Skocz do zawartości

VW Golf VII


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy mi się wydaje, czy rozmowa w tym temacie dot. nowego golfa?

> Jeżeli potwierdzą się dane konfiguratora de, to golf będzie fantastycznie wyposażony i to za te

> same pieniądze co teraz.

> variant, bo normalnego już nie ma

> golf vii

Jakie będą silniki tsi w G7 ? tylko 1.2tsi 85km i 1.4tsi 140? tylko takie widać konfiguratorze... a przydało by się coś pomiędzy nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tsi 122 i jeszcze coś po 140 ma być. No i wiadomo ,że gti o mocy k 222 KM.

Nowe tsi 122 ma być z aluminium. Coś mi się to źle kojarzy. Obecne tsi 122 jest na żeliwny bloku silnika. Trochę się nagrzewa, ale potem bardzo długo trzyma ciepło. Dobrze, że już nie będzie rozrządu na łańcuchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowe tsi 122 i jeszcze coś po 140 ma być. No i wiadomo ,że gti o mocy k 222 KM.

> Nowe tsi 122 ma być z aluminium. Coś mi się to źle kojarzy. Obecne tsi 122 jest na żeliwny bloku

> silnika. Trochę się nagrzewa, ale potem bardzo długo trzyma ciepło. Dobrze, że już nie będzie

> rozrządu na łańcuchu.

wszystkie silniki będą na pasku czy tylko to nowe tsi 122?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem, czy przeczytałeś, na co odpowiedziałem

> chodziło o delte

> porównujać najpierw ceny nowych delty i golfa, a pozniej 5-letinch, zrozumiemy jak jest oceniana

> wartosć...

Przeczytałem dwa razy i nie rozumiem co ma design kompakta do jego ceny za 5 lat...

Mam wrażenie, że mieszasz wartość resztową, designerską i techniczną. Ja odniosłem się tylko do wartości wzornictwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wystarczy poprawic system, a nie zmieniac na gorszy.

Może właśnie nie wystarczy? Dlaczego tego nie zrobią? Jeżeli przechodzą na pasek najwidoczniej tematu nie ogarniają. Ewentualnie znowu tną koszty. Jakos ostatnio nie tylko VW rozwiązanie z łańcuchem nie wyszło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z rozrządem na łańcuchu problemy na także bmw, peugeot. W oplowskim turbo też były, czy też są

> jakieś problemy.

Tak słyszałem, ale problemy większe lub mniejsze występują również w wolnossakachna łańcuchu. np. 1,4 90 KM u Opla. To nie jest to, co kiedyś , że sie mówiło - łańcuch to na wieczność no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak słyszałem, ale problemy większe lub mniejsze występują również w wolnossakachna łańcuchu. np.

> 1,4 90 KM u Opla. To nie jest to, co kiedyś , że sie mówiło - łańcuch to na wieczność

Ja tam coraz bardziej tracę wiarę, że łańcuch kiedykolwiek miał być na wieczność. W Felkach 1.3MPi zmieniało się go regularnie.

Znajomemu, poleciał łańcuch (w sumie to nie wiem czy łańcuch czy jakiś jego napinacz) w e34 525tds (ten od Steyr'a, montowany również w Omegach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeczytałem dwa razy i nie rozumiem co ma design kompakta do jego ceny za 5 lat...

> Mam wrażenie, że mieszasz wartość resztową, designerską i techniczną. Ja odniosłem się tylko do

> wartości wzornictwa...

Temat wartosci za 10 lat zaczales Ty

Oprocz tego sam napisales

"Nie kończyłem wzornictwa przemysłowego i nie jestem krytykiem sztuki"

To jak Ty mozesz oceniac wartosc wzornictwa

Zwyczajnie Tobie sie wydaje, ze golf nie ma wartosci designierskiej

A mi sie wydaje ze ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Opel SUGERUJE przy dieslach 1,3.

cwana firma. opel dobrze wie ze silnik tyle nie wytrzyma wink.gif

a do meritum... łańcuch IMHO u większości cywilizowanych marek jest dożywotni... i owszem pada i da sie go naprawiać, ale 200 tys to za mało, żeby było to regułą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temat wartosci za 10 lat zaczales Ty

> Oprocz tego sam napisales

> "Nie kończyłem wzornictwa przemysłowego i nie jestem krytykiem sztuki"

> To jak Ty mozesz oceniac wartosc wzornictwa

Zupełnie normalnie. Tak jak Ty. To jest gust i poczucie smaku.

> Zwyczajnie Tobie sie wydaje, ze golf nie ma wartosci designierskiej

> A mi sie wydaje ze ma

Hola, hola.

Nigdzie tak nie napisałem.

Ty natomiast napisałeś

Quote:

Wez, przestan

Ktory kompakt teraz przedstawia wartosc designerska lub techniczna


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...a rzeczywistość jest odwrotna

> Z tą różną linią boczną 5 / 6 to nie byłbym taki prekonany:

To mnie troche zdziwilo, bo patrzac tak na ulicach to zawsze uwazalem modele 5 i 6 za tak różne, ze nie da ich sie pomylic. Z daleka widac ktory jest ktory. A to ciekawe ze sa tak podobne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaka polityka i od jakiego czasu?

Jeden z moich znajomych potwierdza, że coś im się stało - uelastycznili się w negocjacjach. Zamawiał jakieś tam auto i nawet dał radę wynegocjować co nieco (dodatki+rabat), gdzie 2-3 lata temu, to była tylko śpiewka "alarm dołożymy, komplet dywaników i tyle, więcej nie możemy".

Tu, na kąciku też ktoś wspominał o zmianach, odkąd pojawił się VW Polska, a Kulczyk Tradex przestał być importerem. Więc może coś jest na rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to tacy przecież nie muszą liczyć na jakieś tam rabaty

Myślałem, że bogate prawniki nie muszą zlosnik.gif

Ale, nie odbiegając od tematu spojrzałem w cennik Kiły szita. Wersja przed najwyższą, silnik benzyna 1,6 wyszło 80 tyś zlosnik.gif Ciekawe co Golf zaoferuje w tej cenie. Stawiam, że kiła się zachłyśnie rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślałem, że bogate prawniki nie muszą

> Ale, nie odbiegając od tematu spojrzałem w cennik Kiły szita. Wersja przed najwyższą, silnik

> benzyna 1,6 wyszło 80 tyś Ciekawe co Golf zaoferuje w tej cenie. Stawiam, że kiła się

> zachłyśnie

Jak Golf w tej cenie zaoferuje jakiś sensowny silnik + DSG, to z lekka pozamiata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak Golf w tej cenie zaoferuje jakiś sensowny silnik + DSG, to z lekka pozamiata.

Wystarczy, TSI 120 KM w manualu i wypas jak w Kile.

Nie powiem, że ceed jest zły, nawet mi się podoba, a wykończenie na poziomie. Niestety polityka cenowa powoduje, że salony Kia omijałbym szerokim łukiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawniki zawsze muszą negocjować zlosnik.gif

Tego jest więcej niż pewien widząc cennik niemiecki. Fakt, że ostatnio coś golf 6 podrożał.

trochę danych, które dot. wersji HIGHLINE ,czyli z pełnym wypasem.

2.0 TDI

**

Kraftstoff nach 99/100/EG Diesel -

Kraftstoffverbrauch innerorts 5,0 l/100km

Kraftstoffverbrauch außerorts 3,6 l/100km

Kraftstoffverbrauch kombiniert 4,1 l/100km

CO2-Emissionen kombiniert 106 g/km

Länge / Länge mit Anhängevorrichtung 4.255 mm / 4.349 mm

Breite / Breite inkl. Außenspiegel 1.790 mm / 2.027 mm

Höhe 1.452 mm

Radstand 2.637 mm

Spurweite vorn / hinten 1.549 mm / 1.520 mm

Bodenfreiheit 142 mm

Überhangwinkel vorn / hinten 12,4 ° / 17,5 °

Rampenwinkel 9,6 °

Innenraumabmessungen

Kopfraum (1.Sitzreihe) 975 mm

Beinraum (1.Sitzreihe) 1.046 mm

Innenraumbreite (1.Sitzreihe) 1.486 mm

Kopfraum (2.Sitzreihe) 967 mm

Beinraum (2.Sitzreihe) 903 mm

Innenraumbreite (2.Sitzreihe) 1.465 mm

Gepäckraum

Länge, Sitzbank aufgestellt / umgeklappt 839 mm / 1.547 mm

Breite zwischen den Radkästen 1.003 mm

Höhe (Gepäckraum) 587 mm

Ladehöhe bis Himmel 900 mm

Gepäckraumöffnung Breite / Höhe 1.023 mm / 643 mm

Gepäckraumvolumen 380 - 1.270 l (Messung nach ISO 3832)

Garagenmaße

Höhe geöffnete Frontklappe / Boden 1.763 mm

Höhe geöffnete Heckklappe / Boden 2.006 mm

Breite geöffnete Türen vorn 2-Türer 4.164 mm

Breite geöffnete Türen vorn / hinten 4-T 3.696 mm / 3.399 mm

Motor, Getriebe, Elektrik

Motor - Bauart 4-Zylinder-Dieselmotor

Ventile pro Zylinder 4

Einspritzung / Aufladung Common Rail / Abgasturbolader

Hubraum 1.968 cm³

Max. Leistung 110 kW (150 PS) bei 3.500 - 4.000 /min

Max. Drehmoment 320 Nm / 1750 - 3000 1/min

Emissionsklasse Euro 5

Stickoxiden (NOx) (Kraftstoff I) 124,7 mg/km

Partikel (PM) ( Kraftstoff I) 0,00 mg/km

Nichtmethan-Kohlenwasserstoffe (NMHC)I -

Getriebe 6-Gang

Batterie 380 A (68 Ah)

Generator 140 A

Gewichte

Leergewicht 1.354 kg

Zul. Gesamtgewicht 1.860 kg

Zuladung 581 kg

Zul. Achslast vorn / hinten 1.030 kg / 880 kg

Zul. Anhängelast gebremst bei 12% / 8% 1.600 kg / 1.800 kg

Zul. Anhängelast ungebremst 670 kg

Stützlast / Dachlast 80 kg / 75 kg

Fahrleistungen

Höchstgeschwindigkeit 216 km/h

Beschleunigung von 0-80 / 0-100 km/h 6,2 s / 8,6 s

Elastizität 80-120 km/h (4./5. Gang) 7,0 s / 9,5 s

Weitere Daten

Kraftstoffart Diesel schwefelfrei, min. 51 CZ nach DIN

Wendekreis ca. 10,9 m

Kraftstoffbehältervolumen ca. 50 l

Hersteller Schlüsselnummer 0603

1.4 tsi 140

Kraftstoffverbrauch/CO2-Emissionen/Effizienzklasse**

Kraftstoff nach 99/100/EG Super 95

Kraftstoffverbrauch innerorts 6,6 l/100km

Kraftstoffverbrauch außerorts 4,5 l/100km

Kraftstoffverbrauch kombiniert 5,3 l/100km

CO2-Emissionen kombiniert 121 g/km

4

Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung / Turbocharger

Hubraum 1.395 cm³

Max. Leistung 103 kW (140 PS) bei 4.500 - 6.000 /min

Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min

Emissionsklasse Euro 5

Stickoxiden (NOx) (Kraftstoff I) 35,1 mg/km

Partikel (PM) ( Kraftstoff I) 0,62 mg/km

Nichtmethan-Kohlenwasserstoffe (NMHC)I 33,1 mg/km

Getriebe 6-Gang

Gewichte

Leergewicht 1.268 kg

Zul. Gesamtgewicht 1.780 kg

Zuladung 587 kg

Zul. Achslast vorn / hinten 940 kg / 890 kg

Zul. Anhängelast gebremst bei 12% / 8% 1.500 kg / 1.700 kg

Zul. Anhängelast ungebremst 630 kg

Stützlast / Dachlast 80 kg / 75 kg

Fahrleistungen

Höchstgeschwindigkeit 212 km/h

Beschleunigung von 0-80 / 0-100 km/h 5,9 s / 8,4 s

Elastizität 80-120 km/h (4./5. Gang) 7,0 s / 8,5 s

Weitere Daten

Kraftstoffart Superbenzin schwefelfrei, min. 95 ROZ na

Wendekreis ca. 10,9 m

Kraftstoffbehältervolumen ca. 50 l

Hersteller Schlüsselnummer 0603

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zupełnie normalnie. Tak jak Ty. To jest gust i poczucie smaku.

> Hola, hola.

> Nigdzie tak nie napisałem.

> Ty natomiast napisałeś Quote:

> Wez, przestan

> Ktory kompakt teraz przedstawia wartosc designerska lub techniczna

skrot myslowy

tym

Zwyczajnie Tobie sie wydaje, ze golf nie ma wartosci designierskiej

> A mi sie wydaje ze ma

chcialem tylko potwierdzic to co Ty napisales wyzej

Zupełnie normalnie. Tak jak Ty. To jest gust i poczucie smaku.

i nadal potwierdzam, ze szukanie WARTOSCI designierskiej w klasie komakt jest bledem

no ale kazdy ma prawo miec swoje zdanie.

ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wczorajsza prasa podala ze wersja gola ma startowac od 73kpln

No te okolice pokazuje konfigurator u najeźdźcy - 17 keur x bezpieczne 4,3 daje właśnie 73 kzł.

Jak za kompakta z 1,2 85 KM to IMHO niemało. Z 9% rabatu dla zawodów to 66,5 kpln.

Jak odniesiemy te ceny do średniej płacy w Niemczech (3.311 eur) - to już jest tanio, bo to zaledwie ciut pomad 5 miesięcznych pensji.

Jakby taki Golf kosztował te 5,5 średniej płacy (5,5 x 3,7 = 20,35 kpln) to kolejki przed salonami vw by były dłuższe niż w sobotę w południe do kasy w biedronce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo mi się wydaja, ale takie przeliczanie trochę nie ma sensu? Podobno ma być tańszy i podobno ma kosztować niecałe 60 tys zł.

Myślałem, że macie jakieś bardziej wiarygodne dane, niż swoje przeliczenia.

Tak naprawdę to nasze i ich zarobki można przeliczać 1:1. To pokazuje jak biedny jest nasz kraj i jak drogi życie w nim jest. Niemiec tankuje za 1.20euro, a my za 5.8 crazy.gif

Koszt wynajmu mieszkania w de jest de facto takie jak u nas tylko, że w euro, a życie tak naprawdę tańsze.

GOLF VII 59.900 wyposażenie

Volkswagen Golf VII - WYPOSAŻENIE

"W momencie wprowadzenia na rynek nowego Golfa, pojazd będzie oferowany w salonach w trzech poziomach wyposażenia: Trendline, Comfortline i Highline. Patrząc na listę seryjnych elementów w pojeździe, śmiało można stwierdzić, że szykuje się bestseller.

Już na poziomie wyposażenie seryjnego Trendline, w cenie 59 990 zł auto zaoferuje klientowi bardzo dużo. Na pokładzie znajdą się m.in.: hamulec wielokolizyjny, elektroniczny hamulec postojowy, siedem poduszek powietrznych, radio z 5-calowym ekranem dotykowym, poprzeczna blokada mechanizmy różnicowego XDS, klimatyzację, ESC, podwójna podłoga bagażnika, wskaźnik ciśnienia w oponach, czy tryb rekuperacji i system Start&Stop. Auto będzie mieć także w podstawie: światła do jazdy dziennej, elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego, centralny zamek z pilotem, klimatyzację Climatic, asymetrycznie dzieloną kanapę, elektrykę szyb."

Jeżeli to się sprawdzi, to będzie to wyjątkowo kiepska wiadomość dla konkurencji hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeden z moich znajomych potwierdza, że coś im się stało - uelastycznili się w negocjacjach.

> Zamawiał jakieś tam auto i nawet dał radę wynegocjować co nieco (dodatki+rabat), gdzie 2-3

> lata temu, to była tylko śpiewka "alarm dołożymy, komplet dywaników i tyle, więcej nie możemy".

Ja 3 lata temu kupowałem swojego Golfa. Jakoś bez problemu negocjacje cenowe były.

> Tu, na kąciku też ktoś wspominał o zmianach, odkąd pojawił się VW Polska, a Kulczyk Tradex przestał

> być importerem. Więc może coś jest na rzeczy.

Wg mnie to trzeci rodzaj prawdy. W czasie gdy ja kupowałem swoje auto do Polski przyjeżdżali Niemcy po Golfy, bo Kulczyk tak tanio je sprzedawał.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Auto będzie mieć także w podstawie: światła do jazdy dziennej

Ale o czym u mowa, skoro ten element jest obowiązkowy dla wszystkich nowych aut?

Dziennikarzyna zachłysnęła się marketingowym pustosłowiem...

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.