal pali sie

> kontrolka. Pytanie jest nastepujące: jaki prąd ma płynąć cieńkim przewodem do alternatora

> 12V, czy może odwrotnie alternator ma dawać 12v na tym zacisku. W tym przypadku wartość jest

> zero. Mimo ładowania chciałbym zgasic ta kontrolke. pozdro

mi sie kiedys kontrolka swiecila jak kabelek na kontrolke sie przetarl gdzies i do masy zwieral

i o ile pamietam to byl to fioletowo-czarny kabelek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.