Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 Witam. Problemik pojawil sie po swapie z 1.2 16V p1 na 1.4 16v 95KM ze Stilo. Wszystko poskladane na osprzecie z p1. W parchu robilem cleana (a w sumie jeszcze jestem w trakcie) i cala wiazke silnikowa puscilem w podluznicy. Poki co specjalnie nie przerabialem wiazki silnikowej, zeby miec pewnosc ze babola nie strzelilem i narazie po prostu ja podpialem przy silniku nie chowajac specjalnie kabli. Rozrusznik kreci jak gupi, pompa dziala i iskra jest, paliwo jest. Auto wcale nie odpala (nawet nie ma najmniejszego zamiaru) i zalewa mi za kazdym razem swiece. Czasem lapie jakas zamule ale raczej wykluczam pogiete zawory, bo rozrzad ustawialem na blokadach. No chyba, ze jakims cudem mi przeskoczylo i pogielo zawory?.... Da sie to sprawdzic bez zrzucania glowki? Kolejne pytanie - w razie W - zawory z 1.2 16v 86km p1 sa takie same jak w 1.4 :d Z gory dzieki za wszelkie sugestie. Mialem juz nim wczoraj wyjechac i pupa blada P.S. Sorry za brak PL znakow, ale nie mam teraz dostepu go kompa i pisze z komory:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Da sie to sprawdzic bez zrzucania glowki? Sprawdzić kompresję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Sprawdzić kompresję? W sumie :D jestem tak wkurzony ze szkoda gadac sadzilem ze bedzie to bajka, wloze slupek, podepne osprzet i jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0ny Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 sprawdź czy dobrze założyłeś koło pasowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 Ale iskra jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0ny Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 jak koło pasowe nie jest na znaku to bedzie iskra i paliwo ale nie zagada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pionas Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > jak koło pasowe nie jest na znaku to bedzie iskra i paliwo ale nie zagada musisz kolem pasowym w taki mini bolec trafic wtedy zakreci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > musisz kolem pasowym w taki mini bolec trafic wtedy zakreci Kolo pasowe jest zalozone ok. Klin jest i zalozone na niego jak nakazano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Kolo pasowe jest zalozone ok. Klin jest i zalozone na niego jak nakazano Cewki masz dobrze podłączone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Cewki masz dobrze podłączone ? Tak. Jakbym podpial na odwrot to by strzelal :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romb1 Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Tak. Jakbym podpiął na odwrót to by strzelał :D jak ja robiłem swapa na 1.2 16v to mnie działo się to samo co ty opisywałeś i przyczyną była nie wpięta wiązka do kompa-ten cypelek nie zrobił "tyk" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > jak ja robiłem swapa na 1.2 16v to mnie działo się to samo co ty opisywałeś i przyczyną była nie > wpięta wiązka do kompa-ten cypelek nie zrobił "tyk" Pół soboty szukałem babola w moich działaniach. Wsio powpinane... Ok prawie wsio... Bo dziś (mimo, że niedziela) to udałem się jeszcze do garażu popatrzeć na to złomstwo i uświadomiłem sobie, że pominąłem jeszcze jeden kabelek.. na śmierć o nim zapomniałem. Jest to jeden kabelek zakończony złączem żeńskim hermetycznym jednopinowym, idący z wiązki kabinowej aż do silnika i był centralnie w poblizu ECU koło większej wtyczki łączącej obie wiązki w kupę. Przewód jest koloru niebieskiego ale nie wiem od czego on jest i gdzie się podziała jego "męska część " - taką samą wtyczkę ma czujnik ciśnienia oleju. od czego to wie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 Zawory i UPG są takie jak w 1.2 16V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2012 > Zawory i UPG są takie jak w 1.2 16V Na bank z tymi zaworami? Bo gdzieś natknąłem się na wypowiedź (jakieś archiwa google) że ze stilo są siakieś większe. Tyle, że właśnie UPG pasi od 1.2 jak piszesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2012 > Na bank z tymi zaworami? Bo gdzieś natknąłem się na wypowiedź (jakieś archiwa google) że ze stilo > są siakieś większe. Tyle, że właśnie UPG pasi od 1.2 jak piszesz 100%, niedawno robiłem głowice, także zawory, uszczelniacze i uszczelki są z 1.2 16V, z resztą w razie mega komplikacji można dać całą głowice z 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 Zeby nie smiecic pisze dalej tutaj. Czy kolo pasowe od 1.4 rozni sie jakos od 1.2? Bo kolo pasowe mam od 1.4 a kompa od 1.2 i nie wiem czy psssiiipadkiem nie mam przez to przestawionego zaplonu? No i pojawil sie problem kolejny jakby tego bylo malo:/ po przekreceniu kluczyka przestala latac pompa, nie zapala sie check i nie da sie podpiac kompa przez obd2 bo laptop nie widzi auta:/ jak podpinam pompe na krotko to pompa dziala. Dodam, ze podmienialem przekazniki .. A do tej pory pompka dzialala normalnie. Nagle przestala sama z siebie:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 > Zeby nie smiecic pisze dalej tutaj. Czy kolo pasowe od 1.4 rozni sie jakos od 1.2? Bo kolo pasowe > mam od 1.4 a kompa od 1.2 i nie wiem czy psssiiipadkiem nie mam przez to przestawionego > zaplonu? > No i pojawil sie problem kolejny jakby tego bylo malo:/ po przekreceniu kluczyka przestala latac > pompa, nie zapala sie check i nie da sie podpiac kompa przez obd2 bo laptop nie widzi auta:/ > jak podpinam pompe na krotko to pompa dziala. Dodam, ze podmienialem przekazniki .. A do tej > pory pompka dzialala normalnie. Nagle przestala sama z siebie:/ co do koła to jest takie samo jak 1.2 z klimą czyli 60-2 co do pompy, sprawdz masy na samochodzie, zwlaszcza głowną na skrzyni, i dodatkowo sprawdz czujnik wstrząsowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 27 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2012 W 1.2 mialem odsuniety czujnik i kolo z bieznia paska od wewnatrz. Do 1.4 mam kolko z bieznia na zewnatrz i czujnik dzieki temu wlazl na swoje ori miejsce. I tak sie zastanawiam czy tak moze byc na kompie od 1.2. A wyl bezwladnosciowy sprawdzilem wlasnie. To nie to:/ podejrzewam walnietego ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > W 1.2 mialem odsuniety czujnik i kolo z bieznia paska od wewnatrz. Do 1.4 mam kolko z bieznia na > zewnatrz i czujnik dzieki temu wlazl na swoje ori miejsce. I tak sie zastanawiam czy tak moze > byc na kompie od 1.2. > A wyl bezwladnosciowy sprawdzilem wlasnie. To nie to:/ podejrzewam walnietego ecu Sprawdz czy przy kreceniu jest iskra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2012 > Sprawdz czy przy kreceniu jest iskra No iskre mam caly czas. Dzis wolam znajomego magika elektryka i moze powie cos nt pompy itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Podbijam.. Pompa smiga. Okazalo sie ze padl czarny przekaznik, a te co byly podmieniane tez popsute:D Co do silnika - dalej nie pali. Wyryski wczoraj sikaly na zmiane parami, z tym, ze dwa zewnetrzne pryskaly chmurka paliwa a dwa wew laly ciurkiem. Dzis je pozamienialem i leja w sumie wszystkie ciurkiem. Jeden moze ten najblizej weza probuje sikac chmurka... Czyzby pompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > Podbijam.. > Pompa smiga. Okazalo sie ze padl czarny przekaznik, a te co byly podmieniane tez popsute:D > Co do silnika - dalej nie pali. Wyryski wczoraj sikaly na zmiane parami, z tym, ze dwa zewnetrzne > pryskaly chmurka paliwa a dwa wew laly ciurkiem. Dzis je pozamienialem i leja w sumie > wszystkie ciurkiem. Jeden moze ten najblizej weza probuje sikac chmurka... > Czyzby pompa? Bądź też regulator ciśnienia w listwie, bądź też jego wężyk od kolektora. EDIT: A nie jest po prostu układ paliwowy zapowietrzony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > EDIT: A nie jest po prostu układ paliwowy zapowietrzony? ja pare gratów skleciłem i tylko jeden się opierał , właśnie przekaźnik nie łączył reszta paliła na dotyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Dzis razem z mattsem próbowaliśmy odkryć coś nowego i jest tak: ECU w moim padle nie komunikuje się z PC i z żadnym programem diagnostycznym. ECU zasilanie jako takie ma (+12V na 23 pinie) i po przekręceniu kluczyka załącza pompę. Wzięliśmy moje ECU do jego seja i tam programy diagnostyczne bez problemu połączyły się z kompem. Błędy jakie wykazało: IAW Scan: Czujnik położenia przepustnicy (zwarcie do Vcc) Czujnik temp powietrza (zwarcie do Vcc) Cewka zapłonowa 2 (zwarcie do GND/przerwa) Silnik krokowy (zwarcie do GND/przerwa) Kontrolka MIL (zwarcie do GND/przerwa) Wtryskiwacze 2 (zwarcie do GND/przerwa) Czujnik MPA (zwarcie do GND/przerwa) Czujnik położenia wału (nie pisze co się wali ) Natomiast w Fiat ECU Scan: Potencjometr przepustnicy (zwarcie z +12V) Czujnik temp pow (zwarcie z +12V) Wtryskiwacz (błąd H) Cewka zapłonowa 2 (zwarcie do GND/przerwa) Silnik krokowy (zwarcie do GND/przerwa) Recyrkulacja oparów paliwa EVAP (zwarcie z + 12V) – pochłaniacz mam usunięty Kontrolka awarii (zwarcie do GND/przerwa) EGR (zwarcie do GND/przerwa) Czujnik poł wału (błąd L) Wie ktoś czego się czepić? Powtórzę, że wiązki silnikowej nie ciąłem do cleana (specjalnie) żeby wiedzieć potem, że to nie babol we wiązce Czyżby brak masy gdzieś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 jak kompa wypniesz i podłączysz a między czasie podasz + to to co napisałeś to te usterki wyskoczyły z "błąd ogólny" wiązki silnikowej nie ciołeś ale wiązke kabinową taki szczególik zauważyłeś ,że część kabli jest w ekranie ?? miałem kiedyś takiego pomagiera co mi zlutował ekran i część wiązki stopiło i komp był do wymiany sprawdziłeś kółka rozrządu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Wiązka kabinowa nie miała nigdzie ekranowania, bo to tylko lampy, kierunki, spryskiwacz i chłodnica z wentylatorem Ekranowane są przeowdy od czujników z wiązki silnikowej której powtarzam nie tjunowałem Większość błędów które sypią jest ciągłych. Kółka patrzyłem Wszystko to samo. Poza tym to jeździło w cc na identico setupie jak ja mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 kostki łączącej wiązki kabinową z silnikową nie ciołeś? ta wiązka silnikowa po podaniu + chodzi ja kiedyś paliłem 16v w piwnicy , nawet się udało umiesz sprawdzić zapłon? w sumie jajlepszy był by stroboskop do tego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > EGR (zwarcie do GND/przerwa) Gdzie jest EGR w 1.2 16V? I to elektryczne. > Czyżby brak masy gdzieś? Baaardzo możliwe. To, że nie ciąłeś wiązki silnikowej nie znaczy, że nie pobaboliłeś czegoś przed nią. Albercik do kąta Musisz prześledzić każdy pin przy ecu. Zasilanie kompa i czujników. Na bank coś wynajdziesz. Schemat w łapkę i do roboty. Szykuje się parę dni wolnych w tym tygodniu, więc służę pomocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Wtyczkę łączącą obie wiązki przedłużyłem o jakieś 20cm. Fakt. Co do EGR - ty mi mów a ja będe słuchał Podałem co mi komp wydzwonił. To że głupoty to jedno, a to, że szukam przyczyn między tymi głupotami to drugie Ja do niedzieli siedze w lbn, więc nie podziała się nic przy złomie Ale jesteśmy in touch jak coś I poza tym, jeszcze jakieś sugestie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scuaz Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > I poza tym, jeszcze jakieś sugestie? no schemat wiązke podłącz na krótko i sprawdzisz czy chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 > no > schemat > wiązke podłącz na krótko i sprawdzisz czy chodzi Dokładnie. Tak jak szykuję wiązki Markowi M. do Buggy. Tu plusy, tu minusy i ma działać. Ale tu znowu schemat kłania się - jak mawiał miszcz yoda Albercik, przyjadę, rzucę parę k...w i zapali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 29 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2012 Piotrek dam Ci znać. Jak pisałem jestem w LBN teraz cały czas, ale będę dzwonił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjstyle Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Dokładnie. Tak jak szykuję wiązki Markowi M. do Buggy. > Tu plusy, tu minusy i ma działać. > Ale tu znowu schemat kłania się - jak mawiał miszcz yoda > Albercik, przyjadę, rzucę parę k...w i zapali. Potwierdzam, jezeli cos nie namieszam to zawsze zalapie za pierwszym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2012 > Podbijam.. > Pompa smiga. Okazalo sie ze padl czarny przekaznik, a te co byly podmieniane tez popsute:D > Co do silnika - dalej nie pali. Wyryski wczoraj sikaly na zmiane parami, z tym, ze dwa zewnetrzne > pryskaly chmurka paliwa a dwa wew laly ciurkiem. Dzis je pozamienialem i leja w sumie > wszystkie ciurkiem. Jeden moze ten najblizej weza probuje sikac chmurka... > Czyzby pompa? Czujnik położenia wału podmień to też może być ten objaw i czujnik temp wody odłącz (jak jest zepsuty nie odpali a jak go nie ma to byle jak ale pali) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matts Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > Czujnik położenia wału podmień to też może być ten objaw i czujnik temp wody odłącz (jak jest > zepsuty nie odpali a jak go nie ma to byle jak ale pali) Tam może być coś jeszcze bo nie da sie z kompem połączyć, gdzie u mnie wsadziłem kompa jego do 8V i odpalił. Z programem też sie komp komunikował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 To jak nic powalone jest coś z kablami. Gdzieś albo nie dałem masy, albo podpiąłem przewody które maja iść do +12V do masy i czujniki nie działają kij wie. Okaże się wszystko na dniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Maja 2012 Udostępnij Napisano 1 Maja 2012 > To jak nic powalone jest coś z kablami. Gdzieś albo nie dałem masy, albo podpiąłem przewody które > maja iść do +12V do masy i czujniki nie działają kij wie. Okaże się wszystko na dniach Przelec wszystko jeszcze raz, jak w swoim aucie to powinienes wiedziec co i gdzie, ja jak odepne wiazke u siebie to podpinam ja z zamnknietymi oczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Odświeżam temat. Wczoraj po paru godzinach poszukiwań ODPALIŁ. Przyczyń było kilka (jak się spodziewałem). Brak masy w paru miejscach. Urwany kabelek od linii L utrudniał diagnozę. Odwrotnie podłączone cewki. Uszkodzona wewnątrz listwa paliwowa (brak ciśnienia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tOrOlbn Napisano 6 Maja 2012 Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 dla mnie to co robisz z tymi silnikami i elektryka to czarnoksięstwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2012 Mówiłem, że zawołam egzorcystę i się przestraszył złom Teraz kolejna część rozkmin. Nie włazi mi 5 i wstek. Wczesniej nie właziły dodatkowo 1 i 2... ale podregulowałem końcówkę linki tej co jest bliżej pasa przedniego. Sprawa wygląda tak, że linki niby OK założyłem, ale lewarek był na maxa w prawo (jak był na luzie) i nie sposób było dać go w lewe skrajne położenie, żeby wrzucic 1 albo 2 bieg. Mocowania linek założyłem RACZEJ prawidłowo, bo inaczej sie nie dało. Myłem skrzynie i czyściłem i podczas tych operacji zdejmowałem wybierak, no ale kruca założyłem go identico jak był I teraz - co popsułem. Obecnie nie mam 5 i wstecznego A z fajniejszych rzeczy, to pomimo rozwiercenia otworów w kol wydechowym mam gdzieś przedmuchy i ryczy jakby był bez niczego MASAKRA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 Odswiezam temat. Padlo pali jezdzi ale ale.. Niemilosiernie gasnie rano. Odpalam i od razu gasnie. Trzeba dac gazu ale nie za duzo, bo jak dam mocniej to obroty leca do zera i chce gasnac. Jak sukcesywnie go rozgrzeje to jest juz lepiej. Obroty faluja od ok 1000 do 1400 i cos tam sobie popyrkuje (ze tak to nazwe). Dziwne jest to, ze zgasl mi juz 3x podczas dojezdzania do swiatel a pedal hamulca byl beton Nie dawal sie odpalic przez kilka minut (cos w stylu braku paliwa) i w koncu zaskakiwal podczas krecenia. Czyzby nieszczelnosc w przewodzie co idzie do serwa? Czy gdzie szukac przyczyny? Sorry za brak pl znakow ale pisze z mikrofalowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 19 Maja 2012 Udostępnij Napisano 19 Maja 2012 > Odswiezam temat. > Padlo pali jezdzi ale ale.. Niemilosiernie gasnie rano. Odpalam i od razu gasnie. Trzeba dac gazu > ale nie za duzo, bo jak dam mocniej to obroty leca do zera i chce gasnac. Jak sukcesywnie go > rozgrzeje to jest juz lepiej. Obroty faluja od ok 1000 do 1400 i cos tam sobie popyrkuje (ze > tak to nazwe). > Dziwne jest to, ze zgasl mi juz 3x podczas dojezdzania do swiatel a pedal hamulca byl beton Nie > dawal sie odpalic przez kilka minut (cos w stylu braku paliwa) i w koncu zaskakiwal podczas > krecenia. Czyzby nieszczelnosc w przewodzie co idzie do serwa? Czy gdzie szukac przyczyny? > Sorry za brak pl znakow ale pisze z mikrofalowki sprawd pompe paliwa, miaem podobne objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fiksiu Napisano 20 Maja 2012 Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Sprawdź sobie porządnie zapłon choćby lampą żebyś powoli eliminował niesprawności. No i czujnik temp. Jeśli hamulec masz twardy zanim zgaśnie to masz nieszczelność na serwie lub przewodzie. Kolektor możesz delikatnie na pastę skręcić. Jeśli są małe nieszczelności w "płaszczyźnie" to pomoże.No chyba że kanały nie trafiają w siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Dzieki za podpowiedzi. Zaplon postaram sie wprawdzic u kogos. Co do hamulca. Robil sie twardy jak sej zgasl mi podczas dojezdzania do swiatel (3x) i nie dawal sie odpalic. A co do uszczelniania kolektora.. O ktorym mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Maja 2012 Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 > A co do uszczelniania kolektora.. O > ktorym mowa? Dolotowym, serwo pracuje na podciśnieniu, w kolektorze wydechowym masz nadciśnienie. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Maja 2012 Hmm to te pseudo uszczelki które są seryjnie mogą być nie halo? Może i tak. . Posprawdzam wąż od serwa, może i skubany gdzieś puszcza. A jak przygięty by był, to takie same objawy podejrzewam? Że potrafi zgasnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabel Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 Przygięty nie ma nic do gaśnięcia. Nieszczelny ma wpływ na obroty i twardy hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 24 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2012 Idzę dzwonić wiązkę czujników, czy nie ma jakiegoś babola. Tu na filmiku pokazane jakie wolne obroty ma moje padło. Non stop falują. http://youtu.be/1-TC0RJ2sUE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 25 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2012 najczęściej jak nie pali to jakis czeski błąd ostatnio zmieniałem z kumplem 1.2 16v bo mi sie trafił młodszy z mniejszym przelotem niby wszystko było pięknie i już "witałem się z gąską" a ten nie zapali ... Kompresja 13,5; iskra na wszystkich świecach, wtryski sikają ładnie, kable wszystkie podpięte, wtyczki łączą, cewki nie pomieszane, a skubany jak już zapalił to jakby na dwa gary i na gaz nie reagował ... no to mi kumpel mówi - pozamiatane zaczęliśmy sprawdzać czy rozrząd ok, tłoki równo - blokada wchodzi ?!? 4 nad ranem, co jest k...a grane ... czujnik położenia walu na ori uchwycie (wcześniej miałem na blaszce, ale koło było z 1.1) no właśnie - koło foniczne - patrzymy - niby bolec w dziurce jest, ale kolega odkręcał i przykręcał no to odkręcamy - a tam zoonk !!! bolec był w "dziurce" bo sie ukruszył i z zewnątrz wyglądało ze jest ok, ale jak ściągnęliśmy koło to został w kole okazało się że jak przykręcał to nie dopatrzył (bo było ciemno ) i przykręcił źle koło foniczne - silnik zaskakiwał, pyrkał, bo paliwo i iskrę miał ale na gaz nie reagował ... ile sie k..w posypało to tylko ściany garażu wiedzą... przez taka głupotę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.