Skocz do zawartości

specyficzne kombi


ccLot

Rekomendowane odpowiedzi

> koszt regulacji nie ale jak doliczysz rozrzad za kazdym razem to juz bedzie podobny...

> wiem co piosza na forum i dlatego tez balem sie H6 przy LPG

> ale wiem tez co widzialem na wlasne oczy, moze facet mial szczescie ze tylko 3 szklanki wymagaly

> "korekty" po 120kkm na LPG ?

> za rok jak tylko dolar bedzie nizszy to sciagam albo swieze XV 2.5 CVT albo outbacka H6 5eat

Troche odkupuje, bo sie dopytalem dzis w serwisie nt H6.

Generalnie znow padla teza jak H6 to raczej nie gaz. Niestety do regulacji zaworow trzeba wyjmowac silnik, w moim serwisie jest to koszt 3kzl (dla porownania w H4 kosztuje tam 600zl). Wazne jest, aby co przeglad kontrolowac czy zawory wymagaja regulacji, jest tam dosc latwo powypalac gniazda (H4 jest bardizej na to odporne). Srednio wg ich opinii w H6 przy spokojnej (niesportowej) jezdzie co ok 70kkm zawory beda wymagac regulacji.

W Obk i tak podobno jest ok bo nie ma duzo rzeczy do wyjmowania, widzialem Tribece na regulacji, tam jest sporo wiecej do rozbierania wiec i koszt wiekszy.

Niestety 2.5XT tez wymaga wyjecia (koszt ok 5kzl).

Sam po odrzucenie idei auta firmowego zasadzalem sie na H6 po FL, ale teraz nie wiem czy warto ryzykowac tongue.gif.

Jak na razie nia ma opinii nt zagazowanych H6, gdzie na czeskim forum czytalem, ze komus sie posypala wlasnie glowica i gosc dostal info z serwisu ze lepiej tego nei robic.

XV fajne i ma byc w dobrej cenie, ale jak dla mnie troche male.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.