abrams78 Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 Temat wydawaloby sie stary i opracowany ale- ostatnio robilem zalewanie plynem i aby przelac odpowietrzniki na wezach musialem wlac do zbiorniczka tyle ze wylewalo sie korkiem - jak robicie w tym momencie ? zostawiacie korek odkrecony? zakrecacie ? czy moze u mnie jest nie tak /mam lpg? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 29 Marca 2012 Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > Temat wydawaloby sie stary i opracowany ale- > ostatnio robilem zalewanie plynem i aby przelac odpowietrzniki na wezach musialem wlac do > zbiorniczka tyle ze wylewalo sie korkiem - > jak robicie w tym momencie ? > zostawiacie korek odkrecony? zakrecacie ? > czy moze u mnie jest nie tak /mam lpg? > pzdr wsio ok, następnie zagrzewamy auto, kręcimy kilka bąków i odkręcamy odpowietrznik, tylko powoli bo w układzie jest ciśnienie i może płyn poparzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abrams78 Napisano 29 Marca 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2012 > wsio ok, następnie zagrzewamy auto, kręcimy kilka bąków i odkręcamy odpowietrznik, tylko powoli bo > w układzie jest ciśnienie i może płyn poparzyć hm odpowietrzniki sa 3 wiec o ktory chodzi ? do tego odkrecenie odpowietrznika czy korka gdy w ukladzie jest cisnienie spowoduje zapowietrzenie powtarzam czy tez tak ktos ma ze musi zalac caly zbiorniczek zeby przelac wszystkie odpowietrzniki? czy w czasie odpowietrzania ,nagrzewania silnika na postoju zakrecacie korek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.