Dominik80 Napisano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2012 Witam. Od 2 lat mam blad glow plug auto dobrze zapalalo jedynie przy - 25 raz bylo mu ciezej lecz ostatnio (pare dni) auto zaczelo gozej zapalac nawet przy +3 i do tego lekki bialy dymek (czasem wiecej) i 2 sek nierownych obrotow.... jaka szansa ze to swieczki padly a nie kontroler ?? Z inpy mam 2 screeny odnosnie tego problemu.. i teraz jest ptytanie czy da sie jakos bez rozbierania sprawdzic co mam walniete ?? swieczki czy kontoler ?? 2 sprawa wynikla podczas sprawdzania bledow.. Rozumie ze to jakis podgrzewacz plynu chlodzacego... ale gdzie go szukac i czy da sie sprawdzic jakos czy dziala ?? Dodam ze od pewnego czasu zauwazylem podniesione spalanie... czy to moze byc przyczyna?? i wszelkie info mile widzane i na koniec czy te dwa problemy moga byc powiazane ze soba ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 Problemy nie są ze sobą powiazane. Do wymiany masz moduł swiec zarowych (takie czarne pudełeczko w podszybiu - częsta przypadłosć) Co do 2 problemu - masz webasto ? Nie wiem czy nie chodzi przypadkiem o tzw "mały termostat" z przodu podlaczony posrednio pod zawor egr (taka mala chlodniczka ogrzewana spalinami z EGR), tylko o ile pamietam brak jej czujnika zeby wskazywala blad - chyba ze to jakis nowszy silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Problemy nie są ze sobą powiazane. > Do wymiany masz moduł swiec zarowych (takie czarne pudełeczko w podszybiu - częsta przypadłosć) gdzie mniej wiecej na podszybiu tego szukac ?? zastanawia mnie jedno ze pisze glow plug or glow plug relay czyli swice zarowa lub przekasnik swiec zarowych.. da sie jakos sprawdzic dzialanie tego pudelka ?? jak sie do niego dobrac ?? wiesz moze ?? > Co do 2 problemu - masz webasto ? Nie wiem czy nie chodzi przypadkiem o tzw "mały termostat" z > przodu podlaczony posrednio pod zawor egr (taka mala chlodniczka ogrzewana spalinami z EGR), > tylko o ile pamietam brak jej czujnika zeby wskazywala blad - chyba ze to jakis nowszy silnik wlasnie nie mam webasto.. a auto mam z 2001 roku po lifcie , 1 rej grudzien.. myslalem ze te sprawy beda jakos powiazane bo swiece zarowe pokazyja 40 bledow a ten ogrzewacz 39 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > Problemy nie są ze sobą powiazane. > Do wymiany masz moduł swiec zarowych (takie czarne pudełeczko w podszybiu - częsta przypadłosć) > Co do 2 problemu - masz webasto ? Nie wiem czy nie chodzi przypadkiem o tzw "mały termostat" z > przodu podlaczony posrednio pod zawor egr (taka mala chlodniczka ogrzewana spalinami z EGR), > tylko o ile pamietam brak jej czujnika zeby wskazywala blad - chyba ze to jakis nowszy silnik 1. termostat EGR nie jest w żaden sposób podłączony elektrycznie, podobnie jak głowny termostat w dieselu. Co innego termostat w silniku benzynowym 2. błąd swiecy lub sterownika jest napisane, nie wiadomo co konkretnie. Wymieniłbym wszystkie swiece, myśł, że po 200 kkm śmiało warto. Jeśłi błędy się pojawią wtedy sterownik do wymiany. Nie wiem jak jest u Ciebie ale czesto przy wymianie świec już łatwy jest dostęp do sterownika więc dobrze to zrobic za jednym zamachem. Na forum BMW-KLUB.pl jest gość co się nazywa ROGER-NYSA, ona naprawia i poprawia te sterowniki za ułamek ceny nowego sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > zarowe pokazyja 40 bledow a ten ogrzewacz 39 To jest max licznika dla tego sterownika poprostu W internecie bez problemu znajdziesz instrukcje wymiany tego pudełeczka. Przy nie sprawnym glow diwajsie jest brak mozliwosci sprawdzenia dzialania swiec zarowych - czyli moozesz przypuszczac tak jak kolega pisze ze ktores swiece sa spalone. Co do egra, to bywalo w nowszych wersjach polaczenie elektryczne (np m47tud20 04r) ale u ciebie chyba takowego brak (chyba ze jakis amerykaniec z californi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > 1. termostat EGR nie jest w żaden sposób podłączony elektrycznie, podobnie jak głowny termostat w > dieselu. Co innego termostat w silniku benzynowym bede musial sie przygladnac temu tematowi blizej , moze lepszy dostep bedzie jak wyciagne kolektor przy wymianie swieczek lub tego sterownika. > 2. błąd swiecy lub sterownika jest napisane, nie wiadomo co konkretnie. Wymieniłbym wszystkie > swiece, myśł, że po 200 kkm śmiało warto. Jeśłi błędy się pojawią wtedy sterownik do wymiany. Zaczne od swiec tak jak mowisz.. wydaje mi sie ze to moze byc prztcztna tym bardziej ze auto blad mialo od 2 lat ale palilo fajnie przy angielskich mrozach , a teraz dopiero zaczelo kopcic i dziwnie palic wiec wydaje mi sie wieksze prawdopodobienstwo swiec... lecz oczywiscie moge sie mylic i zgadzam sie ze przy tym przebiegu to warto te swiece juz zmienic i tak i tak > Nie wiem jak jest u Ciebie ale czesto przy wymianie świec już łatwy jest dostęp do sterownika > więc dobrze to zrobic za jednym zamachem. Na forum BMW-KLUB.pl jest gość co się nazywa > ROGER-NYSA, ona naprawia i poprawia te sterowniki za ułamek ceny nowego sterownika. Fajnie , ale bede musial nowy zanabyc bo przesylanie do PL itd. bedzie dosc kosztowne i uciazliwe i przypuszczalnie nie wiele zaoszczedze podobno taki sterownik to koszt 400zl. gdzies na necie znalazlem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2012 > To jest max licznika dla tego sterownika poprostu to dobrze ze wiecej mi niechcial juz liczyc > W internecie bez problemu znajdziesz instrukcje wymiany tego pudełeczka. Wlasnie szukalem by jakies zdjecia byly itp ale nic nie znalazlem > Przy nie sprawnym glow diwajsie jest brak mozliwosci sprawdzenia dzialania swiec zarowych - czyli > moozesz przypuszczac tak jak kolega pisze ze ktores swiece sa spalone. swieczki bede zmieniac juz znalazlem beru za 12funtow sztuka. (okolo 60zl) > Co do egra, to bywalo w nowszych wersjach polaczenie elektryczne (np m47tud20 04r) ale u ciebie > chyba takowego brak (chyba ze jakis amerykaniec z californi ) hmm ciekawe.. musze tam poogladac co ciekawego jest na przewodach wodnych dopiete i ma kabelki bo moze na UK jakies specjalne wersje byly w koncu kierownice maja z 2 strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 nagrzewnica znaleziona znajduje sie ponizej elektrozaworu po prawej stronie u mnie widze ze sniedz jest na przewodach itp. najpierw postaram sie poczyscic styki i mam nadzieje ze to pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 zakupilem 6 swieczek BERU i rozbieralem manele wedlug instrukcji P D F ktora ma tylko jeden blad ale podczas rozbierania kolektora mozna go znalesc jest wiecej srub niz pisze autor, lecz ogolnie instrukcja jest super Blad ktory sie u mnie wyswietlil w wiekszosci to blad sterownika a nie swiecy... lecz u mnie... Po rozebraniu okazalo sie ze 4 z 6 swiecy padniete... zabralem sie za wymiane , 2 poszly dosc latwo a reszta siedzi i strach krecic by nie urwac gwintu lub swiecy, wd 40 i co pare min lekkie i ciut mocniejsze pociagniecie z nadzieja ze sie odkreci... po jakims czasie udalo sie odkrecic dwie ktore praktycznie sklejone z glowica... wiec juz mam zmienione 4 swieczki na nowe no i zostaly dwie niestety pierwsza uszkodzila (chyba) gwint w glowicy a 2 nawet juz nie chcialem wykrecac takie nerwy mnie dopadly udalo sie delkatnie dokrecic ta zerwana i sobie siedzi bez utraty cisnienia z silnika ale nie dziala Po poczytaniu kolejnych tysiaca stron i ogladaniu YT znalazlem info ze sa firmy co gwintuja zerwane swiece lub gwinty w glowicach bez sciagania glowicy , wszystko odbywa sie na aucie.. Od dzis zaczynam takiej firmy szukac bo nie podoba mi sie pomysl jezdzenia z dwoma niesprawnymi swieczkami Do tego kontroler musze tez wymienic Wiec wymiana swiec nie obedzie sie bez problemow i kosztow wiekszych niz myslalem , ale przynajmniej doprowadze wszystko do konca i bedzie igla na kolejne 200tys km.. Dobra sprawa jest iz dowiedzialem sie ze moj kolektor nie ma nieszczesnych klapek wiec nic tylko sie cieszyc lecz kupa syfu w nim jest wiec zamierzam go wymyc w srodku myjka cisnieniowa przy kolejnym sciaganiu kolektora To tyle nieszczesnego info z prac przy 330d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 8 Maja 2012 Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 1. po co myć kolektor myjką ciśnieniową, wystarczy namoczyć go w nafcie, benzynie + pędzelek. Wcześniej stały bród usunąć śrubokretem 2. co do swiec to też próbowalem sam je zdemontowac pod domem i to przy użyciu klucza dynamometrycznego. Jak zaczął mi przeskakiwac przy max momencie zrywającym gwint odpuścilem i pojechałem do mechanika. Jeśli problem z ukręceniem świecy zdarzyłby sie u mechanika byłby to w większym stopniu jego problem niż mój, poza tym w warsztacie dałoby się wiecej zrobić niż pod domem. U mechanika wszystkie świece odkręciły się bez uszkodzenia choć trzeba było użyć umiarkowanie ale więcej siły. Mój mechanik mówił, ze nawet jak sie ukręci świeca to ma jakiś sposób na rozwiązanie problemu bez zdejmowania głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2012 > 1. po co myć kolektor myjką ciśnieniową, wystarczy namoczyć go w nafcie, benzynie + pędzelek. > Wcześniej stały bród usunąć śrubokretem > 2. co do swiec to też próbowalem sam je zdemontowac pod domem i to przy użyciu klucza > dynamometrycznego. Jak zaczął mi przeskakiwac przy max momencie zrywającym gwint odpuścilem i > pojechałem do mechanika. Jeśli problem z ukręceniem świecy zdarzyłby sie u mechanika byłby to > w większym stopniu jego problem niż mój, poza tym w warsztacie dałoby się wiecej zrobić niż > pod domem. > U mechanika wszystkie świece odkręciły się bez uszkodzenia choć trzeba było użyć umiarkowanie ale > więcej siły. Mój mechanik mówił, ze nawet jak sie ukręci świeca to ma jakiś sposób na > rozwiązanie problemu bez zdejmowania głowicy 1. bede walczyc przy kolejnej rozbiorce wiadomo ze kupa syfu tam jest to nie lepiej cisnieniowo to poczyscic?? bo recznie daleko nie dosiegne w glab kolektora wiadomo ze trzeba dobrze wysuszyc potem itp 2. w UK mechanicy sa strasznie drodzy, dlatego zawsze sam dlubie w aucie i do tej pory dosc sporo zaoszczedzilem Juz zaczalem sie rozgladac za ludzmi co robia nagwintowania na aucie itp.. jutro bede mial odpowiedz z zaprzyjaznionego servisu boscha i mam nadzieje ze tam mnie podratuja - bo juz raz ratowali z malej opresji Co do roboty to ja mam warsztac i rozne narzedzia mam tez gwintowniki lecz nie bede sam tego robic bo niechce spierdzielic nic wiecej lecz warunki do wszelkich napraw mam bardzo dobre , lacznie z podnosnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > zakupilem 6 swieczek BERU i rozbieralem manele wedlug instrukcji P D F ktora ma tylko jeden blad > ale podczas rozbierania kolektora mozna go znalesc jest wiecej srub niz pisze autor, lecz > ogolnie instrukcja jest super > Blad ktory sie u mnie wyswietlil w wiekszosci to blad sterownika a nie swiecy... lecz u mnie... > Po rozebraniu okazalo sie ze 4 z 6 swiecy padniete... zabralem sie za wymiane , 2 poszly dosc > latwo a reszta siedzi i strach krecic by nie urwac gwintu lub swiecy, wd 40 i co pare min > lekkie i ciut mocniejsze pociagniecie z nadzieja ze sie odkreci... po jakims czasie udalo sie > odkrecic dwie ktore praktycznie sklejone z glowica... wiec juz mam zmienione 4 swieczki na > nowe no i zostaly dwie niestety pierwsza uszkodzila (chyba) gwint w glowicy a 2 nawet > juz nie chcialem wykrecac takie nerwy mnie dopadly > udalo sie delkatnie dokrecic ta zerwana i sobie siedzi bez utraty cisnienia z silnika ale nie > dziala > Po poczytaniu kolejnych tysiaca stron i ogladaniu YT znalazlem info ze sa firmy co gwintuja zerwane > swiece lub gwinty w glowicach bez sciagania glowicy , wszystko odbywa sie na aucie.. > Od dzis zaczynam takiej firmy szukac bo nie podoba mi sie pomysl jezdzenia z dwoma niesprawnymi > swieczkami > Do tego kontroler musze tez wymienic Wiec wymiana swiec nie obedzie sie bez problemow i kosztow > wiekszych niz myslalem , ale przynajmniej doprowadze wszystko do konca i bedzie igla na > kolejne 200tys km.. > Dobra sprawa jest iz dowiedzialem sie ze moj kolektor nie ma nieszczesnych klapek wiec nic tylko > sie cieszyc lecz kupa syfu w nim jest wiec zamierzam go wymyc w srodku myjka cisnieniowa > przy kolejnym sciaganiu kolektora > To tyle nieszczesnego info z prac przy 330d nie ma to jak benzynowe silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > nie ma to jak benzynowe silniki Jak ktoś jest ofiara, to moze sobie narobic problemow wymieniajac swiece zaplonowe Wiec roznie bywa. A w dieslach no coz, malo kiedy da sie je wykrecic bez przygod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > nie ma to jak benzynowe silniki eee diesel jest spoko i bardziej elastyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > Jak ktoś jest ofiara, to moze sobie narobic problemow wymieniajac swiece zaplonowe Wiec roznie > bywa. > A w dieslach no coz, malo kiedy da sie je wykrecic bez przygod. Ciekawe co ile producent zaleca wymiane swieczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > eee diesel jest spoko i bardziej elastyczny Bardziej elastyczny od czego bo chyba nie od turbo benzyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 9 Maja 2012 Udostępnij Napisano 9 Maja 2012 > eee diesel jest spoko i bardziej elastyczny klekocze i smierdzi i nie kreci sie na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Bardziej elastyczny od czego bo chyba nie od turbo benzyny to jedz 30km/h na piatym biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > klekocze i smierdzi > i nie kreci sie na obroty ale pyka od samego dolu ladnie i wbija w fotel szczegolnie te wersje twin turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > to jedz 30km/h na piatym biegu Po pierwsze chyba bylbym nienormalny gdybym tak jezdzic Bo przyspieszenie na piatym biegu od takie predkosci zdrowe dla samochodu nie jest. A po drugie to zaden problem tylko jaki sens jest tak jezdzic. Poto jest skrzynia biegow aby wykorzystac potencjal silnika, a zaleta diesla jest tylko jedna pali mniej niz benzyna. Wiecej zalet nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > zaleta diesla jest tylko jedna pali > mniej niz benzyna. Wiecej zalet nie ma. Pali mniej i fajnie sie dieslem jezdzi , nie ma zmulonego dolu i moc masz szybciej do wykorzystania oraz latwo zmienic program i miec ciut wiecej szmocy oraz bardziej wytrzymale niz benzynowe silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 > Pali mniej i fajnie sie dieslem jezdzi , nie ma zmulonego dolu i moc masz szybciej do > wykorzystania oraz latwo zmienic program i miec ciut wiecej szmocy oraz bardziej wytrzymale > niz benzynowe silniki A tego diesla to z jakimi benzynowymi silnikami porownujesz? Bo obecne diesle to chyba tylko blok maja bardziej wytrzymaly. A osprzet to juz srednio. A w benzynie co stoii na przeszkodzie aby programem podniesc moc i cieszyc sie wieksza moca i wieksza kultura pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 13 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Maja 2012 > A tego diesla to z jakimi benzynowymi silnikami porownujesz? Bo obecne diesle to chyba tylko blok > maja bardziej wytrzymaly. A osprzet to juz srednio. > A w benzynie co stoii na przeszkodzie aby programem podniesc moc i cieszyc sie wieksza moca i > wieksza kultura pracy. programem w benzynie wiele nie podniesiesz.. o ile nie masz turbo.. Diesla osprzet srednio wytrzymaly... jaki ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > programem w benzynie wiele nie podniesiesz.. o ile nie masz turbo.. > Diesla osprzet srednio wytrzymaly... jaki ?? O ile nie ma. A dlaczego porownywac doladowanego diesla do wolnossacej benzyny. Rownie dobrze mozesz porownac wolnossacego diesla do doladowanej benzyny. A dlaczego nie chce juz nigdy diesla. Bo... mialem. Wysokie cisnienie wtrysku paliwa, w zwiazku z tym cala masa czujnikow, ktore niezawodne nie sa. Do tego ciagle zastanawianie sie jak wyglada korekcja na wtryskach. U mnie problem pojawil sie w zimie, auto odpalalo ale przez kilka sekund przebieralo na wolnych obrotach. Gdy bylo cieplej wszystko bylo ok. Okazalo sie, ze wtryski niedomagaja na zimno. Koszt wymiany 4 wolalem sprzedac i szukam dla zony teraz benzynowego BMW. Juz nawet niedoladowanego. Po roku uzytkowania napisze Ci czy benzyna jest bardziej niezawodna jak diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > O ile nie ma. A dlaczego porownywac doladowanego diesla do wolnossacej benzyny. Rownie dobrze > mozesz porownac wolnossacego diesla do doladowanej benzyny. > A dlaczego nie chce juz nigdy diesla. Bo... mialem. Wysokie cisnienie wtrysku paliwa, w zwiazku z > tym cala masa czujnikow, ktore niezawodne nie sa. Do tego ciagle zastanawianie sie jak wyglada > korekcja na wtryskach. > U mnie problem pojawil sie w zimie, auto odpalalo ale przez kilka sekund przebieralo na wolnych > obrotach. Gdy bylo cieplej wszystko bylo ok. Okazalo sie, ze wtryski niedomagaja na zimno. > Koszt wymiany 4 wolalem sprzedac i szukam dla zony teraz benzynowego BMW. Juz nawet > niedoladowanego. > Po roku uzytkowania napisze Ci czy benzyna jest bardziej niezawodna jak diesel. moze miales pechowego jakiegos. Moj ojciec mial 325td z 93 roku zrobil nim 500tys km - jedynie co zrobil to nowe turbo oraz regeneracja pompy... nic wiecej nie umieralo.. reszte to oleje , klocki itp rzeczy. Potem mial i ja rowniez same benzynowe auta , 320i , i teraz 528i , w 528i niedawno cos pozamiatalo i auto spalalo 18litrow itp... naprawa byla dosc kosztowna , 2x cewki , swiece i jeszcze jakies czujniki.. przebieg jakos 280tys Ja kupilem 3 lata temu moja 330d nie mowiac ze spalanie mniejsze o wiele , taniej sie jezdzi to dopiero teraz robie pierwsze rzeczy przy silniku , swiece - oraz kontroler swiec.. Reszta to same klicki , oleje itp. przebieg ponad 200tys, Dodatkowo posiadam w PL golfa 4 TDI koszt auta 11tys , naprawa pompy wtryskowej i ustawienia i calosc wyszla okolo 13-14tys. na dzien dzisiejszy auto zwrocilo sie w kwocie okolo 5tys... na roznicy spalaniu pomiedzy 528i i 1.9 TDI , narazie auto cieszy sie bezawaryjnoscia , przebieg jakies 200tys (licznikowe) Powiem tak. ojciec zawsze posiadal diesle wolnossaca , mercedes 300d , 190d , 250d , potem pierwsze bmw 325td.... i sie cieszyl dieslami twierdzil ze sa swietne... ja zawsze mialem benzynowe auta i bylem zwolennikiem lecz od okolo 3 lat po zakupie 330d zmienilem zdanie , serio uwazam ze diesel to swietna sprawa o ile kupisz zadbany egzemplarz i mam szczera nadzieje ze moje kolejne auto to bedzie diesel 335d pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 No to moje gratulacje ja niestety mialem swoje doswiadczenia i wole benzyny nawet doladowane. Moze kiedys jeszcze skusze sie na diesla ale szybko to nienastapi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > No to moje gratulacje ja niestety mialem swoje doswiadczenia i wole benzyny nawet doladowane. Moze > kiedys jeszcze skusze sie na diesla ale szybko to nienastapi. ja tez popieram, w benzynka to benzynka u mnie 330 tys na liczniku i zadnych problemow a dodam ze na podtlenku lpg jezdzi wiec znacznie taniej niz diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > No to moje gratulacje ja niestety mialem swoje doswiadczenia i wole benzyny nawet doladowane. Moze > kiedys jeszcze skusze sie na diesla ale szybko to nienastapi. mialem punto gt 1.4 Tss fajnie sie smigalo lecz problematyczne ciut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 14 Maja 2012 Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > mialem punto gt 1.4 Tss fajnie sie smigalo lecz problematyczne ciut Jakbys mial punto w dieslu tez bylby problematyczny Mi chodzi raczej o to ze w obecnej sytuacji wole 330i niz 330d moze kiedys mi sie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominik80 Napisano 14 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2012 > Jakbys mial punto w dieslu tez bylby problematyczny Mi chodzi raczej o to ze w obecnej sytuacji > wole 330i niz 330d moze kiedys mi sie zmieni. ja bym wybral 330d ale wersja minimum 204KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 15 Maja 2012 Udostępnij Napisano 15 Maja 2012 > ja bym wybral 330d ale wersja minimum 204KM Coz o gustach sie nie dyskutuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.