cypajak Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 Wczoraj na przeglądzie diagnosta powiedział,ze należy już pomyśleć o wymianie amorków z tyłu. Oblukałem allegro, ale jest tego tam pełno i mam mętlik w głowie. Doradźcie co kupić, albo jakich nie kupować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 > Wczoraj na przeglądzie diagnosta powiedział,ze należy już pomyśleć o wymianie amorków z tyłu. > Oblukałem allegro, ale jest tego tam pełno i mam mętlik w głowie. > Doradźcie co kupić, albo jakich nie kupować mozesz wziac fabryczne - u mnie mialy prawie 150 kkm i nic sie z nimi nie dzialo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 > Doradźcie co kupić, albo jakich nie kupować fabryczne w vanie 160kkm prawie i dalej pięknie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beer27 Napisano 14 Września 2012 Udostępnij Napisano 14 Września 2012 > fabryczne - 70kkm prawie i dalej pięknie działają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marionek77 Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 To ja się podepnę z podobnym pytaniem. Czy amorki na tył niemieckiej firmy Denckermann to będzie dobry wybór? Komplet kosztuje ok 124 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cypajak Napisano 12 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 Ja zakupiłem Monroe i póki co jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 kup sobie z vana twardsze troszke od fabrycznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
9FW5 Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Moje amorki od nowosci czyli od 2004 120tys i dzialaja dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Moje amorki od nowosci czyli od 2004 120tys i dzialaja dalej to tylko potwierdza moja opinie ze akurat tylne amorki fabryczne to calkiem trwale rozwiazanie - w poprzedniej pandzie amorki bylo OK przy 150 kkm i ponad 8 latach gdybym sam stal przed dylematem wymiany tylnych wzialbym to samo co fabrycznie siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marionek77 Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 Kupiłem Monroe i dziś wymieniłem. Różnica jakby wyraźnie zauważalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 U mnie siedzą chyba od 80 tysi sachs-y i jest gitara polecam a zawieszenie jest na - + dystanse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > U mnie siedzą chyba od 80 tysi sachs-y i jest gitara polecam a zawieszenie jest na - + dystanse akurat przy tej konstrukcji tylnego zawieszenia dystanse nie dadza ujemnego wplywu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > Kupiłem Monroe i dziś wymieniłem. Różnica jakby wyraźnie zauważalna. jezeli miales poprzednie stare w cienkim stanie to napewno bedzie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VOYAGER Napisano 15 Marca 2013 Udostępnij Napisano 15 Marca 2013 > akurat przy tej konstrukcji tylnego zawieszenia dystanse nie dadza ujemnego wplywu SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE -35/40 MM + dystande nie mają wpłuwu na amortyzatory chyba mają i to spory ale może ja się nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 16 Marca 2013 Udostępnij Napisano 16 Marca 2013 > SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE -35/40 MM + dystande nie mają wpłuwu na amortyzatory chyba mają i to spory ale > może ja się nie znam jak odboje masz te co miales to wplyw obnizenia na trwalosc amorka bedzie duzo mniejszy (przy tych samych odbojach i tak nie scisnie amorka bardziej niz przy seryjnych springach - a to to moze szybko zabic amorek) a i zapewne sprezyny twardsze od seryjnych wiec amorek pracuje berdziej scisniety ale za to w mniejszym zakresie wiec smiem twierdzic ze wplyw jest znikomy - bardziej bys zabil amorki jezdzac z dociazonym mocno tylem a dystanse przy tym zawieszeniu nie maja kompletnie wplywu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.