Jump to content
Sign in to follow this  
dwaoczka

Montaż wspomagania do Seicento golasa.

Recommended Posts

> jeśli założe wspomaganie do normalnej przekładni to wywala błąd i działa dalej czy wyłącza

> wspomaganie do czasu skasowania błędu ?

> działa wtedy w pełnym zakresie czy tylko jak krótka przekładnia ?

Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma absolutnie żadnego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> jeśli założe wspomaganie do normalnej przekładni to wywala błąd i działa dalej czy wyłącza

> wspomaganie do czasu skasowania błędu ?

> działa wtedy w pełnym zakresie czy tylko jak krótka przekładnia ?

Słuchaj praktyków a nie internetowych znawców zlosnik.gif

, ja mam zwykłą przekładnię przy wspomaganiu i nie wywala żadnego błędu.

Nie wiem jak komuś taki motyw mógł do głowy nawet przyjść grinser006.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma

> absolutnie żadnego problemu.

Potwierdzam. Mam tak samo i wszystko działa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma

> absolutnie żadnego problemu.

Potwierdzam ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Obiecales pomoc, pisalem priva i nic

> Ma ktos moze rozpiske pinow z wiazki wspomagania, dokladnie chodzi mi o kostke ktora spina sie

> instalacje wspomagania z instalacja auta

ja zamówiłem wspomaganie z kpl wiązką to mogę fotki porobić jak i gdzie ida które kabelki

tylko będę musiał to mocowanie przerobić z wersji angielskiej

chyba ze ktoś poratuje jakąś fotką

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się do tematu. Mam wspomaganie i odkryłem usterkę. Chodzi o to że jest różnica we wspomaganie w zależności w którą stronę kręcę kierownicą. W prawo idzie "ciężko" a w lewo ok. Mieliście taki problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W innym aucie z elektrycznym wspomaganiem przy takich objawach musiałem wyosiować układ podpinając centralkę do kompa i problem zniknął.

Share this post


Link to post
Share on other sites

> W innym aucie z elektrycznym wspomaganiem przy takich objawach musiałem wyosiować układ podpinając

> centralkę do kompa i problem zniknął.

lub pada czujnik kąta skrętu palacz.gifpalacz.gifpalacz.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Wszystko działa normalnie, nie ma żadnych błędów. Mam zwykłą przekładnie i wspomaganie. Nie ma

> absolutnie żadnego problemu.

założyłem angielskie wspomaganie do "długiej" przekładnie

wszystko pięknie działa

mam pytanko: jakim programem można zdiagnozować wspomaganie, przejrzałem na szybko FiatEcuSkan i w seicento tego nie ma (pewnie coś pasuje od Punto, ale nie chce mi się metodą prób i błędów szukać)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok nie moge edytować swojego posta wyzej..wiec tak prosze o pomoc w pytaniach:

1.Czy do poprawnego działania wspomagania potrzebny jest licznik elektroniczny?Bo mam na linke

2.czy do kazdej wersji seicento wejdzie wspomaganie?chodzi czy sie zmiesci i nic nie będzie przeszkadzało pod deską?

3.Wczesniej wspomniano ze jest roznica mocowania mcpersonów wersji ze wspomaganiem.Co daje to pochylenie?

4.Wyczytalem ze niby da rade zamontowac wspomaganie do seryjnych mcpersonow i maglownicy bez wspomagania,czy nic sie nie dzieje na dluzszą mete?normalnie dziala prawidlowo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko. Mam problem z umieszczeniem kolumny ze wspomaganiem do seja SPI otóż silnik wspomagania zapiera się nieco o deske co uniemożliwia złapanie nakrętek na śruby mocujące. Druga sprawa obudowa aluminiowa wspomagania mniej więcej po środku mocowania do budy opiera się o kawałek blachy wzmacniającej samo mocowanie. Nie wiem czy w miare zrozumiale to wyłumaczyłem, ale może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ok nie moge edytować swojego posta wyzej..wiec tak prosze o pomoc w pytaniach:

> 1.Czy do poprawnego działania wspomagania potrzebny jest licznik elektroniczny?Bo mam na linke

I tak i nie. Wspoma nie bedzie sie wylaczac powyzej pewnych predkosci bez impulsatora

> 2.czy do kazdej wersji seicento wejdzie wspomaganie?chodzi czy sie zmiesci i nic nie będzie

Do wszystkich od 99 roku czyli z nowym mocowaniem kolumny ale i do 98 da sie zamontowac.

> przeszkadzało pod deską?

> 3.Wczesniej wspomniano ze jest roznica mocowania mcpersonów wersji ze wspomaganiem.Co daje to

> pochylenie?

Jest, szybsze "odbijanie" kierownicy

> 4.Wyczytalem ze niby da rade zamontowac wspomaganie do seryjnych mcpersonow i maglownicy bez

> wspomagania,czy nic sie nie dzieje na dluzszą mete?normalnie dziala prawidlowo?

Z tego co slyszalem to wsio jest ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deske trzeba podciac. Jesli chodzi o mocowanie to masz napewno seja z 98 roku tam jest inne wzmocnienie. Da sie to zamontowac ale trzeba zrobic troche to pociac zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi Szoupas,ja mam seja 99r wiec mocowanie juz pewnie nowsze jak mowisz.A jeździł ktos moze ze wspomaganiem jakies wieksze prędkości?Bez tego impulsatora zastanawiam sie jak by bylo, bardzo lipa?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Dzięki za odpowiedzi Szoupas,ja mam seja 99r wiec mocowanie juz pewnie nowsze jak mowisz.A jeździł

> ktos moze ze wspomaganiem jakies wieksze prędkości?Bez tego impulsatora zastanawiam sie jak by

> bylo, bardzo lipa?:)

Ja jezdzilem, lipy nie ma ale lepiej chyba jak jest wylaczone zlosnik.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja jezdzilem, lipy nie ma ale lepiej chyba jak jest wylaczone

trzeba zrobic tak jak w niebieskiej turbaffce biglaugh.gif Dwa wlaczniki na 1 i wstecznym biegu zalaczajace wspome biglaugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Deske trzeba podciac. Jesli chodzi o mocowanie to masz napewno seja z 98 roku tam jest inne

> wzmocnienie. Da sie to zamontowac ale trzeba zrobic troche to pociac

Tak myślałem, że trzeba wjechać tam z czymś co trochę narobi zamieszania pod deską grinser006.gif W takim razie muszę ściągać deske niestety...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnę się pod temat kolegi

czy wspomaganie z SC schumacher podejdzie P&p do mojego sc activ z 2004 roku (mpi, golas)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, to mój pierwszy post na forum.

Jestem w trakcie montażu wspomagania z Seicento do Punto 1. Kolumna jest już przerobiona, pospawana, teraz pozostaje tylko przeróbka mocowania kolumny przy karoserii, dlatego powoli zabieram się za instalację. Tutaj mam kilka pytań.

1. Jak wygląda sprawa z kontrolką sprawności wspomagania? Na granatowym przewodzie pojawia się masa czy + i kiedy się pojawia?

2. Mam zestaw z Anglika z roku 2002 i nie ma 3 pinowego złącza diagnostycznego, tylko żółty przewód biegnie do kostki łączącej wiązkę wspomagania z wiązką główną, a potem (tak przypuszczam) do złącza OBD2. Punto nie ma złącza OBD, dlatego dołożyłem 3 pinowa wtyczka diagnostyczna komputera silnika ze Sieny. Wychodzą z niej 2 przewody, czarny-masa i biało-czerwony, który jest przylutowany do żółtego (czyli tak jak miało to miejsce seryjnie w pierwszych wersjach - takie są moje przypuszczenia).

3. Pytanie odnosi się do wałka kolumny pod wspomaganie. Nowa kolumna jest dłuższa niż ta z Punto oraz ma inny frez. Mógłbym zamontować wałek z Punto ze wspomaganiem hydraulicznym (ten sam frez z jednej strony), ale jest zbyt długi. Czy wałek łączący kolumnę z przekładnią w Seicento jest składany? Jeśli tak, a ktoś miałby na zbyciu - proszę o kontakt. Z góry dziękuję za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam seicento 1.1 54 konie 2003 rok witam zamontowałem wiake podłaczylem 

plus do akumulatora

2 kable do przedłądni

2 kable do modułu i mase

została mi jeszcze jedna kostka niemam pojecia gdzie ona idzie

pomocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie masz kostki do wpiecia przy prawym przednim slupku to musisz kazdy przewod osobno podpiac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.