ir3n3usz Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > jeśli założe wspomaganie do normalnej przekładni to wywala błąd i działa dalej czy wyłącza > wspomaganie do czasu skasowania błędu ? > działa wtedy w pełnym zakresie czy tylko jak krótka przekładnia ? Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma absolutnie żadnego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > jeśli założe wspomaganie do normalnej przekładni to wywala błąd i działa dalej czy wyłącza > wspomaganie do czasu skasowania błędu ? > działa wtedy w pełnym zakresie czy tylko jak krótka przekładnia ? Słuchaj praktyków a nie internetowych znawców , ja mam zwykłą przekładnię przy wspomaganiu i nie wywala żadnego błędu. Nie wiem jak komuś taki motyw mógł do głowy nawet przyjść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusss Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma > absolutnie żadnego problemu. Potwierdzam. Mam tak samo i wszystko działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaRabbit Napisano 20 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2013 > Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma > absolutnie żadnego problemu. Potwierdzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > Obiecales pomoc, pisalem priva i nic > Ma ktos moze rozpiske pinow z wiazki wspomagania, dokladnie chodzi mi o kostke ktora spina sie > instalacje wspomagania z instalacja auta ja zamówiłem wspomaganie z kpl wiązką to mogę fotki porobić jak i gdzie ida które kabelki tylko będę musiał to mocowanie przerobić z wersji angielskiej chyba ze ktoś poratuje jakąś fotką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Complit100 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 Podepnę się do tematu. Mam wspomaganie i odkryłem usterkę. Chodzi o to że jest różnica we wspomaganie w zależności w którą stronę kręcę kierownicą. W prawo idzie "ciężko" a w lewo ok. Mieliście taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 W innym aucie z elektrycznym wspomaganiem przy takich objawach musiałem wyosiować układ podpinając centralkę do kompa i problem zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > W innym aucie z elektrycznym wspomaganiem przy takich objawach musiałem wyosiować układ podpinając > centralkę do kompa i problem zniknął. lub pada czujnik kąta skrętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Complit100 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > lub pada czujnik kąta skrętu A gdzie go szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A gdzie go szukać? w środku w kolumnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 24 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2013 > A gdzie go szukać? 4 : + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzyk_ Napisano 14 Października 2013 Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma > absolutnie żadnego problemu. założyłem angielskie wspomaganie do "długiej" przekładnie wszystko pięknie działa mam pytanko: jakim programem można zdiagnozować wspomaganie, przejrzałem na szybko FiatEcuSkan i w seicento tego nie ma (pewnie coś pasuje od Punto, ale nie chce mi się metodą prób i błędów szukać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2014 chcialbym zamontowac wspomaganie do siebie tylko mam licznik na linke,nie będzie przeszkadzac? frez na kiere tez jest ten sam we wszystkich rocznikach i wersjach seja? Chciałbym kupić taki zestaw cos będe potrzebował jeszcze do tego zestawu? http://allegro.pl/wspomaganie-fiat-seicento-komplet-i4305688574.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Ok nie moge edytować swojego posta wyzej..wiec tak prosze o pomoc w pytaniach: 1.Czy do poprawnego działania wspomagania potrzebny jest licznik elektroniczny?Bo mam na linke 2.czy do kazdej wersji seicento wejdzie wspomaganie?chodzi czy sie zmiesci i nic nie będzie przeszkadzało pod deską? 3.Wczesniej wspomniano ze jest roznica mocowania mcpersonów wersji ze wspomaganiem.Co daje to pochylenie? 4.Wyczytalem ze niby da rade zamontowac wspomaganie do seryjnych mcpersonow i maglownicy bez wspomagania,czy nic sie nie dzieje na dluzszą mete?normalnie dziala prawidlowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maykii Napisano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2014 Siemanko. Mam problem z umieszczeniem kolumny ze wspomaganiem do seja SPI otóż silnik wspomagania zapiera się nieco o deske co uniemożliwia złapanie nakrętek na śruby mocujące. Druga sprawa obudowa aluminiowa wspomagania mniej więcej po środku mocowania do budy opiera się o kawałek blachy wzmacniającej samo mocowanie. Nie wiem czy w miare zrozumiale to wyłumaczyłem, ale może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > Ok nie moge edytować swojego posta wyzej..wiec tak prosze o pomoc w pytaniach: > 1.Czy do poprawnego działania wspomagania potrzebny jest licznik elektroniczny?Bo mam na linke I tak i nie. Wspoma nie bedzie sie wylaczac powyzej pewnych predkosci bez impulsatora > 2.czy do kazdej wersji seicento wejdzie wspomaganie?chodzi czy sie zmiesci i nic nie będzie Do wszystkich od 99 roku czyli z nowym mocowaniem kolumny ale i do 98 da sie zamontowac. > przeszkadzało pod deską? > 3.Wczesniej wspomniano ze jest roznica mocowania mcpersonów wersji ze wspomaganiem.Co daje to > pochylenie? Jest, szybsze "odbijanie" kierownicy > 4.Wyczytalem ze niby da rade zamontowac wspomaganie do seryjnych mcpersonow i maglownicy bez > wspomagania,czy nic sie nie dzieje na dluzszą mete?normalnie dziala prawidlowo? Z tego co slyszalem to wsio jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Deske trzeba podciac. Jesli chodzi o mocowanie to masz napewno seja z 98 roku tam jest inne wzmocnienie. Da sie to zamontowac ale trzeba zrobic troche to pociac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedzi Szoupas,ja mam seja 99r wiec mocowanie juz pewnie nowsze jak mowisz.A jeździł ktos moze ze wspomaganiem jakies wieksze prędkości?Bez tego impulsatora zastanawiam sie jak by bylo, bardzo lipa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > Dzięki za odpowiedzi Szoupas,ja mam seja 99r wiec mocowanie juz pewnie nowsze jak mowisz.A jeździł > ktos moze ze wspomaganiem jakies wieksze prędkości?Bez tego impulsatora zastanawiam sie jak by > bylo, bardzo lipa? Ja jezdzilem, lipy nie ma ale lepiej chyba jak jest wylaczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > Ja jezdzilem, lipy nie ma ale lepiej chyba jak jest wylaczone trzeba zrobic tak jak w niebieskiej turbaffce Dwa wlaczniki na 1 i wstecznym biegu zalaczajace wspome Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maykii Napisano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2014 > Deske trzeba podciac. Jesli chodzi o mocowanie to masz napewno seja z 98 roku tam jest inne > wzmocnienie. Da sie to zamontowac ale trzeba zrobic troche to pociac Tak myślałem, że trzeba wjechać tam z czymś co trochę narobi zamieszania pod deską W takim razie muszę ściągać deske niestety... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 Podepnę się pod temat kolegi czy wspomaganie z SC schumacher podejdzie P&p do mojego sc activ z 2004 roku (mpi, golas) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Edimixer Napisano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 Witam, to mój pierwszy post na forum. Jestem w trakcie montażu wspomagania z Seicento do Punto 1. Kolumna jest już przerobiona, pospawana, teraz pozostaje tylko przeróbka mocowania kolumny przy karoserii, dlatego powoli zabieram się za instalację. Tutaj mam kilka pytań. 1. Jak wygląda sprawa z kontrolką sprawności wspomagania? Na granatowym przewodzie pojawia się masa czy + i kiedy się pojawia? 2. Mam zestaw z Anglika z roku 2002 i nie ma 3 pinowego złącza diagnostycznego, tylko żółty przewód biegnie do kostki łączącej wiązkę wspomagania z wiązką główną, a potem (tak przypuszczam) do złącza OBD2. Punto nie ma złącza OBD, dlatego dołożyłem 3 pinowa wtyczka diagnostyczna komputera silnika ze Sieny. Wychodzą z niej 2 przewody, czarny-masa i biało-czerwony, który jest przylutowany do żółtego (czyli tak jak miało to miejsce seryjnie w pierwszych wersjach - takie są moje przypuszczenia). 3. Pytanie odnosi się do wałka kolumny pod wspomaganie. Nowa kolumna jest dłuższa niż ta z Punto oraz ma inny frez. Mógłbym zamontować wałek z Punto ze wspomaganiem hydraulicznym (ten sam frez z jednej strony), ale jest zbyt długi. Czy wałek łączący kolumnę z przekładnią w Seicento jest składany? Jeśli tak, a ktoś miałby na zbyciu - proszę o kontakt. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian1984 Napisano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2019 witam seicento 1.1 54 konie 2003 rok witam zamontowałem wiake podłaczylem plus do akumulatora 2 kable do przedłądni 2 kable do modułu i mase została mi jeszcze jedna kostka niemam pojecia gdzie ona idzie pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyczek00 Napisano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2019 Jak nie masz kostki do wpiecia przy prawym przednim slupku to musisz kazdy przewod osobno podpiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.