sabcio9207 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 Witam. Posiadam siene 1.6 16v ktora przechodzi calkowita odnowe(ruda)i delikatne mody.Będę chcial poprawic osiagi najlepiej wymieniając silnik na ....I tu moje pytanie na jaki?Zalezy mi na silniku z turbo.Czekam na konkretne odp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 celowalbym w 1,4 T-JET albo wkladaj turbo do 1,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > celowalbym w 1,4 T-JET albo wkladaj turbo do 1,6 Myslalem nad turbo do 1.6 ale jest to za duzy koszt(kucie dolu)i nie wiadomo jak to dlugo pojezdzi.Wiec dlatego zostalbym przy wymianie silnika np. z fiata coupe 2.0 16vT ale nie wiem czy wejdzie?A 1.4T-jet to malo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 > Myslalem nad turbo do 1.6 ale jest to za duzy koszt(kucie dolu)i nie wiadomo jak to dlugo > pojezdzi.Wiec dlatego zostalbym przy wymianie silnika np. z fiata coupe 2.0 16vT ale nie wiem > czy wejdzie?A 1.4T-jet to malo wlasnie 2.0 T z coupe na 99% nie wejdzie, trzeba by ciac podluznice a takie rozwiazanie raczej odpada 1.4 T-jet z abartha 500 ss ma 160 koni w serii, mysle ze przy wiekszym turbo i programie idzie zrobic okolice 200 bez problemu a w sienie to by robilo juz dobry przeciag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > Myslalem nad turbo do 1.6 ale jest to za duzy koszt(kucie dolu) z tym kuciem to bym nie przesadzał, jak nie będziesz osiągał niewiadomo jakich mocy, to nie trzeba, kolega z UKP ze SZNURKA uturbił takie 1.6, miał jeszcze kilka innych modów i jeździł, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > z tym kuciem to bym nie przesadzał, > jak nie będziesz osiągał niewiadomo jakich mocy, to nie trzeba, > kolega z UKP ze SZNURKA uturbił takie 1.6, > miał jeszcze kilka innych modów i jeździł, Chcialem osiagnac moc w granicach 200km ale przy 1.6 lepiej juz wtedy kuc dol.Dzieki tu dla kolegi Szuro bo dzieki niemu bedzie 1.4 T-jet.Jeszcze pytanie,jak ze skrzynia?Moja zostaje czy juz lepiej 6 biegowa od punto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 ztcw to Tschoob ma na sprzedaż 180KM T-jeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > ztcw to Tschoob ma na sprzedaż 180KM T-jeta Dzieki za info.A podejdzie do mojego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > ztcw to Tschoob ma na sprzedaż 180KM T-jeta nie wiem skad masz takie info nic nie sprzedaje... do autora watku...t-jet pewnie i podejdzie ale ja bym tam wsadzil 2.0 z fc albo starsze 2.0 8V takie jak w integralce byly....dol wytrzymuje 400km bez kucia i duuzo wieksza zabawa z racji pojemnosci....skoro do uno weszlo to i do sieny sie zmiesci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > do autora watku...t-jet pewnie i podejdzie ale ja bym tam wsadzil 2.0 z fc albo starsze 2.0 8V > takie jak w integralce byly....dol wytrzymuje 400km bez kucia i duuzo wieksza zabawa z racji > pojemnosci....skoro do uno weszlo to i do sieny sie zmiesci A silnik od fiata coupe 2.0 16vT podejdzie bo podobno bez ciecia podluznicy sie nie obejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 > A silnik od fiata coupe 2.0 16vT podejdzie bo podobno bez ciecia podluznicy sie nie obejdzie? podejrzewam ze skoro w sienie jest podobna ilosc miejsca co w uno to trzeba bedzie porzezbic z podluznica...2.0 16VT wlasnie wsadza u nas jeden kolega Drupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 17 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2012 w niedzielę mówiłeś co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > w niedzielę mówiłeś co innego pijany bylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 tak se tłumacz sprzedaj, po co Ci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > tak se tłumacz > sprzedaj, po co Ci koniec tematu , nie robmy off topa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > koniec tematu , nie robmy off topa Nie robimy off-topa, nie robimy swapa, nic nie robimy - takie mam przeczucie Kolega autor wątku sam nie wie czego chce 1.6 turbo przy 200 koniach urwie Ci jaja ale nie dół... Pozonowi pękały tłoki (raczej kwestia złego kolektora, złego wystrojenia, braku chłodnicy oleju) ale na pewno nie dół!!! Koszt? A myślisz, że swap na 2.0T to będzie mały koszt? To się zdziwisz. Poza tym po co Ci kowadło na przodzie? T-jet za słaby? Tu tez byś się zdziwił. No i t-jest nie waży przy 2.0 a to WIELE daje. Uniaka widzę już zeswapowałeś, teraz się "bierzesz" za sienę? Wybacz mój ton wypowiedzi ale lubię jak ktoś poważnie gada a nie marzy na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekdrupi Napisano 18 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabcio9207 Napisano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2012 > Kolega autor wątku sam nie wie czego chce Chce silnika z tubo z moca ok.200km > A myślisz, że swap na 2.0T to będzie mały koszt? To się zdziwisz. Wydaje mi sie ze tanszy niz w przypadku 1.4 t-jet > Uniaka widzę już zeswapowałeś, teraz się "bierzesz" za sienę? Chyba chciales powiedziec zezlomowales.Za siene juz sie zabralem.Pochwale sie jak zrobie zdjecia > Wybacz mój ton wypowiedzi ale lubię jak ktoś poważnie gada a nie marzy na forum. Niestety nie wypalilo z uno bo tam byla cala buda do spawania i juz kola sie rozjezdzaly.Ale za to siena jest juz robiona niestety wolno bo po godzinach pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 19 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2012 > Chce silnika z tubo z moca ok.200km > Wydaje mi sie ze tanszy niz w przypadku 1.4 t-jet > Chyba chciales powiedziec zezlomowales.Za siene juz sie zabralem.Pochwale sie jak zrobie zdjecia > Niestety nie wypalilo z uno bo tam byla cala buda do spawania i juz kola sie rozjezdzaly.Ale za to > siena jest juz robiona niestety wolno bo po godzinach pracy W takim razie życzę Ci powodzenia bo miło zawsze oglądać fajne projekty, oby Cię nie zniechęciły przeszkody jakie napotkasz. Jak już wybierzesz konkretny silnik to pisz, będziemy pomagać. Moje skromne zdanie jest tylko takie - jeżeli idziesz w ciężki kloc 2.0 i godzisz się na cięcie podłużnic (niestety) to zrób mu od razu przynajmniej te 350 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.