fendt180 Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > to gitara. dobra alternatywa dla podstawki mocala, ktorej cena jest dosc zaporowa Ale mam dla Ciebie zla informacje ... masz kawalki przewodow z orginalnej chlodnicy, bo tam weze wchodza na wcisk na oring a nie sa wkrecane jak w normalnej podstawce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eosik Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Ale mam dla Ciebie zla informacje ... masz kawalki przewodow z orginalnej chlodnicy, bo tam weze > wchodza na wcisk na oring a nie sa wkrecane jak w normalnej podstawce mam trzy duze szroty w okolicy a jak nie, to jeden wielki jakies 30km ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Da rade Jakie koszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Jakie koszta? Podstawke kupilem za 70, do tego wymiana oringow dla pewnosci weze w oplocie mam z pracy,( jesli ktos kupuje to zwykle gumowe olejowe fagumit ok 20zl/m w oplocie ponad 100zl/m) zakucie tez z pracy( kilkanascie zloty z zakuciem) . Do tego brakuje mi chlodniczki ale narazie nie mam problemow z nadmiernym grzaniem sie oleju wiec odwlekam z jej montazem. Filtr oleju mam ze stilo jtd ale taki nr maja tez punciaki i inne fiaty. Jest o polowe krótszy. Wiec nie ma problemu z brakiem miejsca przy podstawce. Obecnie bez podstawki taki uzywam i wszystko jest jak najbardziej OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2012 > Podstawke kupilem za 70, do tego wymiana oringow dla pewnosci > weze w oplocie mam z pracy,( jesli ktos kupuje to zwykle gumowe olejowe fagumit ok 20zl/m w > oplocie ponad 100zl/m) zakucie tez z pracy( kilkanascie zloty z zakuciem) . Do tego brakuje > mi chlodniczki ale narazie nie mam problemow z nadmiernym grzaniem sie oleju wiec odwlekam z > jej montazem. > Filtr oleju mam ze stilo jtd ale taki nr maja tez punciaki i inne fiaty. Jest o polowe krótszy. > Wiec nie ma problemu z brakiem miejsca przy podstawce. Obecnie bez podstawki taki uzywam i > wszystko jest jak najbardziej OK. Czyli jak sobie używkę załatwię od np. tempry 1.9 TD lub Bravy 19. TD podstawkę plus chłodniczkę oleju+ dorobię węże to będzie wszytko co będę musiał mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > Czyli jak sobie używkę załatwię od np. tempry 1.9 TD lub Bravy 19. TD podstawkę plus chłodniczkę > oleju+ dorobię węże to będzie wszytko co będę musiał mieć? Jesli ta z tempry/bravy jest taka jak w Uno Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > To nie jest chlodnica, to jest wymiennik Dokładnie w jtd nie było już chłodniczki, tylko chyba te wymienniki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > Jesli ta z tempry/bravy jest taka jak w Uno Turbo Czyli jeśli zakupię taką podstawkę, bo kolega wcześniej pisał że pasują do innych fiatów KLIK i do tego dodam na dorobionych wężach chłodniczkę oleju KLIK 2 to będzie okay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > Czyli jeśli zakupię taką podstawkę, bo kolega wcześniej pisał że pasują do innych fiatów > KLIK > i do tego dodam na dorobionych wężach chłodniczkę oleju > KLIK 2 > to będzie okay? To co w pierwszym linku to wymiennik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > i do tego dodam na dorobionych wężach chłodniczkę oleju > KLIK 2 > to będzie okay? po co za stare gówno placić 150 zeta jak mozna kupic nowe i tańsze http://fmic.pl/category.php?id_category=45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > po co za stare gówno placić 150 zeta jak mozna kupic nowe i tańsze > http://fmic.pl/category.php?id_category=45 a ta Chłodnica oleju 9-rzędowa starczy czy by musiał byc wieksza do np. 1.2 T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > a ta Chłodnica oleju 9-rzędowa starczy czy by musiał byc wieksza do np. 1.2 T starczy to moze byc wiek ... a czy wystarczy to zalezy nie tylko od samej chlodniczki. generalnie umiejscowienie jest najwazniejsze, sprawne termostaty, wentylatory i chlodnica wody (wielkość). na temat stanu ww rzeczy nie trzeba juz chyba pisac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > To co w pierwszym linku to wymiennik Racja, ale chodziło mi o podstawkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > po co za stare gówno placić 150 zeta jak mozna kupic nowe i tańsze > http://fmic.pl/category.php?id_category=45 Kurde racja, czyli do pełni szczęścia potrzebuję dorobić i zakuc węże + ta poddstawka z Punto Gt, albo te z diesli fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 13 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2012 > Kurde racja, > czyli do pełni szczęścia potrzebuję dorobić i zakuc węże + ta poddstawka z Punto Gt, albo te z > diesli fiata tak mniej wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2012 podstawke (z punto 1.7 TD) juz mam...ktos wie jaki gwint jest na tych kruccach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stilo_kielce Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > podstawke (z punto 1.7 TD) juz mam...ktos wie jaki gwint jest na tych kruccach? Ile dałeś? Idę tą samą drogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > Ile dałeś? Idę tą samą drogą 130pln + nowa sruba mocujaca podstawke/filtr 55pln z punto GT + nowy oring 8pln Ale chyba przejde na sruby drazone z UT zamiast kroccow bo beda za blisko DP... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > 130pln + nowa sruba mocujaca podstawke/filtr 55pln z punto GT + nowy oring 8pln > Ale chyba przejde na sruby drazone z UT zamiast kroccow bo beda za blisko DP... mozesz podac nr sruby i oringa kupowales w ASO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2012 tak w ASO USZCZELKA 7792372 5999633 - ZŁĄCZKA http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_...0&DRW_NUM=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > 130pln + nowa sruba mocujaca podstawke/filtr 55pln z punto GT + nowy oring 8pln > Ale chyba przejde na sruby drazone z UT zamiast kroccow bo beda za blisko DP... A juz wiesz gdzie zamontujesz chlodnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Września 2012 Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > 130pln + nowa sruba mocujaca podstawke/filtr 55pln z punto GT + nowy oring 8pln to sporo za podstawkę. Ja szukałem w archiwum maili ile płaciłem za tą swoją którą miałem Ci sprzedać, na allegro i z tego co wyszło to koszowała mnie ona 1/2 Twojej ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2012 > to sporo za podstawkę. > Ja szukałem w archiwum maili ile płaciłem za tą swoją którą miałem Ci sprzedać, na allegro i z tego > co wyszło to koszowała mnie ona 1/2 Twojej ceny pisalem czy sprzedasz ...ale nie odpowiadales PS moge ja jeszcze kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 > to sporo za podstawkę. > Ja szukałem w archiwum maili ile płaciłem za tą swoją którą miałem Ci sprzedać, na allegro i z tego > co wyszło to koszowała mnie ona 1/2 Twojej ceny Ja tez moge ja jeszcze kupic, karanowi sa dwie niepotrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 Panowie mam tez pytanie, gdzie najlepiej umiescic chlodnice, mam troche miejsca przed ICkiem, moze tam albo lepiej za ICkiem/chlodnica wody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2012 > Panowie mam tez pytanie, gdzie najlepiej umiescic chlodnice, mam troche miejsca przed ICkiem, moze > tam albo lepiej za ICkiem/chlodnica wody? przed ickiem/chlodnica lepiej nie bo bedzie go grzala.... ja myslalem za chlodnica (spalem) by na postoju spal dmuchal na nia... ew obok icka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Września 2012 Udostępnij Napisano 2 Września 2012 > przed ickiem/chlodnica lepiej nie bo bedzie go grzala.... > ja myslalem za chlodnica (spalem) by na postoju spal dmuchal na nia... > ew obok icka... Dzieki za nr Tez jestem zdania ze przed IC nie montowac bo cieplo bedzie lecialo prosto na niego U mnie chlodnica przed skrzynia wiec mam tam miejsce za nia i tak jak KAran pisze wentyl chlodnicy bedzie ja odrazu schladzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2012 bedzie chlodnica Setrab Wymiary: 210 x 125 x 50 ALLEGRO chlod-bdg Cena niska jak za markowa chlodnice....zobaczymy co to bedzie za shit ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 9 Września 2012 Udostępnij Napisano 9 Września 2012 > bedzie chlodnica Setrab Wymiary: 210 x 125 x 50 > ALLEGRO chlod-bdg > Cena niska jak za markowa chlodnice....zobaczymy co to bedzie za shit ... Dobry szit Gdzie ja wkoncu montujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2012 > Dobry szit > Gdzie ja wkoncu montujesz? aleo za chodnica, albo za intercoolerem albo na pasie przenim obok ICka.... jak narazie kompletuje graty i jak wroce do domu to zaczne myslec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 9 Września 2012 Udostępnij Napisano 9 Września 2012 > Cena niska jak za markowa chlodnice....zobaczymy co to bedzie za shit ... Daje radę bardzo dobrze, mam taką właśnie tylko trochę wyższą. Jedyne na co trzeba zwrócić uwagę, to żeby złączki/przejściówki odpowiednie dobrać. Ja miałem mieć w zamyśle Mocala, do tego zebrałem końcówki, Setrab ma inne, ale mi sklep za free dostarczył odpowiednie przejście w ramach tego, że z Mocalem zawalili sprawę. Choć jak patrzę na te zdjęcia Twoje, to chyba tam są właśnie takie jak Mocal. Po prostu bądź czujny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2012 u mnie juz jest zlaczka G1/2A. Po prostu wezme chlodnice i mi dobiora koncowke do zakucia w tubes.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > 5999633 - ZŁĄCZKA » Dostępność - Tak no i curewa ta sruba mocujaca podstawke/filtr o tym numerze nie pasuje Jest za dluga i srednica gwintu do filtra jest mniejsza Teraz zglupialem...punto gt/uno T maja dwa rodzaje srub 59996333 (c1211) 7783177 (d1211) Ktos wie na 100% ktory ma byc? Bo moze zamowilem dobra a fiat sie pomylil... mi to wyglada na srube mocujaca wymiennik wada-olej, ktory to jest grubszy od podstawki pod chlodnice... wkrecona na maxa: sruba: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 obetnij, nagwintuj i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > i srednica gwintu do filtra jest mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2012 > obetnij, nagwintuj i po problemie juz zrobione zakupilem srube z gwintem M20x1.5 ktora zostala obcieta 2.5mm i nagwintowana...ale psia krew jak juz wchodze do kanalu to chcialbym pojechac z robota, a tu zonk hyhy czyli dla potomnosci: 59996333 (c1211) sruba do starych sohc z filtrem na gwint 3/4 7783177 (d1211) sruba z gwintem M20x1.5 (silniki fire) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 28 Września 2012 Udostępnij Napisano 28 Września 2012 > juz zrobione zakupilem srube z gwintem M20x1.5 ktora zostala obcieta 2.5mm i nagwintowana...ale > psia krew jak juz wchodze do kanalu to chcialbym pojechac z robota, a tu zonk hyhy > czyli dla potomnosci: > 59996333 (c1211) sruba do starych sohc z filtrem na gwint 3/4 > 7783177 (d1211) sruba z gwintem M20x1.5 (silniki fire) Dzieki przyda sie napewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2012 chlodnica podwieszona za IC...pozostalo zakuc przewody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian1981 Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 praca wre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 > chlodnica podwieszona za IC...pozostalo zakuc przewody... Przy takiej "trasie" od podstawki do chłodnicy polecam na prawdę grube i mocno zbrojone. Druga rada, ja poszedłem do zakładku, i zakułem specjalnie za długie węże tylko z jednej strony, do drugiej strony wziąłem luzem końcówki, przyciałęm węże na wymiar na samochodzie sprawdzając 10 razy z luźno wsuniętymi końcówkami i dopiero wtedy dałem im do zakucia drugą stronę. Myślisz, że te dziurki w nadkolu poprawią wentylację jakkolwiek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2012 > Przy takiej "trasie" od podstawki do chłodnicy polecam na prawdę grube i mocno zbrojone. Druga > rada, ja poszedłem do zakładku, i zakułem specjalnie za długie węże tylko z jednej strony, do > drugiej strony wziąłem luzem końcówki, przyciałęm węże na wymiar na samochodzie sprawdzając 10 > razy z luźno wsuniętymi końcówkami i dopiero wtedy dałem im do zakucia drugą stronę. > Myślisz, że te dziurki w nadkolu poprawią wentylację jakkolwiek ? przewody bedą teflonowe w oplocie 1/2'' dodatkowo po drodze bedzie mocowanie przwodow by nie lataly... Dziurki napewno nie zaszkodzą (musze je jeszcze gesciej zrobic) a jest szansa, ze poprawia przeplyw powietrza przez IC i chlodnice oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 Aby nie zakladac nowego tematu. Do tych ktorzy nie mieli chlodnicy a pozniej zamontowali. Czy odnotowaliscie spadek cisnienia oleju ? jesli tak to na jakim poziomie. Teoretykow prosze o milczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Aby nie zakladac nowego tematu. > Do tych ktorzy nie mieli chlodnicy a pozniej zamontowali. > Czy odnotowaliscie spadek cisnienia oleju ? jesli tak to na jakim poziomie. > Teoretykow prosze o milczenie Ja nie mam żadnego spadku ...nawet nie widać na wskaźniku spadku ciśnienia oleju (gulf 5w50) jak termostat zaczyna popuszczac (80C) Jedyne co kiedyś zauważyłem to wyższcze ciśnienie na jałowym po przejściu z 10w40 na 5w50 przy gorącym oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Aby nie zakladac nowego tematu. > Do tych ktorzy nie mieli chlodnicy a pozniej zamontowali. > Czy odnotowaliscie spadek cisnienia oleju ? jesli tak to na jakim poziomie. > Teoretykow prosze o milczenie Nie odnotowałem żadnych zmian na wskaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 To dobrze Znacie moze zakres pracy termostatu w podstawce pod filtr oleju z UT ? kiedy sie zaczyna otwierac i kiedy jest max otwarcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Teoretykow prosze o milczenie A jednak Jakbyś mógł zachować ciśnienie dowolnie powiększając układ, to chyba byś trochę prawom fizyki zaprzeczył, czyż nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > A jednak Jakbyś mógł zachować ciśnienie dowolnie powiększając układ, to chyba byś trochę prawom > fizyki zaprzeczył, czyż nie? Masz rację, ale tutaj ciśnienie nie spadnie bo jest regulowane zaworkiem (ta sprężynka z kulką). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Masz rację, ale tutaj ciśnienie nie spadnie bo jest regulowane zaworkiem (ta sprężynka z kulką). No, to będziemy mieli zaraz kolejną długą dyskusję. Ta sprężynka z zaworkiem nie jest przecież od regulowania ciśnienia roboczego, tylko maksymalnego. Taki WG dla pompy oleju. Także tak, nie spadnie, ale maksymalne, wszystkie ciśnienia poniżej maksymalnego przy mniejszych obrotach powinny relatywnie zmaleć, choć pewnie bardzo mało, bo chyba chłodnica oleju nie powiększa układu tak drastycznie... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > A jednak Jakbyś mógł zachować ciśnienie dowolnie powiększając układ, to chyba byś trochę prawom > fizyki zaprzeczył, czyż nie? Napisalem ze nie potrzebuje teorii poniewaz chcialem sie dowiedziec jak to wyglada u ludzi ktorzy to zamontowali. Dodajac T mialem jakis spadek cisnienia w zaleznosci od uzywanego oleju ( przy sprawnej pompie ), nawet restryktor mial znaczenie. Aby zapobiec zbytniemu spadkowi cisnienia na wolnych modyfikowalem kompa aby na wolnych bylo 1000 obr/min a nie jak w seii. Teraz montuje chlodnice oleju i chcialem miec dane do porownania z innymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2012 > Aby zapobiec zbytniemu spadkowi cisnienia na wolnych modyfikowalem kompa aby na wolnych bylo 1000 > obr/min a nie jak w seii. O to to, też tak zrobiłem za poradą mądrych ludzi. Nie mam na stałe zamontowanego wskaźnika z ciśnieniem, ale jest taki myk, że mi na wolnych obrotach po pewnej chwili luźnego chodzenia coś w silniku klekocze, na dole. Zakładałem już wątek, pytałem mnóstwa ludzi, byłem przekonany, że to przez za niskie ciśnienie oleju, ale wziąłem zmierzyłem manometrem i jest git. No chyba właśnie, że mimo tego co zmierzyłem powinno i tak być wyższe, i tego właśnie nie wiem bo manometr mierzy przecież praktycznie na pompie, a potem może już być przecież niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.