gajos120 Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 Witam, Od pewnego czasu gdy wciskam pedał hamulca jakoś dziwnie syczy jakby jakaś nieszczelność. Stało się to w sumie dość nagle chociaż jest coraz wyraźniejsze. Hamulce działają wydaję mi się, że tak samo. co to może byc? czy jest to na tyle groźne, że muszę robić natychmiast? miał ktoś w ogóle taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 11 Września 2012 Udostępnij Napisano 11 Września 2012 > miał ktoś w ogóle taki przypadek? Serwo zaczyna przepuszczać, docelowo może osłabnąć siła wspomagania hamulca lub ciągnąć ciągle lewe powietrze do kolektora ssącego, a co za tym idzie falować obroty itp. Ja zmieniłem na 9" z Palio 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2012 a czy to się naprawia czy od razu wymienia na nowe? ewentualnie od czego pasuje serwo bez żadnych przeróbek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > a czy to się naprawia czy od razu wymienia na nowe? Naprawia się to poprzez wymianę na inny egzemplarz > ewentualnie od czego pasuje serwo bez żadnych przeróbek? Na 100% pasuje P&P z Uno 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTechnic Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > Naprawia się to poprzez wymianę na inny egzemplarz > Na 100% pasuje P&P z Uno 1.4 Serwo to to samo w kazdym Uno poza dieslami i turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > Serwo to to samo w kazdym Uno poza dieslami i turbo W dieslu i turbo jest większe, ale jak wszystkie z Uno pasują do Uno A z Palio 1.6 nie ma aż tak dużo przeróbek przynajmniej wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > Naprawia się to poprzez wymianę na inny egzemplarz a ostatnie pytanie to czy da się to wymienić samemu bez jakiś specjalnych kluczy? na co ewentualnie tam uważać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 > a ostatnie pytanie to czy da się to wymienić samemu bez jakiś specjalnych kluczy? > na co ewentualnie tam uważać? Serwo jest przykręcone do ściany grodziowej w okolicy kolumny kierowniczej. Od środka kabiny masz 4 nakrętki (M8?). Kolejne 2 nakrętki mocują pompę hamulcową do serwa. I tu pojawia się problem z przewodami hamulcowymi: jak ich nie odkręcisz od pompy, to będziesz musiał je trochę "pogimnastykować". Aby tej gimnastyki im oszczędzić, trzeba je odkręcić. Wtedy dobrze było by odessać płyn ze zbiorniczka, a po poskładaniu wszystkiego odpowietrzyć układ. Serwo najlepiej odkręcać kluczem sztorcowym. Żadne specjalne klucze nie są potrzebne - dasz radę samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2012 a żeby dostać się do nakrętek od środka kabiny to nie trzeba rozbierać pół deski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > a żeby dostać się do nakrętek od środka kabiny to nie trzeba rozbierać pół deski? Trzeba się tylko położyć na dywaniku i między pedałami jest dostęp. A przewodów od pompy nie trzeba odkręcać i nawet bardzo się nie męczą, to serwo jest malutkie, gorzej sprawa wygląda jak się wpycha wielkie serwo ale i wtedy się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 dzięki za odpowiedzi:) jak dorwę jakieś inne serwo to popróbuje tam cos i dam znać jak poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > jak dorwę jakieś inne serwo to popróbuje tam cos i dam znać jak poszło Zdajesz sobie jednak sprawę z tego, że inne serwo może wymagać "adaptacji" do pompy hamulcowej? Pomijając już układ i rozstaw śrub mocujących ja, na ten przykład, sumując serwo z Punto I z pompą Uno Turbo musiałem dać "wypełniacz" pomiędzy oba elementy w postaci kawałka pręta. Bez tego serwo już dawno działało, a pompa pozostawała nietknięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > dzięki za odpowiedzi:) > jak dorwę jakieś inne serwo to popróbuje tam cos i dam znać jak poszło Jeśli nie masz ochoty i czasu na porzeźbienie trochę to pakuj serię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajos120 Napisano 13 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2012 > Zdajesz sobie jednak sprawę z tego, że inne serwo może wymagać "adaptacji" do pompy hamulcowej? > Pomijając już układ i rozstaw śrub mocujących ja, na ten przykład, sumując serwo z Punto I z > pompą Uno Turbo musiałem dać "wypełniacz" pomiędzy oba elementy w postaci kawałka pręta. Bez > tego serwo już dawno działało, a pompa pozostawała nietknięta. źle się wyraziłem pisząc "inne" miałem na myśli po prostu inny egzemplarz- sprawny nie bawię się w zakładanie tam nie fabrycznych właśnie z tego powodu o którym napomniałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.