Skocz do zawartości

Seicento 1,1 SPI - 2000 r. - nie działa tylni spryskiwacz


Esiovsky

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam, gdzie sprawdzić/znajduje się silniczek odpowiedzialny za tylni spryskiwacz (płyn do

> spryskiwaczy znajduje się w zbiorniczku ) Przedni słychać jak chodzi, tylnego nie słychać, a

> może to tylko kwestia łączenia ?

Dwa silniczki od przedniego i tylnego są w zbiorniczku z płynem więc tam szukaj problemu skoro nie słychać waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, gdzie sprawdzić/znajduje się silniczek odpowiedzialny za tylni spryskiwacz (płyn do

> spryskiwaczy znajduje się w zbiorniczku ) Przedni słychać jak chodzi, tylnego nie słychać, a

> może to tylko kwestia łączenia ?

silniczek masz na dole zbiorniczka zlosnik.gif

aby się tam dostać musisz zdjąć prawe koło i nadkole. Wtedy zbiorniczek masz na wierzchu, jak się nie mylę to w tym roczniku masz jeszcze 2 pompki, jedna sika na przód druga na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silniczek masz na dole zbiorniczka

> aby się tam dostać musisz zdjąć prawe koło i nadkole. Wtedy zbiorniczek masz na wierzchu, jak się

> nie mylę to w tym roczniku masz jeszcze 2 pompki, jedna sika na przód druga na tył.

Ok, czyli stawiasz na to, że pompka nie działa, jest jeden silniczek odpowiedzialny za obie pompki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, czyli stawiasz na to, że pompka nie działa, jest jeden silniczek odpowiedzialny za obie pompki

> ?

1 silniczek to jest 1 pompka, 2 silniczki to 2 pompki ok.gif

jak się tam dostaniesz to będziesz miał wsio jasne, albo pompka spalona, albo coś z instalacją do niej.

Koszt nowej pompki to jakieś 30zl waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1 silniczek to jest 1 pompka, 2 silniczki to 2 pompki

> jak się tam dostaniesz to będziesz miał wsio jasne, albo pompka spalona, albo coś z instalacją do

> niej.

> Koszt nowej pompki to jakieś 30zl

dokładnie, jak tylko pogoda się polepszy, trzeba zdjąć koło i wszystko będzie jasne. OK, do czasu wyjaśnienia sprawy, zamykam temat smile.gif Wielkie dzięki wszystkim za szybkie info, pozdrawiam banana-wave.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie, jak tylko pogoda się polepszy, trzeba zdjąć koło i wszystko będzie jasne. OK, do czasu

> wyjaśnienia sprawy, zamykam temat Wielkie dzięki wszystkim za szybkie info, pozdrawiam

jak zrobisz to daj znać waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam pytanie dotyczące spryskiwacza tylniego. wie ktoś może jak przedostać się z wężykiem spryskiwacza tylniego z silnika do kabiny??? nie powiem, że jest to dla mnie irytująca sprawa gdyż brakowało go u mnie. Pod listwą przy progu od strony kierowcy znalazłem zaś jego resztki. Jesteście może w stanie poradzić jak to zrobić, bez rozkręcania przeze mnie na chybił trafił połowy auta?

P.S. wóz to SC sporting z 98'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam, mam pytanie dotyczące spryskiwacza tylniego. wie ktoś może jak przedostać się z wężykiem

> spryskiwacza tylniego z silnika do kabiny??? nie powiem, że jest to dla mnie irytująca sprawa

> gdyż brakowało go u mnie. Pod listwą przy progu od strony kierowcy znalazłem zaś jego resztki.

> Jesteście może w stanie poradzić jak to zrobić, bez rozkręcania przeze mnie na chybił trafił

> połowy auta?

> P.S. wóz to SC sporting z 98'

nie wiem, jak w SC z 98', natomiast u mnie w SC S z 2000 r. jest tak. Jak otwieram bagażnik, to wejście jest po lewej stronie na drzwiach, powinna być luka wielkości wężyka, do którego on wpada (tam powinno być łączenie), później idzie górą od strony kierowcy, spada ukosem i jak otworzysz przednią klapę, to jak stoisz na wprost - po prawej stronie (część karoserii od strony kierownicy) jest większa luka, którą idą wężyki. No i ten wężyk idzie sobie dalej po prawej stronie i zawija w lewo, idzie przy przodzie karoserii i wpada za pewne do zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy smile.gif Mam nadzieję, że w miarę zrozumiałe smile.gif Mnie czeka to zadanie, tzn., na początku muszę zdjąć koło i zakole, bo mnie raczej silniczek poszedł. A jak u Ciebie brak wężyka to trochę więcej roboty. Ja bym na Twoim miejscu sprawdził też czy silniczek działa, wtedy zrobisz od razu 2 w 1 waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wielkie, w takim razie będę walczyć wink.gif głównie mi chodzi o miejsce przejścia z komory silnika do środka. jakieś dojście znalazłem, ale gimnastyka niesamowita :D silniczki (bo mam dwa) śmigają jak trzeba, jeden przeczyściłem drugi wymieniłem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok dzieki wielkie, w takim razie będę walczyć głównie mi chodzi o miejsce przejścia z komory

> silnika do środka. jakieś dojście znalazłem, ale gimnastyka niesamowita :D silniczki (bo mam

> dwa) śmigają jak trzeba, jeden przeczyściłem drugi wymieniłem

To gitara waytogo.gif, tak myślę, że lepiej jest puścić wężyk od środka auta, bo idzie po skosie od strony kierownicy przy samej szybie i wpada właśnie w tę komorę wink.gif Mnie właśnie czeka zdjęcie koła i raczej wymiana silniczka od tylnego spryskiwacza. Ile taki silniczek teraz stoi, coś koło 30 zł słyszałem ? Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

...Panowie, pewnego dnia, czekając na mamę, zacząłem się bawić spryskiwaczem i nagle usłyszałem, że coś poleciało, włączyłem raz jeszcze spryskiwacz, a tam płyn leci ;-) Jak wam nie dział spryskiwacz, najpierw spróbujcie trochę podpompować, bo możliwe, że spryskiwacz działa, ale płyn zanim dojdzie do tyłu, to trochę czasu minie ;-) W ten sposób nie musiałem zdejmować koła itd ;-) Dzięki za wszystkie sugestie, zamykam wątek, pozdrawiam ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak przy okazji- wycieraczka z tyłu już tak ledwo ledwo zipie u mnie - tam sie coś smaruje zeby na

> to poradzić ?

To trzeba wyjąc silniczek wycieraczki z auta, rozebrać i nasmarować trzpień który obraca się w tulejce, bo tam się zapieka i wycieraczka nie chce się ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To trzeba wyjąc silniczek wycieraczki z auta, rozebrać i nasmarować trzpień który obraca się w

> tulejce, bo tam się zapieka i wycieraczka nie chce się ruszać.

u mnie nie działała ;-), nie rozkręcałem, prysnąłem WD 40 (choć on wysusza) i nie działało w dalszym ciągu ;-), po czym po 2 dniach pojechałem na stację diagnostyczną i gościu mówi, żebym włączył tylne wycieraczki, ja mówię, że nie działają, a tu nagle, poszło ;-) Już się przyzwyczaiłem, że w tym modelu działa coś po czasie ;-), pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.