marekpast Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 Prosto - jak zlikwidować luz na drążku kierowniczym i stuki z prawej strony. Tak na szybko bez zabawy w zgadywanie co jeszcze może stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Prosto - jak zlikwidować luz na drążku kierowniczym i stuki z prawej strony. Tak na szybko bez > zabawy w zgadywanie co jeszcze może stukać. Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku > przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię. Na przekładni. A toś mnie zasmucił. Chyba zezłomuję dziada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku > przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię. przecież drążek kierowniczy również posiada przegub kulowy. Chyba że masz na myśli listwę przekładni kierowniczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szefol84 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Prosto - jak zlikwidować luz na drążku kierowniczym i stuki z prawej strony. Tak na szybko bez > zabawy w zgadywanie co jeszcze może stukać. obstawiam przegub zewnętrzny prawy, koszt przegubu około 90-100zł(niedawno wymieniałem) 2h spokojnej powtarzam spokojnej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > obstawiam przegub zewnętrzny prawy, koszt przegubu około 90-100zł(niedawno wymieniałem) 2h > spokojnej powtarzam spokojnej roboty. Nie przegub a stuki drążka wzdłużne, pooglądałem jak to ustrojstwo wygląda od środka na przykładzie przekładni z punto, tyle dobrze że nie wypadnie przez przegub kulowy wewnątrz, ale całość do wymiany. Z drugiej strony patrząc po 23 latach wszystko ma się prawo zepsuć. Miało być nowe uno w produkcji, tak czekałem z tym złomem na zamianę uno za uno i wyjdzie na to że zezłomuję dziada, a uno i tak nie zostanie ponownie produkowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Nie przegub a stuki drążka wzdłużne, pooglądałem jak to ustrojstwo wygląda od środka na przykładzie > przekładni z punto, tyle dobrze że nie wypadnie przez przegub kulowy wewnątrz, ale całość do > wymiany. Jak wzdłużne (wzdłuż osi przekładni) to wymień drążek i po kłopocie. Gorzej jak jest luz góra dół prawej strony przekładni lub przód tył. Wtedy do wymiany jest przekładnia kier. lub tulejka w niej. Jeśli w ogóle da się jeszcze kupić tulejkę do niej. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Jak wzdłużne (wzdłuż osi przekładni) to wymień drążek i po kłopocie. > Gorzej jak jest luz góra dół prawej strony przekładni lub przód tył. > Wtedy do wymiany jest przekładnia kier. lub tulejka w niej. > Jeśli w ogóle da się jeszcze kupić tulejkę do niej. > pozdr Jak ruszam kołem lewo-prawo to widzę jak porusza się drążek góra-dół ruch niewielki ale jest i stukanie w przekładni. cos musiało mi się uwalić ostatnio (uszczelniacz? tulejka? od strony przegubu kulowego tym na drążku) i mam hałaśliwy problem na każdym kamyczku. Nowa maglownica ok. 150zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > przecież drążek kierowniczy również posiada przegub kulowy. Chyba że masz na myśli listwę > przekładni kierowniczej Chodzi mi o przegub łączący drążek z listwą przekładni. On zdaje się nie jest wymienny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Na przekładni. A toś mnie zasmucił. Chyba zezłomuję dziada. Spokojnie nowa przekładnia to coś ze 100-140 zł. Wymiana dosyć umęczliwa, ale da się zrobić, tylko trzeba się nagimnastykować, żeby ją wyjąć i włożyć bez odkręcania belki zawieszenia. Ale się da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 14 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 > Chodzi mi o przegub łączący drążek z listwą przekładni. On zdaje się nie jest wymienny. jest wymienny . I nie kosztuje majątku. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.