sherif Napisano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2012 > koszt regulacji nie ale jak doliczysz rozrzad za kazdym razem to juz bedzie podobny... > wiem co piosza na forum i dlatego tez balem sie H6 przy LPG > ale wiem tez co widzialem na wlasne oczy, moze facet mial szczescie ze tylko 3 szklanki wymagaly > "korekty" po 120kkm na LPG ? > za rok jak tylko dolar bedzie nizszy to sciagam albo swieze XV 2.5 CVT albo outbacka H6 5eat Troche odkupuje, bo sie dopytalem dzis w serwisie nt H6. Generalnie znow padla teza jak H6 to raczej nie gaz. Niestety do regulacji zaworow trzeba wyjmowac silnik, w moim serwisie jest to koszt 3kzl (dla porownania w H4 kosztuje tam 600zl). Wazne jest, aby co przeglad kontrolowac czy zawory wymagaja regulacji, jest tam dosc latwo powypalac gniazda (H4 jest bardizej na to odporne). Srednio wg ich opinii w H6 przy spokojnej (niesportowej) jezdzie co ok 70kkm zawory beda wymagac regulacji. W Obk i tak podobno jest ok bo nie ma duzo rzeczy do wyjmowania, widzialem Tribece na regulacji, tam jest sporo wiecej do rozbierania wiec i koszt wiekszy. Niestety 2.5XT tez wymaga wyjecia (koszt ok 5kzl). Sam po odrzucenie idei auta firmowego zasadzalem sie na H6 po FL, ale teraz nie wiem czy warto ryzykowac . Jak na razie nia ma opinii nt zagazowanych H6, gdzie na czeskim forum czytalem, ze komus sie posypala wlasnie glowica i gosc dostal info z serwisu ze lepiej tego nei robic. XV fajne i ma byc w dobrej cenie, ale jak dla mnie troche male. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.