Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

killcio

Objaw zużytego przegubu

Recommended Posts

Pytanie zadam od drugiej strony. Jakie mogą być objawy zużytego przegubu wewnętrznego lub krzyżaka na półosi w CCS? Słyszę dziwne dźwięki przy przyspieszaniu ale nikt nie wie co to może być - podejrzewam to co napisałem w pytaniu, ale chciałbym otrzymać info czy ktoś z Was miał rozsypane te części i w jaki sposób się to objawiało.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mialem u siebie rozsypany przegub wewnetrzny i objawy byly wyrazne. Podczas jazdy trzeslo autem i bylo bicie na kierownicy, a przy ruszaniu slychac bylo tak jakby chrupniecie z przodu. Na kanale jak sprawdzalem to cala polos byla nienaturalnie luzna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mialem oby dwa przegłuby rozwalone fakt ja mam sc ale to to samo. najprosciej przeglub sprawdzic tak ze stoisz w miejscu skrecasz kierownica do oporu i jedziesz do przodu a pozniej do tyłu jak strzela cos to znaczy ze rozwalony. Jeden przeglub mialem mocniej rozwalony. Jak jechalem na prostym odcinku i trzymalem wcisniety pedal gazu to nic nie bylo slychac ale jak puscilem to walilo w kole jak by sie cos oberwalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

> ja mialem oby dwa przegłuby rozwalone fakt ja mam sc ale to to samo. najprosciej przeglub sprawdzic

> tak ze stoisz w miejscu skrecasz kierownica do oporu i jedziesz do przodu a pozniej do tyłu

> jak strzela cos to znaczy ze rozwalony. Jeden przeglub mialem mocniej rozwalony. Jak jechalem

> na prostym odcinku i trzymalem wcisniety pedal gazu to nic nie bylo slychac ale jak puscilem

> to walilo w kole jak by sie cos oberwalo

To napisałeś to chyba odnosi się do przegubu zewnętrzengo (?).

Pajson: u mnie właśnie słychać to chrupanie przy przyspieszaniu na 1, 2 i 3 biegu - później moment obrotowy jest mniejszy i dźwięk ustaje... Ciekawi mnie za to dlaczego mi autem nie trzęsie - a czytałem że taki objaw pojawiał się każdemu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

np auto przy okreslonej predkości się całe telepie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

> np auto przy okreslonej predkości się całe telepie...

Noo i śledztwo zbliża sie ku końcowi :D Przegoniłem dzisiaj rydwan i przy prędkościach 60 - 100 czuć telepanie na kierownicy, na dupie i nogach :D Wcześniej myślałem że to coś związane z zawieszeniem. W takim razie potrzeba mi kompletnych półosi na dwie strony smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> a po co wymieniać całe półosie ? jak mozna tylko przeguby

Podrążyłem temat w googlach i pojawia się kolejne pytanie. Na półosi znajduje się krzyżak który wchodzi w przegub w skrzyni, a przegub w skrzyni mocowany jest na wielowpuście. Czy tak samo jest po obu stronach? (w eperze nie zbyt jasno rysunki to przedstawiają - tak jakby przegub był tylko po lewej stronie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

> To napisałeś to chyba odnosi się do przegubu zewnętrzengo (?).

Ja nie wiem który to który chodzi mi o ten mniejszy nie ten na półosi

tylko ten co w piascie sie znajduje. A jak mowilem ze mialem dwa rozwalone to chodzilo mi ze prawy i lewy

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Ja nie wiem który to który chodzi mi o ten mniejszy nie ten na półosi

> tylko ten co w piascie sie znajduje. A jak mowilem ze mialem dwa rozwalone to chodzilo mi ze prawy

> i lewy

wew sa od skrzyni, a zew przy kołach ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

> Czy tak samo

> jest po obu stronach? (w eperze nie zbyt jasno rysunki to przedstawiają - tak jakby przegub

> był tylko po lewej stronie)

w ccs ( skrzynia c-514) po obu stronach są kielichy i jest tak samo ok.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.