Skocz do zawartości

EBC, Brembo Max, Mikoda


n0n

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem Mikode 0309 GT z klockiem zwykłym Ferodo i z DS Performance,

Teraz mam Mikode pod zaciski z palio (aktualnie niedostepna) z zwykłymi klockami Steinhof

Skuteczność hamowania wg kolejności wymienionej powyżej od najgorszej do najlepszej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma ktos numer katalogowy klocków ebc greenstuff (kiedyś jak dobrze pamiętam Sebec je chwalił że na

> nich jeździ no ale może się mylę)

> chodzi mi pod tarczę 240

> klocek 240 i 257

Kiedys mialem gdzies zapisane ale nie pamietam gdzie, zarz poszukam wink.gif

EDIT:

DSC_0302.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Katalog EBC

> Powinny być to: DP2944 jeśli chodzi o 240ki

Skąd Tyś ten nr wziął? hmm.gif

Te co podałeś to są standard so seja, a chodziło chyba pod wentylowane.

Mi się wydaje, że 240 to DP21060 (jak na zdjęciu Shouphasa), a 257 to DP21337 lub DP21528

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...

> ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy

Każda tarcza może się odkształcić jak na rozgrzanej wjedziesz w wodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką odpowiedź otrzymałem od Lecha Wójcik na pytanie o Brembo Max + Ferrodo DS, nie mam już wątpliwości co zastosować z tyłu w moim CC.

Witam.

10% poprawy w drodze hamowania gwarantuje taki wlasnie zestaw.

Trzeba tez pamietac o przechlodzeniu na starcie. Nie znam specyfiki

1/4 ale podejrzewam, ze stoi się w jakiejs kolejce, jak do wyscigu gorskiegu.

Nie można wiec przegiac z mieszanka. DS2000/Performance powinno po

przytrzymaniu

nogi na hamulcu w milisekundach uzyskac maximum mozliwosci.

Takie klocki kosztuja 240,- zl.

Jeżeli chodzi o tarcze rowkowane to powinny pomoc w takim zestawie, chociaz

ja prywatnie nie przeceniam ich mozliwosci. W tym przypadku rowki powinny

spelnic

swoja role. Koszt kompletu 210,- zl.

Jest homologowany tylny hamulec na tarczach. Wówczas zaklada się wentylowane

tarcze

z przodu (male Palio/Siena, tez 240 mm) plus trudne do kupienia zaciski od Uno

turbo.

Z tylu hamulce sa jak w Uno turbo, z tarczami wielkosci tarcz od

Poloneza/PF125.

Problemy sa z madrym dostosowaniem do takiej homologacji pompy hamulcowej,

która wg przepisow musi spelniac odpowiednie warunki.

Ja mysle, ze w 1/4 mili nie ma tak rygorystycznych przepisow jak w rajdach i

można

dowolnie grzebac. Ale czy z tylu tarcze duzo pomoga ? Watpie. Ja w wyscigach

markowych

nawet psulem (doslownie) szczeki, żeby zbyt mocno nie blokowaly.

W rajdach jest inne podejscie, hamowania lewa noga i ustawianie auta.

Ja korzystalem z bebnow z ASO i szczek Ferodo. I olbrzymiego cisnienia w

tylnych oponach.

CC jest dosc dziwnie zachowujacym się autkiem na odciazeniach, w zakretach.

Lekki tyl jest nieobliczalny na torze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy

tak, a wszystkie passaty w tedeiku są od dziadka z niemiec :D

miałeś kiesyś mikode? No widzisz, ja mam w stilo trzy lata i miałem w cienkim i nie mam podstaw aby powiedzieć złe słowo na ich temat. Stilo nawiercane i nacinane 282mm, w cento 240 gładkie wentyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>trzy lata i miałem w cienkim i nie mam podstaw aby

> powiedzieć złe słowo na ich temat. Stilo nawiercane i nacinane 282mm, w cento 240 gładkie

> wentyle.

Ja osobiście słyszałem negatywną opinie o Mikodzie jeśli mowa o wentylowanej i nawiercanej, jednemu sie pokrzywiły, a druga osoba uważała, że to nie jest już to ta jakość co kilka lat wstecz i ori mikody u nas na rynku nie dostaniemy.. Mowa o nawiercanej+nacinanej..

Ja osobiście zaopatrzyłem się w Brembo+Ferodo + nowy osprzęt, tył beben ori + ferodo + nowy osprzęt, a teraz czekam na info o korektorze doblo. Poskładam i będe oceniał - choć ja nie mam takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach zlosnik.gif bo setup ma być pod 8ke i tyle wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja osobiście słyszałem negatywną opinie o Mikodzie jeśli mowa o wentylowanej i nawiercanej, jednemu

> sie pokrzywiły, a druga osoba uważała, że to nie jest już to ta jakość co kilka lat wstecz i

Ja również słyszałem negatywne opinie ale mimo wszystko kupiłem nacinaną i nawiercaną Mikodę i naprawdę sprawowała się jak należy. Auto było używane do normalnej jazdy i od czasu do czasu do pałowania ok.gif Jak przyjdzie czas wymiany tarcz w obecnym aucie to również założę Mikodę ok.gif

> ori mikody u nas na rynku nie dostaniemy.. Mowa o nawiercanej+nacinanej..

Kupując od producenta? tongue.gifhttp://www.mikoda.pl/sklep/

> Ja osobiście zaopatrzyłem się w Brembo+Ferodo + nowy osprzęt, tył beben ori + ferodo + nowy

> osprzęt, a teraz czekam na info o korektorze doblo. Poskładam i będe oceniał - choć ja nie mam

> takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach bo setup ma być pod 8ke i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja również słyszałem negatywne opinie ale mimo wszystko kupiłem nacinaną i nawiercaną Mikodę i

> naprawdę sprawowała się jak należy. Auto było używane do normalnej jazdy i od czasu do czasu

> do pałowania Jak przyjdzie czas wymiany tarcz w obecnym aucie to również założę Mikodę

> Kupując od producenta? http://www.mikoda.pl/sklep/

> > takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach bo setup ma być pod 8ke i tyle

czyli mikode lepiej odpuścić?

zostaje brembo jak znajdę wentyla 240

i musze cenę ebc poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy

Ponoć ufo istnieje wink.gif

Tydzień temu jeździłem na treningu rajdowym, gdzie była mega kałuża przed zakrętem,

tak więc wjeżdzało się w kałuże na speedzie i ostro hamowało i nic mi się nie porzywiło.

Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ponoć ufo istnieje

> Tydzień temu jeździłem na treningu rajdowym, gdzie była mega kałuża przed zakrętem,

> tak więc wjeżdzało się w kałuże na speedzie i ostro hamowało i nic mi się nie porzywiło.

> Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin.

dokładnie ok.gif

Są to dobre tarcze za dobrą cene i fajnie wyglądają na aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin.

Widocznie udało ci się trafić na dobrą partię Mikody. Ale fakt jest taki że trafiają się buble. Ja wlaśnie dostałem zwrot z reklamacji. Wymienili na nowe bo jednak się Mikoda pokrzywiła. Ledwo miała 1,5tys km nalatane. Wszystko jest pięknie jeśli masz zastępcze autko. Problem pojawia się gdy trafisz na wadliwa partię i trzeba odesłać na gwarancję. Samochodzik udupiony na 2 tyg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widocznie udało ci się trafić na dobrą partię Mikody. Ale fakt jest taki że trafiają się buble. Ja

> wlaśnie dostałem zwrot z reklamacji. Wymienili na nowe bo jednak się Mikoda pokrzywiła. Ledwo

> miała 1,5tys km nalatane. Wszystko jest pięknie jeśli masz zastępcze autko. Problem pojawia

> się gdy trafisz na wadliwa partię i trzeba odesłać na gwarancję. Samochodzik udupiony na 2

> tyg.

O czymś takim mówiłem wyżej.. i jak widać to nie tylko zdanie kilku ludzi.. w 240 zostaje Brembo Max albo już coś dużo droższego ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie powinny pasować i jest 40.5 mm a nie 46.5 mm

> http://moto.allegro.pl/fiat-panda-169-tarcze-hamulcowe-zimmermann-i2186386733.html

> do tego klocki Mintex duże

wybór padł na klocki ferodo premier

a na tarcze te brembo gładkie

http://moto.allegro.pl/brembo-tarcze-przod-fiat-palio-siena-1-0-1-5-240mm-i2174316462.html

to czemu opisują Wysokosć [mm] 46,5

znalazłem na innej aukcji

http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-przod-fiat-palio-fiat-siena-i2175563828.html

46,5 to wychodzi że grubość całej tarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale tarcze wentyl siena palio nie pasują do seicento bo dystans trzeba dać a bez kombinowania

> podchodzi panda jtd 4x4 i właśnie ta różnica w wysokości

mam zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm

nie wkładam tego pod zwykłe zaciski od sc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm

> nie wkładam tego pod zwykłe zaciski od sc

Też mam zaciski z palio ale tarcze muszą być z pandy a klocki z doblo zlosnik.gif Cały czas tak tu piszą że musi być z pandy bo tylko one mają te 40.5 mm

Taki wątek http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285129029&page=0&fpart=all&vc=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.