Skocz do zawartości

Projekt turbo zakończony.


WaWeR

Rekomendowane odpowiedzi

cool.gif

Palio uturbione, wstawiony 1,4 MJ 150KM, + małe zmiany w osprzęcie (większe T, wtryski, sterowanie SA). Hamowni nie odwiedzam bo mam za daleko, ale pod 200 kunia będzie. Wrażenia z jazdy...okropne. seryjne koła nie dają rady, wczoraj wieczorem było wilgotno i na 3cim biegu traciło toto trakcję i to bez ciśnienia jakiegoś szczególnego.panic.gif

Teraz czas na Air Ridecool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak se tłumacz

Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC.

Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet

> też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC.

> Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D

Bo Siena/Palio w naszym kraju jest postrzegany jako dziadkowóz sick.gif Dodatkowo ludzie uważają, że nie ma części do modyfikacji tego auta co jest kompletna bzdurą no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet

> też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC.

> Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D

akurat miejsca pod maska wbrew pozorom jest malo smile.gif ale 1,4 T-Jet wejdzie ok.gif Na razie jeszcze bede dlubal sobie troche 1,6 bo T-jety poki co to bardzo droga zabawa smile.gif ale moze w przyszlosci.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo Siena/Palio w naszym kraju jest postrzegany jako dziadkowóz Dodatkowo ludzie uważają, że nie ma

> części do modyfikacji tego auta co jest kompletna bzdurą

bo tak na prawde tych czesci nie ma.....chyba ze sciagniesz sobie z brazylii gdzie jest zaglebie sien/palio tak jak u nas golfow 270751858-jezyk.gifP w sienie prawie wszystko trzeba robic albo na zamowienie, albo szukac od innych aut smile.gif ja mam u siebie niezly mix bo sprezyny, rozporke mam robione na zamowienie, fotele mam z calibry, kierownice z punto, galge zmiany biegow o seicento abartha, dokladke od fiesty, udalo mi sie trafic jakims cudem na zegary od palio weekend sport oraz dostac przednie cleary. Z gotowcow do sieny mam bre zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo tak na prawde tych czesci nie ma.....chyba ze sciagniesz sobie z brazylii gdzie jest zaglebie

> sien/palio tak jak u nas golfow P w sienie prawie wszystko trzeba robic albo na zamowienie,

> albo szukac od innych aut ja mam u siebie niezly mix bo sprezyny, rozporke mam robione na

> zamowienie, fotele mam z calibry, kierownice z punto, galge zmiany biegow o seicento abartha,

> dokladke od fiesty, udalo mi sie trafic jakims cudem na zegary od palio weekend sport oraz

> dostac przednie cleary. Z gotowcow do sieny mam bre

W większości aut przy poważnych modyfikacjach będzie rzeźba ok.gif Bez znaczenia czy to będzie golf czy civic. Części do sieny/palio są tylko trzeba sie wysilić bo nie ma ich tyle co do popularniejszych aut ok.gif Jako, że w Pospringu robili Tobie sprężyny to następni będą mieli łatwiej ok.gif Irek Górny też bez problemu robi rozpórki. Hamulce bez problemu da się założyć z innego Fiata ok.gif Firma Hel Performance produkuje wyczynowe przewody hamulcowe ok.gif Co do zamawiania części z zagranicy to w czym problem? Jest internet, są portale aukcyjne....sklepy.... ok.gif A co do mix'u....wiele osób tak robi tongue.gif np. sc/cc - fotele z crx'a ok.gif świetnym przykładem są felgi czy choćby głupia dokładka z Megan I montowana już chyba do każdego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak z drugiej strony, to aż dziwne że nikt nie popełnił T przy tej ilości miejsca pod maską. Tjet

> też pasować mus PlugAndPlay, przeguby defaultowo mocniejsze niż w CC/SC.

> Ciekawe jak długo by buda wytrzymała :D

Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie

> myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia

> wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju

Nie wiem co masz za 1,2 ale u mnie wieje wiatr i spokojnie tam by weszło duże T z osprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś byłem w Szymanach i Olsztynie na 1/4 mili i startowała Siena z T. O ile mnie pamięć nie

> myli to była jakaś 1.4 chyba. A co do miejsca pod maską, to sorki ale moje 1.2 sprawia

> wrażenie bardzie upchanego niż 1.1 w seju

1.1 8V w seju:

zdjcie0266lr.jpg

I 1.2 8V w sienie:

19997621856.jpg

I nie wydaje mi się, żeby w seju było więcej miejsca. A co do sieny z turbo to była 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz więcej info na temat tego unolota ?

Uno jeździ i ma się dobrze. W tym momencie jest 200 koni a plany są na większe turbo i 230 koni.

Miażdży subaryny na mieście, objechał bmw e30 4.4 vanos....

Do setki jest 5s z groszami a przy 240km/h dalej jedzie.... miałem tą nieporównywalną z niczym przyjemność jechać w środku tego potwora i mówię Wam.... moje fire turbo to popierdułka przy nim, mimo że te 7s do setki robi (robiło bo się trochę pomięło hehe.gif).

W siena/palio JEST DOŚĆ MIEJSCA na turbo - trzeba tylko chcieć i mieć kasę. Tyle, że masa.... uno jest cięższe od cento a palio jest cięższe od uno.. z każdym kilogramem fun spada niestety (dlatego nie bawię się w uturbianie marei bo tu 300 koni nie pomoże na puzona 200)

W swoim uno MOŻE... mam max 150 koni i audi A6 3.0 tdi quattro nie miało szans...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiadomo ze waga robi swoje, ale 180 koni w sienie tez by robilo dobra robote smile.gif ja odkladam grosz do grosza od jakiegos roku czasu, tylko coraz bardziej mnie ciagnie w kierunku 1,4 t-jeta niz 1,6 turbo....... troche mam obiekcje co do bezawaryjnosci jednostki ktora nie byla robiona pod turbo smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiadomo ze waga robi swoje, ale 180 koni w sienie tez by robilo dobra robote ja odkladam grosz do

> grosza od jakiegos roku czasu, tylko coraz bardziej mnie ciagnie w kierunku 1,4 t-jeta niz 1,6

> turbo....... troche mam obiekcje co do bezawaryjnosci jednostki ktora nie byla robiona pod

> turbo

Tam nie ma natrysku na denka, puzon nie ma chłodnicy oleju no i idzie po oporach, stąd miał kilka przypałów z tłokami itp...

T-jet drogi... ale lekki i jak napisałeś - przystosowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tam nie ma natrysku na denka, puzon nie ma chłodnicy oleju no i idzie po oporach, stąd miał kilka

> przypałów z tłokami itp...

> T-jet drogi... ale lekki i jak napisałeś - przystosowany.

Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000. Poza tym, można przecież składać się na dole z 1,4 FIRE, a ten też należy do dość tanich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000. Poza tym, można przecież składać się na

> dole z 1,4 FIRE, a ten też należy do dość tanich.

Wszystko można ale co t-jet to t-jet, na pewno najwięcej zniesie jednakże nie wyobrażam sobie tyle kasy wpakować w projekt jak to na CM piszą. Musiałbym sporo zarabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na cento piszą że T-jet można wyrwać sporo poniżej 2000.

Tylko koszty chyba pojawiają się po zakupie słupka, osprzęt, sterowanie itp... ale fajnie byłoby zobaczyć taką popitalającą Sienkę :D

PS. a jak z zawieszeniem, da radę kupić do sieny jakiś lepszy zawias (coś utwardzonego)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko można ale co t-jet to t-jet, na pewno najwięcej zniesie jednakże nie wyobrażam sobie tyle

> kasy wpakować w projekt jak to na CM piszą. Musiałbym sporo zarabiać.

Albo mieć rodziców którzy dadzą zlosnik.gif

Inna sprawa że ukończonych projektów na CM jest może 10% z ogółu realizowanych, a i samych t-jet jest tylko kilka sztuk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko koszty chyba pojawiają się po zakupie słupka, osprzęt, sterowanie itp... ale fajnie byłoby

> zobaczyć taką popitalającą Sienkę :D

> PS. a jak z zawieszeniem, da radę kupić do sieny jakiś lepszy zawias (coś utwardzonego)?

Sterowanie?

raczej strojenie, fabryczny sterownik da radę, no ale można taniej, samemu, świnią.

Osprzęt...cóż, mając tyle miejsca to i kolektora nie trzeba mocno dumać, wręcz gotowe zestawy czasami są sprzedawane pod 1,2. Zestaw drut kupisz za ~1000. A wiadomo że jak się na takie coś porywasz to robisz sam a nie zlecasz.

A zawias...można dorobić, można do weekenda kupić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo mieć rodziców którzy dadzą

> Inna sprawa że ukończonych projektów na CM jest może 10% z ogółu realizowanych, a i samych t-jet

> jest tylko kilka sztuk.

Dodaj, że część tych aut jest po kilku miesiącach rozbierana na części i sprzedawana ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dodaj, że część tych aut jest po kilku miesiącach rozbierana na części i sprzedawana

Wiesz, jak wsadza się 150KM+ w budę 12 letnią, liczoną na 1/3 tej mocy, to to musi się rozlecieć.

Lepiej więc sprzedać niż się zabić passed_out.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz, jak wsadza się 150KM+ w budę 12 letnią, liczoną na 1/3 tej mocy, to to musi się rozlecieć.

> Lepiej więc sprzedać niż się zabić

Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią

> wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają.

Ano właśnie... a potem piszą, że tyle a tyle to kosztuje. To ile kosztuje zależy od tego kto, jak i po co to robi. Owszem - turbo za 1000zł to mit ale za 10000 to już jest snobizm grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie przypadki pomijam. Bardziej chodzi mi o tych co remontują karoserie, wydają kupę siana, robią

> wielki szum "medialny" i po kilku miesiącach sprzedają.

Nie kojarzę nikogo, kto by robił remont budy.

Jedna zadbana buda była z t-jet, ale projekt poszedł w częściach za kasę ponoć zbliżona do zakupu auta klasy B, nowego oczywiście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie kojarzę nikogo, kto by robił remont budy.

> Jedna zadbana buda była z t-jet, ale projekt poszedł w częściach za kasę ponoć zbliżona do zakupu

> auta klasy B, nowego oczywiście...

Przykład pierwszy z brzegu.....Sejacz ok.gif

> Co Ty tam zamontowałeś?

Sprężyny z Pospringu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przykład pierwszy z brzegu.....Sejacz

Ta buda miała dzwona, i to co było zrobione to nie nazwał bym odbudową. Ot został naprawiony dach, ale co siedzi w podłodze, progach>?

To wie właściciel, a jakoś szczególnie pozytywnie się o niej nie wypowiadał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a Kędzior?

> walczył przecież niemiłosiernie, ale w koncu sprzedał parcha

Ale parch był zgnity czy/i po dzwonie?

Jedna buda remontowania nie po dzwonie mi się kolebie, buda CC kolegi Iksia, obecnie z posiadaniu @melon373.

W SC molo ma też po generalce bez dzwona jako przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.