Skocz do zawartości

Jak ustalić nieszczelność?


Viper2000hp

Rekomendowane odpowiedzi

Pany...

Spiernicza mi płyn chłodniczy, ale tylko do pewnego poziomu-zawsze jakieś 2cm na dnie zostają. Przejrzałem wszystkie przewody łącznie z tymi od gazu, nagrzewnice i dywaniki w środku, chłodnicę - wszystko co mi przyszło do głowy i nic nie znalazłem, żadnego wycieku. irked.gif

Masła pod korkiem nie ma,olej wygląda normalnie i nie dymi na biało więc to raczej nie uszczelka pod głowicą waytogo.gif

Koncepcji już nie mam, a płynu ubywa litr na 200km po mieście więc nie opłaca się dolewać... icon_rolleyes.gif

Jak to sprawdzić jeszcze? spineyes.gif

Jakieś pomysły? niewiem.gif

Spalenie go i zrzucenie z mostu odpada biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięty zbiornik wyrównawczy? Miałem podobnie, że uciekał mi płyn do pewnego poziomu i zostawał tylko na dnie zbiornika. Pękł akurat od strony gdzie przylegał do błotnika więc na pierwszy rzut oka nie było widać. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pęknięty zbiornik wyrównawczy? Miałem podobnie, że uciekał mi płyn do pewnego poziomu i zostawał

> tylko na dnie zbiornika. Pękł akurat od strony gdzie przylegał do błotnika więc na pierwszy

> rzut oka nie było widać. Sprawdź czy u ciebie nie jest podobnie

To akurat mam nowe i ok biglaugh.gif

Dlatego brakuje mi już pomysłów... icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jak dolejesz do pełna i zostawisz odpalonego żeby się zagrzał i ciśnienie wzrosło to nie widać

> pod autem nigdzie?

Nigdzie plam pod wozem ani na osłonach silnika nie widać, bo go już "gotowałem" parę razy w tym celu irked.gif Co do następnych sugestii - pompa zmieniona z rozrządem 10kkm temu i z jej okolic tez się nic nie wylewa... Jak Boga kocham - magia i klątwa Bestii chyba... sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdzie plam pod wozem ani na osłonach silnika nie widać, bo go już "gotowałem" parę razy w tym

> celu Co do następnych sugestii - pompa zmieniona z rozrządem 10kkm temu i z jej okolic tez

> się nic nie wylewa... Jak Boga kocham - magia i klątwa Bestii chyba...

Musisz napompować układ chłodzenia ale na zimno do takiego ciśnienia przy jakim otwiera się korek.

Gdzieś będziesz musiał się podłączyć (do któregoś przewodu) lub jak masz 2 korek to jego przerób tak by dało się podłączyć pompkę.

Ciśnienie próbne - ok 1 bar.

Oglądając szczególnie zwróć uwagę na rurę idącą z tyłu silnika do gniazda pompy wody (szczególnie jej wejście w samo gniazdo).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany...

> Spiernicza mi płyn chłodniczy, ale tylko do pewnego poziomu-zawsze jakieś 2cm na dnie zostają.

> Przejrzałem wszystkie przewody łącznie z tymi od gazu, nagrzewnice i dywaniki w środku,

> chłodnicę - wszystko co mi przyszło do głowy i nic nie znalazłem, żadnego wycieku.

> Masła pod korkiem nie ma,olej wygląda normalnie i nie dymi na biało więc to raczej nie uszczelka

> pod głowicą

> Koncepcji już nie mam, a płynu ubywa litr na 200km po mieście więc nie opłaca się dolewać...

> Jak to sprawdzić jeszcze?

> Jakieś pomysły?

> Spalenie go i zrzucenie z mostu odpada

Jak ssie przez upg to wcale nie musi dymic od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn może wywalać do oleju (będzie przybywało oleju i zmieni barwę) albo do komory spalania (wtedy będzie kopcił na biało) jak będzie duża nieszczelność. Przy minimalnej nie jest tak łatwo zauważyć.

Jak będzie padać uszczelka pod głowica to powinien się wtedy układ zapowietrzać i nie będzie np. wtedy ogrzewania. Według mnie masz gdzieś wyciek.

Możesz też wsypać taki proszek do uszczelnień. Jak zadziała to miałeś wyciek. jak będzie dalej ubywać to uszczelka pod głowicą lub duży wyciek. grinser006.gif Zawsze możesz później zrobić płukankę układu chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> płyn może wywalać do oleju (będzie przybywało oleju i zmieni barwę) albo do komory spalania (wtedy

> będzie kopcił na biało) jak będzie duża nieszczelność. Przy minimalnej nie jest tak łatwo

> zauważyć.

> Jak będzie padać uszczelka pod głowica to powinien się wtedy układ zapowietrzać i nie będzie np.

> wtedy ogrzewania. Według mnie masz gdzieś wyciek.

> Możesz też wsypać taki proszek do uszczelnień. Jak zadziała to miałeś wyciek. jak będzie dalej

> ubywać to uszczelka pod głowicą lub duży wyciek. Zawsze możesz później zrobić płukankę

> układu chłodzenia.

Oleju nie przybywa, a wręcz ubywa ale to wina uszczelki pokrywy zaworów- TTTK. zlosnik.gif Musze ją wymienić tylko mi się nie chce ziew.gif

Barwy ani konsystencji też nie zmienia ok.gif

Na biało nie kopci więc dużego wycieku być nie powinno idąc Twoim tokiem rozumowania.

Układ się nie zapowietrza, ogrzewanie jest, nic nie bulgocze itp. spineyes.gif

Tego proszku się boję-po ostatniej takiej zabawie musiałem nagrzewnicę wymieniać,bo się przytkała rotfl.gif

W akcie desperacji miałem zastosować patent jakiegoś gościa (wygooglałem to gdzieś kiedyś...), który zalał wóz wodą z płynem do mycia naczyń i ponoć tak znalazł wyciek (po bąbelkach czy coś icon_eek.gif) ale zwątpiłem zlosnik.gif

Na sposób Pawła za tępy jestem i ot cała historia- stoję w miejscu. rotfl.gif

Normalnie Bestia domaga się nowego ciała i próbuje przejąć Espero... horse.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oleju nie przybywa, a wręcz ubywa ale to wina uszczelki pokrywy zaworów- TTTK. Musze ją wymienić

> tylko mi się nie chce

> Barwy ani konsystencji też nie zmienia

> Na biało nie kopci więc dużego wycieku być nie powinno idąc Twoim tokiem rozumowania.

> Układ się nie zapowietrza, ogrzewanie jest, nic nie bulgocze itp.

> Tego proszku się boję-po ostatniej takiej zabawie musiałem nagrzewnicę wymieniać,bo się przytkała

> W akcie desperacji miałem zastosować patent jakiegoś gościa (wygooglałem to gdzieś kiedyś...),

> który zalał wóz wodą z płynem do mycia naczyń i ponoć tak znalazł wyciek (po bąbelkach czy coś

> ) ale zwątpiłem

> Na sposób Pawła za tępy jestem i ot cała historia- stoję w miejscu.

> Normalnie Bestia domaga się nowego ciała i próbuje przejąć Espero...

Ja bym jeszcze po zagrzaniu silnika, obmacał WSZYSTKIE łączenia węży i rurek wodnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.