d0m3l Napisano 27 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi też o najtańsze OC. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 27 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 > Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten > egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak > na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi > też o najtańsze OC. Pozdrawiam Za te pieniądze to kupisz sobie dwa takie i reszta powinna zostać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 27 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2012 > Za te pieniądze to kupisz sobie dwa takie i reszta powinna zostać o ile znajdzie coś przyzwoitego... ja niestety poległem w poszukiwaniu Uno Do autora wątku. 0.9... hmmm... lepiej 1.0 albo 1.1 jak znadziesz choć 1.4 fajnie się odpycha, ale nie jest ekonomiczne w przeciwieństwie do 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten > egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak > na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi > też o najtańsze OC. Pozdrawiam Nawet za 2600 to drogo po tym co już widać na fotkach a zapewne podłoga, kielichy mogą być też ciekawe. Unikałbym ostatnich roczników (tak na prawdę od '94 roku) - blacha - masakra. Silnik 899 w sumie tragiczny nie jest, pod warunkiem że nie będziesz go używał Na pewno będzie ekonomiczny i jeśli był zmieniany olej w porę - to trwały. To stara, solidna konstrukcja z niezniszczalnym łańcuszkiem na rozrządzie ale nie wymagaj od niego ani osiągów ani nawet przyjemnego odgłosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0m3l Napisano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 Kupiłem ostatecznie, bo potrzebowałem czegoś na szybko, i powiem, że póki co jestem zadowolony, rdzy praktycznie nigdzie nie ma, samochód był kilka razy podobno konserwowany, widać nawet w wielu miejscach, że coś było nalewane gdzie się da. Za 20zł zrobiłem prawie 100km, więc jestem zadowolony, a to się liczy Pozdrawiam fanów Una Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > Kupiłem ostatecznie, bo potrzebowałem czegoś na szybko, i powiem, że póki co jestem zadowolony, > rdzy praktycznie nigdzie nie ma, samochód był kilka razy podobno konserwowany, widać nawet w > wielu miejscach, że coś było nalewane gdzie się da. Za 20zł zrobiłem prawie 100km, więc jestem > zadowolony, a to się liczy Pozdrawiam fanów Una Tylko niemów że 4tyś za niego dałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > Tylko niemów że 4tyś za niego dałeś Gdybyś czytał ze zrozumieniem, wiedziałbyś o jaką kwotę chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 > Unikałbym ostatnich roczników (tak na prawdę od '94 roku) - blacha - masakra. mój tam był zakonserwowany po roku od kupna, drzwi, progi, kielichy były zdrowe, jedyny purchel na błotniku pojawił po 10 latach się więc 100% reguły nie ma, sprzedałem od razu (w sumie kuzynowi) a był nawet komitet kolejkowy no ale pomykać na LPG to było fajnie teraz mam dylemata zakładać lpg i żegnać 'gwarancję' czy nie GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi84 Napisano 28 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 Tez przez zakupem 899 rok 2000, nie patrzylem na podloge ale później okazalo sie że kielichy zdrowe, progi tak na 80 %, podloga w dobrym stanie, belki rowniez. Teraz sypia sie po malu blotniki powoli odpada lakier od nakoli. Osiagi to mnie starcza, pali 5 litrow a w zime jakies 6 do 6,5. OC jakies 280 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d0m3l Napisano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2012 Tak, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam taki problem z tym uno, iż jak jest mało gazu (ok 2L) to na biegu jałowym zaczyna mi rzucać silnikiem jak by chodził na dwa cylindry, potem im mniej gazu tym jeszcze bardziej rzuca, aż w końcu zaczyna gasnąć, ale za to na biegu chodzi normalnie, gaz do oporu i nie czuć żadnych spadków mocy. Na benzynie chodzi bez problemu. Zauważyłem, że przewody iskrzą, więc wymieniłem ale nowe też iskrzą, miałem coś podobnego w matizie, z tym, że on przerywał nawet podczas jazdy, przewody też iskrzyły i wystarczyło wymienić palec+kopułkę. Miał ktoś styczność z podobnymi objawami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 29 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2012 kurcze to mój 15x ładniejszy 700 zł warty, tak w ubezpieczalni mi wyliczyli a BTW co do silników 1.4 moge polecić, fajnie sie jezdzi ale w mieście za bardzo paliwożerny, stąd dziś rozważał bym 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > Do autora wątku. > 1.1 jak znadziesz > choć 1.4 fajnie się odpycha Fajno, tylko tych silnikow nie znajdziesz w roczniku 2002. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > Fajno, tylko tych silnikow nie znajdziesz w roczniku 2002. ale autor nie napisał w pierwszym swoim poście, że chce ostatni rocznik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 Pewnie reduktor już lekko niedomaga i nie daje już tyle gazu co powinien, spróbuj delikatnie podnieść obroty biegu jałowego śrubą na parowniku. Ewentualnie uderzaj na kącik LPG po radę. GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > Planuje zakup uniaka koniecznie b+g, czy silnik 900 będzie dobrym wyborem? Mam na oku ten > egzemplarz: http://otomoto.pl/fiat-uno-C25296909.html , za kwotę 2600zł do zapłacenia, czy tak > na pierwszy rzut oka można zainwestować? Czy szukać czegoś z 1.0 fire ? 1.4 odpada, bo chodzi > też o najtańsze OC. Pozdrawiam Jak UNO to tylko 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk007 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > Jak UNO to tylko 1.4 a nieeee, bo jedenpięć albo Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 30 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2012 > a nieeee, bo jedenpięć albo Turbo panowie - na temat proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 > Tak, żeby nie zakładać nowego tematu. Mam taki problem z tym uno, iż jak jest mało gazu (ok 2L) to > na biegu jałowym zaczyna mi rzucać silnikiem jak by chodził na dwa cylindry, potem im mniej > gazu tym jeszcze bardziej rzuca, aż w końcu zaczyna gasnąć, ale za to na biegu chodzi > normalnie, gaz do oporu i nie czuć żadnych spadków mocy. Na benzynie chodzi bez problemu. > Zauważyłem, że przewody iskrzą, więc wymieniłem ale nowe też iskrzą, miałem coś podobnego w > matizie, z tym, że on przerywał nawet podczas jazdy, przewody też iskrzyły i wystarczyło > wymienić palec+kopułkę. Miał ktoś styczność z podobnymi objawami? przewody wymien na porzadne, nie zadne semtechy itp, fakt ze koszt wiekszy ale ryzyko kupienia wadliwych znacznie mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.