DARCYK1 Napisano 21 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2012 W swojej 8 Letniej karierze dziś po raz pierwszy klient przywiózł "sanki" na wzór Palio 1,6 98r http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2876.jpg http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2877.jpg http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2878.jpg http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2879.jpg http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2880.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpopiol Napisano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2012 > W swojej 8 Letniej karierze dziś po raz pierwszy klient przywiózł "sanki" na wzór > Palio 1,6 98r > http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2876.jpg > http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2877.jpg > http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2878.jpg > http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2879.jpg > http://www.autodarcar.vel.pl/korozja/DSCF2880.jpg To są efekty wcześniejszego podgrzewania śrub przy odkręcaniu, przegrzany element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2012 niekoniecznie śrub - tam dziwnym trafem przez środek sanek "szedł" spaw. lubiał rdzewieć zdziwłem się mocno, gdy pierwszy raz to zobaczyłem, ale później na zlotach widziałem, że nie tylko ja to mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.