Dyrman Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Czołem. Dziadkowi w Sienie stwardniały 13-letnie fabryczne Goodyeary i teraz chce założyć nowe wielosezonówki. Pacjent to Siena 1.6 HL 98' - fabryka dała tam 175/65 R14. Zastanawiamy się czy przy okazji wymiany nie warto by założyć 185/60 R14. Praktykuje ktoś z Was takie rozwiązanie? Jeśli tak to polecacie taką zmianę czy lepiej zostać przy fabrycznym rozmiarze? Jaka tam jest szeroka felga? Nie będzie nic obcierało przy 185? Z góry dzieki za pomoc Pozdrawiam z sąsiedniego kącika Nuova Bravo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slaw_ek Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Czołem. > Dziadkowi w Sienie stwardniały 13-letnie fabryczne Goodyeary i teraz chce założyć nowe > wielosezonówki. Pacjent to Siena 1.6 HL 98' - fabryka dała tam 175/65 R14. Zastanawiamy się > czy przy okazji wymiany nie warto by założyć 185/60 R14. Praktykuje ktoś z Was takie > rozwiązanie? Jeśli tak to polecacie taką zmianę czy lepiej zostać przy fabrycznym rozmiarze? > Jaka tam jest szeroka felga? Nie będzie nic obcierało przy 185? > Z góry dzieki za pomoc > Pozdrawiam z sąsiedniego kącika Nuova Bravo. w moim paliowozie z tyłu mam te 185/60 i jest ok. przód seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Zostaw dziadkowi nominalny rozmiar i nie kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Obcierać nie będzie bo to fabryczny rozmiar Ale dziadkow nawet jak ma 1,6 taka opona nie jest potrzebna. Wstaw 175 i będzie gitara, chyba że masz te 185 na stanie, to wtedy nie ma o czym dyskutować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Czołem. > Dziadkowi w Sienie stwardniały 13-letnie fabryczne Goodyeary i teraz chce założyć nowe > wielosezonówki. Pacjent to Siena 1.6 HL 98' - fabryka dała tam 175/65 R14. Zastanawiamy się > czy przy okazji wymiany nie warto by założyć 185/60 R14. Praktykuje ktoś z Was takie > rozwiązanie? Jeśli tak to polecacie taką zmianę czy lepiej zostać przy fabrycznym rozmiarze? > Jaka tam jest szeroka felga? Nie będzie nic obcierało przy 185? > Z góry dzieki za pomoc > Pozdrawiam z sąsiedniego kącika Nuova Bravo. jeżeli i tak musisz kupować i nieznaczna różnica w cenie nie jest problemem to bierz 185/60... opona jest minimalnie szersza i niższa dzięki czemu auto troszkę lepiej prowadzi się w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozekuno Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > opona jest minimalnie szersza i niższa dzięki czemu auto troszkę lepiej prowadzi się w > zakrętach. niższa całe 5.5mm, całkiem sporo, kup 175 bo na szerszych spalanie mu wzrośnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > kup 175 bo na szerszych spalanie mu wzrośnie aj tam, raz w tygodniu do kościoła na mszę budżetu nie zrujnuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Zostaw dziadkowi nominalny rozmiar i nie kombinuj. Dlaczego? Jakieś przeciwwskazania? O to właśnie pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Obcierać nie będzie bo to fabryczny rozmiar O Była jakaś wersja która fabrycznie wychodziła na 185? > Ale dziadkow nawet jak ma 1,6 taka opona nie jest potrzebna. Wstaw 175 i będzie gitara, chyba że > masz te 185 na stanie, to wtedy nie ma o czym dyskutować. Dziadek sam zaproponował 185 i widzę że by mu to sprawiło frajdę Jeśli Wy, znawcy tematu, nie wskażecie racjonalnych przeciwwskazań, to nie będę oponował i zamówimy dla dziadka te szersze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > jeżeli i tak musisz kupować i nieznaczna różnica w cenie nie jest problemem to bierz 185/60... > opona jest minimalnie szersza i niższa dzięki czemu auto troszkę lepiej prowadzi się w > zakrętach. No właśnie cena w ogóle nie gra roli, dziadek spokojnie mógłby sobie pozwolić na nowe auto klasy wyższej, a jeździ Sieną bo "lepszego nie potrzebuje", "chodzi jak złoto" i "bardzo ładne auto" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > aj tam, raz w tygodniu do kościoła na mszę budżetu nie zrujnuje... Prawie trafiłeś, tylko zamiast kościoła wstaw "do Tesco i na rynek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Jeśli Wy, znawcy tematu, nie > wskażecie racjonalnych przeciwwskazań, to nie będę oponował i zamówimy dla dziadka te szersze Moja była Siena zrobiła na takich gumach prawie 100tys i zero problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > "...i na rynek" no to będzie +10pkt do lansu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szuro Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Dziadek sam zaproponował 185 i widzę że by mu to sprawiło frajdę Jeśli Wy, znawcy tematu, nie > wskażecie racjonalnych przeciwwskazań, to nie będę oponował i zamówimy dla dziadka te szersze nie ma zadnych przeciwskazan, na 185/60/14 jezdzilo mi sie lepiej niz na 175/65/14 co do felg to seryjna ma szerokosc zawrotnych 5" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 22 Września 2012 Udostępnij Napisano 22 Września 2012 > O Była jakaś wersja która fabrycznie wychodziła na 185? Znajomych 1,6 HL na takich wyjechała z salonu. Sam ją odbierałem w 1998 roku > Dziadek sam zaproponował 185 i widzę że by mu to sprawiło frajdę Jeśli Wy, znawcy tematu, nie > wskażecie racjonalnych przeciwwskazań, to nie będę oponował i zamówimy dla dziadka te szersze Moze więcej palić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 23 Września 2012 Udostępnij Napisano 23 Września 2012 w uniaku (seryjnie 135/80/13) zalozylem 165/70/13 na seryjne felgi (4,5) jezdzilo sie znacznie lepiej a spalanie sie raczej nie zmienilo, albo wzroslo niewyczuwalnie, wiec gadanie ze spalanie wzrosnie jest troche na wyrost, na felgi tez wejda ale pomyslalbym o 185/65/14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.