Skocz do zawartości

Odpowietrzanie 1.6


abrams78

Rekomendowane odpowiedzi

Temat wydawaloby sie stary i opracowany ale-

ostatnio robilem zalewanie plynem i aby przelac odpowietrzniki na wezach musialem wlac do zbiorniczka tyle ze wylewalo sie korkiem -

jak robicie w tym momencie ?

zostawiacie korek odkrecony? zakrecacie ?

czy moze u mnie jest nie tak /mam lpg?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temat wydawaloby sie stary i opracowany ale-

> ostatnio robilem zalewanie plynem i aby przelac odpowietrzniki na wezach musialem wlac do

> zbiorniczka tyle ze wylewalo sie korkiem -

> jak robicie w tym momencie ?

> zostawiacie korek odkrecony? zakrecacie ?

> czy moze u mnie jest nie tak /mam lpg?

> pzdr

wsio ok, następnie zagrzewamy auto, kręcimy kilka bąków i odkręcamy odpowietrznik, tylko powoli bo w układzie jest ciśnienie i może płyn poparzyć grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wsio ok, następnie zagrzewamy auto, kręcimy kilka bąków i odkręcamy odpowietrznik, tylko powoli bo

> w układzie jest ciśnienie i może płyn poparzyć

hm odpowietrzniki sa 3 wiec o ktory chodzi ?

do tego odkrecenie odpowietrznika czy korka gdy w ukladzie jest cisnienie spowoduje zapowietrzenie

powtarzam czy tez tak ktos ma ze musi zalac caly zbiorniczek zeby przelac wszystkie odpowietrzniki?

czy w czasie odpowietrzania ,nagrzewania silnika na postoju zakrecacie korek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.