marcinqqq Napisano 12 Września 2012 Udostępnij Napisano 12 Września 2012 Witam, mam problem z Uniaczem a dokładniej to, gdy chcę silnik uruchomić to bywa tak, że muszę go trochę pokręcić i śmierdzi benzyna tak jakby nie dopaloną a są takie momenty, że ładnie odpali. Gdzie szukać przyczyny?? Pacjent to Uno 1.4 benzyna 96 rok. Z góry dzięki za pomoc pozdro Marcinqqq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 Zacznij od kopułki i palca, potem przewody wn, świece... Wszystkie złaczki - przy cewce - czujnik położenia wału, digiplex... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 16 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2012 > Zacznij od kopułki i palca, potem przewody wn, świece... > Wszystkie złaczki - przy cewce - czujnik położenia wału, digiplex... Dodam, że gdy silnik jest zimny to odpali bez problemu a gdy już sie rozgrze je to bardzo ciężko dziada odpalić kręcić kręci normalnie a nie może zapalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBERT13 Napisano 17 Września 2012 Udostępnij Napisano 17 Września 2012 sprawdź czujnik temperatury po lewej stronie silnika w kolektorze kolor ma jak się nie mylę niebieski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 To jak kolega napisał - czujnik temp..., a dodatkowo obstawiam czujnik położenia wału.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 > To jak kolega napisał - czujnik temp..., a dodatkowo obstawiam czujnik położenia wału.. Dodam że przed odłączeniem klemy z akumulatora jeszcze uno zapalało z trudem ale dało sie, po ponownym założeniu klemy uno przestało gadać (nie słychać zeby pompka paliwa działała ), jeszcze jedno podczas psikania plakiem do kolektora ssącego U no zapala o co kaman z nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2012 Problem rozwiązany a dokładniej to przekaźnik do pompki paliwa tak jakby się przegrzewał wystarczyła podmiana i Uno zaczęło normalnie gadać. Dzięki koledzy za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aloalo Napisano 14 Października 2012 Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Żeby nie zakładać nowego tematu, dopiszę sie do tego. Mój problem z UNOkiem ma się podobnie. Kiedy zapalam go po raz pierwszy, zawsze odpali. Kiedy się nagrzeje muszę próbować kilka razy. Na popych odpala zawsze. Martwi mnie jednak to, że samochód czasem sam gaśnie. Stoję na światłach, puszczam nogę z gazu i silnik nagle przestaje pracować - żadnych fajerwerków ani szmerów, po prostu gaśnie i tyle. Doszło do tego, że stojąc na światłach trzymam nogę lekko na gazie, a ludzie patrzą na mnie z politowaniem, jakby myśleli, że chcę się scigać. (UNO 1.0 Fire). Pytanie do przedmówców. Jeśli faktycznie zepsuty jest czujnik temperatury albo położenia wału, to ile kosztuje jego wymiana? Czy można to zrobić samemu, czy jest to skomplikowane na tyle, że powinien się tym zająć mechanik? Pytanie do marcinqqq: Ile kosztuje wymiana przekaźnika do pompki paliwa? Za pomoc serdecznie dziękuję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinqqq Napisano 22 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2012 > Żeby nie zakładać nowego tematu, dopiszę sie do tego. > Mój problem z UNOkiem ma się podobnie. Kiedy zapalam go po raz pierwszy, zawsze odpali. Kiedy się > nagrzeje muszę próbować kilka razy. Na popych odpala zawsze. Martwi mnie jednak to, że > samochód czasem sam gaśnie. Stoję na światłach, puszczam nogę z gazu i silnik nagle przestaje > pracować - żadnych fajerwerków ani szmerów, po prostu gaśnie i tyle. Doszło do tego, że > stojąc na światłach trzymam nogę lekko na gazie, a ludzie patrzą na mnie z politowaniem, jakby > myśleli, że chcę się scigać. (UNO 1.0 Fire). > Pytanie do przedmówców. Jeśli faktycznie zepsuty jest czujnik temperatury albo położenia wału, to > ile kosztuje jego wymiana? Czy można to zrobić samemu, czy jest to skomplikowane na tyle, że > powinien się tym zająć mechanik? > Pytanie do marcinqqq: Ile kosztuje wymiana przekaźnika do pompki paliwa? > Za pomoc serdecznie dziękuję! Wymienić przekaźnik możesz sam to nic skomplikowanego wystarczy zajrzeć pod maskę nad serwem hamulca tzn gdy stoimy przed silnikiem z przodu jest czarna puszka trzeba ja ściągnąć i są dwa przekaźniki jeden z nich jest do pompki paliwa prawdopodobnie drugi licząc od ścianki grodziowej i po prostu stary wyciągnąć kupić identyczny i założyć ten nowy. Czujnik temperatury to jak dobrze pamiętam to jest wkręcony w kolektorze ssącym z lewej strony silnika to taki z niebieską kostką do silnika 1.4 kosztuje około 70zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.