Skocz do zawartości

Zbyt częsta wymiana klocków tył LACETTi


WaleX

Rekomendowane odpowiedzi

-pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

-druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

-trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

"Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają i dlatego klocki ( wraz z tarczami ! ) tak szybko się wycierają, albo, że jeżdżę po szutrach ! Ogólnie wciskają mi jakiś kit. Przecież wiadomo, że bardziej hamuje przód niż tył. Jak myślicie co może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał podobny problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają

Jak jest zima to musi być zimno grinser006.gif

> Ogólnie

> wciskają mi jakiś kit.

Zdecydowanie. Może nie czyszczą mocowań i klocki cały czas trzymają? W sprawnym układzie nie ma siły na zużycie przy takim przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie jakie klocki, bo klocki klockom nierowne. Bo ja widzialem juz klocki ktore tez po 10

> tysiacach znikaly.

firmy nie podam , ale wymiana była w ASO cena 210 pln więc chyba nie jakiś chiński szajs hmm.gif. Dodam, że raczej jeżdżę spokojnie często hamując silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> firmy nie podam , ale wymiana była w ASO cena 210 pln więc chyba nie jakiś chiński szajs . Dodam,

> że raczej jeżdżę spokojnie często hamując silnikiem.

ASO ma dwa rodzaje klocków. Jedne z nich to te które znikają same, a szczególnie jak ktos nieumiejętnie je wymieni.

Zgłoś oficjalna reklamacje do ASO z kopia mailowa do Chevrolet Polska. Adres masz na forum (może być mailem za potwierdzeniem odbioru)

Mam nadzieje ze masz faktury na wszystkie wymiany, jak nie masz to popros o kopie w ASO zanim zlozysz reklamacje i wtedy te kopie dolacz do reklamacji. Warto tez w kopii dodac UOKIK w twoim miescie musi byc przy urzedzie miasta lub powiatu.

OPisz fakty, zadnych sugeracji czy pretensji. Poprostu co gdzie kiedy i czy to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> -pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

> -druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

> -trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

> "Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają i dlatego

> klocki ( wraz z tarczami ! ) tak szybko się wycierają, albo, że jeżdżę po szutrach ! Ogólnie

> wciskają mi jakiś kit. Przecież wiadomo, że bardziej hamuje przód niż tył. Jak myślicie co

> może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał podobny problem ?

w moim przypadku klocki tylne wymieniałem przy okazji wymiany przednich po 50 kkm - wg mechanika spokojnie można było na nich jeszcze długo jeździć

a wystaczyło poczytac forum i pojechać na wymianę klocków do p. Remka na Jutrzenki koło Leclerca - zapłaciłbyć 200 zł ale za wymianę przednich i tylnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koledzy ja na klockach tylnych zrobiłem już około 35kkm i mają się jeszcze niezłe, są to klocki

> ROADHOUSE, skuteczne i nie zużywają się co 5 kkm. Ewentualnie oryginały np od POTAK-a

Też kupuje wszystko co związane z hamulcami z RoadHouse smile.gif i nie narzekam - stosunek cena/jakość bardzo dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ASO ma dwa rodzaje klocków. Jedne z nich to te które znikają same, a szczególnie jak ktos

> nieumiejętnie je wymieni.

> Zgłoś oficjalna reklamacje do ASO z kopia mailowa do Chevrolet Polska. Adres masz na forum (może

> być mailem za potwierdzeniem odbioru)

> Mam nadzieje ze masz faktury na wszystkie wymiany, jak nie masz to popros o kopie w ASO zanim

> zlozysz reklamacje i wtedy te kopie dolacz do reklamacji. Warto tez w kopii dodac UOKIK w

> twoim miescie musi byc przy urzedzie miasta lub powiatu.

> OPisz fakty, zadnych sugeracji czy pretensji. Poprostu co gdzie kiedy i czy to normalne.

reklamacje napisałem już tego samego dnia. Oto treść:

witam

prosze o zajęcie oficjalnego stanowiska w sprawie zbyt częstej wymiany klocków tył w samochodzie lacetti WP....C.

-pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

-druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

-trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

Ogólna zasada jest przecież taka , że to PRZÓD hamuje bardziej a stosunek wymiany klocków w tym samochodzie przód/tył wynosi w tym momencie 1/3 ! Jest więc prawdopodobne, że ta częsta wymiana wynika nie ze stylu jazdy, jak to sugeruje serwisant lecz z usterki układu hamulcowego. Nie rozumiem zatem dlaczego nie chciano wykonać takiej naprawy w ramach programu GWARANT SYSTEM w któtym jest mowa, że obejmuje on między innymi " UKŁAD HAMULCOWY. Serwomechanizm hamulca, pompa hamulcowa ,ZACISKI HAMULCOWE...." Dlaczego zatem musiałem zapłacić za "uruchomienie prowadnic zacisków tył-153,69 , nie wspominając o klockach hamulcowych-210,37 i tarcza ham tył lacetti-538,85 - faktura z dnia 21-02-2012 zlecenie numer 1CM1200234 ?

Proszę więc o zajęcie stanowiska przez serwis, gdyż będzie mi ono potrzebne do porównania z opinią niezależnego experta w tej dziedzinie. Proszę też o uzasadnienie odmowy naprawy w do której miałem prawo przysługujące mi w Programie GWARANT SYSTEM. Proszę o odpowiedż na piśmie.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> -pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

> -druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

> -trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

> "Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają i dlatego

> klocki ( wraz z tarczami ! ) tak szybko się wycierają, albo, że jeżdżę po szutrach ! Ogólnie

> wciskają mi jakiś kit. Przecież wiadomo, że bardziej hamuje przód niż tył. Jak myślicie co

> może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał podobny problem ?

Kolego ja miałem w Lacetti z tyłu to samo po 4 latach. Wogóle nie odbijały zużywały sie co 4 miesiące, siły hamowania były bardzo niskie na tyle. Gołym okiem widać było po zdjęciu zacisku ze cylinderki wciskają sie z siła o wiele wiekszą niż na przodzie. Jeden mechanik poradził wymiane przewodów hamulcowych, poniewaz po jego energicznym poruszaniu cylinderek odpuścił. Wymieniłem przewody i jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kolego ja miałem w Lacetti z tyłu to samo po 4 latach. Wogóle nie odbijały zużywały sie co 4

> miesiące, siły hamowania były bardzo niskie na tyle. Gołym okiem widać było po zdjęciu zacisku

> ze cylinderki wciskają sie z siła o wiele wiekszą niż na przodzie. Jeden mechanik poradził

> wymiane przewodów hamulcowych, poniewaz po jego energicznym poruszaniu cylinderek odpuścił.

> Wymieniłem przewody i jak ręką odjął

Ciekawe hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w evie też wymieniłem 2 razy klocki z tyłu częściej niż z przodu. Przyczyna standardowa bród, zapieczone klocki w zaciskach, prawie zawsze śmigam sam więc siła hamowania z tyłu jest niska to i klocki stają, wymieniłem ostatnio klocki, tarcze smar miedziany i już chodzi idealnie do następnego razu...

Co do przewodów to pewnie gość wymienił przewody i wyczyścił zaciski i prowadnice tylko co pomogo jest oczywiste...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> -pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

> -druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

> -trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

> "Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają i dlatego

> klocki ( wraz z tarczami ! ) tak szybko się wycierają, albo, że jeżdżę po szutrach ! Ogólnie

> wciskają mi jakiś kit. Przecież wiadomo, że bardziej hamuje przód niż tył. Jak myślicie co

> może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał podobny problem ?

"no przebrała się miareczka...za dobry byłem ! " jak mówi klasyk ( kto powie który ? ). Po 2 miesiącach i 6 telefonach geniusze z servisu raczyli odpisać na reklamację , cytuję :

"...Nie możemy mówić o awarii zacisków. Jedynie o pogorszonych warunkach ich pracy na skutek zadziałania czynników atmosferycznych."

Czyli tył hamuje 3 razy bardziej niż przód , bo jest brzydka pogoda ?!

Oczywiście wczoraj złożyłem papiery w UOKiK i napiszę zapytanie do Chevrolet Polska czy to normalne , że w Lacetti hamulce tylne zużywają się 3 razy szybciej niż przednie. Wiem , że mam rację i wiem , że trzeba zrobić geniuszom "dobrą" reklamę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z innej bajki, ale Almera ma tak fajne hamulce z tyłu, że co przekładka opon zima->lato i z powrotem muszę je czyścić i smarować. Od tamtej pory spokój, a i spalanie spadło o 2l. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widziałeś te klocki które wyciągali z auta? Ja każdorazowo przy wizycie w ASO dostawałem propozycję wymiany klocków tylnych "bo góra pare tysięcy, a jak pan zapomni to będzie kłopot". W końcu sam kupiłem klocki i doznałem szoku jak pojechałem do znajomego mechanika je wymienić... Było jeszcze z 5mm okładziny czyli przynajmniej 20-30 kkm... Moim zdaniem to standardowy patent na strzyżenie klientów w ASO angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A widziałeś te klocki które wyciągali z auta? Ja każdorazowo przy wizycie w ASO dostawałem

> propozycję wymiany klocków tylnych "bo góra pare tysięcy, a jak pan zapomni to będzie kłopot".

> W końcu sam kupiłem klocki i doznałem szoku jak pojechałem do znajomego mechanika je

> wymienić... Było jeszcze z 5mm okładziny czyli przynajmniej 20-30 kkm... Moim zdaniem to

> standardowy patent na strzyżenie klientów w ASO

Moje przednie mają już 70kkm i mechanik jeszcze nie kazał zmieniać.

Tylne zmienione po 90kkm.

ASO zapewne wcześniej by zmieniało.

Choć gdy użytkownik mało świadomy, jak moja żona, to jeździ aż okładziny zetrze do zera, więc takiemu lepiej zmienić z zapasem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "no przebrała się miareczka...za dobry byłem ! " jak mówi klasyk ( kto powie który ? ). Po 2

> miesiącach i 6 telefonach geniusze z servisu raczyli odpisać na reklamację , cytuję :

> "...Nie możemy mówić o awarii zacisków. Jedynie o pogorszonych warunkach ich pracy na skutek

> zadziałania czynników atmosferycznych."

> Czyli tył hamuje 3 razy bardziej niż przód , bo jest brzydka pogoda ?!

> Oczywiście wczoraj złożyłem papiery w UOKiK i napiszę zapytanie do Chevrolet Polska czy to normalne

> , że w Lacetti hamulce tylne zużywają się 3 razy szybciej niż przednie. Wiem , że mam rację i

> wiem , że trzeba zrobić geniuszom "dobrą" reklamę !

odpowiem sam sobie zatem: Sztur w Kingsajzie i jeszcze dodał " na wrotkę i za nim ! " hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "no przebrała się miareczka...za dobry byłem ! " jak mówi klasyk ( kto powie który ? ). Po 2

> miesiącach i 6 telefonach geniusze z servisu raczyli odpisać na reklamację , cytuję :

> "...Nie możemy mówić o awarii zacisków. Jedynie o pogorszonych warunkach ich pracy na skutek

> zadziałania czynników atmosferycznych."

> Czyli tył hamuje 3 razy bardziej niż przód , bo jest brzydka pogoda ?!

> Oczywiście wczoraj złożyłem papiery w UOKiK i napiszę zapytanie do Chevrolet Polska czy to normalne

> , że w Lacetti hamulce tylne zużywają się 3 razy szybciej niż przednie. Wiem , że mam rację i

> wiem , że trzeba zrobić geniuszom "dobrą" reklamę !

Informuj Nas na biezaco prosze o postepach, na stronie Chevrolet Europe masz kontakt do gosci, daj tam kopie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Informuj Nas na biezaco prosze o postepach, na stronie Chevrolet Europe masz kontakt do gosci, daj

> tam kopie.

ok. Teraz zbieram się ,żeby do nich napisać ,mam nadzieję , że w tym tygodniu dam rade ,bo zawsze coś.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no jutro idzie taki papier do Chevrolet Polska !

Chevrolet Poland Sp. z o.o

Budynek Taurus, III p.

ul. Wołoska 5

02-675 Warszawa

R E K L A M A C J A

Zwracamy się do Chevrolet Polska , firmy której zaufaliśmy nabywając nowy pojazd Lacetti w roku 2007 w Auto Żoliborz i tylko tam serwisowany od początku do dzisiaj, aby zajęła oficjalne stanowisko w sprawie stanu i serwisowania przez ASO hamulców tylnich w tymże aucie. Okazuje się bowiem, iż nie są one odporne na "...zbieranie się pyłu z klocków..." ( załącznik nr 2 ) i że owe klocki tylne należy z tego powodu wymieniać TRZY RAZY CZĘŚCIEJ niż przednie. Ów pył zniszczył też przy okazji tarcze hamulcowe tylnie co kosztowało nas 1012,69 pln ( załącznik nr 1 ). Dodam, że moim zdaniem naprawa ta powinna być wykonana w ramach Programu Gwarant system (załącznik numer 3 ).

Reasumując , uważamy, że AUTORYZOWANA Stacja Obsługi Auto Żoliborz traktuje nas jak idiotów. Sprawa została skierowana do UOKiK, gdyż Auto Żoliborz nie widzi problemu , a z odpowiedzią na reklamacje zwlekało DWA MIESIĄCE !

Prosimy zatem jak na wstępie o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Prosimy o odpowiedź na pytanie czy z powodu pyłu i warunków atmosferycznych w samochodach Lacetti marki Chevrolet klocki TYLNE i tarcze hamulcowe TYLNE należy wymieniać TRZY RAZY CZĘŚCIEJ niż przednie ? W przyszłości najprawdopodobniej sprawa trafi do sądu i odpowiednich mediów.

z poważaniem itp.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tarcze hamulcowe TYLNE należy wymieniać TRZY RAZY CZĘŚCIEJ niż przednie

Powyzszy tekst wydaje mi malo precyzyjny bez podania przebiegow, stylu jazdy/hamowania kierownika itd.

Odpisalbym Ci np., że to nie tyl wytrzymuje 3x mniej niz przod, a wrecz na odwrot skonstruowalem tak cudowny uklad z przodu, ze wytrzymuje 3x wiecej niz tyl zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powyzszy tekst wydaje mi malo precyzyjny bez podania przebiegow, stylu jazdy/hamowania kierownika

> itd.

> Odpisalbym Ci np., że to nie tyl wytrzymuje 3x mniej niz przod, a wrecz na odwrot skonstruowalem

> tak cudowny uklad z przodu, ze wytrzymuje 3x wiecej niz tyl

Masz racje, troche to trzeba przerobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powyzszy tekst wydaje mi malo precyzyjny bez podania przebiegow, stylu jazdy/hamowania kierownika

> itd.

> Odpisalbym Ci np., że to nie tyl wytrzymuje 3x mniej niz przod, a wrecz na odwrot skonstruowalem

> tak cudowny uklad z przodu, ze wytrzymuje 3x wiecej niz tyl

dokładne przebiegi itp. podane są w załączniku nr 1 , a kretyńska odpowiedź ASO w załączniku nr 2. Pismo jest precyzyjne. Nie przedstawiam na Autokąciku wszystkich aspektów sprawy, bo nie ma takiej potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcę jedno i drugie. ....i jestem "na nim".

to napisz zamiast "idiotów" - traktują mnie/nas niepoważnie lub niezgodnie z oczekiwaniami firmy reprezentującej tak poważny koncern jakim jest General Motors.

Efekt dużo lepszy, a wiedz ze jak ktoś przeczyta i znajdzie to twoje ulubione słowo to nie potraktuje cie w sposób poważny a jedynie jako następnego idiotycznego pieniacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to napisz zamiast "idiotów" - traktują mnie/nas niepoważnie lub niezgodnie z oczekiwaniami firmy

> reprezentującej tak poważny koncern jakim jest General Motors.

> Efekt dużo lepszy, a wiedz ze jak ktoś przeczyta i znajdzie to twoje ulubione słowo to nie

> potraktuje cie w sposób poważny a jedynie jako następnego idiotycznego pieniacza.

....to takie piękne.

Ale co robić. Ta firemka od tego jest , jak du..pa od wiadomo czego, żeby odpowiadać poważnie na takie pisma. I wcale nie licze, poważny kolego, na to , że moje skanaliczne, pieniackie, hamskie i jakże ordynarne pismo wywże na kimś większe wrażenie. Ja już znam treść odpowiedzi. Napiszą , że to sprawa ASO i że pewenie coś mi się wydaje i że zapraszają do korzystania z ich usług itp...itd. Niestety klient w naszej Ojczyźnie jest olewany, a to przez to , że jesteśmy przyzwyczajeni do niskiej jakości usług. 40 lat Marksa i Engelsa wypaliło dziurę w mózgach, która jeszcze dłuuugo będzie się goić.

ps 1. to nie jest moje ulubione słowo.

ps 2. nie przejmuj się tym tak bardzo. To w końcu MNIE uznają za "idiotycznego pieniacza".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ....to takie piękne.

> Ale co robić. Ta firemka od tego jest , jak du..pa od wiadomo czego, żeby odpowiadać poważnie na

> takie pisma. I wcale nie licze, poważny kolego, na to , że moje skanaliczne, pieniackie,

> hamskie i jakże ordynarne pismo wywże na kimś większe wrażenie. Ja już znam treść odpowiedzi.

> Napiszą , że to sprawa ASO i że pewenie coś mi się wydaje i że zapraszają do korzystania z ich

> usług itp...itd. Niestety klient w naszej Ojczyźnie jest olewany, a to przez to , że jesteśmy

> przyzwyczajeni do niskiej jakości usług. 40 lat Marksa i Engelsa wypaliło dziurę w mózgach,

> która jeszcze dłuuugo będzie się goić.

> ps 1. to nie jest moje ulubione słowo.

> ps 2. nie przejmuj się tym tak bardzo. To w końcu MNIE uznają za "idiotycznego pieniacza".

Ale po to zgłaszasz się na forum żebyśmy ci pomogli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chcę jedno i drugie. ....i jestem "na nim".

Za takie teksty poczta proponuje bana dla kolegi WaleX na 30 dni:

spadaj zakompleksiony gnoju

taki tekst otrzymalem jak mu grzecznie wskazalem poczta prywatna ze troche ma kłopoty z ortografia.

Kolega moderator rwicik powinien sie przychylic do mojej prosby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za takie teksty poczta proponuje bana dla kolegi WaleX na 30 dni:

> spadaj zakompleksiony gnoju

> taki tekst otrzymalem jak mu grzecznie wskazalem poczta prywatna ze troche ma kłopoty z ortografia.

> Kolega moderator rwicik powinien sie przychylic do mojej prosby.

no nie !

najpierw obraża na privie ,a teraz skamle do moderatora ?! uważajcie to choroba psychiczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> pokój

pokój, pokój smile.gif

czyli tak:

Chevrolet Polska odpowiedziało na pismo w tym samym tonie co ASO, a więc wg przewidywań....

Ale przyszedł też papier od Miejskiego Rzecznika Kosumentów i tam nawet jako tako zajęli się sprawą więc jeszcze nie odpuszczam ! A propos czy zna ktoś jakiegoś rzeczoznawcę samochodowego w W-wie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> pokój, pokój

> czyli tak:

> Chevrolet Polska odpowiedziało na pismo w tym samym tonie co ASO, a więc wg przewidywań....

> Ale przyszedł też papier od Miejskiego Rzecznika Kosumentów i tam nawet jako tako zajęli się sprawą

> więc jeszcze nie odpuszczam ! A propos czy zna ktoś jakiegoś rzeczoznawcę samochodowego w

> W-wie ?

no i nie odpuściłem. Po przejechaniu 5 tys. kolejna kontrola hamulcow i znowu klocki tylne w lewym tylnym kole do wymiany !Servis klocki wymienił, przepłukał układ hamulcowy z wymianą płynu oczywiście na swój koszt. Po rozmowach z dwoma kierownikami servisu dowiedziałem się, że podejrzewają korektor siły hamowania, ale nie są pewni, wysłali zapytanie do Korei. Czekam na odpowiedź, a za 2, 3 tys. kolejna kotrola. Szkoda tylko, że nie mogli tego zrobic jak pisałem pierszą skargę w styczniu, grunt,że zaczęli przyznawać, że to nie wina mojego stylu jazdy czy jakiegoś "pyłu" tylko usterka samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i nie odpuściłem. Po przejechaniu 5 tys. kolejna kontrola hamulcow i znowu klocki tylne w lewym

> tylnym kole do wymiany

Nie wiem czy zbieg okoliczności, ale nam też klocek tylni z LEWEJ strony starł się do blachy, a na prawym jeszcze trochę było.

po jakimś czasie od wymiany tyłu z przodu klocek się rozsypał, też z lewej strony (strona pasażera).

Zbieg okoliczności czy jakaś wada?

Który Ty masz rocznik? U nas 2006r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy zbieg okoliczności, ale nam też klocek tylni z LEWEJ strony starł się do blachy, a na

> prawym jeszcze trochę było.

> po jakimś czasie od wymiany tyłu z przodu klocek się rozsypał, też z lewej strony (strona

> pasażera).

> Zbieg okoliczności czy jakaś wada?

> Który Ty masz rocznik? U nas 2006r.

A moze warto samochod puscic na sciezke diagnistyczna i zobaczyc siły hamowania. Moze sa za duze jak na tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem czy zbieg okoliczności, ale nam też klocek tylni z LEWEJ strony starł się do blachy, a na

> prawym jeszcze trochę było.

> po jakimś czasie od wymiany tyłu z przodu klocek się rozsypał, też z lewej strony (strona

> pasażera).

> Zbieg okoliczności czy jakaś wada?

> Który Ty masz rocznik? U nas 2006r.

też 2006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

> -pierwsza wymiana klocków tył przy 43 tys. luty 2010

> -druga wymiana klocków tył przy 56 tys. styczeń 2011 ( pierwsza wymiana kolocków przód )

> -trzecia wymiana klocków tył przy 69 tys. WRAZ Z ZJECHANYMI TARCZOBĘBNAMI TYŁ !

> "Geniusze " z serwisu wmawiają mi, że jak jest zima to jest błoto i ślizgi się zapychają i dlatego

> klocki ( wraz z tarczami ! ) tak szybko się wycierają, albo, że jeżdżę po szutrach ! Ogólnie

> wciskają mi jakiś kit. Przecież wiadomo, że bardziej hamuje przód niż tył. Jak myślicie co

> może być przyczyną tego stanu rzeczy, może ktoś miał podobny problem ?

dzisiaj byłem na akcji servisowej i zatrzymali mi samochód minimum na tydzień, bo wykryli usterkę ABS i czekają na część. To może być przyczyną zbyt częstej wymiany klocków w moim aucie. Dowiedziałem się,że akcja trwa u nich już od miesiąca, sprawdzili ok 60 pojazddów i mój jest pierwszy który zatrzymali. A więc miałem rację, że coś jest spier...olone, a nie że to ja i tajemniczy pył są winne tej usterce. Szkoda tylko, że musiało mnie to kosztować tyle kasy i nerwów, ale o kase znowu się upomnę jak to się skończy. A propos UOKiK odpisał mi, że ASO nie podejmuje od nich korespondencji i że propnują mi skierowanie sprawy do sądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dzisiaj byłem na akcji servisowej i zatrzymali mi samochód minimum na tydzień, bo wykryli usterkę

> ABS i czekają na część. To może być przyczyną zbyt częstej wymiany klocków w moim aucie.

> Dowiedziałem się,że akcja trwa u nich już od miesiąca, sprawdzili ok 60 pojazddów i mój jest

> pierwszy który zatrzymali. A więc miałem rację, że coś jest spier...olone, a nie że to ja i

> tajemniczy pył są winne tej usterce. Szkoda tylko, że musiało mnie to kosztować tyle kasy i

> nerwów, ale o kase znowu się upomnę jak to się skończy. A propos UOKiK odpisał mi, że ASO nie

> podejmuje od nich korespondencji i że propnują mi skierowanie sprawy do sądu.

kuj zelazo poki gorące, nie czekaj na odbiór tylko składaj zażalenie do salonu i Chevrolet Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> dzisiaj byłem na akcji servisowej i zatrzymali mi samochód minimum na tydzień, bo wykryli usterkę

> ABS i czekają na część. To może być przyczyną zbyt częstej wymiany klocków w moim aucie.

> Dowiedziałem się,że akcja trwa u nich już od miesiąca, sprawdzili ok 60 pojazddów i mój jest

> pierwszy który zatrzymali. A więc miałem rację, że coś jest spier...olone, a nie że to ja i

> tajemniczy pył są winne tej usterce. Szkoda tylko, że musiało mnie to kosztować tyle kasy i

> nerwów, ale o kase znowu się upomnę jak to się skończy. A propos UOKiK odpisał mi, że ASO nie

> podejmuje od nich korespondencji i że propnują mi skierowanie sprawy do sądu.

Oddali auto już po 3 tygodniach. Podobno "część szła długo". Pan s servisu powiedział, że nie ma jeszcze odpowiedzi od Chevroleta w sprawie czy mają mi oddac kase za wsześniejsze wymiany klocków. Tak czy siak wychodzi na to, że kilka miesięcy jeżdziłem samochodem z niesprawnym układem hamulcowym. Na razie nie usłyszałem słowa "przepraszamy" , nie mówiąc o należnej mi kasie, ale pożyjemy-zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
  • 1 miesiąc później...

> odgrzewam kotleta, coś wyszło z GM ?, dziś znowu tył zapiekł się w trasie, czyszczone i wymienione

> klocki z tyłu na koniec kwietnia 2012 w aso, znowu komplet do wymiany

ostatnio byłem na przeglądzie ze 2 tyg. temu panowie stwierdzili, że zacina się zacisk tylny lewy i że oczyścili i że mam przyjechać za 1 tys. kilometrów i że jak się będzie blokował to wymienią. A co do kasy i pytania do Chevrolet Poland to była jak zawsze jakaś ściema, a ja nie mam czasu i chęci gadać z baranami smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ostatnio byłem na przeglądzie ze 2 tyg. temu panowie stwierdzili, że zacina się zacisk tylny lewy i

> że oczyścili i że mam przyjechać za 1 tys. kilometrów i że jak się będzie blokował to

> wymienią. A co do kasy i pytania do Chevrolet Poland to była jak zawsze jakaś ściema, a ja nie

> mam czasu i chęci gadać z baranami

czyli to samo, zacisk zapiekł się, czyszczenie, a wymienią zacisk czy coś innego hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.