Skocz do zawartości

Fiat Uno 900, czy warto?


d0m3l

Rekomendowane odpowiedzi

Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi też o najtańsze OC. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten

> egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak

> na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi

> też o najtańsze OC. Pozdrawiam

yikes.gif Za te pieniądze to kupisz sobie dwa takie i reszta powinna zostać zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za te pieniądze to kupisz sobie dwa takie i reszta powinna zostać

o ile znajdzie coś przyzwoitego...

ja niestety poległem w poszukiwaniu Uno icon_rolleyes.gif

Do autora wątku.

0.9... hmmm...

lepiej 1.0

albo 1.1 jak znadziesz

choć 1.4 fajnie się odpycha, ale nie jest ekonomiczne w przeciwieństwie do 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten

> egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak

> na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi

> też o najtańsze OC. Pozdrawiam

Nawet za 2600 to drogo po tym co już widać na fotkach a zapewne podłoga, kielichy mogą być też ciekawe.

Unikałbym ostatnich roczników (tak na prawdę od '94 roku) - blacha - masakra.

Silnik 899 w sumie tragiczny nie jest, pod warunkiem że nie będziesz go używał hehe.gif

Na pewno będzie ekonomiczny i jeśli był zmieniany olej w porę - to trwały. To stara, solidna konstrukcja z niezniszczalnym łańcuszkiem na rozrządzie ale nie wymagaj od niego ani osiągów ani nawet przyjemnego odgłosu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ostatecznie, bo potrzebowałem czegoś na szybko, i powiem, że póki co jestem zadowolony, rdzy praktycznie nigdzie nie ma, samochód był kilka razy podobno konserwowany, widać nawet w wielu miejscach, że coś było nalewane gdzie się da. Za 20zł zrobiłem prawie 100km, więc jestem zadowolony, a to się liczy smile.gif Pozdrawiam fanów Una

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupiłem ostatecznie, bo potrzebowałem czegoś na szybko, i powiem, że póki co jestem zadowolony,

> rdzy praktycznie nigdzie nie ma, samochód był kilka razy podobno konserwowany, widać nawet w

> wielu miejscach, że coś było nalewane gdzie się da. Za 20zł zrobiłem prawie 100km, więc jestem

> zadowolony, a to się liczy Pozdrawiam fanów Una

icon_eek.gifTylko niemów że 4tyś za niego dałeś rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Unikałbym ostatnich roczników (tak na prawdę od '94 roku) - blacha - masakra.

mój tam był zakonserwowany po roku od kupna, drzwi, progi, kielichy były zdrowe, jedyny purchel na błotniku pojawił po 10 latach się więc 100% reguły nie ma, sprzedałem od razu (w sumie kuzynowi) a był nawet komitet kolejkowy zlosnik.gif no ale pomykać na LPG to było fajnie slinka.gif teraz mam dylemata zakładać lpg i żegnać 'gwarancję' czy nie

GP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez przez zakupem 899 rok 2000, nie patrzylem na podloge ale później okazalo sie że kielichy zdrowe, progi tak na 80 %, podloga w dobrym stanie, belki rowniez. Teraz sypia sie po malu blotniki powoli odpada lakier od nakoli. Osiagi to mnie starcza, pali 5 litrow a w zime jakies 6 do 6,5. OC jakies 280 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam taki problem z tym uno, iż jak jest mało gazu (ok 2L) to na biegu jałowym zaczyna mi rzucać silnikiem jak by chodził na dwa cylindry, potem im mniej gazu tym jeszcze bardziej rzuca, aż w końcu zaczyna gasnąć, ale za to na biegu chodzi normalnie, gaz do oporu i nie czuć żadnych spadków mocy. Na benzynie chodzi bez problemu. Zauważyłem, że przewody iskrzą, więc wymieniłem ale nowe też iskrzą, miałem coś podobnego w matizie, z tym, że on przerywał nawet podczas jazdy, przewody też iskrzyły i wystarczyło wymienić palec+kopułkę. Miał ktoś styczność z podobnymi objawami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze to mój 15x ładniejszy 700 zł warty, tak w ubezpieczalni mi wyliczyli

a BTW co do silników 1.4 moge polecić, fajnie sie jezdzi

ale w mieście za bardzo paliwożerny,

stąd dziś rozważał bym 1.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten

> egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak

> na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi

> też o najtańsze OC. Pozdrawiam

Jak UNO to tylko 1.4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam taki problem z tym uno, iż jak jest mało gazu (ok 2L) to

> na biegu jałowym zaczyna mi rzucać silnikiem jak by chodził na dwa cylindry, potem im mniej

> gazu tym jeszcze bardziej rzuca, aż w końcu zaczyna gasnąć, ale za to na biegu chodzi

> normalnie, gaz do oporu i nie czuć żadnych spadków mocy. Na benzynie chodzi bez problemu.

> Zauważyłem, że przewody iskrzą, więc wymieniłem ale nowe też iskrzą, miałem coś podobnego w

> matizie, z tym, że on przerywał nawet podczas jazdy, przewody też iskrzyły i wystarczyło

> wymienić palec+kopułkę. Miał ktoś styczność z podobnymi objawami?

przewody wymien na porzadne, nie zadne semtechy itp, fakt ze koszt wiekszy ale ryzyko kupienia wadliwych znacznie mniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.