manic Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > jak szybko nagrzewa sie stilo 1.9 jtd 115 ze sprawnym termostatem przy obecnych temp w okolicy 10st > ? To zależy jak się jedzie. W takim zwykłym cyklu miejskim, korki etc. to około 5km potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes83 Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 U mnie z tym patentem po jakiś 8-9 km ale dużo zależy od sposobu jazdy, jak to trochę szybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeusz1961 Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 > Jak to sie sprawuje po dłuższym okresie użytkowania? jakieś negatywne skutki? Poproszę o odpowiedź > uzytkowników tego patentu. Pozdro Witam raz jeszcze, Jak pisalem przejechalem z tym patentem okolo 5000 km. nic zlego sie nie dzieje. Zdaje sobie sprawe, ze cale wysilki inzynierow Fiata wziely w leb,skoro za kilkanascie zlotych mozna osiagnac podobny efekt. byc moze negatywnw skutki pojawia sie za jakis czas. Na razie jest OK. I jedyne co mnie wstrzymywalo przed wczesniejsza modernizacja bylo rozwiazanie problemu awaryjnego demontazu termostatu w wypadku jego zaciecia w pozycji zamknietej. Montaz proponowany przez nkstyle uniemozliwai to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 W 1,6 16v z 2002r też pewnie będzie można to zrobić, bo wymieniłem cały element, ale postaram się dokupić tylko wkład i mieć na zapas jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nkstyle Napisano 15 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2012 > Jak to sie sprawuje po dłuższym okresie użytkowania? jakieś negatywne skutki? Poproszę o odpowiedź > uzytkowników tego patentu. Pozdro Zrobiłem 45tyś za niecały rok od założenia. Mam stały kontakt z 3 osobami które na tym jeżdżą i zrobiły między 15 -33tyś . NIC się nie dzieje. W lecie czasem naprawde dostawał w d... i nie przegrzewał się ani trochę. Przy okazji.. Pozdrawiam wszystkich "fachowców" i "teoretyków" z tego wątku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kasyx Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 > Zrobiłem 45tyś za niecały rok od założenia. > Mam stały kontakt z 3 osobami które na tym jeżdżą i zrobiły między 15 -33tyś . > NIC się nie dzieje. > W lecie czasem naprawde dostawał w d... i nie przegrzewał się ani trochę. > Przy okazji.. > Pozdrawiam wszystkich "fachowców" i "teoretyków" z tego wątku... brawo brawo, po pierwsze za taki kilometraz po drugie za checi opisania na forum wszystkiego Byloby juz calkiem super gdybys wrzucil dokladne wymiary tego "okraglego trzymacza" ze srubkami ... jeszcze bardziej idealnie gdyby to bylo w jakims CAD to wtedy mozna hurtowo zrobic u kogos EDIT: Sorki o tym CAD to do Gborownika mialo byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tate11 Napisano 6 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2012 Witam, pochwalę się że także założyłem u siebie w JTD takie ustrojstwo, kosztowało mnie 25 zł. U mnie był taki problem że termostat otwierał się przy temperaturze 71 stopni i ostatniej zimy miałem niedogrzany autko. Teraz termostat ten nowy otwiera się przy temperaturze płynu 90 stopni i jest wreszcie . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 7 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2012 > Zapomniełem dodac najwazniejsze: > Stary termostat zostaje nieruszony pod warunkiem że jest uszkodzony w pozycji otwartej, lub za > wcześnie sie otwiera. > Temperatura jak już osiągnie 89st to stoi cały czas. > mam klimatronik i wentylator (wew) zawsze sam daje na 3/4 mocy przy nagrzewaniu, wcześniej > temperatura spadała w czasie jazdy i włączonego nadmuchu poniżej 60st, > Teraz jest nie do ruszenia. > Moja jazda to 60% miasto 40% trasa dziennie około 100km. Hej! Ja poznac ze termostat jest uszkodzony w pozycji otwartej? Czy taka usterka kiedys sama sie nie naprawi? A zobaczcie ten: jakiś tekst jest niby 0,5mm wezszy od VERNETA - bedzie lepiej wchodzil? czy bedzie latal jak żyd po pustym sklepie? PS... czy zamontowanie dodatku do powiedzmy sprawnego temostatu moze cos zepsuc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 Termostat sie sam nie naprawi 0,5mm to nic, tego Vorneta nprawde ciezko wsunac w weza wodnego za termostatem. Gdyby jakis termostat byl o 5 -10mm mniejszy na srednicy to byloby idealnie. Latal nie bedzie poniewaz waz sie w takim stapniu spokojnie podda opasce ktora go sciskamy. Skoro juz pisze posta to tez pochwale sie przebiegiem ok 2kkm na tym termostacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 9 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2012 > Termostat sie sam nie naprawi > 0,5mm to nic, tego Vorneta nprawde ciezko wsunac w weza wodnego za termostatem. Gdyby jakis > termostat byl o 5 -10mm mniejszy na srednicy to byloby idealnie. Latal nie bedzie poniewaz waz > sie w takim stapniu spokojnie podda opasce ktora go sciskamy. > Skoro juz pisze posta to tez pochwale sie przebiegiem ok 2kkm na tym termostacie A co z ostatnia czescia mojego pytania: Co moze sie stac jezeli wloze patent do sprawnego termostatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tadeusz1961 Napisano 15 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 > A co z ostatnia czescia mojego pytania: Co moze sie stac jezeli wloze patent do sprawnego > termostatu? PO CO?????????? Dzis po podłączeniu Fiat ecuscan sprawdziełem przy jakiej temp, otwiera mi sie termostat (ten dodatkowy) Wskazania wyniosły 91,7. Po otwarciu duzego obiegu temperatura spadła do 86,5. Niestety mam darmowa wersje ecuscan i po 20 min musuialem wylaczyc program. Pewnie po kilku dalszych minutach temp wzrastała by do 90-91stopni. Wniosek- montować nie bać się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 Witam:) Tak przy okazji tematów z termostatem w tle to mam pytanie:) Otóż przy obecnych temperaturach rzędu 5-7 stopni jakie panują u mnie od paru dni po przejechaniu całej drogi do Gdańska (około 25km) wskaźnik temperatury płynu jest maksymalnie w 1/4. Ogólnie samochód po przejechaniu jakichs 6 km rusza dopiero wskazówką. Oczywiście przez ten czas nie jade szybko bez gwaltownych przyspieszen. I oprocz tego przed samym wyjazdem po odpaleniu czekam jeszcze z 2-3 minuty zeby dac mu sie troszke nagrzac. Czy to wine można zgonić na termostat? Rok temu też wskazówka nie stała w pionie a teraz jednak jest coraz gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 > Witam:) > Tak przy okazji tematów z termostatem w tle to mam pytanie:) Otóż przy obecnych temperaturach rzędu > 5-7 stopni jakie panują u mnie od paru dni po przejechaniu całej drogi do Gdańska (około 25km) > wskaźnik temperatury płynu jest maksymalnie w 1/4. Ogólnie samochód po przejechaniu jakichs 6 > km rusza dopiero wskazówką. Oczywiście przez ten czas nie jade szybko bez gwaltownych > przyspieszen. I oprocz tego przed samym wyjazdem po odpaleniu czekam jeszcze z 2-3 minuty zeby > dac mu sie troszke nagrzac. Czy to wine można zgonić na termostat? Rok temu też wskazówka nie > stała w pionie a teraz jednak jest coraz gorzej po 1. nie zagrzejesz diesla stojąc 2-3 min, ten silnik się totalnie nie grzeje, marnotrawisz paliwo bez sensu, silnik najszybciej grzeje się pod obciążeniem. po 2. Po takiej trasie, w obecnych temp powinna wskazówka stanąć, a jak sie utrzymuje na 1/4 to na bank termostat. Sprawdź jeszcze tak: Odpal samochód, jedź i pilnuj wskazówki, jak wskazówka dojdzie do połowy drogi do pionu (chyba, że Ci nie dochodzi) zatrzymaj się i pomacaj rury idące do chłodnicy - jak są ciepłe to na bank termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adimali Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 Sprawdzałem już to generalnie wskazówka nie dochodzi do połowy wcale. Ewentualnie jak stalem w korku i co chwile male ruszenie to podbilo do kreski ponizej pionu... Powyzej 1/4 unosi sie jedynie też jesli jade szybciej (ok. 110-120) ale też pionu nie osiąga. A co do tego grzania to dziękuję za info:) Ile termostat kosztowac powinien? Bo z tego co widzialem ceny sa rozne od 80zl do 200 srednio... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 To sobie poczytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 Też ostatnio zauważyłem ,że mi wskazówka temp. nie dochodzi do połowy skali i się zastanawiam czy termostat do wymiany czy nie. Jeszcze dziś sprawdzę grzejąc wóz i potem kręcąc pod 4tys obr ,ale myślicie ,że pora wymiany się zbliża ? Po ilu latach u Was termostat był do wymiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2910 Napisano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2012 Panowie mam takie pytanie czy jest jakiś termostat który będzie również pasował, ale dodatkowo będzie delikatnie węższy aby wchodził lżej niż ten zaproponowany vernet ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2012 Bardzo Wam dziękuję za ten wątek - teraz już wiem dlaczego zimą nawet po przejechaniu około 10 kilometrów w mieście z umiarkowanymi korkami mając włączony nawiew na maks strzałka temperatury stoi maks w 1/4 (a na światłach spada do pierwszej kreski). Zdjęcie poglądowe - przejechane 12 Km z nawiewem na maksa. Po Świętach wymienię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Wczoraj zamontowałem drugi termostat - z jedną opaską (nie portrzeba drugiej - nic nie leci). Auto nagrzewa się niewiele szybciej, ale zagrzane trzyma temperaturę (tylko na postoju, z nawiewem na 4 biegu trochę opada). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 Odgrzewam stary ale kontrowersyjny temat.... Pytanko do tych do zamontowali patent: jak Wam sie sprawuje to po 2 latach? co sie dzieje przy wysokich temp w lato? czy komus ten dodatkowy termostat zepsul sie juz? ktos wymienial z przyczyny awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes83 Napisano 19 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2014 > Odgrzewam stary ale kontrowersyjny temat.... Mam zamontowany owy patent i nic niepokojącego się nie dzieje, w lato nigdy się nie przegrzał a zimą trzyma pion, tylko że ja nie wybebeszałem starego wkładu, nie wiem czy to ma znaczenie. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nkstyle Napisano 20 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 > Odgrzewam stary ale kontrowersyjny temat.... > Pytanko do tych do zamontowali patent: > jak Wam sie sprawuje to po 2 latach? co sie dzieje przy wysokich temp w lato? czy komus ten > dodatkowy termostat zepsul sie juz? ktos wymienial z przyczyny awarii? Awarii nie było. Od zamontowania do teraz nic się przez te lata nie zmieniło. Samochód zachowuje się jak na oryginalnym sprawnym termostacie. A oryginalnego nie wymontowywałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacum3 Napisano 17 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2014 Melduję, że dodatkow termostat działa dobrze, auto w te upały się nie przegrzewa ani trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 Odgrzewam kotleta. Czy ktoś montował taki termostat w MultiJet 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 27 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2014 > Czy ktoś montował taki termostat w MultiJet 16V? Jak najbardziej - od ponad 2 lat ma się wyśmienicie - o czym świadczy temperatura silnika , która osiąga i utrzymuje właściwą wartość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 > Jak najbardziej - od ponad 2 lat ma się wyśmienicie - o czym świadczy temperatura silnika , która > osiąga i utrzymuje właściwą wartość A jeszcze podpytam, miałeś wcześniej takie zjawisko jak niektórzy tutaj opisują, że przykładowo jedziesz sobie po mieście, bez dłuższych zatrzymań, silnik osiąga temp. jakieś 70*C (jeszcze nie zdążył się nagrzać bardziej), potem zatrzymujesz się na dłużej (czerwone światło czy coś) i temp. spada do 60-65*C? Chodzi mi o warunki takie jak mamy teraz na wschodzie czyli -5-0*C. Bo właśnie u mnie występuje takie zjawisko, niby sprawdzałem węże od chłodnicy i nie nagrzewają się, ale wystarczy chyba że termostat lekko puszcza i klops. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 > jedziesz sobie po mieście, bez dłuższych zatrzymań, silnik osiąga temp. jakieś 70*C (jeszcze > nie zdążył się nagrzać bardziej), potem zatrzymujesz się na dłużej (czerwone światło czy coś) > i temp. spada do 60-65*C? Dokładnie tak samo się działo przy niskich temperaturach otoczenia - w lato było OK . Wniosek , że termostat nie całkiem się domykał i stąd właśnie taki efekt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 > Dokładnie tak samo się działo przy niskich temperaturach otoczenia - w lato było OK . > Wniosek , że termostat nie całkiem się domykał i stąd właśnie taki efekt . Termostat z Renault zamówiony, jutro wkładam do swojego MultiJet'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Ktoś może polecić jakieś dobre źródło zakupu dedykowanego termostatu (nie tego wynalazku wkładanego przez ori)? Kupować Verneta czy raczej Behra? Może ktoś z AK'owych Kolegów sprzedających części do aut coś zaproponuje (PW). Termostat potrzebny do P2 1.9JTD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaselk Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Kupować Verneta czy raczej Behra? Temat poruszany milion razy. Tylko i wyłącznie Behr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akapap Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Pytałem o osobnym wątku ale coś forum milczy. Może tu jest właściwe miejsce: wcześniej jako ,,tani'' zamiennik do termostatu stilo używaliście vernet TH4493.89. Teraz tego modelu nie w motoryzacyjnym, są za to: TH4495.86 TH4495.89. Czy to są nowsze modele czy zupełnie inne typy? Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Czy to są nowsze modele czy zupełnie inne typy? Z danych katalogowych wynika , że TH4495.89 będzie właściwy - oprócz wymiarów ma także identyczną temp. otwarcia jak stary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 > Temat poruszany milion razy. Tylko i wyłącznie Behr. Zamówiony został Behr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Termostat założony, jakieś 200km za mną z czego połowa to odcinki po mieście i już wyraźnie widać, że jest lepiej. Silnik jakby nieco szybciej się nagrzewa, ale przede wszystkim prawie wcale temp. nie spada jak się gdzieś zatrzymam. Mogę polecić na zimę z czystym sumieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Zamówiony został Behr. Termostat zamontowany, wskazówka wróciła do na środek skali Ciekawostka: oryginalne na pierwszy montaż w P2 1.9JTD zamontowany był termostat BEHR Italy, a więc identyczny na jaki został zmieniony. Robota strasznie upierdliwa, szczerze nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2014 > Ciekawostka: oryginalne na pierwszy montaż w P2 1.9JTD zamontowany był termostat BEHR Italy, a więc > identyczny na jaki został zmieniony. W Brava też BEHR był montowany fabrycznie i na taki sam go wymieniłem . > Robota strasznie upierdliwa, szczerze nie polecam. Zgadza się - patrz j/w . Dlatego już w Stilo zastosowałem sprawdzony patent za 25PLN , który montujesz w godzinę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Dlatego już w Stilo zastosowałem sprawdzony patent za 25PLN , który montujesz w godzinę Miało być rozwiązanie fabryczne, bez drutowania i patentów... więc trzeba było pomęczyć się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinek33 Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 Witam.I jak sprawdza się patent po paru latach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 9 Września 2016 Udostępnij Napisano 9 Września 2016 Witam.I jak sprawdza się patent po paru latach? U mnie po 2.5 roku i kilkudziesięciu kkm tak samo jak po montażu, czyli bardzo dobrze Zaliczone korki w upałach, jazda z prędkościami bardzo autostradowymi i zimy. Po nagrzaniu temperaturę trzyma tak jak powinien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 16 Października 2016 Udostępnij Napisano 16 Października 2016 Też czeka mnie wymiana termostatu. Na wyłączonym ogrzewaniu wskaźnik trzyma pion, jednak gdy nawet minimalnie włączę grzanie, to wskazówka leci kreskę niżej (jak zimno, to i niżej - zimą będzie pewno jeszcze gorzej). Auto, to Stilo 1.8 16V - czy w tym też mogę zamontować tego Verneta 4493.89 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaro190 Napisano 17 Października 2016 Udostępnij Napisano 17 Października 2016 opłaca ci się oszczędzać? w jtd to koszt ok 250 zł do ciebie http://allegro.pl/termostat-fiat-stilo-1-8-16v-lancia-lybra-spider-i5704069724.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 19 Października 2016 Udostępnij Napisano 19 Października 2016 Racja - nie opłaca się. Gdzieś zerknąłem i kosztował 200zł. Dlatego chciałem kombinować. Przy takiej cenie faktycznie nie warto. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gumcio Napisano 22 Października 2016 Udostępnij Napisano 22 Października 2016 witam Dla zainteresowanych. Zastosowałem opisany paten prawie 100kkm temu i nadal działa wyśmienicie. polecam Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 NIE KUPUJ VERNET'a Ja wiem że są najtańsze i najpopularniejsze i masa ludzi na nich jeździ, ale miałem w życiu 2 i oby dwa fabrycznie były uszkodzone, jeden z nich zagotował mi silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 25 Października 2016 Udostępnij Napisano 25 Października 2016 Mi mój mechanik całe życie zakłada Behra. Nie narzekałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukk Napisano 20 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2016 Chciałbym zameldować że również zamontowałem taki termostat tyle że w oplu astrze 1,6 8v. Dwa tygodnie po wymianie oryginalny termostat padł. Jest tani ale pod rozrządem. Ja mam łatwiej niż Wy ponieważ u mnie wchodzi leciutko w waż i mógłbym go wymienić nawet w trasie. W oplu oryginalny termostat otwiera się na 93 stopniach ten w wąż 89. Na początku otwierał się dopiero na 100 stopniach, normalnie temperatura oscyluje w okolicy 95 ale wczoraj wymieniałem chłodnice i płyn i po tym zabiegu otwiera się po środku 95 a 100 stopni i trzyma lekko poniżej 95 także albo układ nie był do końca odpowietrzony albo był zasyfiony i się teraz lekko przepłukał. W każdym razie już działa prawidłowo. Podsumowując ktoś napisał ,że w JTD jest przesunięty 4 cm względem oryginalnego termostatu u mnie jest co najmniej 10 cm i działa prawidłowo także nie zastanawiać się tylko montować. Jak chciałem go kupić sklepie podałem numery Vernet TH.4495.89 pan mi zaproponował odpowiednik Gatesa, kosztował 30 zł ale Gates to podobno zupełnie inna liga także zdecydowałem dołożyć te parę groszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.