Skocz do zawartości

Dolot ze stożkiem - przepustnica - tak jest dobrze???


AZI ST

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i Panie:) macie większe doświadczenie z dolotami i wywaleniem seryjnej puchy filtra powietrza....

Chciałem sprawdzić czy w moim 1,1 MPIku jest wszystko oki??? bo mam małe doświadczenie w tym temacie...

Zanabyłem sobie coś takiego - Filtr konewka, bo wcześniej odprowadzenie gazów odbywało się poprzez zwykły wąż bezpośrednio na ziemię...

1.

285561579-1.jpg

2. Tak to wygląda po założeniu... czy do środka nie wkłada się tego "połykacza płomieni" czy jak to się zwie???

285561579-2.jpg

3. Czy z tyłu przepustnicy wężyk łączy dwa króćce???

285561579-3.jpg

4. A z przodu przepustnicy jest też króciec, co z nim zrobić??? może być otwarty czy zaślepiony???

285561579-4.jpg

5A. No i jeszcze jakiś czujnik czarny??? co z nim??? może tak być czy gdzieś to podłączyć???

5B. No i niebieski wężyk do filtra węglowego.... tak to ma być??? jest zaślepiony...

285561579-5.jpg

post-25211-14352514852523_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wkłada, nie masz podgrzewania przepustnicy, tamten wezyk ok

połykacz płomieni ma być wsadzony w króciec aluminiowy z pokrywy zaworów czy w ten wężyk??? wężyk ma trochę większe fi i połykacz będzie tam latał kurde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak pesymistycznie to z tego tez wali olejem i ekologia po zbuju;p

nie chodzi mi o ekologię shhh.gif - wystarczy, że plastiki, papier i szkło segreguję.... smile.gif

bardziej chciałbym nie popsuć niczego i mieć podłączone wszystko tak, aby wykorzystać to co silniczek mi chce ofiarować.. nooo rozumiesz, żeby nie było niespodzianek:) i żeby jakiś pseudo "tjuningowiec" nie wymądrzał się jak maskę otworzę smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie masz, nie widze izolacji strozka z nierdzewki i nie widzedobrej rury spiro z nadmuchem i

> lapacza w zderzaku

1. masz gdzieś zdjęcia jak to powinno mniej więcej wyglądać??? wklej z łaski swojej

2. co oznacza dobra spiro-rura z nadmuchem???

3. łapacz w zderzaku??? potrzebny tak bardzo, bo nie chciałbym rezać zdesia... a moze idzie to inaczej rozwiązać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. masz gdzieś zdjęcia jak to powinno mniej więcej wyglądać??? wklej z łaski swojej

> 2. co oznacza dobra spiro-rura z nadmuchem???

> 3. łapacz w zderzaku??? potrzebny tak bardzo, bo nie chciałbym rezać zdesia... a moze idzie to

> inaczej rozwiązać??

skoro tak to porponuje kupic rure alu, dwie zlaczki i dac stozek sporo nizej zeby łapał sobie sam zimne, poszukaj w moich projektach jak łapało tlen ze zderzaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skoro tak to porponuje kupic rure alu, dwie zlaczki i dac stozek sporo nizej zeby łapał sobie sam

> zimne, poszukaj w moich projektach jak łapało tlen ze zderzaka

Że tak się wepnę w temat, jeśli jest stożek ciepły podczas jazdy to może to spowodować mulenie na dolnym zakresie obrotów ? może to wpływać na chodzenie silnika ? Dzięki smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Że tak się wepnę w temat, jeśli jest stożek ciepły podczas jazdy to może to spowodować mulenie na

> dolnym zakresie obrotów ? może to wpływać na chodzenie silnika ? Dzięki

na chłodzenie nie, ale jak zła długosć dolotu to moze obcinac dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowilem ci, ze przepustnica jest z 1.2 75km wink.gif

Te 2 krocce zaslepione jednym wezykiem sa w MPI nie uzywane - do jednego z nich mozesz podlaczyc konewke, a drugi zaslepic. Ewentualnie nie podlaczaj jej wogole. Ogrzewanie przepustnicy (te grubsze kocowki z przodu i z tylu) nie jest konieczne.

A ten zaslepiony waz i zaworek z podlaczona wtyczka wisi po to, zeby check sie nie swiecil, bo po zmianie kolektora nie ma gdzie tego podpiac 270751858-jezyk.gif

Tzn zaslepiony nie musi byc, ale smierdzialo mi wtedy waha pod maska 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> konewka jest bez sensu podłączona do króćca ogrzewania przepustnicy konewkę podłącz tylko do

> króćca w deklu

daruj sobie kolego emotiony w stylu facepalm%5B1%5D.gifzolta.gif po to założyłem temat abyście pomogili nono.gif

wstępnie napisałem że nie mam z tym doświadczenia więc liczyłem na fachową pomoc... kolega Czuczu konkretnie przynajmniej napisał co i jak i podał przykłady co należy poprawić

kolejny mądry na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mowilem ci, ze przepustnica jest z 1.2 75km

pamiętam smile.gif

> Te 2 krocce zaslepione jednym wezykiem sa w MPI nie uzywane - do jednego z nich mozesz podlaczyc konewke , a drugi zaslepic.

do którego??? ma to znaczenie??

> Ewentualnie nie podlaczaj jej wogole.

wolałbym jakąś estetykę pod maską smile.gif

> Ogrzewanie przepustnicy (te grubsze kocowki z przodu i z tylu) nie jest konieczne. ok.gif

> A ten zaslepiony waz i zaworek z podlaczona wtyczka wisi po to, zeby check sie nie swiecil, bo po

> zmianie kolektora nie ma gdzie tego podpiac

> Tzn zaslepiony nie musi byc, ale smierdzialo mi wtedy waha pod maska

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie - reasumując - trzeba wrócić do grubego przewodu biegnącego za altkiem pod auto, tak???

i zostawić przepustnicę tak jak jest czyli, króćce otwarte i nie zaślepione??? a co z smarowaniem ośki?? bo przeca to jest konieczne???

dodaję zdjęcie podglądowe zapożyczone z netu w celu doinformowania mnie gdzie mam tak dla próby (jak zaśmierdzi zrobię OUT) konewkę podłączyć....

póki co u mnie nr 2 i 3 są połączone wężykiem, nieświadomie konewkę podpiąłem pod 1, kruciec 4 jest otwarty

dostaję już mlot.gif w temacie

285563179-przepustnica.jpg

post-25211-14352514859405_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obojetne, byle byly do czegos podpiete / zaslepione, bo inaczej bedzie lewe powietrze lapal

ok.gif dam radę nic nie zepsuć...

ale jak ino mi zapachnie olejem w środku pewno wrócę do stanu jak przejąłem autko od Ciebie smile.gif

generalnie trochę się więcej dowiedziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Odgrzewam kotleta...

Gdzie podłączamy filtr węglowy?

1 i 4 - podgrzewanie przpustnicy to wiem

2 i 3 - mam zaślepione i tu mam dylemat gdzie co idzie ^^

285563179-przepustnica.jpg

Zdjęcie pożyczone od AZI ST mam nadzieje że nie bedzie miał za złe 20.GIF

Bo to dla potomnych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam!

> Odgrzewam kotleta...

> Gdzie podłączamy filtr węglowy?

> 1 i 4 - podgrzewanie przpustnicy to wiem

> 2 i 3 - mam zaślepione i tu mam dylemat gdzie co idzie ^^

> Zdjęcie pożyczone od AZI ST mam nadzieje że nie bedzie miał za złe

> Bo to dla potomnych :D

A odpowie ktoś na moje pytanie :D ?

Do czego nr 2 i 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.