WaWeR Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Palio uturbione, wstawiony 1,4 MJ 150KM, + małe zmiany w osprzęcie (większe T, wtryski, sterowanie SA). Hamowni nie odwiedzam bo mam za daleko, ale pod 200 kunia będzie. Wrażenia z jazdy...okropne. seryjne koła nie dają rady, wczoraj wieczorem było wilgotno i na 3cim biegu traciło toto trakcję i to bez ciśnienia jakiegoś szczególnego. Teraz czas na Air Ride Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Szkoda że dzisiaj jest pierwszy kwietnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 tak se tłumacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 Wawer gdyby nie data to może bym Ci uwierzył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 hehehe, dobre dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 > tak se tłumacz Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC. Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 > Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet > też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC. > Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D Bo Siena/Palio w naszym kraju jest postrzegany jako dziadkowóz Dodatkowo ludzie uważają, że nie ma części do modyfikacji tego auta co jest kompletna bzdurą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 > Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet > też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC. > Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D akurat miejsca pod maska wbrew pozorom jest malo ale 1,4 T-Jet wejdzie Na razie jeszcze bede dlubal sobie troche 1,6 bo T-jety poki co to bardzo droga zabawa ale moze w przyszlosci..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 > Bo Siena/Palio w naszym kraju jest postrzegany jako dziadkowóz Dodatkowo ludzie uważają, że nie ma > części do modyfikacji tego auta co jest kompletna bzdurą bo tak na prawde tych czesci nie ma.....chyba ze sciagniesz sobie z brazylii gdzie jest zaglebie sien/palio tak jak u nas golfow P w sienie prawie wszystko trzeba robic albo na zamowienie, albo szukac od innych aut ja mam u siebie niezly mix bo sprezyny, rozporke mam robione na zamowienie, fotele mam z calibry, kierownice z punto, galge zmiany biegow o seicento abartha, dokladke od fiesty, udalo mi sie trafic jakims cudem na zegary od palio weekend sport oraz dostac przednie cleary. Z gotowcow do sieny mam bre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2012 > bo tak na prawde tych czesci nie ma.....chyba ze sciagniesz sobie z brazylii gdzie jest zaglebie > sien/palio tak jak u nas golfow P w sienie prawie wszystko trzeba robic albo na zamowienie, > albo szukac od innych aut ja mam u siebie niezly mix bo sprezyny, rozporke mam robione na > zamowienie, fotele mam z calibry, kierownice z punto, galge zmiany biegow o seicento abartha, > dokladke od fiesty, udalo mi sie trafic jakims cudem na zegary od palio weekend sport oraz > dostac przednie cleary. Z gotowcow do sieny mam bre W większości aut przy poważnych modyfikacjach będzie rzeźba Bez znaczenia czy to będzie golf czy civic. Części do sieny/palio są tylko trzeba sie wysilić bo nie ma ich tyle co do popularniejszych aut Jako, że w Pospringu robili Tobie sprężyny to następni będą mieli łatwiej Irek Górny też bez problemu robi rozpórki. Hamulce bez problemu da się założyć z innego Fiata Firma Hel Performance produkuje wyczynowe przewody hamulcowe Co do zamawiania części z zagranicy to w czym problem? Jest internet, są portale aukcyjne....sklepy.... A co do mix'u....wiele osób tak robi np. sc/cc - fotele z crx'a świetnym przykładem są felgi czy choćby głupia dokładka z Megan I montowana już chyba do każdego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. było uno z silnikiem 1.6 z brawki + T, tam miejsca jest mniej, a mimo wszystko weszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szulu Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet > też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC. > Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie > myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia > wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju Nie wiem co masz za 1,2 ale u mnie wieje wiatr i spokojnie tam by weszło duże T z osprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilek0610 Napisano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2012 > Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie > myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia > wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju 1.1 8V w seju: I 1.2 8V w sienie: I nie wydaje mi się, żeby w seju było więcej miejsca. A co do sieny z turbo to była 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricco Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > było uno z silnikiem 1.6 z brawki + T, > tam miejsca jest mniej, a mimo wszystko weszło Tutaj macie 1.6 z turbo w uno. moc oscyluje w okolicach 180HP:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartoSMK Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 Masz więcej info na temat tego unolota ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ricco Napisano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2012 > Masz więcej info na temat tego unolota ? Właścicielem tego bolidu jest kolega puzon z UKP na auto kąciku. Kiedyś był w magazynie GT opisywany. poszukam czegoś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > Masz więcej info na temat tego unolota ? Uno jeździ i ma się dobrze. W tym momencie jest 200 koni a plany są na większe turbo i 230 koni. Miażdży subaryny na mieście, objechał bmw e30 4.4 vanos.... Do setki jest 5s z groszami a przy 240km/h dalej jedzie.... miałem tą nieporównywalną z niczym przyjemność jechać w środku tego potwora i mówię Wam.... moje fire turbo to popierdułka przy nim, mimo że te 7s do setki robi (robiło bo się trochę pomięło ). W siena/palio JEST DOŚĆ MIEJSCA na turbo - trzeba tylko chcieć i mieć kasę. Tyle, że masa.... uno jest cięższe od cento a palio jest cięższe od uno.. z każdym kilogramem fun spada niestety (dlatego nie bawię się w uturbianie marei bo tu 300 koni nie pomoże na puzona 200) W swoim uno MOŻE... mam max 150 koni i audi A6 3.0 tdi quattro nie miało szans... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 wiadomo ze waga robi swoje, ale 180 koni w sienie tez by robilo dobra robote ja odkladam grosz do grosza od jakiegos roku czasu, tylko coraz bardziej mnie ciagnie w kierunku 1,4 t-jeta niz 1,6 turbo....... troche mam obiekcje co do bezawaryjnosci jednostki ktora nie byla robiona pod turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > wiadomo ze waga robi swoje, ale 180 koni w sienie tez by robilo dobra robote ja odkladam grosz do > grosza od jakiegos roku czasu, tylko coraz bardziej mnie ciagnie w kierunku 1,4 t-jeta niz 1,6 > turbo....... troche mam obiekcje co do bezawaryjnosci jednostki ktora nie byla robiona pod > turbo Tam nie ma natrysku na denka, puzon nie ma chłodnicy oleju no i idzie po oporach, stąd miał kilka przypałów z tłokami itp... T-jet drogi... ale lekki i jak napisałeś - przystosowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Tam nie ma natrysku na denka, puzon nie ma chłodnicy oleju no i idzie po oporach, stąd miał kilka > przypałów z tłokami itp... > T-jet drogi... ale lekki i jak napisałeś - przystosowany. Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000. Poza tym, można przecież składać się na dole z 1,4 FIRE, a ten też należy do dość tanich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000. Poza tym, można przecież składać się na > dole z 1,4 FIRE, a ten też należy do dość tanich. Wszystko można ale co t-jet to t-jet, na pewno najwięcej zniesie jednakże nie wyobrażam sobie tyle kasy wpakować w projekt jak to na CM piszą. Musiałbym sporo zarabiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000. Tylko koszty chyba pojawiają się po zakupie słupka, osprzęt, sterowanie itp... ale fajnie byłoby zobaczyć taką popitalającą Sienkę :D PS. a jak z zawieszeniem, da radę kupić do sieny jakiś lepszy zawias (coś utwardzonego)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Wszystko można ale co t-jet to t-jet, na pewno najwięcej zniesie jednakże nie wyobrażam sobie tyle > kasy wpakować w projekt jak to na CM piszą. Musiałbym sporo zarabiać. Albo mieć rodziców którzy dadzą Inna sprawa że ukończonych projektów na CM jest może 10% z ogółu realizowanych, a i samych t-jet jest tylko kilka sztuk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Tylko koszty chyba pojawiają się po zakupie słupka, osprzęt, sterowanie itp... ale fajnie byłoby > zobaczyć taką popitalającą Sienkę :D > PS. a jak z zawieszeniem, da radę kupić do sieny jakiś lepszy zawias (coś utwardzonego)? Sterowanie? raczej strojenie, fabryczny sterownik da radę, no ale można taniej, samemu, świnią. Osprzęt...cóż, mając tyle miejsca to i kolektora nie trzeba mocno dumać, wręcz gotowe zestawy czasami są sprzedawane pod 1,2. Zestaw drut kupisz za ~1000. A wiadomo że jak się na takie coś porywasz to robisz sam a nie zlecasz. A zawias...można dorobić, można do weekenda kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Albo mieć rodziców którzy dadzą > Inna sprawa że ukończonych projektów na CM jest może 10% z ogółu realizowanych, a i samych t-jet > jest tylko kilka sztuk. Dodaj, że część tych aut jest po kilku miesiącach rozbierana na części i sprzedawana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > PS. a jak z zawieszeniem, da radę kupić do sieny jakiś lepszy zawias (coś utwardzonego)? da rade, ja mam siene -80/50 i jest na prawde twardo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Dodaj, że część tych aut jest po kilku miesiącach rozbierana na części i sprzedawana Wiesz, jak wsadza się 150KM+ w budę 12 letnią, liczoną na 1/3 tej mocy, to to musi się rozlecieć. Lepiej więc sprzedać niż się zabić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Wiesz, jak wsadza się 150KM+ w budę 12 letnią, liczoną na 1/3 tej mocy, to to musi się rozlecieć. > Lepiej więc sprzedać niż się zabić Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią > wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają. Ano właśnie... a potem piszą, że tyle a tyle to kosztuje. To ile kosztuje zależy od tego kto, jak i po co to robi. Owszem - turbo za 1000zł to mit ale za 10000 to już jest snobizm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią > wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają. Nie kojarzę nikogo, kto by robił remont budy. Jedna zadbana buda była z t-jet, ale projekt poszedł w częściach za kasę ponoć zbliżona do zakupu auta klasy B, nowego oczywiście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > da rade, ja mam siene -80/50 i jest na prawde twardo Co Ty tam zamontowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czaki163 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Nie kojarzę nikogo, kto by robił remont budy. > Jedna zadbana buda była z t-jet, ale projekt poszedł w częściach za kasę ponoć zbliżona do zakupu > auta klasy B, nowego oczywiście... Przykład pierwszy z brzegu.....Sejacz > Co Ty tam zamontowałeś? Sprężyny z Pospringu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Przykład pierwszy z brzegu.....Sejacz Ta buda miała dzwona, i to co było zrobione to nie nazwał bym odbudową. Ot został naprawiony dach, ale co siedzi w podłodze, progach>? To wie właściciel, a jakoś szczególnie pozytywnie się o niej nie wypowiadał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Nie kojarzę nikogo, kto by robił remont budy. a Kędzior? walczył przecież niemiłosiernie, ale w koncu sprzedał parcha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > a Kędzior? > walczył przecież niemiłosiernie, ale w koncu sprzedał parcha Ale parch był zgnity czy/i po dzwonie? Jedna buda remontowania nie po dzwonie mi się kolebie, buda CC kolegi Iksia, obecnie z posiadaniu @melon373. W SC molo ma też po generalce bez dzwona jako przyczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 > Co Ty tam zamontowałeś? springi robione na zamowienie , jak chcesz to mam jamexy -40 do sprzedania na przod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2012 z tego co pamietam remontował, bo ruda sie wdała, a dzwona nie kojarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.