Skocz do zawartości

Stuki w układzie kierownniczym


marekpast

Rekomendowane odpowiedzi

> Prosto - jak zlikwidować luz na drążku kierowniczym i stuki z prawej strony. Tak na szybko bez

> zabawy w zgadywanie co jeszcze może stukać.

Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku

> przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię.

Na przekładni. A toś mnie zasmucił. Chyba zezłomuję dziada. angryfire.gifirked.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na drążku, czy na przegubie kulowym? Jeżeli na przegubie, to wymienić przegub. Jeżeli na drążku

> przy przekładni kierowniczej, to raczej całą przekładnię.

przecież drążek kierowniczy również posiada przegub kulowy. Chyba że masz na myśli listwę przekładni kierowniczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prosto - jak zlikwidować luz na drążku kierowniczym i stuki z prawej strony. Tak na szybko bez

> zabawy w zgadywanie co jeszcze może stukać.

obstawiam przegub zewnętrzny prawy, koszt przegubu około 90-100zł(niedawno wymieniałem) 2h spokojnej powtarzam spokojnej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obstawiam przegub zewnętrzny prawy, koszt przegubu około 90-100zł(niedawno wymieniałem) 2h

> spokojnej powtarzam spokojnej roboty.

Nie przegub a stuki drążka wzdłużne, pooglądałem jak to ustrojstwo wygląda od środka na przykładzie przekładni z punto, tyle dobrze że nie wypadnie przez przegub kulowy wewnątrz, ale całość do wymiany. frown.gifno.gif Z drugiej strony patrząc po 23 latach wszystko ma się prawo zepsuć.

Miało być nowe uno w produkcji, tak czekałem z tym złomem na zamianę uno za uno i wyjdzie na to że zezłomuję dziada, a uno i tak nie zostanie ponownie produkowane. frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie przegub a stuki drążka wzdłużne, pooglądałem jak to ustrojstwo wygląda od środka na przykładzie

> przekładni z punto, tyle dobrze że nie wypadnie przez przegub kulowy wewnątrz, ale całość do

> wymiany.

Jak wzdłużne (wzdłuż osi przekładni) to wymień drążek i po kłopocie.

Gorzej jak jest luz góra dół prawej strony przekładni lub przód tył.

Wtedy do wymiany jest przekładnia kier. lub tulejka w niej.

Jeśli w ogóle da się jeszcze kupić tulejkę do niej.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak wzdłużne (wzdłuż osi przekładni) to wymień drążek i po kłopocie.

> Gorzej jak jest luz góra dół prawej strony przekładni lub przód tył.

> Wtedy do wymiany jest przekładnia kier. lub tulejka w niej.

> Jeśli w ogóle da się jeszcze kupić tulejkę do niej.

> pozdr

Jak ruszam kołem lewo-prawo to widzę jak porusza się drążek góra-dół ruch niewielki ale jest i stukanie w przekładni. cos musiało mi się uwalić ostatnio (uszczelniacz? tulejka? niewiem.gif od strony przegubu kulowego tym na drążku) i mam hałaśliwy problem na każdym kamyczku. Nowa maglownica ok. 150zł. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na przekładni. A toś mnie zasmucił. Chyba zezłomuję dziada.

Spokojnie nowa przekładnia to coś ze 100-140 zł. Wymiana dosyć umęczliwa, ale da się zrobić, tylko trzeba się nagimnastykować, żeby ją wyjąć i włożyć bez odkręcania belki zawieszenia. Ale się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.