Skocz do zawartości

VW Golf VII


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz przejrzałem cenniki i ta opcja 1.4 TSI 140KM + DSG w Highline to jest dobra rzecz ok.gif

Pewnie te odłączane cylindry będą odpadać w pierwszych wypustach ale to i tak jest dobra opcja, średnie spalanie katalogowe 5,0 przy noPb i 140KM ok.gif

Oczywiście za DSG, za duża dopłata jest jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.4 140-tam jest tylko turbo?

Tylko. Twincharger is no more.

W porównaniu z moim +0,4s do setki i spalanie -1.0l średnie, -1.4l po mieście shocked.gif

Cena mniej więcej indeksowana po inflacji w stosunku do 2010, tylko w opcjach nie znalazłem ogrz. postojowego i "dziwnych" lamp z tyłu, więc nie udało mi się go identycznie skonfigurować. I mój "czerwony niestrażacki" znikł z palety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem trochę dokładniej cennik i tym razem w Highline jest w zasadzie wszystko co ma być.

Dopłaty są w zasadzie tylko za typowe "bajery".

Za DSG dodatkowe 7000zł to jednak sporo, a za ksenon 1300zł to w miarę przyzwoicie powiedzmy.

W 1.6 TDI też obniżone spalanie względem Golfa VI: w mieście 4,7l, poza miastem 3,5l ok.gif

Oczywiście topowy diesel w abstrakcyjnej cenie jak to w VW, ale spalanie też ma imponujące.

Jestem targetem, ładny ten Golfik ok.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

De facto highline jest podobnie wyposażony do MK6. Wszystko pięknie, lecz nie ma pakietu 990 i za takie rzeczy jak czujniki parkowania, pakiet zimowy, alarm trzeba osobno dopłacać , co wcześniej było za 990zł. Liczyłem też na to, że będzie 1.4 122 TSI o takich parametrach jak w nowym A3.

Hubraum1395 cm3Max. Leistung90 kW (122 PS) bei 5000-6000 min -1Max. Drehmoment200/1400-4000 Nm bei min -1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Ciekawostką niech jeszcze będzie, że Golf GTI będzie ma mieć średnie katalogowe 6,0l/100km

> 220KM

> 250km/h max

> 6,5-6,6s do 100km/h

Generalnie pojechali naprawdę mocno z tym spalaniem. ok.gif

czekam na odpowiedz BMW bo od pięciu lat gdy byli liderem minęło tyle czasu i niewielkiego postępu, że dali sie przegonić konkurencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cieszymy się razem z Tobą

No to wszyscy zadowoleni wink.gif

Wracając do golfa mk7.

Z zewnątrz jest dużo bardziej wyrazisty i sprawia wrażenia auto dużo większego. Przednie światła wyglądają jakby były przeszczepione z nowego polo, ale całość prezentuje się bardzo ładnie. Tyle światła są dużo bardziej ciekawe niż te z mk6. Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i fajnie się otwiera zlosnik.gif

We wnętrzu czuć największą zmianę. Deska rozdzielcza jest bardzo elegancka i wykonana z materiałów świetnej jakości. Już mk6 było stoi na wysokim poziomie pod tym względem, ale w mk7 jest jeszcze lepiej. Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez jej interfejs. Nowa kierownica świetnie się prezentuje. Wnętrze sprawia wrażenie dużej przestronności, jakby siedziało się w aucie większym niż golf. Są jednak 3 minusy względem mk6. Największym mankamentem jest umiejscowienie przycisków sterowania szybami w taki sposób jak w większości kompaktów, czyli w bocznej części drzwi, a nie jak to ma miejsce w mk6, czyli na wysokości klamek. To rozwiązanie z mk6 jest mega wygodne. Kolejnym minusem jest umieszczenie uchwytów na kubki w tylnym podłokietniku, a nie tak jak w mk6,czyli w konsoli centralnej. Nie spodobało mi się także umieszczenie zapalniki pod przednim podłokietnikiem.

Nowy golf prezentuje poziom audi we wnętrzu. Zapewne jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6, więc mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>... Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i fajnie się otwiera

facepalm%5B1%5D.gif

> ... Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez

> jej interfejs. ...

O tym badziewiu mowisz klik? Bajer, o funkcjonalnosci cegly. Sprzet w mojej Vectrze za polowe tej ceny ma funkcjonalnosc 2x lepsza smirk.gif

> więc mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt

hehe.gif

Wyjatkowo stronnicze i slabe sprawozdanie - chociaz bys sie tym przejechal hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O tym badziewiu mowisz klik? Bajer, o funkcjonalnosci cegly. Sprzet w mojej Vectrze za polowe tej ceny ma funkcjonalnosc 2x lepsza

Raczej o tym badziewiu mówi:

2013_volkswagen_golf_72_1024x768.jpg

Może byś opisał badziewiastość? Bo widzę, że masz na ten temat coś do powiedzenia.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swoja droga pytam sie serio: czym to auto rozni sie od VI ?

dokładnie o to samo chciałem zapytać, dla mnie golfy od 5 do 7 nie różnią się prawie niczym, na pewno ciężko byłoby na mieście rozróżnić który jest który crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Serio tak nisko jest ekran nawigacji?

Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem.

To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. zlosnik.gif Może w następnej generacji Golfa i Passata. hehe.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej o tym badziewiu mówi:

Poprzednik wygladal lepiej no.gif. Jedyne co mi sie w produktach od VW podobalo to konserwatywnosc, ale niedlugo bedzie jak w nowym focusie confused.gif

> Może byś opisał badziewiastość? Bo widzę, że masz na ten temat coś do powiedzenia.

> mar00ha

Kazdemu kto narzeka, ze jego chinski tani tablet slabo reaguje, polecam zabawe na wspomnianym 510.

Zeby przegrac cos z SD na HDD kombinacje przeokrutne no.gif

DAB nadal niedostepny (przynajmniej w Skodzie) no.gif

Navi - nawet nie ma numeru zjazdu na autostradzie, teksty pomine milczeniem, bo niektore sa smieszne do bolu; brak podawania odleglosci do nastpnego manewru (zdaje sie powyzej 6 mil)

Moze nie umiem, ale nie ma jak przejsc miedzy zrodlami (radiem/SD/HDD/CD na kierownicy).

Brak temperatury zewnetrznej np. przy wlaczonej navi

Podzial ekranu (w navi) z pupy, a szalona wielkosc "lane assist" powala na kolana.

Znalazl bym pewnie wiecej, ale staram sie nie pamietac o rzeczach, ktore mnie wkurzaja, bo mi sie robi zal wydanej kasy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem.

> To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW

> jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. Może w następnej generacji

> Golfa i Passata.

> mar00ha

Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu. Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu.

> Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku.

Ale ja "ołtarzyk" napisałem bez żadnego pejoratywnego nastawienia. Ołtarzyk uważam za lepsze rozwiązanie niż to co robi VW.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poprzednik wygladal lepiej . Jedyne co mi sie w produktach od VW podobalo to konserwatywnosc, ale

> niedlugo bedzie jak w nowym focusie

> Kazdemu kto narzeka, ze jego chinski tani tablet slabo reaguje, polecam zabawe na wspomnianym 510.

> Zeby przegrac cos z SD na HDD kombinacje przeokrutne

> DAB nadal niedostepny (przynajmniej w Skodzie)

> Navi - nawet nie ma numeru zjazdu na autostradzie, teksty pomine milczeniem, bo niektore sa

> smieszne do bolu; brak podawania odleglosci do nastpnego manewru (zdaje sie powyzej 6 mil)

> Moze nie umiem, ale nie ma jak przejsc miedzy zrodlami (radiem/SD/HDD/CD na kierownicy).

> Brak temperatury zewnetrznej np. przy wlaczonej navi

> Podzial ekranu (w navi) z pupy, a szalona wielkosc "lane assist" powala na kolana.

> Znalazl bym pewnie wiecej, ale staram sie nie pamietac o rzeczach, ktore mnie wkurzaja, bo mi sie

> robi zal wydanej kasy

Może nie wyczaiłeś, ale ja pytałem o badziewiastość tej nowej navi, którą VW nazywa obecnie "Discover Pro".

Wszystkie wady i zalety RNS510 są mi doskonale znane, bo używam takiego urządzenia od 2009 roku.

Przy okazji - kopiowanie z SD na HDD jest proste jak drut w kieszeni: klikasz "kopiuj na HDD" i się kopiuje. Nie?

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie mam powodu, aby nie wierzyć zdjęciu. A na żywo nie widziałem.

> To chyba jakaś tradycja w VW, bo nie widziałem nigdy wyżej - zawsze pod środkowymi nawiewami. VW

> jeszcze nie wpadł na pomysł ołtarzyków z navi na środku deski. Może w następnej generacji

> Golfa i Passata.

> mar00ha

e, namaistka oltarzyka jest:

Idzie z tego z navi korzystac wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jestem jednak zdziwiony takim podejściem do ergonomii.

Daje się do tego przyzwyczaić, a niewątpliwą zaletą jest możliwość maziania paluchem po ekranie (w różnych celach), co uzasadniałoby takie położenie.

Jednak zgadzam się z Tobą: wyżej byłoby lepiej.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> e, namaistka oltarzyka jest:

> Idzie z tego z navi korzystac

Nigdy nie korzystam z podpowiedzi nawigacji z ekranu pomiędzy zegarami. zlosnik.gif

Jakoś tak wygodniej mi na mapę spoglądać.

Z tego powodu ołtarzyki na środku deski (jak np. w BMW czy Renault) wydają mi się wygodniejsze.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może nie wyczaiłeś, ale ja pytałem o badziewiastość tej nowej navi, którą VW nazywa obecnie

> "Discover Pro".

Raczej Ty nie wyczailes - ja sie pytalem, czy to nowe radio to to samo badziewie co RNS510 tongue.gif

> Wszystkie wady i zalety RNS510 są mi doskonale znane, bo używam takiego urządzenia od 2009 roku.

> Przy okazji - kopiowanie z SD na HDD jest proste jak drut w kieszeni: klikasz "kopiuj na HDD" i się

> kopiuje. Nie?

hehe.gif

O to chodzi, ze nie - to radio przypomina Win3.1, i brakuje, zeby pelna sciezke podac z klawiatury hehe.gif

Przyznasz, ze wskazywanie wszystkiego poziom po poziomie jest upierdliwe i rozwiazanie z D&D jest lata swietlne do przodu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Raczej Ty nie wyczailes - ja sie pytalem, czy to nowe radio to to samo badziewie co RNS510

Siłą rzeczy nie może być, skoro to inny sprzęt. Czy badziewiasty - ciężko powiedzieć. Nie znam żadnego użytkownika.

> O to chodzi, ze nie - to radio przypomina Win3.1, i brakuje, zeby pelna sciezke podac z klawiatury

> Przyznasz, ze wskazywanie wszystkiego poziom po poziomie jest upierdliwe i rozwiazanie z D&D

> jest lata swietlne do przodu

Ale jak to nie? Mam na SD jeden folder z muzyką. Klikam po prawej od niego, wybieram "kopiuj" i się kopiuje cała zawartość. U Ciebie nie? icon_eek.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdy nie korzystam z podpowiedzi nawigacji z ekranu pomiędzy zegarami.

> Jakoś tak wygodniej mi na mapę spoglądać.

> Z tego powodu ołtarzyki na środku deski (jak np. w BMW czy Renault) wydają mi się wygodniejsze.

> mar00ha

Moim zdaniem dobra nawigacja strzalkowa to lepsze rozwiazanie niż mapa. Tylko musi być dobra. Mapa tylko do wyboru trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moim zdaniem dobra nawigacja strzalkowa to lepsze rozwiazanie niż mapa. Tylko musi być dobra. Mapa tylko do wyboru trasy.

Nienawidzę "szczałkowych" navi. Zraziłem się w starszym BMW. Swoją drogą - tam "szczałki" wyświetlały się na wysokości kolana kierowcy - to dopiero ergonomia. zlosnik.gif

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Siłą rzeczy nie może być, skoro to inny sprzęt. Czy badziewiasty - ciężko powiedzieć. Nie znam

> żadnego użytkownika.

Szukalem info w necie, ale nic nie znalazlem na temat tego sprzetu... chociaz mam wrazenie, ze to odswiezone 510 grinser006.gif

Ale pewnie sie myle ok.gif

> Ale jak to nie? Mam na SD jeden folder z muzyką. Klikam po prawej od niego, wybieram "kopiuj" i się

> kopiuje cała zawartość. U Ciebie nie?

Ja mam folderow kilka, plus w kazdym kilka podfolderow - przegralem nierozwaznie z komputera jak bylo - teraz to meczarnia znalezc wlasciwy folder, bo jak juz sie znajdzie to juz latwo sie przegywa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szukalem info w necie, ale nic nie znalazlem na temat tego sprzetu... chociaz mam wrazenie, ze to

> odswiezone 510

> Ale pewnie sie myle

Nie wiem jak jest. Ale ta nowa navi może łączyć się z Internetem i robić np. za hot-spot. Oczywiście za pośrednictwem telefonu. Jestem ciekaw, czy aktualizacje map (w cenie 3 lata aktualizacji) odbywają się on-line.

> Ja mam folderow kilka, plus w kazdym kilka podfolderow - przegralem nierozwaznie z komputera jak

> bylo - teraz to meczarnia znalezc wlasciwy folder, bo jak juz sie znajdzie to juz latwo sie przegywa

No to burdel sobie na karcie zrobiłeś i narzekasz, że się musisz męczyć? zlosnik.gif

Ja doszedłem do takiego etapu, że muzę mam tylko na SD. Na 32 GB karcie zmieszczę więcej niż na 10 GB dysku. Kopiować na HDD już mi się nie chce, a na SD dużo łatwiej mogę zarządzić układem folderów.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak jest. Ale ta nowa navi może łączyć się z Internetem i robić np. za hot-spot.

> Oczywiście za pośrednictwem telefonu. Jestem ciekaw, czy aktualizacje map (w cenie 3 lata

> aktualizacji) odbywają się on-line.

No to w sumie bajery... A aktualizacje robia za darmo ASO, jak sie u nich serwisuje (przynajmniej w UK) ok.gif

Ale jesli poprawili chociaz czulosc ekranu dotykowego, to juz jest postep.

Z ciekawosci sie umowie na jakies jazdy testowe ok.gif

> No to burdel sobie na karcie zrobiłeś i narzekasz, że się musisz męczyć?

To nie burdel, to normalna funkcjonalnosc grinser006.gif

> Ja doszedłem do takiego etapu, że muzę mam tylko na SD. Na 32 GB karcie zmieszczę więcej niż na 10

> GB dysku. Kopiować na HDD już mi się nie chce, a na SD dużo łatwiej mogę zarządzić układem

> folderów.

Ja probowalem kopiowac na HDD, ale raz, ze upierdliwe, a dwa trwa okrutnie dlugo. HDD ma niby 30GB, ale faktycznie latwiej uzywac SD wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to w sumie bajery... A aktualizacje robia za darmo ASO, jak sie u nich serwisuje (przynajmniej w UK)

No to w Polsce się z tym nie spotkałem.

> Ja probowalem kopiowac na HDD, ale raz, ze upierdliwe, a dwa trwa okrutnie dlugo. HDD ma niby 30GB, ale faktycznie latwiej uzywac SD

30 GB to całkowita pojemność HDD. Na muzykę jest ok. 10 GB. Reszta to firmware i mapy.

mar00ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie chodzi o oltarzyki tylko o ergonomie. Patrzenie co chwile w dół jest imho lekko bez sensu.

> Optymalny układ to nawigacja na szybie przez hud, ale taki układ to krok w odwrotnym kierunku.

optimum to nawka tuż pod dolna linia szyby (górna linia deski), wszystkie nawki jak w starszych VW i Audi są do używania ale mniej wygodne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to wszyscy zadowoleni

> Wracając do golfa mk7.

> Z zewnątrz jest dużo bardziej wyrazisty i sprawia wrażenia auto dużo większego. Przednie światła

> wyglądają jakby były przeszczepione z nowego polo, ale całość prezentuje się bardzo ładnie.

> Tyle światła są dużo bardziej ciekawe niż te z mk6. Klapka wlewu paliwa fajnie wygląda i

> fajnie się otwiera

> We wnętrzu czuć największą zmianę. Deska rozdzielcza jest bardzo elegancka i wykonana z materiałów

> świetnej jakości. Już mk6 było stoi na wysokim poziomie pod tym względem, ale w mk7 jest

> jeszcze lepiej. Wrażenie robi 8 calowa nawigacja i możliwość konfiguracji samochodu poprzez

> jej interfejs. Nowa kierownica świetnie się prezentuje. Wnętrze sprawia wrażenie dużej

> przestronności, jakby siedziało się w aucie większym niż golf. Są jednak 3 minusy względem

> mk6. Największym mankamentem jest umiejscowienie przycisków sterowania szybami w taki sposób

> jak w większości kompaktów, czyli w bocznej części drzwi, a nie jak to ma miejsce w mk6, czyli

> na wysokości klamek. To rozwiązanie z mk6 jest mega wygodne. Kolejnym minusem jest

> umieszczenie uchwytów na kubki w tylnym podłokietniku, a nie tak jak w mk6,czyli w konsoli

> centralnej. Nie spodobało mi się także umieszczenie zapalniki pod przednim podłokietnikiem.

> Nowy golf prezentuje poziom audi we wnętrzu. Zapewne jeździ się nim jeszcze lepiej niż mk6, więc

> mamy znowu najlepszy samochód w klasie kompakt

O której wersji wyposażenia piszesz?

Trendline, Comfortline, Highline?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości po drodze do domu podjechałem do VW. Traf chciał, ze właśnie odebrali papiery od 7-ki i jako pierwszy miałem okazję na mały test drive. Przebieg auta 15km...

Cóż. Nowy Golf po przyjrzeniu się bliżej jest faktycznie całkiem nowy, choć na dzień dobry pomyliłem go ze stojąca obok 6-tką.

Z zewnątrz ma dynamiczniejszą linię, inne szyby, przetłoczenia, wlew paliwa faktycznie ciekawie się otwiera.

Szok następuje po zajęciu miejsca za kierownicą. Jakość wykończenia i użytych materiałów to przepaść w porównaniu do przedników. Spasowanie pierwsza klasa. Masa drobnych, subtelnych detali, które cieszą oko a po wymacaniu nie tylko oko wink.gif

Przełączniki, włączniki, pstryczki wszystko na swoim miejscu i co ciekawe jest tego bardzo mało, wręcz ascetycznie. Funkcjonalność 100/100. Lakierowane elementy deski i panelu środkowego bardzo eleganckie. Bardzo duży, dotykowy, wyświetlacz navi działa i wygląda rewelacyjnie.

Spłaszczona u dołu kierownica leży idealnie w rękach a pstryczki w kierownicy ułożone wzorcowo.

Sama jazda. 1,4TSI, koła 17'' i jest jak to w Golfie. Tak jak być powinno.

Byłem ciekaw co wymyśliło VW. Zgadzam się, że wnętrze na poziomie Audi A3 bądź lepiej.

Tak, to był, jest i będzie król segmentu,

Będzie to mój kolejny dupowóz i to niebawem.

A komu się nie podoba niech się nie podoba. Nie musi. zlosnik.gif

Wady? Kluczyk się inaczej otwiera, nie płasko a bokiem. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z ciekawości po drodze do domu podjechałem do VW. Traf chciał, ze właśnie odebrali papiery od 7-ki

> i jako pierwszy miałem okazję na mały test drive. Przebieg auta 15km...

> Cóż. Nowy Golf po przyjrzeniu się bliżej jest faktycznie całkiem nowy, choć na dzień dobry

> pomyliłem go ze stojąca obok 6-tką.

> Z zewnątrz ma dynamiczniejszą linię, inne szyby, przetłoczenia, wlew paliwa faktycznie ciekawie się

> otwiera.

> Szok następuje po zajęciu miejsca za kierownicą. Jakość wykończenia i użytych materiałów to

> przepaść w porównaniu do przedników. Spasowanie pierwsza klasa. Masa drobnych, subtelnych

> detali, które cieszą oko a po wymacaniu nie tylko oko

> Przełączniki, włączniki, pstryczki wszystko na swoim miejscu i co ciekawe jest tego bardzo mało,

> wręcz ascetycznie. Funkcjonalność 100/100. Lakierowane elementy deski i panelu środkowego

> bardzo eleganckie. Bardzo duży, dotykowy, wyświetlacz navi działa i wygląda rewelacyjnie.

> Spłaszczona u dołu kierownica leży idealnie w rękach a pstryczki w kierownicy ułożone wzorcowo.

> Sama jazda. 1,4TSI, koła 17'' i jest jak to w Golfie. Tak jak być powinno.

> Byłem ciekaw co wymyśliło VW. Zgadzam się, że wnętrze na poziomie Audi A3 bądź lepiej.

> Tak, to był, jest i będzie król segmentu,

> Będzie to mój kolejny dupowóz i to niebawem.

> A komu się nie podoba niech się nie podoba. Nie musi.

> Wady? Kluczyk się inaczej otwiera, nie płasko a bokiem.

a ja czekam na RRRRRRR food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwonili z inf, że mają już auto, ale nie jest jeszcze zarejestrowane, więc pojechałem pooglądać wink.gif

Jaką wersją jeździłeś?

We wnętrzu między mk 6 nie widać jakiejś różnicy w jakości materiałów, ale całość prezentuje się naprawdę świetnie. Trochę przyoszczędzili na welurze w schowkach, bo nie jest taki fajny jak w mk 6. Ciekaw jestem jak się będzie prezentowała deska rozdzielcza bez tej 8 calowej nawigacji, bo 5 calowy ekran będzie dużo mniejszy.

Fajnie przemyśleli bagażnik z podwójną podłogą, w którym można schować tylną półkę jak się przewozi jakieś większe przedmioty w bagażniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem wersją Highline. 8'' wygląda i działa jak pisałem, 5'' nie widziałem.

Nie miałem za bardzo czasu aby dokładnie obadać auto więc bez bicia przyznaje, ze opisałem to co sprawdziłem i co rzuciło mi się w oczy.

Prawie zapomniałem, kolorowy wyświetlacz w liczniku jest bardzo fajny.

Bagażnik wydaje się większy ale nie sprawdzałem danych.

Podłoga faktycznie sprytna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.