Skocz do zawartości

wydmuchy oleju z komory zaworowej do obudowy filtra powietrz


bati1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jaka może być przyczyna wydmuchiwania oleju z skrzyni zaworowej tą gumową rurką obok korka wlewu oleju do obudowy filtra powietrza i dalej trafia do przepustnicy powietrza. Czy uszczelniacze przepuszczają ciśnienie ? Jakiś czas wcześniej była wymieniana uszczelka pod pokrywą i dalej jest mam wycieki oleju tym razem z tej rurki.

Rurka

I drugie pytanie. Do czego są te dwie wtyczki pokazane na zdjęciu? Ta większa jest skorodowana strasznie i chciałbym ją wymienić.

Złączki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam, jaka może być przyczyna wydmuchiwania oleju z skrzyni zaworowej tą gumową rurką obok korka

> wlewu oleju do obudowy filtra powietrza i dalej trafia do przepustnicy powietrza. Czy

> uszczelniacze przepuszczają ciśnienie ? Jakiś czas wcześniej była wymieniana uszczelka pod

> pokrywą i dalej jest mam wycieki oleju tym razem z tej rurki.

> Rurka

Przedmuchy wynikające z nieszczelności tłoka w cylindrze.

Ale w każdym silniku będzie dmuchać - w jednych mniej , w innych więcej - zależy jeszcze to od stanu samego silnika i jego typu.

Np fajerki dmuchają tam całkiem sporo , silniki ze starszej serii ohc - o wiele mniej.

> I drugie pytanie. Do czego są te dwie wtyczki pokazane na zdjęciu? Ta większa jest skorodowana

> strasznie i chciałbym ją wymienić.

> Złączki

Ta duża jest od głównego przewodu zasilającego wnętrze auta w prąd. Raczej nie dostaniesz takiej nowej .

Polecam obciąć przewody, założyć na oba odpowiednio duże końcówki oczkowe (koniecznie porządnie przylutować) i razem skręcić.

Tej mniejszej hermetycznej (nie pamiętam już do czego ona idzie) raczej nie ruszaj - zwykle nie jest powodem jakiś problemów.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przedmuchy wynikające z nieszczelności tłoka w cylindrze.

> Ale w każdym silniku będzie dmuchać - w jednych mniej , w innych więcej - zależy jeszcze to od

> stanu samego silnika i jego typu.

> Np fajerki dmuchają tam całkiem sporo , silniki ze starszej serii ohc - o wiele mniej.

W takim razie będę się musiał przyzwyczaić do wycieków oleju na pokrywie. A czy dostawanie się oleju do przepustnicy nie będzie powodowało jakiegoś problemu? Na pewno będzie lepiej nasmarowana zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim razie będę się musiał przyzwyczaić do wycieków oleju na pokrywie.

załóż tam porządne cybanty i wycieków na zewnątrz nie będzie.

> A czy dostawanie się

> oleju do przepustnicy nie będzie powodowało jakiegoś problemu? Na pewno będzie lepiej

> nasmarowana

Nie.

Jedynie po prostu będzie tam trochę ufajdane olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.