TheLookMatt Napisano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2012 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 15tysi - czyli tyle ile robię w rok, więc nie ma tragedii Kupiłem MAXy + Premiery Niestety miękki klocek + frezowana tarcza robią swoje Ale nic, dzisiaj pewnie montaż i zobaczymy jak to się sprawuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 Miałem Mikode 0309 GT z klockiem zwykłym Ferodo i z DS Performance, Teraz mam Mikode pod zaciski z palio (aktualnie niedostepna) z zwykłymi klockami Steinhof Skuteczność hamowania wg kolejności wymienionej powyżej od najgorszej do najlepszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 Ja mam w 3 autach Mikode (w tym w rajdówce) i nic mi się nie skrzywiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 ma ktos numer katalogowy klocków ebc greenstuff (kiedyś jak dobrze pamiętam Sebec je chwalił że na nich jeździ no ale może się mylę) chodzi mi pod tarczę 240 klocek 240 i 257 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 Katalog EBC Powinny być to: DP2944 jeśli chodzi o 240ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > Katalog EBC > Powinny być to: DP2944 jeśli chodzi o 240ki czy na pewno będą pasowały pod wentylowaną tarczę 240 od pandy? czy np. DP2495 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 uuu.. tego to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > ma ktos numer katalogowy klocków ebc greenstuff (kiedyś jak dobrze pamiętam Sebec je chwalił że na > nich jeździ no ale może się mylę) > chodzi mi pod tarczę 240 > klocek 240 i 257 Kiedys mialem gdzies zapisane ale nie pamietam gdzie, zarz poszukam EDIT: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2012 > Kiedys mialem gdzies zapisane ale nie pamietam gdzie, zarz poszukam > EDIT: priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > Katalog EBC > Powinny być to: DP2944 jeśli chodzi o 240ki Skąd Tyś ten nr wziął? Te co podałeś to są standard so seja, a chodziło chyba pod wentylowane. Mi się wydaje, że 240 to DP21060 (jak na zdjęciu Shouphasa), a 257 to DP21337 lub DP21528 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 Ja się już zaopatrzyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 > Ja się już zaopatrzyłem Będzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 19 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2012 a gdzie najlepiej kupić Ferodo FDS749? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2012 Jestem max zadowolony Tylko zauważyłem, że czasami popiskują, ale skuteczność w porównaniu do tego co była kolosalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 jakie polecacie sprawdzone tarcze wentylowane 240 dadzą radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > jakie polecacie sprawdzone tarcze wentylowane 240 > dadzą radę ja mam te Mikody w Calibrze i CC i mogę je z czystym sumieniem polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ja mam te Mikody w Calibrze i CC i mogę je z czystym sumieniem polecić ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy to lipa bo sam już nie wiem co włożyć mowa oczywiście o realnej kasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > to lipa bo sam już nie wiem co włożyć > mowa oczywiście o realnej kasie Ja mam zwykłą gładką tarczę TRW i jest cacy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy jeździłem w ulewy i na szczęście wszystko ok było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chojnik Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy Każda tarcza może się odkształcić jak na rozgrzanej wjedziesz w wodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > Ja mam zwykłą gładką tarczę TRW i jest cacy :D 5tyś wytrzymała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 Taką odpowiedź otrzymałem od Lecha Wójcik na pytanie o Brembo Max + Ferrodo DS, nie mam już wątpliwości co zastosować z tyłu w moim CC. Witam. 10% poprawy w drodze hamowania gwarantuje taki wlasnie zestaw. Trzeba tez pamietac o przechlodzeniu na starcie. Nie znam specyfiki 1/4 ale podejrzewam, ze stoi się w jakiejs kolejce, jak do wyscigu gorskiegu. Nie można wiec przegiac z mieszanka. DS2000/Performance powinno po przytrzymaniu nogi na hamulcu w milisekundach uzyskac maximum mozliwosci. Takie klocki kosztuja 240,- zl. Jeżeli chodzi o tarcze rowkowane to powinny pomoc w takim zestawie, chociaz ja prywatnie nie przeceniam ich mozliwosci. W tym przypadku rowki powinny spelnic swoja role. Koszt kompletu 210,- zl. Jest homologowany tylny hamulec na tarczach. Wówczas zaklada się wentylowane tarcze z przodu (male Palio/Siena, tez 240 mm) plus trudne do kupienia zaciski od Uno turbo. Z tylu hamulce sa jak w Uno turbo, z tarczami wielkosci tarcz od Poloneza/PF125. Problemy sa z madrym dostosowaniem do takiej homologacji pompy hamulcowej, która wg przepisow musi spelniac odpowiednie warunki. Ja mysle, ze w 1/4 mili nie ma tak rygorystycznych przepisow jak w rajdach i można dowolnie grzebac. Ale czy z tylu tarcze duzo pomoga ? Watpie. Ja w wyscigach markowych nawet psulem (doslownie) szczeki, żeby zbyt mocno nie blokowaly. W rajdach jest inne podejscie, hamowania lewa noga i ustawianie auta. Ja korzystalem z bebnow z ASO i szczek Ferodo. I olbrzymiego cisnienia w tylnych oponach. CC jest dosc dziwnie zachowujacym się autkiem na odciazeniach, w zakretach. Lekki tyl jest nieobliczalny na torze. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > 5tyś wytrzymała Psuj jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > Psuj jesteś nie po prostu hamuje :D zastanawiam się nad mikoda ebc brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy Jeździłem 3 lata na zestawie Mikoda GT + klocki TRW i nic złego się nie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy tak, a wszystkie passaty w tedeiku są od dziadka z niemiec :D miałeś kiesyś mikode? No widzisz, ja mam w stilo trzy lata i miałem w cienkim i nie mam podstaw aby powiedzieć złe słowo na ich temat. Stilo nawiercane i nacinane 282mm, w cento 240 gładkie wentyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 >trzy lata i miałem w cienkim i nie mam podstaw aby > powiedzieć złe słowo na ich temat. Stilo nawiercane i nacinane 282mm, w cento 240 gładkie > wentyle. Ja osobiście słyszałem negatywną opinie o Mikodzie jeśli mowa o wentylowanej i nawiercanej, jednemu sie pokrzywiły, a druga osoba uważała, że to nie jest już to ta jakość co kilka lat wstecz i ori mikody u nas na rynku nie dostaniemy.. Mowa o nawiercanej+nacinanej.. Ja osobiście zaopatrzyłem się w Brembo+Ferodo + nowy osprzęt, tył beben ori + ferodo + nowy osprzęt, a teraz czekam na info o korektorze doblo. Poskładam i będe oceniał - choć ja nie mam takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach bo setup ma być pod 8ke i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 3 Marca 2012 Udostępnij Napisano 3 Marca 2012 > Ja osobiście słyszałem negatywną opinie o Mikodzie jeśli mowa o wentylowanej i nawiercanej, jednemu > sie pokrzywiły, a druga osoba uważała, że to nie jest już to ta jakość co kilka lat wstecz i Ja również słyszałem negatywne opinie ale mimo wszystko kupiłem nacinaną i nawiercaną Mikodę i naprawdę sprawowała się jak należy. Auto było używane do normalnej jazdy i od czasu do czasu do pałowania Jak przyjdzie czas wymiany tarcz w obecnym aucie to również założę Mikodę > ori mikody u nas na rynku nie dostaniemy.. Mowa o nawiercanej+nacinanej.. Kupując od producenta? http://www.mikoda.pl/sklep/ > Ja osobiście zaopatrzyłem się w Brembo+Ferodo + nowy osprzęt, tył beben ori + ferodo + nowy > osprzęt, a teraz czekam na info o korektorze doblo. Poskładam i będe oceniał - choć ja nie mam > takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach bo setup ma być pod 8ke i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 > Ja również słyszałem negatywne opinie ale mimo wszystko kupiłem nacinaną i nawiercaną Mikodę i > naprawdę sprawowała się jak należy. Auto było używane do normalnej jazdy i od czasu do czasu > do pałowania Jak przyjdzie czas wymiany tarcz w obecnym aucie to również założę Mikodę > Kupując od producenta? http://www.mikoda.pl/sklep/ > > takich wymagań jak w Wy waszych dłubawkach bo setup ma być pod 8ke i tyle czyli mikode lepiej odpuścić? zostaje brembo jak znajdę wentyla 240 i musze cenę ebc poszukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 > czyli mikode lepiej odpuścić? > zostaje brembo jak znajdę wentyla 240 > i musze cenę ebc poszukać A taki zestaw?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 > A taki zestaw?? co to za tarcza? klocki 2000 czy 2500 jak to się spisuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 > co to za tarcza? > klocki 2000 czy 2500 > jak to się spisuje? Tarcze ROTINGER Klocki DS PERFORMANCE jeszcze nie używane brak wydechu w aucie oraz dolotu by testować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 Mam takie i zdecydowanie dają rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mozo Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > ponoć cuda sie dzieją jak sie w kałuże wjedzie na rozgrzanej tarczy Ponoć ufo istnieje Tydzień temu jeździłem na treningu rajdowym, gdzie była mega kałuża przed zakrętem, tak więc wjeżdzało się w kałuże na speedzie i ostro hamowało i nic mi się nie porzywiło. Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Ponoć ufo istnieje > Tydzień temu jeździłem na treningu rajdowym, gdzie była mega kałuża przed zakrętem, > tak więc wjeżdzało się w kałuże na speedzie i ostro hamowało i nic mi się nie porzywiło. > Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin. dokładnie Są to dobre tarcze za dobrą cene i fajnie wyglądają na aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Ktoś robi złą reklame tym tarczom, bo u mnie w 3 autach zdaje egzamin. Widocznie udało ci się trafić na dobrą partię Mikody. Ale fakt jest taki że trafiają się buble. Ja wlaśnie dostałem zwrot z reklamacji. Wymienili na nowe bo jednak się Mikoda pokrzywiła. Ledwo miała 1,5tys km nalatane. Wszystko jest pięknie jeśli masz zastępcze autko. Problem pojawia się gdy trafisz na wadliwa partię i trzeba odesłać na gwarancję. Samochodzik udupiony na 2 tyg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzywcia_CC Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Widocznie udało ci się trafić na dobrą partię Mikody. Ale fakt jest taki że trafiają się buble. Ja > wlaśnie dostałem zwrot z reklamacji. Wymienili na nowe bo jednak się Mikoda pokrzywiła. Ledwo > miała 1,5tys km nalatane. Wszystko jest pięknie jeśli masz zastępcze autko. Problem pojawia > się gdy trafisz na wadliwa partię i trzeba odesłać na gwarancję. Samochodzik udupiony na 2 > tyg. O czymś takim mówiłem wyżej.. i jak widać to nie tylko zdanie kilku ludzi.. w 240 zostaje Brembo Max albo już coś dużo droższego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Tarcze ROTINGER wie ktoś coś o tych tarczach jeździł ktoś miał styczność? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 szybkie pytanie wysokość tarczy wentylowanej 240 czy to jest 46,5mm pytam bo nie mam auta w domu żeby zmierzyć otwór centrujący rozumiem że podejdzie 59 i taki klocek? http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe-ferodo-fiat-palio-weekend-siena-i2184913670.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 Takie powinny pasować i jest 40.5 mm a nie 46.5 mm http://moto.allegro.pl/fiat-panda-169-tarcze-hamulcowe-zimmermann-i2186386733.html do tego klocki Mintex duże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > Takie powinny pasować i jest 40.5 mm a nie 46.5 mm > http://moto.allegro.pl/fiat-panda-169-tarcze-hamulcowe-zimmermann-i2186386733.html > do tego klocki Mintex duże wybór padł na klocki ferodo premier a na tarcze te brembo gładkie http://moto.allegro.pl/brembo-tarcze-przod-fiat-palio-siena-1-0-1-5-240mm-i2174316462.html to czemu opisują Wysokosć [mm] 46,5 znalazłem na innej aukcji http://moto.allegro.pl/tarcze-klocki-przod-fiat-palio-fiat-siena-i2175563828.html 46,5 to wychodzi że grubość całej tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 ale tarcze wentyl siena palio nie pasują do seicento bo dystans trzeba dać a bez kombinowania podchodzi panda jtd 4x4 i właśnie ta różnica w wysokości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > ale tarcze wentyl siena palio nie pasują do seicento bo dystans trzeba dać a bez kombinowania > podchodzi panda jtd 4x4 i właśnie ta różnica w wysokości mam zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm nie wkładam tego pod zwykłe zaciski od sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > mam zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm > nie wkładam tego pod zwykłe zaciski od sc Też mam zaciski z palio ale tarcze muszą być z pandy a klocki z doblo Cały czas tak tu piszą że musi być z pandy bo tylko one mają te 40.5 mm Taki wątek http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=285129029&page=0&fpart=all&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Marca 2012 Udostępnij Napisano 13 Marca 2012 > mam zaciski hamulcowe Palio 1.2 pod tarcze 240mm > nie wkładam tego pod zwykłe zaciski od sc Tarcze musisz miec z pandy 4x4 albo 1,3 mjt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.