nikt-znany Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 Na ile jest problematyczna? Miał mi to zrobić znajomy mechanik, ale autko stoi od poniedziałku u niego i jakoś nie zanosi się żeby do niedzieli wymienił W następnym tygodniu samochód będzie potrzebny, stąd pomyślałem żeby samemu przy sobocie i piwko zabrać się za to... Dużo gimnastyki? Z której strony najlepiej atakować? Może ktoś widział jakiś mały tutorial, żeby móc ocenić ogrom prac :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 podobno dostep rewelacyjny nie jest. trzeba poluzowac pasek od altka i jakąś klapke odkręcić, ale wiecej nie wiem, tak tylko słyszałem. ps. czemu wymieniasz? u mnie ostatnio silnik ma większe temperatury niz zwykle, a na światłach momentalnie przekracza połowę wskaznika i zastanawiam sie ,czy aby właśnie pompa sie nie popsuła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 > podobno dostep rewelacyjny nie jest. trzeba poluzowac pasek od altka i jakąś klapke odkręcić, ale > wiecej nie wiem, tak tylko słyszałem. > ps. czemu wymieniasz? > u mnie ostatnio silnik ma większe temperatury niz zwykle, a na światłach momentalnie przekracza > połowę wskaznika i zastanawiam sie ,czy aby właśnie pompa sie nie popsuła? Z powodu wycieku. Na 100% nie mam pewności, że to pompa. Jednak po przejrzeniu przewodów wychodzi, że to ona. Po jeździe robi się spora kałuża pod autem, mniej więcej po stronie rozrządu. Poza tym w zbiorniku wyrównawczym zbiera się piana. Stawiam, że pompa mówi Co do wskaźnika - może u Ciebie termostat kończy żywota? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 > Po jeździe robi się spora kałuża pod autem, mniej więcej po stronie rozrządu. to raczej będzie pompa > Co do wskaźnika - może u Ciebie termostat kończy żywota? ale zagrzewa sie normalnie, po ruszeniu ze świateł ze wskaznikiem powyzej połowy i po ujechaniu kilkuset metrów temp. spada prawidłowo, takze sam juz nie wiem. tak czy siak w niedługim czasie trzeba wymienic rozrząd, to przy okazji wymienie tez pompe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 19 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2012 > to raczej będzie pompa > ale zagrzewa sie normalnie, > po ruszeniu ze świateł ze wskaznikiem powyzej połowy i po ujechaniu kilkuset metrów temp. spada > prawidłowo, takze sam juz nie wiem. tak czy siak w niedługim czasie trzeba wymienic rozrząd, > to przy okazji wymienie tez pompe Prawdę mówiąc to w mojej jest podobnie. Jadąc w trasie wskazówka jest delikatnie poniżej połowy. Wystarczy, że wjadę do miasta wskazówka unosi się delikatnie ponad połowę. Aczkolwiek mój przypadek przy nieszczelnym układzie chłodzenia nie jest najlepszym odnośnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.