Skocz do zawartości

Objaw zużytego przegubu


killcio

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie zadam od drugiej strony. Jakie mogą być objawy zużytego przegubu wewnętrznego lub krzyżaka na półosi w CCS? Słyszę dziwne dźwięki przy przyspieszaniu ale nikt nie wie co to może być - podejrzewam to co napisałem w pytaniu, ale chciałbym otrzymać info czy ktoś z Was miał rozsypane te części i w jaki sposób się to objawiało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem u siebie rozsypany przegub wewnetrzny i objawy byly wyrazne. Podczas jazdy trzeslo autem i bylo bicie na kierownicy, a przy ruszaniu slychac bylo tak jakby chrupniecie z przodu. Na kanale jak sprawdzalem to cala polos byla nienaturalnie luzna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem oby dwa przegłuby rozwalone fakt ja mam sc ale to to samo. najprosciej przeglub sprawdzic tak ze stoisz w miejscu skrecasz kierownica do oporu i jedziesz do przodu a pozniej do tyłu jak strzela cos to znaczy ze rozwalony. Jeden przeglub mialem mocniej rozwalony. Jak jechalem na prostym odcinku i trzymalem wcisniety pedal gazu to nic nie bylo slychac ale jak puscilem to walilo w kole jak by sie cos oberwalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mialem oby dwa przegłuby rozwalone fakt ja mam sc ale to to samo. najprosciej przeglub sprawdzic

> tak ze stoisz w miejscu skrecasz kierownica do oporu i jedziesz do przodu a pozniej do tyłu

> jak strzela cos to znaczy ze rozwalony. Jeden przeglub mialem mocniej rozwalony. Jak jechalem

> na prostym odcinku i trzymalem wcisniety pedal gazu to nic nie bylo slychac ale jak puscilem

> to walilo w kole jak by sie cos oberwalo

To napisałeś to chyba odnosi się do przegubu zewnętrzengo (?).

Pajson: u mnie właśnie słychać to chrupanie przy przyspieszaniu na 1, 2 i 3 biegu - później moment obrotowy jest mniejszy i dźwięk ustaje... Ciekawi mnie za to dlaczego mi autem nie trzęsie - a czytałem że taki objaw pojawiał się każdemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> np auto przy okreslonej predkości się całe telepie...

Noo i śledztwo zbliża sie ku końcowi :D Przegoniłem dzisiaj rydwan i przy prędkościach 60 - 100 czuć telepanie na kierownicy, na dupie i nogach :D Wcześniej myślałem że to coś związane z zawieszeniem. W takim razie potrzeba mi kompletnych półosi na dwie strony smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a po co wymieniać całe półosie ? jak mozna tylko przeguby

Podrążyłem temat w googlach i pojawia się kolejne pytanie. Na półosi znajduje się krzyżak który wchodzi w przegub w skrzyni, a przegub w skrzyni mocowany jest na wielowpuście. Czy tak samo jest po obu stronach? (w eperze nie zbyt jasno rysunki to przedstawiają - tak jakby przegub był tylko po lewej stronie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To napisałeś to chyba odnosi się do przegubu zewnętrzengo (?).

Ja nie wiem który to który chodzi mi o ten mniejszy nie ten na półosi

tylko ten co w piascie sie znajduje. A jak mowilem ze mialem dwa rozwalone to chodzilo mi ze prawy i lewy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy tak samo

> jest po obu stronach? (w eperze nie zbyt jasno rysunki to przedstawiają - tak jakby przegub

> był tylko po lewej stronie)

w ccs ( skrzynia c-514) po obu stronach są kielichy i jest tak samo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.