LordFalcon Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 Pacjent - mój Uniak. Czyli 1.0 fire mono-jetronic z LPG Po zgaszeniu nie chce odpalić na benzynie do puki nie ostygnie, awaryjne odpalanie na LPG zaskakuje od razu wtedy. Na zimno na benzynie pali od pierwszego zakręcenia Ktoś ma jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 > Pacjent - mój Uniak. > Czyli 1.0 fire mono-jetronic z LPG > Po zgaszeniu nie chce odpalić na benzynie do puki nie ostygnie, awaryjne odpalanie na LPG zaskakuje > od razu wtedy. > Na zimno na benzynie pali od pierwszego zakręcenia > Ktoś ma jakieś pomysły? pojeździj parę dni na benzynie i zobacz pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 jak na benzynie będzie ok, to może puszcza wtryskiwacz i po zgaszeniu się kolektor gazem wypełnia i przy benzynie raczej się zadusi, ale po dłuższym pokręceniu powinien zapalić, a po ostygnięciu, dłuższy postój, gaz się ulotni na tyle, że odpali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 3 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2012 > jak na benzynie będzie ok, to może puszcza wtryskiwacz i po zgaszeniu się kolektor gazem wypełnia i > przy benzynie raczej się zadusi, ale po dłuższym pokręceniu powinien zapalić, a po > ostygnięciu, dłuższy postój, gaz się ulotni na tyle, że odpali Nie ma wtryskiwacza gazu, jest tylko I i II stopień parownika, a przed nimi elektrozawór... jeśli nie ma podciśnienia w kolektorze gaz się do niego nie dostaje... Jeśli zalanie gazem by następowało to również byłby problem z zapaleniem na gazie (zalany to zalany, bez wzg. na rodzaj paliwa). Dłuższe kręcenie nie daje rezultatu na benzynie na ciepło... a w trybie awaryjnym na gazie od "strzała" tak jak i na zimno na benzynie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 3 Października 2012 Udostępnij Napisano 3 Października 2012 > Pacjent - mój Uniak. > Czyli 1.0 fire mono-jetronic z LPG > Po zgaszeniu nie chce odpalić na benzynie do puki nie ostygnie, awaryjne odpalanie na LPG zaskakuje > od razu wtedy. > Na zimno na benzynie pali od pierwszego zakręcenia > Ktoś ma jakieś pomysły? To może być coś podobnego do mojego przypadku. Z rana uniak zapala, po pracy też, a jak gdzieś podjadę, to mam problem z odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2012 > To może być coś podobnego do mojego przypadku. > Z rana uniak zapala, po pracy też, a jak gdzieś podjadę, to mam problem z odpaleniem. Ale Ty celujesz w układ zapłonowy, a ja mogę go wyeliminować na starcie... dziś pojadę całą drogę do pracy na benzynie i zobaczę jak się będzie zachowywać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Października 2012 Udostępnij Napisano 4 Października 2012 > Ale Ty celujesz w układ zapłonowy, a ja mogę go wyeliminować na starcie... dziś pojadę całą drogę > do pracy na benzynie i zobaczę jak się będzie zachowywać... Układ zapłonowy wyeliminowałem Na nowym są dokładnie takie same efekty jak na starym. Wczoraj podjechałem gdzies uniakiem i juz nie ruszył. Pod wieczór jeszcze wróciłem po auto, ale nie wystygł do końca i dalej nie odpalał. Rano żona mnie podwiozła po auto i bez zająknięcia od razu odpalił. Jakieś zabezpieczenie termiczne czy co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 4 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2012 > Układ zapłonowy wyeliminowałem > Na nowym są dokładnie takie same efekty jak na starym. Wczoraj podjechałem gdzies uniakiem i juz > nie ruszył. Pod wieczór jeszcze wróciłem po auto, ale nie wystygł do końca i dalej nie > odpalał. > Rano żona mnie podwiozła po auto i bez zająknięcia od razu odpalił. > Jakieś zabezpieczenie termiczne czy co ? Objechałem dziś na benzynie do pracy i później z powrotem i żadnych niepokojących objawów nie wykazuje... a był dość dobrze zagrzany w drodze... myślę, że gdyby to coś siadało od temperatury to by w czasie jazdy na benz też dawało jakieś objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MTechnic Napisano 6 Października 2012 Udostępnij Napisano 6 Października 2012 Czujnik temp w monowtrysku moje 1,5 odpalal na zimnym i goracym od strzala na lekko cieplym nie bylo opcji chyba ze wlalem mu wache prosto przez przepustnice Czyjnik w mono wymieniony i jak reka odjal ale wczesniej wymienilem caly osprzet razem z wiazka i kompem bo glupialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 6 Października 2012 Udostępnij Napisano 6 Października 2012 sprawdźcie oboje: - zacierająca się/kończąca pompa paliwa - czujnik temp. wody - rezystor wtryskiwacza a na koniec reset kompa, jak nie pomoże to będzie się myśleć dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 6 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2012 > sprawdźcie oboje: > - zacierająca się/kończąca pompa paliwa Jakby był problem z pompą, to i na zimno by się trafiały problemy... Jak również podczas jazdy na benzynie... > - czujnik temp. wody Gdzie jest ten dla ECU? > - rezystor wtryskiwacza Jak go sprawdzić? W zasadzie to on jest odłączony podczas pracy na gazie... więc raczej nie powinien robić problemów, bo jeśli po nocy odpala normalnie to po jeździe z odłączonym też powinien... > a na koniec reset kompa, > jak nie pomoże to będzie się myśleć dalej Jeszcze mam taką wizję, że może się zacinać przekaźnik odłączający wtrysk, muszę gnoja podmienić Bo on jest podłączony jako NC a może po jeździe na LPG zostaje jako otwarty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 7 Października 2012 Udostępnij Napisano 7 Października 2012 > Jakby był problem z pompą, to i na zimno by się trafiały problemy... > Jak również podczas jazdy na benzynie... nie do końca, mówiłem Ci ostatnio jak kolega miał problema. Zimne P1 paliło, jeździło, ale na jałowych obroty stopniowo spadały aż gasł. Ciśnienie paliwa wynosiło 0,8 zamiast 3bar > Gdzie jest ten dla ECU? niebieska obudowa w kolektorze dolotowym > Jak go sprawdzić? W zasadzie to on jest odłączony podczas pracy na gazie... więc raczej nie > powinien robić problemów, bo jeśli po nocy odpala normalnie to po jeździe z odłączonym też > powinien... odłączony czy emulowany jest wtryskiwacz, dwa że on też się grzeje (od silnika podczas jazdy) > Jeszcze mam taką wizję, że może się zacinać przekaźnik odłączający wtrysk, muszę gnoja podmienić > Bo on jest podłączony jako NC a może po jeździe na LPG zostaje jako otwarty... zawsze też możesz sie pod kompa podłączyc i zobaczyc co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.