stilo_kielce Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 Witajcie, jak jest rozwiązane sterowanie wycieraczkami przednimi w cc sportingu? Bo wczoraj działały, a dzisiaj już nie. Bezpiecznik sprawny. Czy czasem nie są one na jakimś przekaźniku, a jeśli tak, to gdzie go znajdę? Z góry dziękuję za pomoc PS Me3chanik wyjmował skrzynie i po jej włożeniu i dojechaniu do domu okazało się że nie mam wycieraczek. Czy mogli coś odłączyć, jakąś masę albo coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 18 Maja 2012 Udostępnij Napisano 18 Maja 2012 > Witajcie, > jak jest rozwiązane sterowanie wycieraczkami przednimi w cc sportingu? Bo wczoraj działały, a > dzisiaj już nie. Bezpiecznik sprawny. Czy czasem nie są one na jakimś przekaźniku, a jeśli > tak, to gdzie go znajdę? Z góry dziękuję za pomoc > PS Me3chanik wyjmował skrzynie i po jej włożeniu i dojechaniu do domu okazało się że nie mam > wycieraczek. Czy mogli coś odłączyć, jakąś masę albo coś? Jeśli chodzi o masę to ze schematu masa do silnika wycieraczek pochodzi z lewego przedniego punktu w komorze silnika, pozostałe idą do przełącznika zespolonego. Przekaźnika jako takiego się nie dopatrzyłem jedynie trzeba sprawdzić bezpiecznik nr 14 (servizi). W razie potrzeby służę schematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Jeśli chodzi o masę to ze schematu masa do silnika wycieraczek pochodzi z lewego przedniego punktu > w komorze silnika, pozostałe idą do przełącznika zespolonego. Przekaźnika jako takiego się nie > dopatrzyłem jedynie trzeba sprawdzić bezpiecznik nr 14 (servizi). > W razie potrzeby służę schematem Bezpiecznik jest okay. Silnik chodził bez problemu. Nie wiem co jest grane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.Siemin13 Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Bezpiecznik jest okay. Silnik chodził bez problemu. Nie wiem co jest grane... Pewnie zapieczony mechanizm wycieraczek, za 30zł kupiłem używkę z silniczkiem, poczyściłem mechanizm i działa fajnie Mój stary mechanizm był tak zapieczony, że nic już z nim nie szło zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Pewnie zapieczony mechanizm wycieraczek, za 30zł kupiłem używkę z silniczkiem, poczyściłem > mechanizm i działa fajnie Mój stary mechanizm był tak zapieczony, że nic już z nim nie szło > zrobić... Ale czy przy zatartym silniczku nie wywalałoby czasem bezpiecznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sychi81 Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 tak wywala bezpiecznik bo miałem tak przy spalonym sliniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > tak wywala bezpiecznik bo miałem tak przy spalonym sliniczku No własnie, a u mnie bezpiecznik jest okay. Spryskiwacz też działa. I silniczek jak działał, to nic nie wskazywało żeby się miał zatrzeć. Jutro będę dalej z tym wlaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 21 Maja 2012 Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > No własnie, a u mnie bezpiecznik jest okay. Spryskiwacz też działa. I silniczek jak działał, to nic > nie wskazywało żeby się miał zatrzeć. Jutro będę dalej z tym wlaczył Rozumiem, że masa o, której pisałem jest? Jeśli tak to zostaje przełącznik zespolony do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2012 > Rozumiem, że masa o, której pisałem jest? Jeśli tak to zostaje przełącznik zespolony do sprawdzenia tak też uczynię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 22 Maja 2012 Udostępnij Napisano 22 Maja 2012 > Ale czy przy zatartym silniczku nie wywalałoby czasem bezpiecznika? no niekoniecznie - mi się kiedyś zblokował mechanizm to nie wywaliło bezpiecznika tylko silnik się spalił. Ale wtedy od razu byś to poczuł bo smród spalenizny był taki że aż się niedobrze robiło. Kable się też nie potopiły tylko silnik poszedl się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Rozumiem, że masa o, której pisałem jest? Jeśli tak to zostaje przełącznik zespolony do sprawdzenia Potrzebowałbym dokładny schemat instalacji pod deską rozdzielczą, bo dzisiaj ze szwagrem odkryliśmy że jest zwarcie. Otóż jak włączam wycieraczki, to zapala się i ciągle świeci lewy kierunkowskaz (ten w błotniku)... Jutro chcemy sprawdzić czy tio czasem nie przełącznik zespolony. Bo silnik na sto procent jest sprawny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PicioS2286 Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Potrzebowałbym dokładny schemat instalacji pod deską rozdzielczą, bo dzisiaj ze szwagrem odkryliśmy > że jest zwarcie. Otóż jak włączam wycieraczki, to zapala się i ciągle świeci lewy > kierunkowskaz (ten w błotniku)... Jutro chcemy sprawdzić czy tio czasem nie przełącznik > zespolony. Bo silnik na sto procent jest sprawny... Poszedł mail, powinno się przydać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chodek Napisano 23 Maja 2012 Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 Sprawdziłeś, czy wtyczka w desce rozdzielczej jest dociśnięta? Ja kiedyś tak walczyłem ze światłami, które nie działały przez wtyczkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2012 > Sprawdziłeś, czy wtyczka w desce rozdzielczej jest dociśnięta? Ja kiedyś tak walczyłem ze > światłami, które nie działały przez wtyczkę Sprawdziłem i jest okay Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Poszedł mail, powinno się przydać Wczoraj ciąg dalszy walki... Szwagier - elektryk wykluczył przełącznik pod kierownicą, i stwierdził że prąd dochodzi do silniczka, więc silniczek do wymiany. Zakupiłem dzisiaj na szrocie silniczek i po podłączeniu jest ciekawa sprawa. Silniczek po włączeniu wyje, a wycieraczki nie ruszają, chociaż ramionami bez problemu i bez większej siły można ruszać. O co kamman? PS Ponadto jak włączam wycieraczki, to świeci się lewy kierunek na błotniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Wczoraj ciąg dalszy wali, i szwagier - elektryk wykluczył przełącznik pod kierownicą, i stwierdził > że prąd dochodzi do silniczka, więc silniczek do wymiany. Zakupiłem dzisiaj na szrocie > silniczek i po podłączeniu jest ciekawa sprawa. Silniczek po włączeniu wyje, a wycieraczki nie > ruszają, chociaż ramionami bez problemu i bez większej siły można ruszać. O co kamman? > PS Ponadto jak włączam wycieraczki, to świeci się lewy kierunek na błotniku... albo zle dokrecony mechanizm do silniczka albo wieloklin na silniczku zjechany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > albo zle dokrecony mechanizm do silniczka albo wieloklin na silniczku zjechany Mechanizm dobrze dokręcony, wieloklin jest okay. I dlaczego się kierunek świeci???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Mechanizm dobrze dokręcony, wieloklin jest okay. I dlaczego się kierunek świeci???? a mechanizm chodzi luźno? bo u mnie się kiedyś zapiekł strasznie. trzeba go wtedy rozebrać całego i dobrze nasmarować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > a mechanizm chodzi luźno? bo u mnie się kiedyś zapiekł strasznie. trzeba go wtedy rozebrać całego i > dobrze nasmarować. No właśnie chodzi luźno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > No właśnie chodzi luźno... a ciegna nie pospadaly w trakcie montarzu ?? bo nie jest mozliwe aby dobrze zlozony mechanizm powodowal luzne chodzenie wycieraczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.Siemin13 Napisano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 Miałem to samo, mogłem spokojnie wycieraczkami ruszać ręką i "jeździły" po szybie bez używania większej siły... Odkręciłem silniczek od mechanizmu, po włączeniu chodził... Wymieniłem mechanizm i wszystko śmiga do teraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2012 > Miałem to samo, mogłem spokojnie wycieraczkami ruszać ręką i "jeździły" po szybie bez używania > większej siły... Odkręciłem silniczek od mechanizmu, po włączeniu chodził... Wymieniłem > mechanizm i wszystko śmiga do teraz... No i się udało. Okazało się że padł kabel masowy w wiązce... Próbowaliśmy znaleźć uszkodzenie, ale daliśmy sobie spokój, bo przecież trzeba zdążyć na ćwierćfinał Masę podpięliśmy do mocowania silniczka i wszystko gra. Silniczek wycieraczek odżył (także niepotrzebnie kupiłem używkę magnetti marelli za 60 zł -> jest jakby coś na sprzedaż ) No i nie świeci się już lewy kierunkowskaz po włączeniu wycieraczek... PS Mam dość cc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman_n Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > No i się udało. Okazało się że padł kabel masowy w wiązce... Próbowaliśmy znaleźć uszkodzenie, ale > daliśmy sobie spokój, bo przecież trzeba zdążyć na ćwierćfinał Masę podpięliśmy do mocowania > silniczka i wszystko gra. Silniczek wycieraczek odżył (także niepotrzebnie kupiłem używkę > magnetti marelli za 60 zł - > No i nie świeci się już lewy kierunkowskaz po włączeniu wycieraczek... > PS Mam dość cc... Hej mam dokładnie identyczny problem, ale ni w ząb się nie znam na elektryce. Pisząc kabel masowy w wiązce, chodziło ci o kabel masowy silniczka wycieraczek? Czy jest to któryś z tych na fotce? http://i.imgur.com/Dgw9GC1.jpg?1 Pozdrawiam i przepraszam za lamerskie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n0n Napisano 10 Marca 2013 Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Hej mam dokładnie identyczny problem, ale ni w ząb się nie znam na elektryce. > Pisząc kabel masowy w wiązce, chodziło ci o kabel masowy silniczka wycieraczek? > Czy jest to któryś z tych na fotce? > http://i.imgur.com/Dgw9GC1.jpg?1 > Pozdrawiam i przepraszam za lamerskie pytania jest to jeden z tych czarnych które wychodzą z kostki, a drugi to masa która idzie do zbiorniczka płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2013 > Hej mam dokładnie identyczny problem, ale ni w ząb się nie znam na elektryce. > Pisząc kabel masowy w wiązce, chodziło ci o kabel masowy silniczka wycieraczek? > Czy jest to któryś z tych na fotce? > http://i.imgur.com/Dgw9GC1.jpg?1 > Pozdrawiam i przepraszam za lamerskie pytania Tak, ten czarny. Podpięliśmy do niego masę z innego miejsca i wszystko wróciło do normy. Oczywiście najlepiej było by rozpruć wiązkę i znaleźć problem, ale ja miałem rajdówkę, więc wygląda się nie liczył, tylko działanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iceman_n Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 co ja bym zrobił bez tego forum zajęło mi to prawie półtorej godziny, zmarzłem jak cholera, bo robiłem wszystko pod blokiem, ale EUREKA działa! nie mam lutownicy więc wyjąłem złączke z kostki i tam się wpiąłem, drugi koniec przewodu przykręciłem śrubą mocującą silniczek były jeszcze jaja z ustawieniem tego ramiona przy silniczku, ale poradziłem sobie zanim by mi to jakiś szpec zrobił to minęłoby pewnie sporo czasu i pieniędzy dzięki serdeczne za pomoc, wiszę wam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > co ja bym zrobił bez tego forum > zajęło mi to prawie półtorej godziny, zmarzłem jak cholera, bo robiłem wszystko pod blokiem, ale > EUREKA działa! > nie mam lutownicy więc wyjąłem złączke z kostki i tam się wpiąłem, drugi koniec przewodu > przykręciłem śrubą mocującą silniczek > były jeszcze jaja z ustawieniem tego ramiona przy silniczku, ale poradziłem sobie > zanim by mi to jakiś szpec zrobił to minęłoby pewnie sporo czasu i pieniędzy > dzięki serdeczne za pomoc, wiszę wam Super, ja też podpiąłem kabel do mocowania silniczka. Zapomniałem ci napisać we wcześniejszym poście, ale widzę że dałeś radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.