Skocz do zawartości

[e36] swap z 2.0 na 2,5...pomozecie??


czinol700

Rekomendowane odpowiedzi

> zyli zadna filo??nic wiecej nie potrzebuje?? chwila m52b25 to jest 170km?? bo ja mowie o tym co ma

> 192km...

dlatego pytam. jak na 170 km to zadna filozofia a jak na m50 192 konie to wiecej rzezby ale dokladnie nie wiem

lepiej m52b25, zakladasz kolektor m50 i masz 185-190 km, do tego wydech robisz ( bo i tak wypadalo by zrobic ) i masz 200 ( 323 m52b25 to fabrycznie zmulone 190 koni a silnik jest nowszy i lzejszy.) no a najlepiej to 2.8 wink.gif ale to juz chyba wiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dlatego pytam. jak na 170 km to zadna filozofia a jak na m50 192 konie to wiecej rzezby ale

> dokladnie nie wiem

> lepiej m52b25, zakladasz kolektor m50 i masz 185-190 km, do tego wydech robisz ( bo i tak wypadalo

> by zrobic ) i masz 200 ( 323 m52b25 to fabrycznie zmulone 190 koni a silnik jest nowszy i

> lzejszy.) no a najlepiej to 2.8 ale to juz chyba wiesz

wiec jezeli wezme ten 323 to dolot i wydech zrobie i bedzie kolo 190?? bo ten fabrycznie 192 to co trzeba zmieniac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale przy 2,5 192 km podobno komp wiazka do silnika i silnik i nic wiecej..wyciagam i wkladam

A mocowania silnika ? Licznika czasem nie trzeba zmienić ?

Tylny most chyba też jest inny ale w sumie i tak mógłby zostać stary.

Ja miałem zmianę 2.0 -2.5 ale to było w obrębie m50 i robił to poprzedni właściciel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A mocowania silnika ? Licznika czasem nie trzeba zmienić ?

> Tylny most chyba też jest inny ale w sumie i tak mógłby zostać stary.

> Ja miałem zmianę 2.0 -2.5 ale to było w obrębie m50 i robił to poprzedni właściciel.

silnik stary wyciagasz i wkladasz2,5 no i kom i wiazka inna do silnika podobno nic wiecej...dyfer jest inny ale moze zostac stary tylko trzeba uwazac by nie ukrecic dyfra grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie ze mniej pali podobno i to potwierdzone;)

m50b25 mniej pali od m52b25?! nie żartuj, różnice są znaczące na korzyść m52, a nie m50. Mnie sie np. lepiej jezdziło na codzien z motorem m52, bo ma mocniejszy dół i nie trzeba tak krecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> m50b25 mniej pali od m52b25?! nie żartuj, różnice są znaczące na korzyść m52, a nie m50. Mnie sie

> np. lepiej jezdziło na codzien z motorem m52, bo ma mocniejszy dół i nie trzeba tak krecic

hm...mowisz??jakos nie chce mi sie wierzyc ze 2.0 lepiej sie zbiera od dolu... grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pamietaj ze to silnik ktory bedzie znacznie wiecej palil , jest ciezszy no i starszy. Jedzie gorą a

> m52 jedzie juz od dolu

To ja nie wiem ile m52 spala skoro m50 miałby spalać znacznie więcej biglaugh.gif

m50 ma dla mnie osobiście taką zaletę że można go dostać bez vanosa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To ja nie wiem ile m52 spala skoro m50 miałby spalać znacznie więcej

> m50 ma dla mnie osobiście taką zaletę że można go dostać bez vanosa

zalezy od stylu jazdy ale m52 do 7 l mozna zejsc. jak sie tak zes uparl to bierz m50 , a vanos wlasnie daje to ze masz fajny dol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz mi szefie w jakich granicach spalanie bo nie chce gazu zakladac dlatego kalkuluje ...

ja z 40kkm miałem średnią 9,5 litra, więc dla mnie na tą pojemność rewelka. Jak pamiętam, m50b25 to raczej celowało w spalanie 11l (choć pod inną nogą, więc nie jest to do końca miarodajne porównanie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.